omdat herman finkers hem bedachtquote:

Flauwe rickrollquote:

...en hier verwachtte ik 'm dus echt nietquote:

Gewoon je pistool pakken en afdwingen die papieren. Er zijn zat mensen die staan te juichen bij dit soort retarde acties.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:22 schreef charleen het volgende:
[..]
Ja hier is Nederland, een en al bureaucratie ja.

Ja, zoiets wilde ik ook zeggen, kan er (als het zo werkelijk zou zijn gegaan) dat ik er wel enigszins begrip voor op kan brengen...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:23 schreef paddy het volgende:
Ik vind het zo vreemd. Hij huurt het pand toch al? Heeft er een verbouwing opzitten en is dus denk ik wijsgemaakt dat hij die vergunning wel kreeg? Hij heeft zelfs zijn zaak geopend?
Verhalen worden steeds bizarder. Ik denk wel dat wanneer jij je hele hebben en houden (en nog veel meer) in je zaak hebt gestoken , je door kan draaien wanneer je al het geld kwijt bent en je nooit meer uit de schulden zult komen, omdat het allemaal weg is. Degene heeft niets te verliezen...wat op zich ook gevaarlijk is.

Whehe kun jij niet meer sjikkerenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Kerel klap van de molen gehad, wat een dorpsgek!
Ben benieuwd hoe t afloopt..

Als afleidingsmanoeuvre, eveneens het cafe dat hij in brand heeft gestoken.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef charleen het volgende:
Snap alleen niet waarom hij zijn auto in de fik steekt....

Ik sta niet te juichen, keur het ook af, maar kom op hee, hij pakt niet een paar onschuldige lui en begint er maar wat op los te schieten, maar loopt ook echt naar de wethouder toe. Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan, het is nog niet helemaal duidelijk waar het over gaat, maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Goed is het niet, laten we daar geen onduidelijkheid over bestaan, voorlopig staat hem op dit moment gevangenis of de dood te wachten...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon je pistool pakken en afdwingen die papieren. Er zijn zat mensen die staan te juichen bij dit soort retarde acties.

Die liegtquote:Op maandag 16 juni 2008 13:15 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Op het NOS journaal weerlegt de voorlichter van politie Twente dit bericht. Er wordt een aantal personen gegijzeld, maar het is niet bekend hoeveel en of de wethouder daar één van is.
Het blijft dus vaag...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |