Weet je hoe drúk ik het heb de komende 2 dagen?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef Q. het volgende:
Voorspelling: Kasta en Kluts neuken binnen 2 dagen.
Tijd heb je niet, tijd maak je!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weet je hoe drúk ik het heb de komende 2 dagen?.
Ik heb tussen 22:00 en 5:00 tijd gemaakt de komende 2 dagen.quote:
Arme Kluts, wie moet haar nu uitwonen?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb tussen 22:00 en 5:00 tijd gemaakt de komende 2 dagen.
En die tijd staat op dit moment gereserveerd voor eten en slapen.
Och, ze zal niet de eerste zijn die me neukt terwijl ik lig te slapen.quote:
nikki enigszins kennende kan ik wel zeggen dat dat niet het geval zal zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 15:33 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm krijgen we niet eerst een knarstandende m-nikki te zien? I wonder...
I am in the (spreekwoordelijke) room!quote:
Natuurlijk niet, wat denk je wel?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
I am in the (spreekwoordelijke) room!
Mag ik me ook nog mengen in de discussie?
Tja, soms wordt iets pas interessant als een andere in de "directe omgeving" er mee wilt spelen he.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
nikki enigszins kennende kan ik wel zeggen dat dat niet het geval zal zijn.
Daar is nikki toch echt iets te nuchter voorquote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tja, soms wordt iets pas interessant als een andere in de "directe omgeving" er mee wilt spelen he.
Awww echte respectquote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar is nikki toch echt iets te nuchter voor.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
van de andere kant: het blijft een vrouw...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
ja...ik moet ook af en toe even vergaderen tussendoor...dat werken heeft zo'n negatieve impact op mijn fok-'bestaan'quote:Op maandag 16 juni 2008 15:44 schreef Elegy het volgende:
Zo hee, ik heb even een bespreking en we zijn alweer bijna aan het einde van dit deel
En ik maar moeilijk doen met zinnen waarin oerdriften, instinct etc in voorkwamen.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van de andere kant: het blijft een vrouw...
Gelukkig hoef ik niet zoveel te doen op kantoor, dat scheelt. Kan ik lekker doorfokkenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja...ik moet ook af en toe even vergaderen tussendoor...dat werken heeft zo'n negatieve impact op mijn fok-'bestaan'
ach...van verveling is op zich geen sprake...een drukke, verantwoordelijke functie enzoquote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef Kluts het volgende:
Fok is wat dat betreft wel hét medium tegen verveling ja.
simpel is het nieuwe ingewikkeldquote:Op maandag 16 juni 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
En ik maar moeilijk doen met zinnen waarin oerdriften, instinct etc in voorkwamen.
Ben je werkeloos?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef dawg het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nooit Fok!t tijdens het werk.
Of heb je op je werkplek geen internet beschikbaar?quote:
Jawel. Ik internet gewoon niet veel prive.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of heb je op je werkplek geen internet beschikbaar?
ik Fok! ook niet tijdens het werk...ik stop dan gewoon even met werken, en na het Fok!ken ga ik gewoon weer verder...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef dawg het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nooit Fok!t tijdens het werk.
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik Fok! ook niet tijdens het werk...ik stop dan gewoon even met werken, en na het Fok!ken ga ik gewoon weer verder...
AH, je werkt gewoon maar een paar uurtjes per dag. Bustedquote:Op maandag 16 juni 2008 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel. Ik internet gewoon niet veel prive.
Kan je niet eens multitasken?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik Fok! ook niet tijdens het werk...ik stop dan gewoon even met werken, en na het Fok!ken ga ik gewoon weer verder...
Dat klopt.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
AH, je werkt gewoon maar een paar uurtjes per dag. Busted
Omdat het vrouwen zijn. Duh!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef mrbox het volgende:
Ja waarom moeten vrouwen soms zo moeilijk doen over relatief simpele dingen
Niet vandaag.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:21 schreef dawg het volgende:
Maar ontopic. Nog geneukt, iemand?
natuurlijk wel, maar waarom zou ik?quote:
quote:
omdat ze het kunnenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef mrbox het volgende:
Ja waarom moeten vrouwen soms zo moeilijk doen over relatief simpele dingen
Ik werk niet tijdens het FOK!ken.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik Fok! helemaal niet, dus. Tijdens het werk.
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een drukke, verantwoordelijke functie enzo![]()
Vorige week.quote:
Gewoon, omdat het kan natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |