Huh. Lijkt wel een comedy.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:32 schreef Fredo55 het volgende:
Laatste nieuws:
Gijzelaar houd Kuipers onder schot.
Irritant he? En als ze nu nog goede muziek zouden draaien... zucht.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:36 schreef Apache4U het volgende:
ja, RTVOost is erbij....ik dacht, heb ik eindelijk eens profijt van alle regionale zenders op mijn digitale TV. Valt weer tegen, ik zit hier naar een webcam te kijken ofzo..Lekker actueel die lui.
Daar is bureaucratie voor. Dat kom ik elke dag wel tegen.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ergens nog wel zielig ook. Dat de Nederlandse bureaucratie die welwillende ondernemer zo de kop heeft vergiftigd dat hij tot dit soort dingen over gaat.
Criminelen zetten hun bezit heel vaak op de naam van hun vrouw.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op internet zie ik juist veel krantenartikels die over de eigenaresse spreken...
Je bent duidelijk een simpele loonslaaf; de meeste ondernemers volgen deze constructie. Heeft niets met criminaliteit te makenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:39 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Criminelen zetten hun bezit heel vaak op de naam van hun vrouw.
Hartstikke leuk voor je, maar bij jou zal er wellicht wat minder op het spel staan.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Daar is bureaucratie voor. Dat kom ik elke dag wel tegen.
Idd, risicospreidingquote:Op maandag 16 juni 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
Je bent duidelijk een simpele loonslaaf; de meeste ondernemers volgen deze constructie. Heeft niets met criminaliteit te maken
Maar ook niet met gezond zaken doen.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent duidelijk een simpele loonslaaf; de meeste ondernemers volgen deze constructie. Heeft niets met criminaliteit te maken
Mwa, gewoon een slechte ondernemer lijkt me. Iedere debiel weet dat je je vergunningen op orde moet hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:27 schreef SCH het volgende:
Klinkt best zielig als je dat verhaal over die ondernemer leest.
Is dat zo? Vertel dan eens hoe het zit, want daar ben ik heel benieuwd naarquote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar ook niet met gezond zaken doen.
Ik hou het er maar op dat iemand die dusdanig door het lint gaat zonder vangnetjes wel enige reden tot klagen heeft. Maar goed je weet het nooit.
Nee dat ben ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso, maar als ondernemers zijnde kun je niet altijd wachten totdat alle bureaucratische rompslomp geregeld is. Dat zie je bij kleine ondernemers, maar ook bij grote multi-nationals.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mwa, gewoon een slechte ondernemer lijkt me. Iedere debiel weet dat je je vergunningen op orde moet hebben.
Dat niet alleen, maar ze hebben hier allemaal criminologie, fiscaal recht en psychologie gestudeerd.quote:
of de man is gewoon een volslagen mongool.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Ik voel idd met de gijzelnemer mee. Je wordt in dit land echt zo krankjorum van gemeentelijke pesterij, ambtenarij en bureaucratie. Ik kan me de woede echt zo vreselijk goed voorstellen.
Ik denk ook dat je iemand echt heel onrechtvaardig moet behandelen wil hij tot zoiets in staat zijn.
Begrip voor z'n frustratie en begrip voor z'n daden zijn 2 aparte dingen, maar dat zal wel te moeilijk zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
Begrip voor iemand die dit soort daden pleegt? Nooit.
Ga ik eerder van uit. Als je gewoon kwaad bent (misschien begrijpelijk) ga je langs om verhaal te halen , en steek je niet de hele zooi in de fikquote:Op maandag 16 juni 2008 13:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
of de man is gewoon een volslagen mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |