Weet je hoe drúk ik het heb de komende 2 dagen?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef Q. het volgende:
Voorspelling: Kasta en Kluts neuken binnen 2 dagen.
Tijd heb je niet, tijd maak je!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weet je hoe drúk ik het heb de komende 2 dagen?.
Ik heb tussen 22:00 en 5:00 tijd gemaakt de komende 2 dagen.quote:
Arme Kluts, wie moet haar nu uitwonen?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb tussen 22:00 en 5:00 tijd gemaakt de komende 2 dagen.
En die tijd staat op dit moment gereserveerd voor eten en slapen.
Och, ze zal niet de eerste zijn die me neukt terwijl ik lig te slapen.quote:
nikki enigszins kennende kan ik wel zeggen dat dat niet het geval zal zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 15:33 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm krijgen we niet eerst een knarstandende m-nikki te zien? I wonder...
I am in the (spreekwoordelijke) room!quote:
Natuurlijk niet, wat denk je wel?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
I am in the (spreekwoordelijke) room!
Mag ik me ook nog mengen in de discussie?
Tja, soms wordt iets pas interessant als een andere in de "directe omgeving" er mee wilt spelen he.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
nikki enigszins kennende kan ik wel zeggen dat dat niet het geval zal zijn.
Daar is nikki toch echt iets te nuchter voorquote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tja, soms wordt iets pas interessant als een andere in de "directe omgeving" er mee wilt spelen he.
Awww echte respectquote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar is nikki toch echt iets te nuchter voor.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
van de andere kant: het blijft een vrouw...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
ja...ik moet ook af en toe even vergaderen tussendoor...dat werken heeft zo'n negatieve impact op mijn fok-'bestaan'quote:Op maandag 16 juni 2008 15:44 schreef Elegy het volgende:
Zo hee, ik heb even een bespreking en we zijn alweer bijna aan het einde van dit deel
En ik maar moeilijk doen met zinnen waarin oerdriften, instinct etc in voorkwamen.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van de andere kant: het blijft een vrouw...
Gelukkig hoef ik niet zoveel te doen op kantoor, dat scheelt. Kan ik lekker doorfokkenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja...ik moet ook af en toe even vergaderen tussendoor...dat werken heeft zo'n negatieve impact op mijn fok-'bestaan'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |