abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59434387
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom oeps? Huub geeft duidelijk aan dat de bloemen en de brief een tievie moment zijn. Je hoort Joris toch zeggen: Net als Dennis en Nadia? Script, niks meer, niks minder.
Dat Huub Lieke toen al een bitch vond lijkt me duidelijk en geef hem eens ongelijk.
Ik zie er ook geen "oeps" in, hoor, gewoon script.
Plus dat je al kunt merken hoe beu hij Lieke is, en ik kan het me indenken, dat gedram de hele tijd.
  maandag 16 juni 2008 @ 15:45:26 #152
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59434476
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom oeps? Huub geeft duidelijk aan dat de bloemen en de brief een tievie moment zijn. Je hoort Joris toch zeggen: Net als Dennis en Nadia? Script, niks meer, niks minder.
Dat Huub Lieke toen al een bitch vond lijkt me duidelijk en geef hem eens ongelijk.
whaha nog steeds verblind door groupie love of hoe was het ook alweer.. als Huub iets slechts deed was het script als Brian het deed was het echt en werd Joop Atsma gemaild en Brian moest winnen van het hokje!!

ik vind het trouwens wel opvallend dat jullie nu Jaap de 'politiek correcte' winnaar noemen...
- iemand die door zn eigen kots rolt is de politiek correcte winnaar
- iemand die paardenstront over andere gooit is de politiek correcte winnaar
- iemand die Huub vasthoudt terwijl zn vriendin wordt aangeramd is de politiek correcte winaar

of oh nee als Huub of Brian zou winnen.. dan zou er oorlog uitbreken en moest 1 van de 2 door de staat beveiligd worden.. want al die verknipte obsessieve fans zouden niet in staat zijn om de dag na de finale gewoon weer door te gaan met hun huisvrouwen bestaan..

ik vond Jaap trouwens cult, en vind hem dan ook de terechte winnaar.. terror, bier & tieten, het is toch fokkin niet normaal.. Jaap heeft een hele generatie beinvloed vergeet dat nooit!!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 16 juni 2008 @ 15:48:19 #153
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59434548
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:36 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Al hadden we niet dat moment tussen Huub en Joris gezien, dan nog was het uberduidelijk dat het een 'alles voor tv' momentje was.... Wat is je punt Suikeroom?
we hadden het over off stream momentjes.. dit was zon typsich off stream momentje.. die tekst stond bij het filmpje.. ik quote het daarom ook.. tip: begrijpend lezen
pi_59434603
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:45 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

whaha nog steeds verblind door groupie love of hoe was het ook alweer.. als Huub iets slechts deed was het script als Brian het deed was het echt en werd Joop Atsma gemaild en Brian moest winnen van het hokje!!

ik vind het trouwens wel opvallend dat jullie nu Jaap de 'politiek correcte' winnaar noemen...
- iemand die Huub vasthoudt terwijl zn vriendin wordt aangeramd is de politiek correcte winaar

of oh nee als Huub of Brian zou winnen.. dan zou er oorlog uitbreken en moest 1 van de 2 door de staat beveiligd worden.. want al die verknipte obsessieve fans zouden niet in staat zijn om de dag na de finale gewoon weer door te gaan met hun huisvrouwen bestaan..

ik vond Jaap trouwens cult, en vind hem dan ook de terechte winnaar.. terror, bier & tieten, het is toch fokkin niet normaal.. Jaap heeft een hele generatie beinvloedt vergeet dat nooit!!
Hoezo heeft Jaap een hele generatie beïnvloed? En is dat iets om blij mee te zijn?
pi_59434653
quote:

[..]

ik vond Jaap trouwens cult, en vind hem dan ook de terechte winnaar.. terror, bier & tieten, het is toch fokkin niet normaal.. Jaap heeft een hele generatie beinvloed vergeet dat nooit!!
En wat zijn we weer flink,groupies en huisvrouwen.Wat doe jezelf dan op de forums
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 15:58:42 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_59434826
Je zou toch spontaan diabetes krijgen.

Probeer Brian's blackouts te beheersen, probeer Brian's zelfmoordpoging te voorkomen, probeer Brian's shit te schuilen, probeer Brian's twiches in bedwang te houden. Lang leve de pammetjes en het manipulatieve kutwijf Flens.

Misschien voel je je hier meer thuis?

http://www.kingjaap.nl/

Flippende Brian

[ Bericht 12% gewijzigd door beequeen op 16-06-2008 16:08:22 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 16 juni 2008 @ 16:04:49 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_59434979
Volgens mij zit hij prima in het 'Suske en Wiske en de Happende Huisvrouwen' subforum.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59435013
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:04 schreef APK het volgende:
Volgens mij zit hij prima in het 'Suske en Wiske en de Happende Huisvrouwen' subforum.
Heb je spuit elf ook weer.Jij voelt je er ook goed thuis en maar afgeven op iedereen.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:07:12 #159
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59435042
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En wat zijn we weer flink,groupies en huisvrouwen.Wat doe jezelf dan op de forums
niet iedereen op de fora is verblind door groupie love... jij hebt teveel een nowlive mentaliteit, als je niet mee gaat in die rose bril hysterie moet je maar weg? nee dus.. op fok zitten gelukkig nog een hoop normale mensen die wel kunnen relativeren en niet meegaan in dat obsessieve fanatisme.. ik generaliseer btw om dit soort reacties los te krijgen, maar dat je zo zou happen had ik zelfs niet aan zien komen

Huub wat is je favoriete eten en wat lust je niet?
  maandag 16 juni 2008 @ 16:09:34 #160
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59435096
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:07 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

niet iedereen op de fora is verblind door groupie love... jij hebt teveel een nowlive mentaliteit, als je niet mee gaat in die rose bril hysterie moet je maar weg? nee dus.. op fok zitten gelukkig nog een hoop normale mensen die wel kunnen relativeren en niet meegaan in dat obsessieve fanatisme.. ik generaliseer btw om dit soort reacties los te krijgen, maar dat je zo zou happen had ik zelfs niet aan zien komen

Zijn favoriete eten is koffie met een peuk
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 16 juni 2008 @ 16:10:18 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_59435105
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:06 schreef rooie3 het volgende:

Heb je spuit elf ook weer.Jij voelt je er ook goed thuis en maar afgeven op iedereen.
Ik geef helemaal niet op iedereen af, sterker nog dit was een staaltje mental support voor Suikeroom.
En over 'afgeven' gesproken: Lees jouw eigen oeuvre over Brian en anderen die tegen Huub waren nog eens terug.
pi_59435128
quote:

[..]

Jij generaliseren? Was me nog niet opgevallen
Maar geef eens antwoord op mijn vraag hoe Jaap een hele generatie beïnvloed heeft? Wil ik heel graag weten.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:12:24 #163
38396 mazaru
pi_59435151
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:11 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Maar geef eens antwoord op mijn vraag hoe Jaap een hele generatie beïnvloed heeft? Wil ik heel graag weten.
Hij houdt niet van neuken
pi_59435155
quote:

[..]

Huub wat is je favoriet eten en wat lust je niet?
Slaat nergens op.Ben wel voor Huub geweest in die kooi,maar was nooit verblind.En een now live mentaliteit heb ik niet,want het maakt me geen zak uit wat Huub eet of wat hij aan heeft.Jij schrijft over Jaap toch ook fanatiek,nou dat is je goed recht.Maar ga jouw dan toch ook niet meteen voor groupie uitmaken.Al die stempeltjes op iedereen drukken is onnodig en dan heb ik het over users.
pi_59435238
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:10 schreef APK het volgende:

[..]

Ik geef helemaal niet op iedereen af, sterker nog dit was een staaltje mental support voor Suikeroom.
En over 'afgeven' gesproken: Lees jouw eigen oeuvre over Brian en anderen die tegen Huub waren nog eens terug.
Kan jij niet lezen ofzo.Brian zat in een spel en zo fanatiek waren mijn posten over Brian niet.Vond het een klootzak maar hij is geen user.Mij gaat het erom dat users steeds aangesproken worden ,omdat ze voor Huub waren.Dan ben je meteen een domme koe,saaie huisvrouw en nog meer van die onzin.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:16:05 #166
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59435248
Huub zijn favo eten is stamppotten en aard, vlees en groente, als ik het goed heb.
Muwhahahaha....

En nu weer serieus verder dan maar...
pi_59435257
Suikeroom, kun je uitleggen waaruit volgens jou blijkt dat Jaap een hele generatie heeft beïnvloed en om welke generatie het dan gaat?
  maandag 16 juni 2008 @ 16:20:30 #168
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59435361
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
Flippende Brian
hey gezellig we gaan nu filmpjes posten!!!

Huub stalkt en chanteert Lieke
http://www.clipser.com/watch_video/63497

De stoppen slaan door bij Puberde Huub
http://www.clipser.com/watch_video/75305

maandag 16 juni 2008 @ 16:20:47 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59435366
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:16 schreef humberto.tan het volgende:
Suikeroom, kun je uitleggen waaruit volgens jou blijkt dat Jaap een hele generatie heeft beïnvloed en om welke generatie het dan gaat?

Alsof jij tegenwoordig niet elke dag door de kots rolt, onder het scanderen van 'Dat is toch fokking niet normaal!'
Alsof jij nooit groepen kinderen tegenkomt die elkaar met paardenstront en eieren bekogelen.

Kom jij wel eens buiten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59435615
quote:

Welke generatie is dat? De generatie die geen vrouw kan krijgen irl en maar gaat fappen op Jaap omdat die iig wel in tieten kon knijpen?

Ja, dit is een generalisatie. Daar heb ik nu eens zin in, heel gek.
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 16:30:29 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_59435632
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:20 schreef Suikeroom het volgende:

hey gezellig we gaan nu filmpjes posten!!!

Wel eens gehoord van tievie maken, iets wat Brian nooit echt onder de knie heeft gekregen. Zijn momenten van agressie waren eng, eng echt.

http://www.clipser.com/watch_video/209178

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51652&sess=14591

En zo kan ik nog wel even doorgaan hoor, doe het alleen niet, dus.
― Mark Twain
  maandag 16 juni 2008 @ 16:30:54 #172
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59435644
whaha mensen die er serieus op ingaan.. ik zet er nog vergeet dat nooit achter met een paar smilies maar zelfs dat helpt niet meer.. laten we anders een bier & tieten vs wijn & piemels discussie gaan houden..

niveautje...

Moderator maandag 16 juni 2008 @ 16:30:57 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59435645
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alsof jij tegenwoordig niet elke dag door de kots rolt, onder het scanderen van 'Dat is toch fokking niet normaal!'
Alsof jij nooit groepen kinderen tegenkomt die elkaar met paardenstront en eieren bekogelen.

Kom jij wel eens buiten?

Steeds meer mensen op straat zien er ook uit als een vette klomp hartverzakking, en dragen een zwarte hoed.
Steevast hangen er wat puisterige groupies als een zwerm vliegen omheen, die af en toe door de ramen van een woning naar binnen loeren en dan zo schamper mogelijk zaken roepen als: "pffff, moet je die huisvrouw zien."
Echt hoor!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 16 juni 2008 @ 16:31:38 #174
38396 mazaru
pi_59435665
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:16 schreef humberto.tan het volgende:
Dat kan ik wel
Jaap houdt niet van neuken.
Daardoor zal hij waarschijnlijk niet voor nakomelingen gaan zorgen.
Waardoor er een generatie verloren gaat
pi_59435726
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat kan ik wel
Thank Allah for that!
Go hard or go home
  maandag 16 juni 2008 @ 16:36:15 #176
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59435795
quote:
of hoe was het ook alweer.. als Huub iets slechts deed was het script als Brian het deed was het echt
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Wel eens gehoord van tievie maken, iets wat Brian nooit echt onder de knie heeft gekregen. Zijn momenten van agressie waren eng, eng echt.
whahaha je geeft gelijk een voorbeeld van wat ik bedoelde.. ik dacht van ik chargeer het een beetje maar jullie denken echt zoo
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 16:36:35 #177
135305 beequeen
Lost.
pi_59435804
quote:

Dat kan ik wel
Japen zijn ok, maar dan wel Japen in de vorm van Fatboys. Die hoef je ook niet te pijpen.
― Mark Twain
pi_59435812
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:30 schreef Suikeroom het volgende:
whaha mensen die er serieus op ingaan.. ik zet er nog vergeet dat nooit achter met een paar smilies maar zelfs dat helpt niet meer.. laten we anders een bier & tieten vs wijn & piemels discussie gaan houden..

niveautje...

Suikeroom vind je een klootzak
Let op mijn smillies
Is niet serieus
pi_59435840
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:34 schreef noekje het volgende:

[..]

Thank Allah for that!
En God ook!
pi_59435884
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Japen zijn ok, maar dan wel Japen in de vorm van Fatboys. Die hoef je ook niet te pijpen.
Pijpen? Je bedoelt aan een torenschuimpje zuigen?
pi_59435978
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die beïnvloeden nu pas echt een generatie! Christ, wat liggen die dingen lekker in de tuin.
Deze post durf ik te doen zonder te chargeren!
Go hard or go home
  maandag 16 juni 2008 @ 16:45:10 #182
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59436046
quote:

[..]

Dat kan ik wel
Jaap houdt niet van enige affectie what so ever, hoe raar is dat...

Dat Jaap heeft gewonnen, daar heeft ie zelf voor gezorgd, knap gedaan. Of ie de terrechte winnaar is, mja, de vier finalisten hadden er allemaal even veel recht op, alleen gun je het de een meer dan de ander. Er zijn in mijn ogen twee mensen die tv en de Kooi hebben gemaakt, die beide toch wel zo´n beetje het meest dienstbaar naar het programma toe waren. Die mochten van mij beide winnen, alleen als persoon gun ik het Huub veel meer dan Jaap, maar dat is omdat ik het meest heb genoten van zijn aanwezigheid in de Kooi. Huub was er gewoon altijd, dat kan je van Schaak/compu/lees/sauna Jaap niet zeggen.

Daarnaast zijn er twee die ook wel tv hebben gemaakt, alleen dan voornamelijk door te roddelen over en het demoniseren van hun tegenspelers en te vertellen hoe goed ze zelf wel niet in elkaar staken en door woede uitbarstingen die er niet om liegen. Die ook nog eens enorm gefaciliteerd zijn om zich prettig te blijven voelen in de Kooi.

Dus dat...
pi_59436148
quote:

[..]

Is de winnaar al bekend dan???? En is dat Jaap??? YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ik dacht dat ze nog steeds aan het fietsen waren met hun weekopdracht.
pi_59436185
jaap is geen winnaar...vraag me af of hij het geld heeft....lieke kreeg de toneelhaak...en gaf huub de schuld....huub wist dondersgoed hoe het spel gespeeld werd....en ging akkoord met het eindscript....in december.....had er toen eigenlijk uit moeten gaan....
vraag me af...of de beloftes aan hem ,,,waargemaakt worden...net als aan de andere bewoners.....het einde was eigenlijk ...toen lieke eruit moest...omdat toen alles uitkwam...geen miljoen..geen huis etc....en er iedere maand opnieuw contracten moesten worden getekend...behalve huub...die was rtl ...net als claire.....
ja....leuke reality...de streamers en t.v. kijkers zij n een klein beetje in de maling genoemen...och...aldoende leert men....sommige althans

[ Bericht 0% gewijzigd door hondjes op 16-06-2008 16:51:10 (foutjes) ]
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 16:50:52 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59436217
sommige modegrillen..... vind ik ... heul niet leuk....

Dus dat.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 16:53:13 #186
135305 beequeen
Lost.
pi_59436276
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:45 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Jaap houdt niet van enige affectie what so ever, hoe raar is dat...

Dat Jaap heeft gewonnen, daar heeft ie zelf voor gezorgd, knap gedaan. Of ie de terrechte winnaar is, mja, de vier finalisten hadden er allemaal even veel recht op, alleen gun je het de een meer dan de ander. Er zijn in mijn ogen twee mensen die tv en de Kooi hebben gemaakt, die beide toch wel zo´n beetje het meest dienstbaar naar het programma toe waren. Die mochten van mij beide winnen, alleen als persoon gun ik het Huub veel meer dan Jaap, maar dat is omdat ik het meest heb genoten van zijn aanwezigheid in de Kooi. Huub was er gewoon altijd, dat kan je van Schaak/compu/lees/sauna Jaap niet zeggen.

Daarnaast zijn er twee die ook wel tv hebben gemaakt, alleen dan voornamelijk door te roddelen over en het demoniseren van hun tegenspelers en te vertellen hoe goed ze zelf wel niet in elkaar staken en door woede uitbarstingen die er niet om liegen. Die ook nog eens enorm gefaciliteerd zijn om zich prettig te blijven voelen in de Kooi.

Dus dat...
*zucht*
― Mark Twain
  maandag 16 juni 2008 @ 16:54:26 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_59436313
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Gert het volgende:

Dus dat.
Ik lees die troep gewoon niet.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:57:27 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59436400
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:50 schreef Gert het volgende:

Dus dat.
Sommige modegrillen moeten gewoon verbannen worden. Ik word er bijna astmatisch van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 juni 2008 @ 17:07:23 #189
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59436633
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Is de winnaar al bekend dan???? En is dat Jaap??? YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ik dacht dat ze nog steeds aan het fietsen waren met hun weekopdracht.
  maandag 16 juni 2008 @ 17:18:51 #190
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59436841
ik ga trouwens nog steeds stuk om die gast die zichzelf de klokkenluider noemde, ik weet niet of Huub dat verhaal kent.. ik post hier anders wel ff

JohanV - vrijdag 22 februari 2008 @ 13:22
quote:
Brief 1: Een ervaring rijker en een illusie armer.

Vanaf nu is de gouden kooi voor mij over.

Ik ben deze getuige geweest van een bespreking in hotel de witte bergen tussen een afvaardiging van de gouden kooi en de achterban van huub.

Om een lang verhaal kort te maken: wij als fans worden een groot rad voor ogen gedraaid.

alles, maar dan ook alles gaat om maar 1 ding: geld geld geld

de achterban van huub bestaat uit een stel managment en juridische geldwolven

de familie van huub zijn eigenaar van nowlive

alle opbrengsten van nowlive advertenties komen ten goede aan sms'jes voor huub

over ons als fans wordt heel laagdunkend gepraat`en gelachen. de fans zijn de mensen waar om gelachen wordt

de deelnemers aan de gouden kooi bepalen zelf hoeveel ze verdienen. met iedereen zijn individuele contracten opgesteld en afhangkelijk van de zwaarte van het script dat ze krijgen krijgen ze betaald.
Dit gaat zo vanaf de mensen die ergens op een bepaald punt vorig jaar zijn binnen gekomen.

natasia was de dikst betaalde. die had een heel gunstig contract afgesloten.

lieke had een zware rol maar daar tegen over staat een heel goed betaalt contract. zij verdiende er na natasia het meeste aan, meer dan huub en had een opt out clausule ingebouwd dat ze eruit kon wanneer ze wilde
daar is veel bonje over geweest. de achterban van huub wilde haar er al veel eerder uit hebben, al in juli vorig jaar maar dat kon dus niet.
Toen lieke er in januari voor uit wilde wilde de programmaleiding haar niet laten gaan, maar ze moesten wel: contract. ze is eruit met behoud van borggeld en wordt nog steeds betaald door de kooi.
ze kan trouwens nog terugkomen en daar is de groep van huub heel kwaad over

de volgende die eruit gaat is jaap. binnenkort wordt gaat er gewerkt worden aan de voorbereiding van de exit van jaap. de achterban van huub wil van hem af en de programmaleiding gaat accoord want jaap kan veel doen buiten de kooi met optredens.

iedereen die uit het programna is is nog 2 jaar na exit inzetbaar voor wat dan ook als de programmaleiding dat wil

Sylvia is niet meer enthousiast en wil eigenlijk niets meer met het programma te maken hebben. omdat ze in spanje woont zal ze ook niet zo veel meer ingezet worden. sylvia is klaar met huub en huub's achterban met sylvia (dus niks vrienden voor het leven)

verder nog wat vergeten?

o ja, de achterban van de miljonairs delen mee in de opbrengsten van de sms poll.

bijna alle miljonairs nemen sponsorcontracten mee in de kooi, in geld of natura. alle bedrijven en sponsors di9e in de kooi komen opdraven hebben iets te maken met één of meerdere miljonairs.

sommige zijn zelfs familie van miljonairs (wie van wie heb ik niet meegekregen, maar 1 van die meanagers van Huub was behoorlijk pissed ergens over.

Zo, dat was het dan. zo hoor je nog eens wat als je bij van der Valk werkt.

Voor mij is de gouden kooi een gelopen race, ik ben er klaar mee! We worden vierkant verneukt en het ergste is nog wel dat degenen die we zo lang hebben gesteund met ons lachen en alles één groot toneelspel is met als inzet de knaken. Het is net betaald voetbal, alleen weet je dan eerlijk dat het één commerciele bende is. Mensen worden in de maling genomen en bij de programmaleiding en bij veel deelnemers ook wordt er gelachen om die zielepoten met hun kaartjes en kadootjes voor de miljonairs

nu begrijp ik ook sommige oud miljonairs ook die aan deze poppenkast niet wilden deelnemen. Bart, Sylvia, Lieke.. eens gaan je ogen open en als je doorkrijgt dat je het spel (voor zo ver dat uberhaupt bestaat) nooit kan winnen heb je er balen tabak van.

Adieu gouden kooi, ik ben een ervaring rijker maar een illusie armer.

Johan

Een ex gouden kooi en huub fan
quote:
Brief 2: Aanvulling op Brief 1

Hier nog even een berichtje van Johan. Oftewel de klokkenkuider zoals sommige me al noemen.
Laat ik eerst even iets duidelijk maken voor de sceptici: ik ben geen ober bij de Witte Bergen. Niet alle medewerkers die bij de grote toekan werken zitten in de bediening. en uiteraard ben ik ook niet bij het hele gesprek aanwezig geweest, maar voor afluisteren hoef je geen Brian te heten
De congerentieruimtes hebben allemaal plafondmicrofoons die gebruit worden als een vergadering moet worden genotuleerd en ook al is het gebruik daarvan niet altijd nodig, je kunt het niet hlepen als je in de controlroom per ongeluk met een slordige beweging een micro aanswitcht die niet aangeswitcht hoeft te staan.

wie trouwens goed heeft opgelet heeft de afgelopen weken kunnen merken dat één van de dingen die ik in mijn vorige post heb aangegeven al bloot is komen te liggen: De sponsoring die bijna iedere deelnemer met zich meebrengt in het programma. Er is daar niemand die 10 duizend euro borgsom inlegt, dat is een fabeltje.

Een volgend fabeltje is dat het programma op of voor de helft van dit jaar gaat stoppen. Dit is een toegepast trukje dat de programmamakers gebruiken om de kijkcijfers periodiek nog een stukje op te schreoeven.

Een ander ding wat volgens mij wel op zeer korte termijn gaat gebeuren is het afscheid van speler Jaap. Die zal met een mooi verhaal uit het programa worden geschreven.

ik moet even een klein ding rectzetten of eigenlijk nuanceren. Nader onderzoek leert dat de achterban van Huub geen lijfelijkeigenaar zijn van Nowlive. De eigenaar van Nowlive is ene Ewald Hulleman. Maar dat zijn site financieel goed ondersteund word door de Huub mensen staat als een paal boven water. Wat ik verder ook nog kan melden is dat
Nowlive en de leiding van Talpa Produkties op zeer gespannen voet met elkaar staan. Dit heeft te maken met een lek bij de redactie van het programma. Er werden met regelmaat interne zaken doorgelekt, waardoor Nowlive vaak met breaking news op hun site kon komen. Dingen die niet uit mochten lekken lekten toch uit of te vroeg. Talpa heeft de twee verasntwoordelijke medewerkers intussen ontslagen.
En nu nog een pikant detail: Huub is hierover door de programma leiding uitgebreid ondervraagd en dat heeft hij ooit een keer zonder stream of audio aan een medespeler verteld. De zaak stond toen behoorlijk op z'n kop en Huub en die ander hebben daarna een uitgebreid gesprek gehad met de hoge bonsen en hebben te horen
gekregen dat ze allebei onmiddelijk verwijderd zouden worden uit het programma als ze er iets los over zouden laten.
Waarschijnlijk gaat het alcoholverbod van Huub voor eeuwig door, bang als ze zijn dat hij zijn mond voorbij praat.

nog even het volgende: het taapje van de bijeenkomst van het Huub team heb ik inmiddels overhandigd aan de heer Jos van Dongen. Dit is een journalist die bezig is research te doen voor een mediaonderzoek naar de handel en wandel in de Gouden Kooi. er schijnen daar namelijk nog al wat misstanden te zijn. Het stemmen met de smsjes schijnt ook niet helemaal zuivere koffie te zijn word beweerd

We zullen de dingen rustig afwachten en dan zien we wel of ik onzin bral of misschien toch wel gelijk heb.
pi_59437008
hoi huub

hoe gaat het met claire? Is ze nog verder gegaan met haar visagie, of is ze ook nog te druk met de media?
We horen weinig over haar en ben best benieuwd.
  maandag 16 juni 2008 @ 17:35:30 #192
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59437163
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:18 schreef Suikeroom het volgende:
ik ga trouwens nog steeds stuk om die gast die zichzelf de klokkenluider noemde, ik weet niet of Huub dat verhaal kent.. ik post hier anders wel ff

JohanV - vrijdag 22 februari 2008 @ 13:22
[..]

[..]

Ge-wel-dig, het blijft leuk om te lezen, was toen al enorm geestig en nu helemaal...
pi_59437225
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:11 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

je gaat me niet vertellen, dat jij niet elke dag door de kots lig te rollebollen
het is wat ransig, maar je hoort en dan ook helemaal bij

yo go girl
  maandag 16 juni 2008 @ 17:47:39 #194
2018 PC eend
relativist
pi_59437422
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien bindt de gedeelde afkeer van Huub hen? Ongetwijfeld zullen B&A hun excuses ook hebben aangeboden voor de aanranding, met daarbij de aantekening dat het eigenlijk Huub was die het allemaal heeft uitgelokt en ervoor zorgde dat B&A zich even niet meer konden beheersen.
Je doelt toch niet die poging om Lieke in het zwembad te gooien he?
Want het was Lieke zelf die dat uitgelokt heeft
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59437526
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:38 schreef Desii het volgende:

[..]

je gaat me niet vertellen, dat jij niet elke dag door de kots lig te rollebollen
het is wat ransig, maar je hoort en dan ook helemaal bij

yo go girl
.
Ik ga er aan werken Desii
  maandag 16 juni 2008 @ 17:54:08 #196
2018 PC eend
relativist
pi_59437562
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:15 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Kan jij niet lezen ofzo.Brian zat in een spel en zo fanatiek waren mijn posten over Brian niet.Vond het een klootzak maar hij is geen user.Mij gaat het erom dat users steeds aangesproken worden ,omdat ze voor Huub waren.Dan ben je meteen een domme koe,saaie huisvrouw en nog meer van die onzin.
Maar dan vergeet je even dat die huubgroupies ook zo waren tegen users die niet voor huub waren
Mooiste voorbeeld daarvan vond ik wel die riri, die was helemaal opgenomen in die kliek, maar vanaf het moment dat hij huub niet meer zo leuk vond en daar argumenten voor had, werd hij massaal weggepest door constant op de man te spelen
De algemene mening in de cos leek er een te zijn, dat je niet spoorde als niet voor huub was

En dan nog huilie gaan doen als ze zelf kritiek krijgen
pi_59437569
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je doelt toch niet die poging om Lieke in het zwembad te gooien he?
Want het was Lieke zelf die dat uitgelokt heeft
Hoe heeft Lieke dat dan uitgelokt?
pi_59437582
lieke wist ervan...ja ...maar huub niet...dus weer in de zeik genomen door lieke...
alleeen liep de zaak aardig uit de hand....en lieke kreeg toch ruzie..ha...en verloor de zaak....en mag nu dgk niet meer in...dus toen maar het z.g. reisje tunesie.....ach ook leuk....moet toch wat doen..als je niet meer bij de eind finale mag zijn.....
pi_59437778
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maar dan vergeet je even dat die huubgroupies ook zo waren tegen users die niet voor huub waren
Mooiste voorbeeld daarvan vond ik wel die riri, die was helemaal opgenomen in die kliek, maar vanaf het moment dat hij huub niet meer zo leuk vond en daar argumenten voor had, werd hij massaal weggepest door constant op de man te spelen
De algemene mening in de cos leek er een te zijn, dat je niet spoorde als niet voor huub was

En dan nog huilie gaan doen als ze zelf kritiek krijgen
Riri poste alleen maar over Huub en zijn haat.Elke post ging over Huub huub huub.Mijn posten gingen nooit elke keer over Brian hoe stom hij wel niet was.Lex is nooit weggepest en dat was een echte Brianfan.Maar die schreef ook gewoon over de rest van de miljonairs .En ik heb Riri echt niet weggepest.
  maandag 16 juni 2008 @ 18:08:40 #200
2018 PC eend
relativist
pi_59437884
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:54 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hoe heeft Lieke dat dan uitgelokt?
Ze hadden haar eerder al een keer in de vijver gegooit, en haar reactie was alsof het haar niks deed.
Ze zei letterlijk: nou als dit alles is, gooi me er dan nog maar een paar keer in.
De andere wilden haar die woorden in haar gezicht gooien, door het idd nog een keer te doen, maar Lieke vond het toch niet zo leuk en had haar zender goed vast gemaakt, daar volgde die worsteling dan ook door.

Maar de groupies zagen er echt een poging tot aanranding in, sommige zagen Natasia Lieke echt wurgen en ze maakte er zoveel ophef over dat het zelfs nova haalde
Lieke en huub hebben (waarschijnlijk nav kaarten die ze hierover kregen) die situatie zelf ook opgeblazen, waarschijnlijk om de kijker te beinvloeden (spel spelen dus) en misschien ook wel omdat ze er op dat moment echt pissig over waren dat het toch een beetje uit de hand liep, maar Lieke heeft later zelf toegegeven dat die situatie overtrokken was

En die groupies die ervoor zorgde dat het nova haalde, dat zijn de wereldvreemde, compleet ontspoorde, groupies zonder leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')