Daarvoor weet ik te weinig van jequote:Op maandag 16 juni 2008 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat het juist leuk word, doordat ik er niet bij ben.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 16 juni 2008 21:19 schreef PieterBas het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Vrij weinig denk ik.. er zijn geen 2 nieuwe topics aangemaakt in de tijd dat ik aan het eten / telefoneren / sporten was..quote:
Verklaring daarvoor: dan si iedereen aan het werkquote:
Overdag op stage niks doen, maar nu ineens welquote:Op maandag 16 juni 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verklaring daarvoor: dan si iedereen aan het werk
Normaal gaat de hik weg als je schriktquote:Op maandag 16 juni 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie wordt depressief van haar studieschuld..en de hik!
Ik schrok niet, want wist stiekem de realiteit al.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Normaal gaat de hik weg als je schrikt
BOE!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:12 schreef PieterBas het volgende:
Waar is iedereen?
Ik had ook 0-4 voorspeldquote:Op maandag 16 juni 2008 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Polen - Kroatie moet zo blijven.
Maar dat zal wel weer niet
En de Duitsers moeten er nog ff drie maken
hey PBquote:
Wij hebben wel vaker dezelfde uitslag voorspeld toch?quote:
Wie?!? Wat ?!? Waar?!?quote:
Ik heb steeds vaker echt goed veel last van m'n knie na het hardlopen.quote:
Ik geloof van wel.. Had jij ook 1-1 voor Spanje - Zweden...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij hebben wel vaker dezelfde uitslag voorspeld toch?
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik geloof van wel.. Had jij ook 1-1 voor Spanje - Zweden...
Oei. Heb je ooit een verkeerde beweging gemaakt tijdens hardlopen?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb steeds vaker echt goed veel last van m'n knie na het hardlopen.
Nu is het echt gortig.
Wat heb ik staan scheldden!quote:
Ik weet het niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oei. Heb je ooit een verkeerde beweging gemaakt tijdens hardlopen?
Als je blijvend last van heb, raad ik je aan even langs een sportarts te gaan. Meestal zit dat ook wel in het basispakket?
3 keer, zo rond de 5 km in 25 minuten.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:30 schreef PieterBas het volgende:
Onregelmatig terrein, heeft zo'n zijn voordelen en nadelen. Het loopt vaak zachter, maar de kans dat je door een aantal bladeren een putje niet goed ziet.. is groot.. met soms pijnlijk gevolgen.
Hoe vaak loop je in de week?
Je gaat door voor de Viggo Waas Awardquote:Op maandag 16 juni 2008 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:mijn eerste uitslag dit EK goed voorspeld
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je gaat door voor de Viggo Waas Award
0.. Al zat hij tot de 87ste minuut goed met de 2-1 (Turkije - Tsjechie)quote:Op maandag 16 juni 2008 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoeveel heeft hij er dit EK al goed voorspeld?
OOk al zoveel als mij of minder?
ik had ook 2-1 voor Tsjechië bij die wedstrijd. Dus ik was al blij aan het worden, maar toen gingen die Turken nog ff scoren.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
0.. Al zat hij tot de 87ste minuut goed met de 2-1 (Turkije - Tsjechie)
trustequote:Op maandag 16 juni 2008 22:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga studio sport zomer kijken
Tot morgen
ook trustequote:Op maandag 16 juni 2008 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu naar bed
weltrusten en tot morgen [ afbeelding ]
quote:
dean, cuegirlliequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |