quote:Op maandag 16 juni 2008 15:05 schreef el_godi het volgende:
[..]
zodan?!
live stream link : mms://media.rtvoost.nl/TVOost
Volgens mij is zij ook van politie Almelo.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:05 schreef StephanL het volgende:
Er staat een blonde dame met een portfoon in de hand, maar draagt geen uniform, ben benieuwd waar ze van is
Eindelijk een dagje uit in Almeloquote:Op maandag 16 juni 2008 15:11 schreef charleen het volgende:
er gebeurt idd geen fuck en ik zie alleen maar lachende en bellende mensen
Maak wat screens en open een fantopicquote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja mijn favoriete regenjas politievrouwtje.![]()
Die heb ik al meerdere keren voorbij zien komenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:14 schreef Twingo_Driver het volgende:
Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen in Almelo is altijd wat te doen
Idd, voor de mensen die geen stream hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maak wat screens en open een fantopic.
Herman Finkers hequote:Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Die heb ik al meerdere keren voorbij zien komen
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, voor de mensen die geen stream hebben
Moet ie wel opnemen natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 15:16 schreef charleen het volgende:
Hoe lang duurt een belletje geven dan? Politie is al uren bezig met contact leggen met de gijzelnemer, als je het mij vraagt...
Dit?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.almelo.tctubantia.nl/271296/rechter_mag_open_blijven
Uit de reactie blijkt dat er al wat aan het broeden was.
quote:Melding
Dit artikel wordt gescreend voordat het gepubliceerd wordt.
Ze hebben telefoon, internet en radio-kabels afgesloten, ze bellen daar vast via het internet...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:16 schreef charleen het volgende:
Hoe lang duurt een belletje geven dan? Politie is al uren bezig met contact leggen met de gijzelnemer, als je het mij vraagt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |