ja, daar sta ik ook nog altijd achter.. daarom doe ik het nooit dus. Heb geen lang haar ook niet trouwen..quote:Op maandag 16 juni 200812:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
teruglezen is voor mensen met tijd te veel. Ga werken langharig werschuw tuig !
Ik ga ook even wat makenquote:
ik vind half zes in de namiddag toch wel een rare tijd voor lunch hoor.quote:Op maandag 16 juni 200812:28 schreef Pheno het volgende:
Hier!
goed te combineren idd..quote:Op maandag 16 juni 200812:29 schreef Pheno het volgende:
Zo naar de stad, meteen een broodje scoren.
Lijkt me wel.quote:
Druiloor! Onze tijd! L;'_ !quote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind half zes in de namiddag toch wel een rare tijd voor lunch hoor.
oh, maar dat stond er niet bij he...quote:Op maandag 16 juni 200812:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Druiloor! Onze tijd! L;'_ ! [afbeelding] !
Welkom terug! en hoe waren de vrouwenquote:Op maandag 16 juni 200812:37 schreef Slarioux het volgende:
Terug uit Riga!
Erg goed, as usual, maar niet mijn stijl. En ik heb gebungee-jumped!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Welkom terug! en hoe waren de vrouwen
Wat gaaf, dat archief bestaat nog. Ooit door Oversight geopend om mij een hak te zettenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik verwachtte al dat iemand die opmerking daar ook zou plaatsen![]()
.
dat bungee jumpen zou mijn stijl ook niet zijn... *ril*....quote:Op maandag 16 juni 200812:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Erg goed, as usual, maar niet mijn stijl. En ik heb gebungee-jumped!
Dit weekend geweest. Beetje door het centrum gedwaald, dingen bekeken, naar de radio/tv-toren geweest. En met de trein naar Sigulda om te bungee jumpen. Heb er een filmpje vanquote:Op maandag 16 juni 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat bungee jumpen zou mijn stijl ook niet zijn... *ril*....
en dat is het enige? Hoe lang ben je geweest?
Ja, je moet hier nu nog uitkijken met wat je zegt ookquote:Op maandag 16 juni 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat gaaf, dat archief bestaat nog. Ooit door Oversight geopend om mij een hak te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |