abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59434387
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom oeps? Huub geeft duidelijk aan dat de bloemen en de brief een tievie moment zijn. Je hoort Joris toch zeggen: Net als Dennis en Nadia? Script, niks meer, niks minder.
Dat Huub Lieke toen al een bitch vond lijkt me duidelijk en geef hem eens ongelijk.
Ik zie er ook geen "oeps" in, hoor, gewoon script.
Plus dat je al kunt merken hoe beu hij Lieke is, en ik kan het me indenken, dat gedram de hele tijd.
  maandag 16 juni 2008 @ 15:45:26 #152
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59434476
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom oeps? Huub geeft duidelijk aan dat de bloemen en de brief een tievie moment zijn. Je hoort Joris toch zeggen: Net als Dennis en Nadia? Script, niks meer, niks minder.
Dat Huub Lieke toen al een bitch vond lijkt me duidelijk en geef hem eens ongelijk.
whaha nog steeds verblind door groupie love of hoe was het ook alweer.. als Huub iets slechts deed was het script als Brian het deed was het echt en werd Joop Atsma gemaild en Brian moest winnen van het hokje!!

ik vind het trouwens wel opvallend dat jullie nu Jaap de 'politiek correcte' winnaar noemen...
- iemand die door zn eigen kots rolt is de politiek correcte winnaar
- iemand die paardenstront over andere gooit is de politiek correcte winnaar
- iemand die Huub vasthoudt terwijl zn vriendin wordt aangeramd is de politiek correcte winaar

of oh nee als Huub of Brian zou winnen.. dan zou er oorlog uitbreken en moest 1 van de 2 door de staat beveiligd worden.. want al die verknipte obsessieve fans zouden niet in staat zijn om de dag na de finale gewoon weer door te gaan met hun huisvrouwen bestaan..

ik vond Jaap trouwens cult, en vind hem dan ook de terechte winnaar.. terror, bier & tieten, het is toch fokkin niet normaal.. Jaap heeft een hele generatie beinvloed vergeet dat nooit!!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 16 juni 2008 @ 15:48:19 #153
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59434548
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:36 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Al hadden we niet dat moment tussen Huub en Joris gezien, dan nog was het uberduidelijk dat het een 'alles voor tv' momentje was.... Wat is je punt Suikeroom?
we hadden het over off stream momentjes.. dit was zon typsich off stream momentje.. die tekst stond bij het filmpje.. ik quote het daarom ook.. tip: begrijpend lezen
pi_59434603
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:45 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

whaha nog steeds verblind door groupie love of hoe was het ook alweer.. als Huub iets slechts deed was het script als Brian het deed was het echt en werd Joop Atsma gemaild en Brian moest winnen van het hokje!!

ik vind het trouwens wel opvallend dat jullie nu Jaap de 'politiek correcte' winnaar noemen...
- iemand die Huub vasthoudt terwijl zn vriendin wordt aangeramd is de politiek correcte winaar

of oh nee als Huub of Brian zou winnen.. dan zou er oorlog uitbreken en moest 1 van de 2 door de staat beveiligd worden.. want al die verknipte obsessieve fans zouden niet in staat zijn om de dag na de finale gewoon weer door te gaan met hun huisvrouwen bestaan..

ik vond Jaap trouwens cult, en vind hem dan ook de terechte winnaar.. terror, bier & tieten, het is toch fokkin niet normaal.. Jaap heeft een hele generatie beinvloedt vergeet dat nooit!!
Hoezo heeft Jaap een hele generatie beïnvloed? En is dat iets om blij mee te zijn?
pi_59434653
quote:

[..]

ik vond Jaap trouwens cult, en vind hem dan ook de terechte winnaar.. terror, bier & tieten, het is toch fokkin niet normaal.. Jaap heeft een hele generatie beinvloed vergeet dat nooit!!
En wat zijn we weer flink,groupies en huisvrouwen.Wat doe jezelf dan op de forums
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 15:58:42 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_59434826
Je zou toch spontaan diabetes krijgen.

Probeer Brian's blackouts te beheersen, probeer Brian's zelfmoordpoging te voorkomen, probeer Brian's shit te schuilen, probeer Brian's twiches in bedwang te houden. Lang leve de pammetjes en het manipulatieve kutwijf Flens.

Misschien voel je je hier meer thuis?

http://www.kingjaap.nl/

Flippende Brian

[ Bericht 12% gewijzigd door beequeen op 16-06-2008 16:08:22 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 16 juni 2008 @ 16:04:49 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_59434979
Volgens mij zit hij prima in het 'Suske en Wiske en de Happende Huisvrouwen' subforum.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59435013
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:04 schreef APK het volgende:
Volgens mij zit hij prima in het 'Suske en Wiske en de Happende Huisvrouwen' subforum.
Heb je spuit elf ook weer.Jij voelt je er ook goed thuis en maar afgeven op iedereen.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:07:12 #159
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59435042
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En wat zijn we weer flink,groupies en huisvrouwen.Wat doe jezelf dan op de forums
niet iedereen op de fora is verblind door groupie love... jij hebt teveel een nowlive mentaliteit, als je niet mee gaat in die rose bril hysterie moet je maar weg? nee dus.. op fok zitten gelukkig nog een hoop normale mensen die wel kunnen relativeren en niet meegaan in dat obsessieve fanatisme.. ik generaliseer btw om dit soort reacties los te krijgen, maar dat je zo zou happen had ik zelfs niet aan zien komen

Huub wat is je favoriete eten en wat lust je niet?
  maandag 16 juni 2008 @ 16:09:34 #160
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59435096
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:07 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

niet iedereen op de fora is verblind door groupie love... jij hebt teveel een nowlive mentaliteit, als je niet mee gaat in die rose bril hysterie moet je maar weg? nee dus.. op fok zitten gelukkig nog een hoop normale mensen die wel kunnen relativeren en niet meegaan in dat obsessieve fanatisme.. ik generaliseer btw om dit soort reacties los te krijgen, maar dat je zo zou happen had ik zelfs niet aan zien komen

Zijn favoriete eten is koffie met een peuk
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 16 juni 2008 @ 16:10:18 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_59435105
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:06 schreef rooie3 het volgende:

Heb je spuit elf ook weer.Jij voelt je er ook goed thuis en maar afgeven op iedereen.
Ik geef helemaal niet op iedereen af, sterker nog dit was een staaltje mental support voor Suikeroom.
En over 'afgeven' gesproken: Lees jouw eigen oeuvre over Brian en anderen die tegen Huub waren nog eens terug.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59435128
quote:

[..]

Jij generaliseren? Was me nog niet opgevallen
Maar geef eens antwoord op mijn vraag hoe Jaap een hele generatie beïnvloed heeft? Wil ik heel graag weten.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:12:24 #163
38396 mazaru
pi_59435151
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:11 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Jij generaliseren? Was me nog niet opgevallen
Maar geef eens antwoord op mijn vraag hoe Jaap een hele generatie beïnvloed heeft? Wil ik heel graag weten.
Hij houdt niet van neuken
pi_59435155
quote:

[..]

Huub wat is je favoriet eten en wat lust je niet?
Slaat nergens op.Ben wel voor Huub geweest in die kooi,maar was nooit verblind.En een now live mentaliteit heb ik niet,want het maakt me geen zak uit wat Huub eet of wat hij aan heeft.Jij schrijft over Jaap toch ook fanatiek,nou dat is je goed recht.Maar ga jouw dan toch ook niet meteen voor groupie uitmaken.Al die stempeltjes op iedereen drukken is onnodig en dan heb ik het over users.
pi_59435238
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:10 schreef APK het volgende:

[..]

Ik geef helemaal niet op iedereen af, sterker nog dit was een staaltje mental support voor Suikeroom.
En over 'afgeven' gesproken: Lees jouw eigen oeuvre over Brian en anderen die tegen Huub waren nog eens terug.
Kan jij niet lezen ofzo.Brian zat in een spel en zo fanatiek waren mijn posten over Brian niet.Vond het een klootzak maar hij is geen user.Mij gaat het erom dat users steeds aangesproken worden ,omdat ze voor Huub waren.Dan ben je meteen een domme koe,saaie huisvrouw en nog meer van die onzin.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:16:05 #166
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59435248
Huub zijn favo eten is stamppotten en aard, vlees en groente, als ik het goed heb.
Muwhahahaha....

En nu weer serieus verder dan maar...
pi_59435257
Suikeroom, kun je uitleggen waaruit volgens jou blijkt dat Jaap een hele generatie heeft beïnvloed en om welke generatie het dan gaat?
  maandag 16 juni 2008 @ 16:20:30 #168
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59435361
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
Flippende Brian
hey gezellig we gaan nu filmpjes posten!!!

Huub stalkt en chanteert Lieke
http://www.clipser.com/watch_video/63497

De stoppen slaan door bij Puberde Huub
http://www.clipser.com/watch_video/75305

maandag 16 juni 2008 @ 16:20:47 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59435366
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:16 schreef humberto.tan het volgende:
Suikeroom, kun je uitleggen waaruit volgens jou blijkt dat Jaap een hele generatie heeft beïnvloed en om welke generatie het dan gaat?

Alsof jij tegenwoordig niet elke dag door de kots rolt, onder het scanderen van 'Dat is toch fokking niet normaal!'
Alsof jij nooit groepen kinderen tegenkomt die elkaar met paardenstront en eieren bekogelen.

Kom jij wel eens buiten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59435615
quote:

Welke generatie is dat? De generatie die geen vrouw kan krijgen irl en maar gaat fappen op Jaap omdat die iig wel in tieten kon knijpen?

Ja, dit is een generalisatie. Daar heb ik nu eens zin in, heel gek.
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 16:30:29 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_59435632
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:20 schreef Suikeroom het volgende:

hey gezellig we gaan nu filmpjes posten!!!

Wel eens gehoord van tievie maken, iets wat Brian nooit echt onder de knie heeft gekregen. Zijn momenten van agressie waren eng, eng echt.

http://www.clipser.com/watch_video/209178

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51652&sess=14591

En zo kan ik nog wel even doorgaan hoor, doe het alleen niet, dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 16 juni 2008 @ 16:30:54 #172
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59435644
whaha mensen die er serieus op ingaan.. ik zet er nog vergeet dat nooit achter met een paar smilies maar zelfs dat helpt niet meer.. laten we anders een bier & tieten vs wijn & piemels discussie gaan houden..

niveautje...

Moderator maandag 16 juni 2008 @ 16:30:57 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59435645
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alsof jij tegenwoordig niet elke dag door de kots rolt, onder het scanderen van 'Dat is toch fokking niet normaal!'
Alsof jij nooit groepen kinderen tegenkomt die elkaar met paardenstront en eieren bekogelen.

Kom jij wel eens buiten?

Steeds meer mensen op straat zien er ook uit als een vette klomp hartverzakking, en dragen een zwarte hoed.
Steevast hangen er wat puisterige groupies als een zwerm vliegen omheen, die af en toe door de ramen van een woning naar binnen loeren en dan zo schamper mogelijk zaken roepen als: "pffff, moet je die huisvrouw zien."
Echt hoor!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 16 juni 2008 @ 16:31:38 #174
38396 mazaru
pi_59435665
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:16 schreef humberto.tan het volgende:
Dat kan ik wel
Jaap houdt niet van neuken.
Daardoor zal hij waarschijnlijk niet voor nakomelingen gaan zorgen.
Waardoor er een generatie verloren gaat
pi_59435726
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat kan ik wel
Jaap houdt niet van neuken.
Daardoor zal hij waarschijnlijk niet voor nakomelingen gaan zorgen.
Waardoor er een generatie verloren gaat
Thank Allah for that!
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')