Ga ik eerder van uit. Als je gewoon kwaad bent (misschien begrijpelijk) ga je langs om verhaal te halen , en steek je niet de hele zooi in de fikquote:Op maandag 16 juni 2008 13:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
of de man is gewoon een volslagen mongool.
Had je ook maar criminologie, fiscaal recht en psychologie moeten studerenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ze hebben hier allemaal criminologie, fiscaal recht en psychologie gestudeerd.
Ik kan me hier echt dood aan ergeren.
Daar zit Jack Bauer in, alleen mogen we dat niet wetenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:52 schreef twentemeisje het volgende:
Wat doen ze nu met die bus? Besloten vervoer....
Je hebt geen idee hoe je jarenlang met een gemeentelijke instelling overhoop kunt liggen. Die mensen kunnen nagenoeg alles maken en zeggen zonder dat er op voorzienbare termijn repercussies tegenover staan.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik eerder van uit. Als je gewoon kwaad bent (misschien begrijpelijk) ga je langs om verhaal te halen , en steek je niet de hele zooi in de fik
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar zit Jack Bauer in, alleen mogen we dat niet weten.
Begrip voor zijn frustratie, paniek en dergelijke. Waarom niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie hier sommige reacties waaruit een soort van begrip voor deze gijzelnemer naar voren komt. Onder het mom van: tja, het wordt je als ondernemer ook zo lastig gemaakt...
Ja hoor, natuuuuurlijk. Er is geen kroegbaas die anno 2008 nog normaal een kroeg kan runnen en het is de normaalste zaak van de wereld om dan maar de boel in de fik te steken en de wethouder te gijzelen.
Begrip voor iemand die dit soort daden pleegt? Nooit.
Touchéquote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Had je ook maar criminologie, fiscaal recht en psychologie moeten studeren.
Wat ik lees, is een zeker begrip voor zijn daden. Bijvoorbeeld de ondertoon in deze reactie:quote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Begrip voor z'n frustratie en begrip voor z'n daden zijn 2 aparte dingen, maar dat zal wel te moeilijk zijn.
Alsof het volstrekt logisch is dat de 'welwillende' ondernemer (hoezo - waar leid je uit af dat deze man zo welwillend is?) die zo is 'vergiftigd' (hoezo? is iemand op regels wijzen hetzelfde als vergiftigen?), daarna overgaat tot deze daden.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ergens nog wel zielig ook. Dat de Nederlandse bureaucratie die welwillende ondernemer zo de kop heeft vergiftigd dat hij tot dit soort dingen over gaat.
kneusquote:Op maandag 16 juni 2008 13:58 schreef Kadesh het volgende:
Die wethouder heeft het allemaal uitgelokt.
Duh, zoiets hebben ze nog nooit meegemaakt daarquote:Op maandag 16 juni 2008 13:57 schreef twentemeisje het volgende:
En dan ook niet even een telefoonverbindinkje leggen met de verslaggever ter plekke om te horen waarom ze niet meer mogen filmen... RTV Oost slaat de plank wel mis zeg...
Mijn pa ging zelf ooit failliet omdat een concullega van hem failliet ging. De beste man had geld, huizen en auto's. Maar alles stond op naam van vrouwlief, dus een zogenaamde faillisementsboedel bestond uit 3 ijzeren knopen en een linnen zakdoek.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Is dat zo? Vertel dan eens hoe het zit, want daar ben ik heel benieuwd naar
Als je het niet erg vind heb ik geen zin in deze welles-nietes discussie.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
Alsof het volstrekt logisch is dat de 'welwillende' ondernemer (hoezo - waar leid je uit af dat deze man zo welwillend is?) die zo is 'vergiftigd' (hoezo? is iemand op regels wijzen hetzelfde als vergiftigen?), daarna overgaat tot deze daden.
Andere horeca-ondernemers hebben zich ook aan regels te houden. En die gedragen zich normaal.
De vuurwerkramp stelde ook niets voor vergeleken met deze gijzeling...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Duh, zoiets hebben ze nog nooit meegemaakt daar
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:00 schreef -skippybal- het volgende:
Doet me trouwens een beetje denken aan die Albaniėr (ofzo) die een rechter gijzelde in het Paleis van Justitie in Arnhem.
Die gaf zich toen over...
als het ook maar zo aflooptquote:
radio denk ik?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:03 schreef el_godi het volgende:
RTV Oost: ""Sluipschutters staan klaar!"
I've got a clear shot: Ready Aim FIRE!!!!!
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |