Er is al uren geen fuck te zienquote:
Dan vallen Limburgers gelukkig nog meequote:Op maandag 16 juni 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
wat een mongooltjes daar, dankzij het wonder van digitale televisie kan ik hier in Limboland RTV oost bekijken, dus ik even kijken en dan zie je van die gekken die staan te bellen en te zwaaien naar de camera, zo van kijk mam ik ben op televisie
Echt waar?quote:
hmmm 29.... ken ik haar niet toevallig?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik zit me wezenloos te google'n maar kan het niet vinden. Zuslief van 29 kan het zich ook nog herinneren, wij stonden daar ook met onze fietsjes achter de afzettingslinten om er maar niets van te missen. Ik vermoed dat het een jaar of 25 geleden is... En inderdaad, dat hilarische speelgoedgeweertje!
Deze kerel heeft waarschijnlijk ook in het turkse leger gezeten dus hij kan deze situatie wel handle-len....quote:Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef Frances het volgende:
Zijn er al fotoos van de dode gijzelnemer?
Belt 'm op dan.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef twentemeisje het volgende:
Half een belde neefje met mijn tante, hij zat nog in het gemeentehuis maar alles was okee, hij zal nu inmiddels wel afgevoerd zijn.
nu ja, een schreeuwende Turk die weggevoerd is, en een kale bekende van de gijzelnemer....quote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef WeebI het volgende:
Hahahah die verslaggever:
"...en zo gebeurt er werkelijk van alles hier."
Er gebeurt HE-LE-MAAL NIETS
Kun je die zelf niet inkoppen?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:08 schreef wise het volgende:
WAT staan die turken in beeld telkens. Moeten die niet werken/naar school
Heb ik al gedaan maar wordt niet opgenomen. Probeer het straks nog wel een keer... Toen ik de eerste keer belde zat ie dus nog binnen.quote:
Ik liet haar je fotoboek zien en ze kent jou in elk geval nietquote:Op maandag 16 juni 2008 15:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hmmm 29.... ken ik haar niet toevallig?
ik ben erg veranderd de afgelopen 20 jaarquote:Op maandag 16 juni 2008 15:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik liet haar je fotoboek zien en ze kent jou in elk geval niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |