aanbidster zei je, right? dus deze telt niet, neem ik aan?quote:
Nee, ik zei het al eens. Vroegah was alles beter.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
aanbidster zei je, right? dus deze telt niet, neem ik aan?
Heb je een fixatie voor nummertjes?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig geen naamtopic voor dawg!
En moet dit niet 84 zijn?
euhm het vorige heet 85?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig geen naamtopic voor dawg!
En moet dit niet 85 zijn?
Owja jij bent gefixeerd op je kleine dquote:
Het is ook nooit goed he!quote:
Dat zal ie wss eeuwig blijvenquote:
Tuurlijk nietquote:Op maandag 16 juni 2008 19:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he!
Iemand al single af sinds het vorige deel?!
Oh ja, ik kan me vaag een discussie herinneren.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja jij bent gefixeerd op je kleine d
Wat voor beta studie ga je dan eigenlijk doen ?quote:
Kleintje maar gelukkigquote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan me vaag een discussie herinneren.
sinds het vorige deel heb ik alleen macaroni gegeten....zonde, zo blijf ik natuurlijk eeuwig vrijgezelquote:Op maandag 16 juni 2008 19:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he!
Iemand al single af sinds het vorige deel?!
Woei. Véél te zweverigquote:Op maandag 16 juni 2008 18:38 schreef MNR het volgende:
[..]
*hilarisch gelach
Sorry, zal nu ff serieus op je post reageren
[..]
Als ik een hint mag droppen (moet je zelf maar kijken of je er iets mee kunt en of het van jou op toepassing is) maar ik krijg het idee dat het bij jou niet om de persoon tegenover je gaat, maar om de openheid in jezelf. Dat het niet zozeer is dat die persoon tegenvalt.. maar dat je geen echt contact kunt maken met iets in jouzelf.
Euuh goed denk ik, ik heb ze echter vrijwel niet.quote:Hoe ga je om met emoties?
Geweldig als ik ze heb, maar voornamelijk vanwege het "voelen" ervan.quote:Wat vind je van emoties?
Yep, ik ga er zelfs écht voor zitten om me er voor open te stellen.quote:Sta je wel eens stil bij wat iets echt met je doet?
Niks mis meequote:Wat vind je van mensen die zich kwetsbaar opstellen?
Heksekiel wou je tochquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sinds het vorige deel heb ik alleen macaroni gegeten....zonde, zo blijf ik natuurlijk eeuwig vrijgezel
Dat werkt zo niet, box. Je moet natuurlijk vragen wanneer ze je uit komt leggen hoeveel 60+9 is.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat voor beta studie ga je dan eigenlijk doen ?
tevens tvp.
autistquote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Sorry, houd er wel mijn mond over. Maar eigenlijk kan ik er niet tegen
![]()
.
Jij bent ook een viespeukquote:
Namen horen ook gewoon geschreven te zijn zoals ze zijn! Dus groot gelijk dawgquote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan me vaag een discussie herinneren.
Econometrie.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat voor beta studie ga je dan eigenlijk doen ?
tevens tvp.
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat werkt zo niet, box. Je moet natuurlijk vragen wanneer ze je uit komt leggen hoeveel 60+9 is.
/Liquido
/Abbadon
quote:
Zegt de vrouw met allerlei dates en dergelijkequote:Op maandag 16 juni 2008 19:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Te weinig van het goede leven gehad het laatste jr zullen we maar zeggen
Ja, de Logi die ik ken is heel anders.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met allerlei dates en dergelijke
Ik wou bijna zeggen.. oeh vertel!quote:
3maal wat wezen doen, maar niets gebeurd, dus valt best meequote:Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met allerlei dates en dergelijke
Nee joh. Logi is een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen.. oeh vertel!
Maar dat zal dan wel heel saai zijn geweest
Ik ben alleen saai zonder alcoholquote:Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen.. oeh vertel!
Maar dat zal dan wel heel saai zijn geweest
Daar kom ik nu steeds meer achterquote:Op maandag 16 juni 2008 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee joh. Logi is een beetje vreemd, maar wel lekker.
Als ik laatste post heb wordt de volgende 83quote:Op maandag 16 juni 2008 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry, houd er wel mijn mond over. Maar eigenlijk kan ik er niet tegen
![]()
.
Het ziet er wel naar uit dat er een tweede date komt, maar nog niet in de heel nabije toekomst dus ik mag gelukkig nog wat deeltjes meedraaienquote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
. Jij was onze enige hoop...
kom op, dawg...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat werkt zo niet, box. Je moet natuurlijk vragen wanneer ze je uit komt leggen hoeveel 60+9 is.
/Liquido
/Abbadon
Jammer dat je vanavond al bezet bentquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer dat je vanavond al bezet bent
ik had m'n mond volquote:
lol hoewel de uitkomst natuurlijk ook voor een beta andere dingen kan betekenenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
/Liquido
/Abbadon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |