Wie kan er nou geen nasi of pasta maken?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:50 schreef swarmahoer het volgende:
yasha kan gewoon niet koken en is bang uitgelachen te worden
ik verwacht wel een culinair hoogstandje natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 19:52 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Wie kan er nou geen nasi of pasta maken?
godverdomme ik kom zo hard dat je auw zegtquote:Op maandag 16 juni 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laat dat chickie maar hobbelen op dat hobbelpaard
Gebakken spiegelei en een smak sambal oelek erbij...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:52 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Wie kan er nou geen nasi of pasta maken?
Hmm, Penny Lane (op de markt) is mijn favo kroegquote:
Ik vind een perfect ei eigenlijk lastiger dan een goede pasta + sausquote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gebakken spiegelei en een smak sambal oelek erbij...
[ afbeelding ]
ik hou niet van pasta dus eitje kan ik wel bakkenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:01 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ik vind een perfect ei eigenlijk lastiger dan een goede pasta + saus
Ik kan het ook zeker wel, maar pasta kan gewoon echt niet fout gaan, bij een ei is de dikte nog relevant, hoe hoog het vuur staat, boterhoeveelheid moet precies goed zijn etc.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hou niet van pasta dus eitje kan ik wel bakkenalhoewel dat niet moeilijk is aangezien ik altijd aan beidekanten bak met kapotte dooier
Jammer, ik vind mijn tortellini met zalmsaus altijd wel lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hou ook niet van pasta
Ben wel benieuwd naar de danio stracciatella die ik net gehaald heb
Kan kleine macaroni aanraden. En verder moet je je saus gewoon zelf maken - beginnen met iets op tomatenbasis en dan gewoon groentes die je lekker vindt toevoegen.quote:
ik vind tomaten niet lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Kan kleine macaroni aanraden. En verder moet je je saus gewoon zelf maken - beginnen met iets op tomatenbasis en dan gewoon groentes die je lekker vindt toevoegen.
Die pastasaus is toch eigenlijk alleen tomaat?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had laatst fussioli ofzo met pastasaus van grand italia.. maar dat vond ik niet zo..
Die pasta was te groot en de saus was niet echt grandioos
Kben wel dol op gerult gehakt
Heb nog nooit een goedgevulde pastasaus uit blik gezienquote:
Die heb ik wel eens gezien ja, wat een vreselijk mensquote:Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een vaag programma op mtv..
True life met allemaal verschillende mensen die in NY zijn gaan wonen..
Maar de een met papi's geld en de ander hard voor moeten werken..
Gaat dat wijf met het geld van papa eerst papa jankend bellen omdat ze de electriciteit niet kan betalen.. Om vervolgens 1000 aan kleding uit te geven :")
hoiquote:Op maandag 16 juni 2008 21:22 schreef morgane het volgende:
Daar ben ik weer!
Hmm... thanks voor de tips!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm, Penny Lane (op de markt) is mijn favo kroeg
Vorige jaren hadden ze daar wel altijd een scherm hangen, nu heb ik niets gezien...
Als daar een scherm hangt is het er iig gezellig!!
Van de week was er een jongen bij ons thuis die had in de Dikke Draak gekeken, en zei dat het daar megagezellig was, dus dat is mssn een aanrader. Ben er zelf nog nooit geweest
God ik kijk echt nooit voetbal in de stad das me alweer duidelijk
Maybe het Gat? Das m'n 2e favo kroegHeb je alleen wel kans op een wat jonger publiek. Of niet.. nouja.
Oooh haha het ultieme café is natuurlijk het zogenaamde "Sportcafé" rechts van Penny Lane, naast de kebabzaak.. dat is zo'n foute kroeg![]()
Ik zou gewoon richting de markt lopen, kijken waar het het leukst lijkt
dan ben ik superblij dat je terug bent in het topic, krijg ik ditquote:
Heel mooi, kunnen de Duitsers de Portugezen eruit gooienquote:Op maandag 16 juni 2008 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kroatie ook al 1 0 voor
Italie is wel leuk jaquote:Op maandag 16 juni 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
helemaal niet! italië moet door!
Dat was 't probleem waarschijnlijk, coaches beide dicht op 't veld anders niet verstaanbaar door publiek, mag niet (zoveel meter buiten dug-out), heisa in de tent, coaches bij Merkel op schootquote:
Nou dus als je tussen die 3 kiest kies je voor Italiëquote:Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Italië moet helemaal niet door. En Frankrijk ook niet. Maar Roemenië eigenlijk ook niet.
dat we tegen hen in de finale komen en we geen mazzel hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
3-0, 4-1 Wat hebben we te vrezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |