Wat ik dan weer jammer vond.Jullie waren op het laatst drukker met tv momenten en jullie vergaten de streamers die trouw zaten te kijken en te wachten op leuke dingen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke lijkt een hele leuk meid en ik denk dat ze dat in haar hart ook is, maar (en ik durf te zeggen dat ik haar heel goed ken) het is moeilijk om te zeggen wat echt is bij haar en wat niet echt is, daarom wilde ik ook keer met haar ofcam meeten, maar goed als zij dat niet wil. Vond de telefoongesprekken tussen haar en mij wel gaaf op het einde van de kooi.... wat vonden jullie daarvan? Heb mij helemaal suf gelachen, zij belde mij op om te zeggen dat ik het niet over haar mocht hebben...
"off stream" gesprekken waren helemaal geniaal van Jaap, ik wist ervan want Jaap en ik wisten over het algemeen wel hoe we gesprekken van de streams af moesten houden(zal ook wel niet altijd gelukt zijn maar toch
)
nachtmerries whahahahahahwhwhahahahahahahahahahahahahahahahquote:Op maandag 16 juni 2008 14:14 schreef rooie3 het volgende:
Heb nog nachtmerries van die Lieke.Als een schooljuf zat ze Huub maar terecht te wijzen en wat was ze jaloers op Huub zijn fans.Ze zat toen met een zure kop te kijken toen Huub zijn plaat kreeg en maar mee klappen voor Brian.Dankzij Huub kreeg ze een mooie verjaardag,maar dat was ze snel vergeten.Mijn diepvries geeft echt nog meer warmte dan Lieke.
Neem eerst maar een douche en een paar bakken koffie want nou begin je onzin uit te kramenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke lijkt een hele leuk meid .............
Dat telefoontje van haar sloeg werkelijk nergens op. Zoals gewoonlijk wilde ze het zo draaien dat jij lekker je ding moest doen en het vooral bij jezelf moest houden. Die spiegel was natuurlijk wel een lachertje toen en daar is ook wel smakelijk om gelachen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke lijkt een hele leuk meid en ik denk dat ze dat in haar hart ook is, maar (en ik durf te zeggen dat ik haar heel goed ken) het is moeilijk om te zeggen wat echt is bij haar en wat niet echt is, daarom wilde ik ook keer met haar ofcam meeten, maar goed als zij dat niet wil. Vond de telefoongesprekken tussen haar en mij wel gaaf op het einde van de kooi.... wat vonden jullie daarvan? Heb mij helemaal suf gelachen, zij belde mij op om te zeggen dat ik het niet over haar mocht hebben...
"off stream" gesprekken waren helemaal geniaal van Jaap, ik wist ervan want Jaap en ik wisten over het algemeen wel hoe we gesprekken van de streams af moesten houden(zal ook wel niet altijd gelukt zijn maar toch
)
Laat gaan, jij bent niet meer van nut voor haar.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef Huubdgk het volgende:
)
Allemaal bullshit Huub...........volgens mij snap je nog steeds niet dat Lieke helemaal klaar met je is..........blijf lekker dromen.........Toen je nog in de kooi zat zei jij dat je heel veel boekingen zou hebben.........nou, nou, nou.........de realiteit is wel anders............quote:Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb niet vaak, maar zou het zelf (bijna) niet beter kunnen zeggen, ook Juud der post vind ik een hele goede,
het is heel erg moeilijk om objectief naar Lieke te blijven kijken, al wil ik nu niet de indruk wekken dat ik geen fouten heb gemaakt, want die heb ik en hoe! Maar vind de principes van Lieke in het huis wel inwisselbaar, wat vooral zeer deed was dat ik zo wars tegen de mening van alles en iedereen voor haar heb gekozen en dat ze het in mijn ogen vrij makkelijk inwisselde.......heb paar contact met haar gezocht (2 x een sms) maar kreeg geen antwoord, prima dan niet, no hard feelings....
ik ben heel blij met Claire, en ook heel blij dat ik niet meer met Lieke ben..... denk dat voor Lieke het een en en was, en ze vond me leuk of was verliefd whatever, en ze kon het goed gebruiken dat ik miljonair in de Gouden Kooi was... en zeker in die periode was ik de andere miljonairs ver vooruit qua profilering, speelstijl en had het als een van de weinige, op dat moment misschien de enige, echt door hoe het werkte...
tenminste zo zie ik het, correct me if i am wrong
Goh dat jij alles zo serieus neemt had ik niet verwacht.Maar ga lekker door met uitlachenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nachtmerries whahahahahahwhwhahahahahahahahahahahahahahahah![]()
![]()
![]()
![]()
nachtmerries van een tv programma whahahhwhahahahahahahaha
![]()
![]()
![]()
better yet nachtmerries van Lieke![]()
whahahahwhahahahahahahwhahaha
ik lach je uit
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef pap het volgende:
[..]
Allemaal bullshit Huub...........volgens mij snap je nog steeds niet dat Lieke helemaal klaar met je is..........blijf lekker dromen.........Toen je nog in de kooi zat zei jij dat je heel veel boekingen zou hebben.........nou, nou, nou.........de realiteit is wel anders............
Maar als zelfs je matties Syl en Eric je hints geven dat Lieke een verkeerde keuze was...ga je dan niet nadenken of je hart je wel de goede kant op wijstquote:Op maandag 16 juni 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
ach weet je, ik heb altijd in de kooi zoveel mogelijk mijn hart gevolgd, mbt Hedda, Lieke en met Claire, soms was het dus achteraf verstandig (Claire) soms onverstandig (Lieke) je kan iedere keuze van een andere kant bekijken en hem dus in het respectievelijke goede of kwade daglicht stellen. Maar zoals ik al tegen Bridget zei...... als je je hart volgt is het nooit de verkeerde keuze....
ze staan nog ergens op clipser.. ook leuk voor streamers vooral om te kijken hoe stemmingen achter de schermen worden afgedeald.. etc... je moest is weten wat die 2 allemaal besproken hebben... ook over Quinten etc.. Jaap speelde echt keihard tegen jou...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef Huubdgk het volgende:
)
Die .... worden wel dé trend, zeg!quote:
Sunny, je hebt helemaal gelijk, ze speelde echt een dubbelrol en dan druk ik het nog zacht uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:21 schreef sunny16947 het volgende:
En hier nog een, al zal dat op filmpjes niet meer terug te vinden zijn, maar er zijn er genoeg die het kunnen beamen. Al heel in het begin van haar intrede zat ze boven in de fitness met Eric te praten om hem aan haar kant te krijgen. En wat ze toen al over je zei........te groot ego, altijd de leiding willen nemen etc etc. zwart maken bij Eric. Toen dat niet lukte, al heeft ze daar wel de breuk tussen Huub en Eric mee aangezet, begon ze bij Jaap in kantoor. Wij samen hebben Huub niet nodig bla bla bla. en jij maar denken dat ze met Jaap praatte om hem aan JULLIE kant te krijgen. Nee het was HAAR kant. Je moest eens weten hoe ze al maanden voor de breuk je bij je tegenstanders zwart maakte.
Hiarisch Huub, heb 'm even voor je opgezocht.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef Huubdgk het volgende:
Vond de telefoongesprekken tussen haar en mij wel gaaf op het einde van de kooi.... wat vonden jullie daarvan? Heb mij helemaal suf gelachen, zij belde mij op om te zeggen dat ik het niet over haar mocht hebben...
Ik hoop toch echt van niet, ik word er een beetje nerveus vanquote:
Volgens mij hadden we een jaar geleden ook al zo'n vogel hier.quote:
Oh jee, nog een astmatische user. Zou het besmettelijk zijn?quote:
Dat was dan wel een heul hippe vogel, zo trendsettend!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:32 schreef APK het volgende:
Volgens mij hadden we een jaar geleden ook al zo'n vogel hier.
Jij had zo enorm een punt dat ze haar vriendjes uitzoekt op wat ze voor haar kunnen betekenen. Ik denk dat dat hetgeen was waar zij zo enorm over viel en ja, als het niet zo was dan zou Lieke toch wel gedacht hebben, laat lekker lullen die Huub. Dat van haar vriendjes riep iedereen op de fora al langer, want wij wisten al heel snel dat Quintin was gedumpt en met wie ze toen wat had. Op de avond dat Jaap daarover met jou in de Chill kwam kletsen, wist iedereen al wie het was, hahaha.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef Huubdgk het volgende:
)
Of het is dezelfde die niet meer wist uit hoeveel puntjes zijn wachtwoord bestond en een nieuw account gemaakt heeft...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Dat was dan wel een heul hippe vogel, zo trendsettend!
Oooh, trendgevoelig...als..ík ben!quote:
Eej we sturen je naar dr. Bernard hoor met je ...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Oooh, trendgevoelig...als..ík ben!
Sorry voor mijn...![]()
Hip ..hip ...hipperdepip!
Vergeet je Akveor nietquote:Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef Huubdgk het volgende:
yo brothers and sisters,
ik ga offline, moet ff wat losse eindjes aan elkaar knopen vandaagspreek jullie later!
ciao
knoopse........quote:Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef Huubdgk het volgende:
yo brothers and sisters,
ik ga offline, moet ff wat losse eindjes aan elkaar knopen vandaagspreek jullie later!
ciao
Groetjes aanquote:Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef Huubdgk het volgende:
yo brothers and sisters,
ciao
Dat is de zeldzame Puntjepuntjevogelquote:Op maandag 16 juni 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dan wel een heul hippe vogel, zo trendsettend!
hopenlijk hakt ie er ook meteen een paar door ...........quote:
hé doe je ding ........quote:Op maandag 16 juni 2008 14:44 schreef sunny16947 het volgende:
Ik moest wel altijd vreselijk lachen om Lieke. "ik snap wat je bedoelt" en dan een hele monoloog over iets anders, waaruit bleek dat ze er helemaal niets van snapte. Maar ik snap wat je bedoelt werd haar lijfspreuk whaaaaaa
Lijkt een leuke meid, zei die.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hopenlijk hakt ie er ook meteen een paar door ...........
Lieke een leuke meid![]()
hij had nog geen koffie op denk ik hé dus dat scheelt
'Ik wil dat het werkt tussen ons'quote:Op maandag 16 juni 2008 14:44 schreef sunny16947 het volgende:
Ik moest wel altijd vreselijk lachen om Lieke. "ik snap wat je bedoelt" en dan een hele monoloog over iets anders, waaruit bleek dat ze er helemaal niets van snapte. Maar ik snap wat je bedoelt werd haar lijfspreuk whaaaaaa
Wat te denken van dat relatietherapiegedoe : IK, IK, IK.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:49 schreef Juud79 het volgende:
'Ik wil dat het werkt tussen ons'
'Laat me nou, Huub'
'Doe je ding, Huub'
En dan ook in die volgorde, grin...vooral die laatste hoorde je soms 20 keer per dag...
Huub verspreekt zichquote:Huub en Joris lopen door de tuin voor opnames voor een tv momentje. Huub staat op het punt om Joris te vertellen dat hij voor Lieke een bos roze rozen heeft besteld en een emotionele brief, recht uit het hart, heeft geschreven en haar die vanavond wil geven.
Wat Huub niet weet is dat hij op dat moment al op de stream is en voordat hij zijn mooie verhaaltje gaat afsteken doet hij een nietsverhullende uitspraak.
(Merk op dat Huub's intonatie aanzienlijk verandert vanaf het moment waarop hij denkt dat de camera's lopen.)
Dat Lieke in het begin verliefd op je dacht te zijn, geloof ik wel. Echter de gedachte dat ze je naar haar hand kon zetten en je probeerde te isoleren van de groep vond ik zelfingenomen en uitermate ijdel. Echte liefde kenmerkt zich door begrip, geduld, het geven van ruimte en relativering. Dat kon Lieke niet opbrengen. Je was een populair personage en een uitdaging voor haar. Toen ze merkte dat het haar niet lukte om je te transformeren en daarmee de eer naar zich toe te trekken, werd je een blok aan haar been. Lieke is een projectmatig type dat graag wint. Gezichtsverlies kan ze maar moeilijk verkroppen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb niet vaak, maar zou het zelf (bijna) niet beter kunnen zeggen, ook Juud der post vind ik een hele goede,
het is heel erg moeilijk om objectief naar Lieke te blijven kijken, al wil ik nu niet de indruk wekken dat ik geen fouten heb gemaakt, want die heb ik en hoe! Maar vind de principes van Lieke in het huis wel inwisselbaar, wat vooral zeer deed was dat ik zo wars tegen de mening van alles en iedereen voor haar heb gekozen en dat ze het in mijn ogen vrij makkelijk inwisselde.......heb paar contact met haar gezocht (2 x een sms) maar kreeg geen antwoord, prima dan niet, no hard feelings....
ik ben heel blij met Claire, en ook heel blij dat ik niet meer met Lieke ben..... denk dat voor Lieke het een en en was, en ze vond me leuk of was verliefd whatever, en ze kon het goed gebruiken dat ik miljonair in de Gouden Kooi was... en zeker in die periode was ik de andere miljonairs ver vooruit qua profilering, speelstijl en had het als een van de weinige, op dat moment misschien de enige, echt door hoe het werkte...
tenminste zo zie ik het, correct me if i am wrong
Oeps..........quote:Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef Suikeroom het volgende:
hier nog zo'n off stream momentje van Huub
[..]
Huub verspreekt zich
Waarom oeps? Huub geeft duidelijk aan dat de bloemen en de brief een tievie moment zijn. Je hoort Joris toch zeggen: Net als Dennis en Nadia? Script, niks meer, niks minder.quote:
Al hadden we niet dat moment tussen Huub en Joris gezien, dan nog was het uberduidelijk dat het een 'alles voor tv' momentje was.... Wat is je punt Suikeroom?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom oeps? Huub geeft duidelijk aan dat de bloemen en de brief een tievie moment zijn. Je hoort Joris toch zeggen: Net als Dennis en Nadia? Script, niks meer, niks minder.
Dat Huub Lieke toen al een bitch vond lijkt me duidelijk en geef hem eens ongelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |