Het klinkt idd te mooi om waar te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:05 schreef Chimay het volgende:
wat een onzin, de zoveelste perpetuum mobile.......
het erge is nog dat er weer een hoop mensen met beide voeten intrappen
Toch kan er, in combinatie met zonnepanelen op het dak en misschien wat andere energieopwekkingsmethoden een redelijk efficiente (hybride) auto van gemaakt worden, die slechts een fractie gebruikt van de benzine die auto's nu gebruiken.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:05 schreef Chimay het volgende:
wat een onzin, de zoveelste perpetuum mobile.......
het erge is nog dat er weer een hoop mensen met beide voeten intrappen
Het zou wel kunnen zijn dat hele proces efficienter is met minder verlies.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:24 schreef Xith het volgende:
Energie kan niet zomaar 'bestaan' - en in h2o zit (bijna?) geen energie.
punt.
Het water 'voeden' met energie zodat je die energie later eruit kan 'filteren' kan weer wel, maar dit bespaart geen energie.
er zal bij die stap uiteraard energieverlies zijn, dat kan ook niet anders,quote:[b]Op maandag 16 juni 2008 19:24 schreef
Het water 'voeden' met energie zodat je die energie later eruit kan 'filteren' kan weer wel, maar dit bespaart geen energie.
Punt is Stan Meyer is dus vermoord. Waarom toch? Ik kan het antwoord wel raden.quote:
Als je 100 Kjs erin doet, komt er atijd minder dan 100Kjs eruit - dat kan natuurlijk afhankelijk van de efficientie 50Kjs zijn, of 99Kjs... maar nooit 101. Een auto die op water rijdt lukt dus niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:26 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen zijn dat hele proces efficienter is met minder verlies.
Kom je nog even in dat andere topic reageren op wat openstaande vragen?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Punt is Stan Meyer is dus vermoord. Waarom toch? Ik kan het antwoord wel raden.
Dat klopt natuurlijk, maar het ene systeem kan efficienter (en milieuvriendelijker) werken dan het andere. Daar doelde ik op.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:34 schreef Xith het volgende:
[..]
Als je 100 Kjs erin doet, komt er atijd minder dan 100Kjs eruit - dat kan natuurlijk afhankelijk van de efficientie 50Kjs zijn, of 99Kjs... maar nooit 101. Een auto die op water rijdt lukt dus niet.
En een auto die op 0,01 Kjs vooruit komt bestaat ook niet
En ja hoor, de eerste "het-is-allemaal-een-grote-samenzwering-van-de-oliemaatschappijen-en-overheden-believer" is weer aanwezigquote:Op maandag 16 juni 2008 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Punt is Stan Meyer is dus vermoord. Waarom toch? Ik kan het antwoord wel raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |