Haha gelukkig..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met je Yashi-methode heb je je stuud-image al verloren hoor.
Ja bluh stom portfolio en stomme competenties verantwoorden. Ik heb alle producten van t jaar voldoende gehaald, dus waarom zou ik nog een keer moeten vertellen waarom ik ze gehaald heb...quote:
datquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb het woord competentie nog nooit in een positieve zin zien staan.
Nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:38 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje hoelaat ben je in nijmegen terug vanavond
Ja schandalig ik weetquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
je had nu stage tog..? zomaar fokken ? heb je niks beters te doen
Volgens mij is het Becks.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:37 schreef swarmahoer het volgende:
wel bier heb je besteld trouwens dupje![]()
en wie zei dat je waarbij hoorde yas?
kom jij nog n keer naar de meets eigelijkquote:
genoeg kantoorpanden waar je gewoon overal naar kantoortjes kan lopenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een bullshit weer op 't nieuws zeg. "De beveiliging van 't stadhuis van Almelo is zo lek als een mandje." Joh
, het is geen gevangenis
. Alsof het nut heeft om alle stadhuizen te gaan beveiligen
.
Komt er weer een meet danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
kom jij nog n keer naar de meets eigelijk
read the focking topicsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Dat ik zo'n jankerd was die zei van ooow ik heb het zo slecht gemaakt t ging echt kut blabla en dan vervolgens nog meer dan een 7 halen enzo..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:37 schreef swarmahoer het volgende:
wel bier heb je besteld trouwens dupje![]()
en wie zei dat je waarbij hoorde yas?
je hebt geen honger je hebt trekquote:
over hoe slecht jij je tentamen gemaakt hebtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:!
Ben benieuwd of ik nog medestanders krijg in het Rechten topic.. anders ga ik er gewoon een KLB topic over openen
Nijmegen #121 met een boel afhakers voor de voetbalmeetquote:
dikke doei voor jouquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
En pas een nieuw topic als ik uitgedoucht ben, anders is het competitievervalsing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |