ach...van verveling is op zich geen sprake...een drukke, verantwoordelijke functie enzoquote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef Kluts het volgende:
Fok is wat dat betreft wel hét medium tegen verveling ja.
simpel is het nieuwe ingewikkeldquote:Op maandag 16 juni 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
En ik maar moeilijk doen met zinnen waarin oerdriften, instinct etc in voorkwamen.
Ben je werkeloos?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef dawg het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nooit Fok!t tijdens het werk.
Of heb je op je werkplek geen internet beschikbaar?quote:
Jawel. Ik internet gewoon niet veel prive.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of heb je op je werkplek geen internet beschikbaar?
ik Fok! ook niet tijdens het werk...ik stop dan gewoon even met werken, en na het Fok!ken ga ik gewoon weer verder...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef dawg het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nooit Fok!t tijdens het werk.
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik Fok! ook niet tijdens het werk...ik stop dan gewoon even met werken, en na het Fok!ken ga ik gewoon weer verder...
AH, je werkt gewoon maar een paar uurtjes per dag. Bustedquote:Op maandag 16 juni 2008 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel. Ik internet gewoon niet veel prive.
Kan je niet eens multitasken?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik Fok! ook niet tijdens het werk...ik stop dan gewoon even met werken, en na het Fok!ken ga ik gewoon weer verder...
Dat klopt.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
AH, je werkt gewoon maar een paar uurtjes per dag. Busted
Omdat het vrouwen zijn. Duh!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef mrbox het volgende:
Ja waarom moeten vrouwen soms zo moeilijk doen over relatief simpele dingen
Niet vandaag.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:21 schreef dawg het volgende:
Maar ontopic. Nog geneukt, iemand?
natuurlijk wel, maar waarom zou ik?quote:
quote:
omdat ze het kunnenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef mrbox het volgende:
Ja waarom moeten vrouwen soms zo moeilijk doen over relatief simpele dingen
Ik werk niet tijdens het FOK!ken.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik Fok! helemaal niet, dus. Tijdens het werk.
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een drukke, verantwoordelijke functie enzo![]()
Vorige week.quote:
Gewoon, omdat het kan natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |