Hmm... thanks voor de tips!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm, Penny Lane (op de markt) is mijn favo kroeg
Vorige jaren hadden ze daar wel altijd een scherm hangen, nu heb ik niets gezien...
Als daar een scherm hangt is het er iig gezellig!!
Van de week was er een jongen bij ons thuis die had in de Dikke Draak gekeken, en zei dat het daar megagezellig was, dus dat is mssn een aanrader. Ben er zelf nog nooit geweest
God ik kijk echt nooit voetbal in de stad das me alweer duidelijk
Maybe het Gat? Das m'n 2e favo kroegHeb je alleen wel kans op een wat jonger publiek. Of niet.. nouja.
Oooh haha het ultieme café is natuurlijk het zogenaamde "Sportcafé" rechts van Penny Lane, naast de kebabzaak.. dat is zo'n foute kroeg![]()
Ik zou gewoon richting de markt lopen, kijken waar het het leukst lijkt
dan ben ik superblij dat je terug bent in het topic, krijg ik ditquote:
Heel mooi, kunnen de Duitsers de Portugezen eruit gooienquote:Op maandag 16 juni 2008 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kroatie ook al 1 0 voor
Italie is wel leuk jaquote:Op maandag 16 juni 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
helemaal niet! italië moet door!
Dat was 't probleem waarschijnlijk, coaches beide dicht op 't veld anders niet verstaanbaar door publiek, mag niet (zoveel meter buiten dug-out), heisa in de tent, coaches bij Merkel op schootquote:
Nou dus als je tussen die 3 kiest kies je voor Italiëquote:Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Italië moet helemaal niet door. En Frankrijk ook niet. Maar Roemenië eigenlijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |