quote:Op maandag 16 juni 2008 15:05 schreef el_godi het volgende:
[..]
zodan?!
live stream link : mms://media.rtvoost.nl/TVOost
Volgens mij is zij ook van politie Almelo.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:05 schreef StephanL het volgende:
Er staat een blonde dame met een portfoon in de hand, maar draagt geen uniform, ben benieuwd waar ze van is
Eindelijk een dagje uit in Almeloquote:Op maandag 16 juni 2008 15:11 schreef charleen het volgende:
er gebeurt idd geen fuck en ik zie alleen maar lachende en bellende mensen
Maak wat screens en open een fantopicquote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja mijn favoriete regenjas politievrouwtje.![]()
Die heb ik al meerdere keren voorbij zien komenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:14 schreef Twingo_Driver het volgende:
Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen in Almelo is altijd wat te doen
Idd, voor de mensen die geen stream hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maak wat screens en open een fantopic.
Herman Finkers hequote:Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Die heb ik al meerdere keren voorbij zien komen
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, voor de mensen die geen stream hebben
Moet ie wel opnemen natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 15:16 schreef charleen het volgende:
Hoe lang duurt een belletje geven dan? Politie is al uren bezig met contact leggen met de gijzelnemer, als je het mij vraagt...
Dit?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.almelo.tctubantia.nl/271296/rechter_mag_open_blijven
Uit de reactie blijkt dat er al wat aan het broeden was.
quote:Melding
Dit artikel wordt gescreend voordat het gepubliceerd wordt.
Ze hebben telefoon, internet en radio-kabels afgesloten, ze bellen daar vast via het internet...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:16 schreef charleen het volgende:
Hoe lang duurt een belletje geven dan? Politie is al uren bezig met contact leggen met de gijzelnemer, als je het mij vraagt...
En nu proberen ze via rooksignalen contact te krijgen?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ze hebben telefoon, internet en radio-kabels afgesloten, ze bellen daar vast via het internet...
Dat deel hebben we er ook al opzitten vandaag...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:22 schreef charleen het volgende:
[..]
En nu proberen ze via rooksignalen contact te krijgen?
Ik zou ook graag een binnenkomst zien via een muur aan de zijkant van het gebouw en dat er dan direct van diverse kanten commando's naar binnen gaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Gebeurt echt geen fuck.Nederlandse politie is altijd zo netjes in dit soort zaken
Lezen is ook een vak, nietwaar?quote:
quote:Okci-Erdem: "De omgang met andere ondernemers in de stad is heel laks. Waarom word ik zo strak gecontroleerd? Waarom zijn de optredens van de gemeente naar mij toe zo fel? Ik heb van alles gezien: politiewagens, honden... Het is net alsof ik één of ander monster ben."
In de VS had die gijzelnemer al een kilo lood in zn lichaam gepompt gekregen inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Gebeurt echt geen fuck.Nederlandse politie is altijd zo netjes in dit soort zaken
De Rusland-methode werkt ook niet echt hequote:Op maandag 16 juni 2008 15:22 schreef HenkieVdV het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat deel hebben we er ook al opzitten vandaag...
Die stond goed in de fikquote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef IkWilbert het volgende:
de auto bij het stadhuis
[ afbeelding ]
tubantia
Slechte fotoshopquote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef IkWilbert het volgende:
de auto bij het stadhuis
[ afbeelding ]
tubantia
Whaha ja, kom we gooien een lading traangas naar binnen en we zien wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De Rusland-methode werkt ook niet echt he.
WTF, die gast is helemaal niet binnen in het gemeentehuis, die staat hier rechts naast zijn auto aan te branden!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef IkWilbert het volgende:
de auto bij het stadhuis
[ afbeelding ]
tubantia
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
WTF, die gast is helemaal niet binnen in het gemeentehuis, die staat hier rechts naast zijn auto aan te branden!
is rookquote:Op maandag 16 juni 2008 15:30 schreef charleen het volgende:
[..]
het lijkt idd net of er iemand in dat vuur staat te fikken
.
Ja klopt.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Geweldig toch, wat een land. Mensen die gegijzeld zijn in doodsangst en dan hoor je een stelletje randdebielen buiten lachen en zie je ze zwaaien.
Lijkt wel een silhouet van een persoon naast die wagenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef IkWilbert het volgende:
de auto bij het stadhuis
[ afbeelding ]
tubantia
Lijp toch, zelfde als iemand van gebouw wil jumpen dat 50% schreeuwt NEE NIET DOEN!!! en de andere helft schreeuwt JA!!! DOEN BLUF MIETJE HOMO!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Geweldig toch, wat een land. Mensen die gegijzeld zijn in doodsangst en dan hoor je een stelletje randdebielen buiten lachen en zie je ze zwaaien.
Hebben die vier hem gekocht ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef rene90 het volgende:
Een man van vier kinderen....pfoe.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:39 schreef milagro het volgende:
http://www.demolenrestaurant.com/fotoalbum.htm
het andere restaurant van de gijzelnemer... als ik het goed begrepen heb.
Vrijdag al vuurwerk, gisteren en nu weerquote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoorde net dat die ondernemer tussen de 3 a 5 ton schuld heeft.
Als hij het er levend vanaf brengt dan zit zijn gezin en hij in de schulden.
Dit gaat waarschijnlijk wel vuurwerk opleveren.
Het zal me niks verbazen als dit incident copycat gedrag oplevert, want er zijn nog genoeg ondernemers die vet genaaid zijn door ambtenaren.
ziet er netjes uit ergens begrijp ik de gemeente niet met hun standpuntquote:Op maandag 16 juni 2008 15:39 schreef milagro het volgende:
http://www.demolenrestaurant.com/fotoalbum.htm
het andere restaurant van de gijzelnemer... als ik het goed begrepen heb.
Wij/jij weten natuurlijk niet het hele verhaal dus lijkt me erg makkelijk om zo snel te oordelen.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ziet er netjes uit ergens begrijp ik de gemeente niet met hun standpunt
-AT grijpt en iedereen is doodquote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef rene90 het volgende:
Zullen we dan maar een poll openen
"Hoe loopt dit af":
-zelfmoord
-vermoord de gijzelaars
-vermoord de gijzelaars + zelfmoord
-arrestatieteam grijpt in (met alle gevolgen van dien)
je bentquote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef rene90 het volgende:
Zullen we dan maar een poll openen
"Hoe loopt dit af":
-zelfmoord
-vermoord de gijzelaars
-vermoord de gijzelaars + zelfmoord
-arrestatieteam grijpt in (met alle gevolgen van dien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |