Ik snap niet dat Engelaar niet speeltquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dat is vermoedelijke opstelling. Maar ik denk dat heitinga er in komt van engelaar
Dat is de EK hit van Q-Musicquote:
Oh 4-1 word het dan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:48 schreef existenz het volgende:
Frankrijk kun je idd qua speelstijl wel vergelijken met Rusland...
Ik tekenquote:
Het is nu toch een helemaal andere dag?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:49 schreef wdn het volgende:
Hij had niet zijn dag tegen Frankrijk Paaskonijn.
quote:
Ik heb 2-1 voorspeldquote:
Bij de buren ook waar ik zo maar eens heen ga.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Bij de buren ook waar ik zo maar eens heen ga.
Mijn buurman gaat met 2 maten in het speelhuisje van zijn kinderen slapen, want dat leek hem het beste als je bent
Moest als je zat bent zijnquote:
Durf de tv uit te zetten hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef Blight het volgende:
Mijn ogen en oren doen zeer van RTL 4.
Oh eens kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef Blight het volgende:
Mijn ogen en oren doen zeer van RTL 4.
quote:
Breach was daar toch heen? Wat een medelijde heb ikquote:
Radio 538quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Breach was daar toch heen? Wat een medelijde heb ik
Alsof dat boeit. Maar om op je vraag in te gaan; nee.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:06 schreef Cee het volgende:
Even een serieuze maar misschien ook weer ongepaste of domme vraag, maar vooruitkijkend op de Spelen: kunnen we dan misschien Olympisch kampioen worden?
Die kans bestaat. Die is op voorhand misschien wel groter dan dat we dit toernooi zouden winnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:06 schreef Cee het volgende:
Even een serieuze maar misschien ook weer ongepaste of domme vraag, maar vooruitkijkend op de Spelen: kunnen we dan misschien Olympisch kampioen worden?
Da's jammer. Ik grijp iedere strohalm aan om ergens nog een vooruitzicht op een voetbaloverwinningsfeestje uit te kunnen slepen, tja je moet toch wat he.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof dat boeit. Maar om op je vraag in te gaan; nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |