abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59431939
Heb nog nachtmerries van die Lieke.Als een schooljuf zat ze Huub maar terecht te wijzen en wat was ze jaloers op Huub zijn fans.Ze zat toen met een zure kop te kijken toen Huub zijn plaat kreeg en maar mee klappen voor Brian.Dankzij Huub kreeg ze een mooie verjaardag,maar dat was ze snel vergeten.Mijn diepvries geeft echt nog meer warmte dan Lieke.
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 14:15:11 #102
137949 Disana
pi_59431969
Ik heb Lieke nooit erg sympathiek gevonden. Bijna alles aan haar was opgeschroefd en fake; geen wonder dat ze het uiteindelijk niet meer volhield.

Ja, de 'liefde' leek op een combinatie van opportunisme en Huub wel vaag leuk vinden. Ik denk dat ze met alle mannen zo omgaat.
  maandag 16 juni 2008 @ 14:20:45 #103
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59432108
Lieke lijkt een hele leuk meid en ik denk dat ze dat in haar hart ook is, maar (en ik durf te zeggen dat ik haar heel goed ken) het is moeilijk om te zeggen wat echt is bij haar en wat niet echt is, daarom wilde ik ook keer met haar ofcam meeten, maar goed als zij dat niet wil. Vond de telefoongesprekken tussen haar en mij wel gaaf op het einde van de kooi.... wat vonden jullie daarvan? Heb mij helemaal suf gelachen, zij belde mij op om te zeggen dat ik het niet over haar mocht hebben...

"off stream" gesprekken waren helemaal geniaal van Jaap, ik wist ervan want Jaap en ik wisten over het algemeen wel hoe we gesprekken van de streams af moesten houden (zal ook wel niet altijd gelukt zijn maar toch )
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  maandag 16 juni 2008 @ 14:21:34 #104
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59432132
En hier nog een, al zal dat op filmpjes niet meer terug te vinden zijn, maar er zijn er genoeg die het kunnen beamen. Al heel in het begin van haar intrede zat ze boven in de fitness met Eric te praten om hem aan haar kant te krijgen. En wat ze toen al over je zei........te groot ego, altijd de leiding willen nemen etc etc. zwart maken bij Eric. Toen dat niet lukte, al heeft ze daar wel de breuk tussen Huub en Eric mee aangezet, begon ze bij Jaap in kantoor. Wij samen hebben Huub niet nodig bla bla bla. en jij maar denken dat ze met Jaap praatte om hem aan JULLIE kant te krijgen. Nee het was HAAR kant. Je moest eens weten hoe ze al maanden voor de breuk je bij je tegenstanders zwart maakte.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59432174
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke lijkt een hele leuk meid en ik denk dat ze dat in haar hart ook is, maar (en ik durf te zeggen dat ik haar heel goed ken) het is moeilijk om te zeggen wat echt is bij haar en wat niet echt is, daarom wilde ik ook keer met haar ofcam meeten, maar goed als zij dat niet wil. Vond de telefoongesprekken tussen haar en mij wel gaaf op het einde van de kooi.... wat vonden jullie daarvan? Heb mij helemaal suf gelachen, zij belde mij op om te zeggen dat ik het niet over haar mocht hebben...

"off stream" gesprekken waren helemaal geniaal van Jaap, ik wist ervan want Jaap en ik wisten over het algemeen wel hoe we gesprekken van de streams af moesten houden (zal ook wel niet altijd gelukt zijn maar toch )
Wat ik dan weer jammer vond.Jullie waren op het laatst drukker met tv momenten en jullie vergaten de streamers die trouw zaten te kijken en te wachten op leuke dingen.
  maandag 16 juni 2008 @ 14:23:17 #106
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59432179
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:14 schreef rooie3 het volgende:
Heb nog nachtmerries van die Lieke.Als een schooljuf zat ze Huub maar terecht te wijzen en wat was ze jaloers op Huub zijn fans.Ze zat toen met een zure kop te kijken toen Huub zijn plaat kreeg en maar mee klappen voor Brian.Dankzij Huub kreeg ze een mooie verjaardag,maar dat was ze snel vergeten.Mijn diepvries geeft echt nog meer warmte dan Lieke.
nachtmerries whahahahahahwhwhahahahahahahahahahahahahahahah nachtmerries van een tv programma whahahhwhahahahahahahaha

better yet nachtmerries van Lieke whahahahwhahahahahahahwhahaha

ik lach je uit
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59432191
quote:
Lieke lijkt een hele leuk meid .............
Neem eerst maar een douche en een paar bakken koffie want nou begin je onzin uit te kramen
  maandag 16 juni 2008 @ 14:24:27 #108
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59432218
ach weet je, ik heb altijd in de kooi zoveel mogelijk mijn hart gevolgd, mbt Hedda, Lieke en met Claire, soms was het dus achteraf verstandig (Claire) soms onverstandig (Lieke) je kan iedere keuze van een andere kant bekijken en hem dus in het respectievelijke goede of kwade daglicht stellen. Maar zoals ik al tegen Bridget zei...... als je je hart volgt is het nooit de verkeerde keuze....
Nil Volentibus Arduum
pi_59432222
quote:

Dat telefoontje van haar sloeg werkelijk nergens op. Zoals gewoonlijk wilde ze het zo draaien dat jij lekker je ding moest doen en het vooral bij jezelf moest houden. Die spiegel was natuurlijk wel een lachertje toen en daar is ook wel smakelijk om gelachen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 14:24:38 #110
137949 Disana
pi_59432227
quote:

Laat gaan, jij bent niet meer van nut voor haar.

Dat telefoongesprek was humor van de bovenste plank, veel mensen hier hebben ervan genoten.
pi_59432274
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

heb niet vaak, maar zou het zelf (bijna) niet beter kunnen zeggen, ook Juud der post vind ik een hele goede,

het is heel erg moeilijk om objectief naar Lieke te blijven kijken, al wil ik nu niet de indruk wekken dat ik geen fouten heb gemaakt, want die heb ik en hoe! Maar vind de principes van Lieke in het huis wel inwisselbaar, wat vooral zeer deed was dat ik zo wars tegen de mening van alles en iedereen voor haar heb gekozen en dat ze het in mijn ogen vrij makkelijk inwisselde.......heb paar contact met haar gezocht (2 x een sms) maar kreeg geen antwoord, prima dan niet, no hard feelings....

ik ben heel blij met Claire, en ook heel blij dat ik niet meer met Lieke ben..... denk dat voor Lieke het een en en was, en ze vond me leuk of was verliefd whatever, en ze kon het goed gebruiken dat ik miljonair in de Gouden Kooi was... en zeker in die periode was ik de andere miljonairs ver vooruit qua profilering, speelstijl en had het als een van de weinige, op dat moment misschien de enige, echt door hoe het werkte...

tenminste zo zie ik het, correct me if i am wrong
Allemaal bullshit Huub...........volgens mij snap je nog steeds niet dat Lieke helemaal klaar met je is..........blijf lekker dromen.........Toen je nog in de kooi zat zei jij dat je heel veel boekingen zou hebben.........nou, nou, nou.........de realiteit is wel anders............
pi_59432314
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:23 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

nachtmerries whahahahahahwhwhahahahahahahahahahahahahahahah nachtmerries van een tv programma whahahhwhahahahahahahaha

better yet nachtmerries van Lieke whahahahwhahahahahahahwhahaha

ik lach je uit
Goh dat jij alles zo serieus neemt had ik niet verwacht.Maar ga lekker door met uitlachen
  maandag 16 juni 2008 @ 14:28:07 #113
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59432331
Wat ook een verademing was bij Claire.......bij cadeautjes, lieve brieven, popo, was Claire altijd blij voor jou. Lieke bij elk cadeautje, lieve brief met ik sms voor jou, popo, niet blij voor jou maar zelf roepen "ik wil ook". Nou kan je verzekeren dat haar naam op het vliegtuig, A en B hadden gelijk, uit medelijden en verontwaardiging was na de 6-2 actie. Die 32% toen ze er net uit was, allemaal fake.
Snooker is top!!!
pi_59432338
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef pap het volgende:

[..]

Allemaal bullshit Huub...........volgens mij snap je nog steeds niet dat Lieke helemaal klaar met je is..........blijf lekker dromen.........Toen je nog in de kooi zat zei jij dat je heel veel boekingen zou hebben.........nou, nou, nou.........de realiteit is wel anders............
Go hard or go home
  maandag 16 juni 2008 @ 14:29:14 #115
111260 Charmian
a little joy
pi_59432363
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
ach weet je, ik heb altijd in de kooi zoveel mogelijk mijn hart gevolgd, mbt Hedda, Lieke en met Claire, soms was het dus achteraf verstandig (Claire) soms onverstandig (Lieke) je kan iedere keuze van een andere kant bekijken en hem dus in het respectievelijke goede of kwade daglicht stellen. Maar zoals ik al tegen Bridget zei...... als je je hart volgt is het nooit de verkeerde keuze....
Maar als zelfs je matties Syl en Eric je hints geven dat Lieke een verkeerde keuze was...ga je dan niet nadenken of je hart je wel de goede kant op wijst
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 16 juni 2008 @ 14:29:17 #116
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59432366
quote:

ze staan nog ergens op clipser.. ook leuk voor streamers vooral om te kijken hoe stemmingen achter de schermen worden afgedeald.. etc... je moest is weten wat die 2 allemaal besproken hebben... ook over Quinten etc.. Jaap speelde echt keihard tegen jou...

over die Quinten gesproken vond je dit moment niet pijnlijk? je kwam er niet meer uit heh!!
  maandag 16 juni 2008 @ 14:29:26 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59432371
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:28 schreef noekje het volgende:

Die .... worden wel dé trend, zeg!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59432407
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:21 schreef sunny16947 het volgende:
En hier nog een, al zal dat op filmpjes niet meer terug te vinden zijn, maar er zijn er genoeg die het kunnen beamen. Al heel in het begin van haar intrede zat ze boven in de fitness met Eric te praten om hem aan haar kant te krijgen. En wat ze toen al over je zei........te groot ego, altijd de leiding willen nemen etc etc. zwart maken bij Eric. Toen dat niet lukte, al heeft ze daar wel de breuk tussen Huub en Eric mee aangezet, begon ze bij Jaap in kantoor. Wij samen hebben Huub niet nodig bla bla bla. en jij maar denken dat ze met Jaap praatte om hem aan JULLIE kant te krijgen. Nee het was HAAR kant. Je moest eens weten hoe ze al maanden voor de breuk je bij je tegenstanders zwart maakte.
Sunny, je hebt helemaal gelijk, ze speelde echt een dubbelrol en dan druk ik het nog zacht uit.
Tuurlijk zat ze er voor het spel maar mijn grens is toch wel als je net doet alsof je verliefd bent (wat ze misschien even was) maar dan misbruik op die manier maken vond ik smerig.
Kan er niets meer van maken, ze ging tever.
Rancuneus, over mensen lopend, egoistisch, kapsones.........nee ik was geen fan van haar alhoewel ik hoor in de categorie die het nog wou aankijken, net als Huub zelf zegt: wat was echt en niet echt.
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 14:30:40 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_59432409
quote:
Vond de telefoongesprekken tussen haar en mij wel gaaf op het einde van de kooi.... wat vonden jullie daarvan? Heb mij helemaal suf gelachen, zij belde mij op om te zeggen dat ik het niet over haar mocht hebben...

Hiarisch Huub, heb 'm even voor je opgezocht.

Telefoongesprek Huub en Lieke.

En wat Lieke betreft, ik was zo blij toen ze naar huis ging, Lieke was de nagel aan je doodskist in dat hok.
Ik ben blij dat je Claire ontmoet hebt die n.b. voor Lieke binnenkwam, hoe ironisch.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59432433
quote:

[..]

sneu hé

zou pap zelf al boekingen hebben ?
  maandag 16 juni 2008 @ 14:31:51 #121
111260 Charmian
a little joy
pi_59432444
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik hoop toch echt van niet, ik word er een beetje nerveus van
  maandag 16 juni 2008 @ 14:31:51 #122
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59432445
Je hart volgen is nooit een verkeerde keus. Ga je op je bek, prima, daar leer je van. Dat bewijst je keuze voor Claire.
Snooker is top!!!
  maandag 16 juni 2008 @ 14:32:14 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_59432454
quote:

Volgens mij hadden we een jaar geleden ook al zo'n vogel hier.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 14:32:47 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_59432474
quote:

Oh jee, nog een astmatische user. Zou het besmettelijk zijn?

*zet mondkapje op*
― Mark Twain
  maandag 16 juni 2008 @ 14:33:47 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59432497
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:32 schreef APK het volgende:

Volgens mij hadden we een jaar geleden ook al zo'n vogel hier.
Dat was dan wel een heul hippe vogel, zo trendsettend!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 juni 2008 @ 14:35:00 #126
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59432533
quote:

Jij had zo enorm een punt dat ze haar vriendjes uitzoekt op wat ze voor haar kunnen betekenen. Ik denk dat dat hetgeen was waar zij zo enorm over viel en ja, als het niet zo was dan zou Lieke toch wel gedacht hebben, laat lekker lullen die Huub. Dat van haar vriendjes riep iedereen op de fora al langer, want wij wisten al heel snel dat Quintin was gedumpt en met wie ze toen wat had. Op de avond dat Jaap daarover met jou in de Chill kwam kletsen, wist iedereen al wie het was, hahaha.

Aan de ene kant is het wel lelijk om over iemand te spreken als hij/zij er niet bij is en zich niet kan verdedigen, en dan maakte jullie in de Kooi de dingen ook vaak net iets lelijker dan dat ze al waren. Aan de andere kant sprak je ook tegen Claire heel vaak op een positieve manier over haar en had Lieke dan weer niet de moed om langs te komen en er face to face met jou over te praten. En ja, als je eenmaal in de media bent geweest zoals Lieke, dan wordt erover je gekletst, maar dat weet je zelf maar al te goed. Vrijheid van meningsuiting heb je gelukkig overal en altijd...
  maandag 16 juni 2008 @ 14:35:17 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_59432545
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:

Of het is dezelfde die niet meer wist uit hoeveel puntjes zijn wachtwoord bestond en een nieuw account gemaakt heeft...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 16 juni 2008 @ 14:35:21 #128
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59432549
Iedereen heeft altijd zijn spel gespeeld, uiteindeljk hebben vier mensen het best gespeeld, want die zaten in de finale, de rest heeft het niet gehaald en dat waren er veel. Dat met quintin, laten we zeggen dat daar de waarheid in het midden leggen, maar dat ging over een gesprek tussen mij en quintin wat niet op cam was, over wat er in dat gesprek was gezegd.. laten we zeggen dat ik het een beetje overdreven had wat er gezegd was en dat quintin meer had gezegd dan dat hij toegaf... de waarheid ligt in het midden

@Charmian, dat wisten Eer en Syl toen ook niet, en ja had misschien naar ze moeten luisteren, maar goed, zei toch ook al dat het achteraf een onverstandige keuze was....

grtz

Huub
Nil Volentibus Arduum
pi_59432555
quote:

[..]

Oooh, trendgevoelig...als..ík ben!
Sorry voor mijn...
Hip ..hip ...hipperdepip!
Go hard or go home
  maandag 16 juni 2008 @ 14:37:59 #130
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59432619
yo brothers and sisters,

ik ga offline, moet ff wat losse eindjes aan elkaar knopen vandaag spreek jullie later!

ciao
Nil Volentibus Arduum
  maandag 16 juni 2008 @ 14:38:52 #131
111260 Charmian
a little joy
pi_59432638
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Oooh, trendgevoelig...als..ík ben!
Sorry voor mijn...
Hip ..hip ...hipperdepip!
Eej we sturen je naar dr. Bernard hoor met je ...
pi_59432648
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef Huubdgk het volgende:
yo brothers and sisters,

ik ga offline, moet ff wat losse eindjes aan elkaar knopen vandaag spreek jullie later!

ciao
Vergeet je Akveor niet
pi_59432708
quote:
yo brothers and sisters,

ciao
knoopse........
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 14:42:51 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_59432756
quote:
yo brothers and sisters,

ciao
Groetjes aan Claire. Mocht je Lieke onverhoopt toch nog spreken, doe haar vooral NOT de groeten van mij.
― Mark Twain
  maandag 16 juni 2008 @ 14:43:32 #135
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59432777
Dat blijkt dat je wel eens niet de juiste keuze maakt, wil niet zeggen dat het niet goed is om je hart te volgen. Ik vind dat je je gevoel altijd boven je verstand moet laten spreken...

Ow en Huub, wij wisten ook meestal wel dat jij met Jaap off stream gesprekken had in kantoor.. Soms ook wel eens ergens anders en dan werd er ineens ingeschakeld en kreeg je nog drie woorden mee en begonnen jullie snel over iets anders te praten. Dat maakte het soms wel moeilijk om te volgen wat nu wel en niet spel was tussen jullie twee en maakt Jaap nog minder te peilen dan dat ie al is...

Laters Huub en groeten aan Claire..
pi_59432798
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is de zeldzame Puntjepuntjevogel
  maandag 16 juni 2008 @ 14:44:22 #137
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59432802
Ik moest wel altijd vreselijk lachen om Lieke. "ik snap wat je bedoelt" en dan een hele monoloog over iets anders, waaruit bleek dat ze er helemaal niets van snapte. Maar ik snap wat je bedoelt werd haar lijfspreuk whaaaaaa
Snooker is top!!!
  maandag 16 juni 2008 @ 14:45:19 #138
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59432841
Nou succes met knopen dan maar.
Snooker is top!!!
pi_59432894
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef sunny16947 het volgende:
Nou succes met knopen dan maar.
hopenlijk hakt ie er ook meteen een paar door ...........

Lieke een leuke meid

hij had nog geen koffie op denk ik hé dus dat scheelt

pi_59432938
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:44 schreef sunny16947 het volgende:
Ik moest wel altijd vreselijk lachen om Lieke. "ik snap wat je bedoelt" en dan een hele monoloog over iets anders, waaruit bleek dat ze er helemaal niets van snapte. Maar ik snap wat je bedoelt werd haar lijfspreuk whaaaaaa
hé doe je ding ........

was ook zón leuke uitspraak van d'r x100

(not)
pi_59432954
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

hopenlijk hakt ie er ook meteen een paar door ...........

Lieke een leuke meid

hij had nog geen koffie op denk ik hé dus dat scheelt

Lijkt een leuke meid, zei die.
Go hard or go home
  maandag 16 juni 2008 @ 14:49:08 #142
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59432970
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:44 schreef sunny16947 het volgende:
'Ik wil dat het werkt tussen ons'
'Laat me nou, Huub'
'Doe je ding, Huub'

En dan ook in die volgorde, grin...vooral die laatste hoorde je soms 20 keer per dag...
pi_59433022
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:48 schreef noekje het volgende:

[..]

Lijkt een leuke meid, zei die.
o ja...... nah is al erg zat
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 14:54:01 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_59433114
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:49 schreef Juud79 het volgende:

'Ik wil dat het werkt tussen ons'
'Laat me nou, Huub'
'Doe je ding, Huub'

En dan ook in die volgorde, grin...vooral die laatste hoorde je soms 20 keer per dag...
Wat te denken van dat relatietherapiegedoe : IK, IK, IK.
Er was geen speld tussen te krijgen, tenenkrommend.
― Mark Twain
  maandag 16 juni 2008 @ 14:56:14 #145
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59433185
hier nog zo'n off stream momentje van Huub
quote:
Huub en Joris lopen door de tuin voor opnames voor een tv momentje. Huub staat op het punt om Joris te vertellen dat hij voor Lieke een bos roze rozen heeft besteld en een emotionele brief, recht uit het hart, heeft geschreven en haar die vanavond wil geven.
Wat Huub niet weet is dat hij op dat moment al op de stream is en voordat hij zijn mooie verhaaltje gaat afsteken doet hij een nietsverhullende uitspraak.
(Merk op dat Huub's intonatie aanzienlijk verandert vanaf het moment waarop hij denkt dat de camera's lopen.)
Huub verspreekt zich
  maandag 16 juni 2008 @ 15:01:24 #146
169397 JakeHeke
Once Were Warriors
pi_59433332
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

heb niet vaak, maar zou het zelf (bijna) niet beter kunnen zeggen, ook Juud der post vind ik een hele goede,

het is heel erg moeilijk om objectief naar Lieke te blijven kijken, al wil ik nu niet de indruk wekken dat ik geen fouten heb gemaakt, want die heb ik en hoe! Maar vind de principes van Lieke in het huis wel inwisselbaar, wat vooral zeer deed was dat ik zo wars tegen de mening van alles en iedereen voor haar heb gekozen en dat ze het in mijn ogen vrij makkelijk inwisselde.......heb paar contact met haar gezocht (2 x een sms) maar kreeg geen antwoord, prima dan niet, no hard feelings....

ik ben heel blij met Claire, en ook heel blij dat ik niet meer met Lieke ben..... denk dat voor Lieke het een en en was, en ze vond me leuk of was verliefd whatever, en ze kon het goed gebruiken dat ik miljonair in de Gouden Kooi was... en zeker in die periode was ik de andere miljonairs ver vooruit qua profilering, speelstijl en had het als een van de weinige, op dat moment misschien de enige, echt door hoe het werkte...

tenminste zo zie ik het, correct me if i am wrong
Dat Lieke in het begin verliefd op je dacht te zijn, geloof ik wel. Echter de gedachte dat ze je naar haar hand kon zetten en je probeerde te isoleren van de groep vond ik zelfingenomen en uitermate ijdel. Echte liefde kenmerkt zich door begrip, geduld, het geven van ruimte en relativering. Dat kon Lieke niet opbrengen. Je was een populair personage en een uitdaging voor haar. Toen ze merkte dat het haar niet lukte om je te transformeren en daarmee de eer naar zich toe te trekken, werd je een blok aan haar been. Lieke is een projectmatig type dat graag wint. Gezichtsverlies kan ze maar moeilijk verkroppen.

Ik vergeet niet dat ze, toen jullie net een relatie hadden, tegen je zei, nadat je met veel lof over Sylvia gesproken had, dat Syl het type “twaalf in een dozijn” was. Op dat moment rezen me de haren te bergen. Mevrouw verkocht zich over de rug van Syl die, wat mij betreft, de absolute karaktervrouw in De Kooi was.

Syl had haar meteen door en probeerde je subtiel te waarschuwen. Ik had precies hetzelfde gevoel.

Later heeft Lieke, die in stilte bewondering voor Syl had maar nog geen sprankje van diens wijsheid bezat, zich dezelfde rol aan proberen te meten.

Mijns inziens heeft pr-vrouw Lieke de beste reclame voor zichzelf proberen te maken. Mooi, intelligent, wijs, geëmancipeerd en onweerstaanbaar (voor wie haar niet doorziet). Oprecht? Nee, verre van dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door JakeHeke op 16-06-2008 15:24:26 ]
The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates -.
pi_59433403
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef Suikeroom het volgende:
hier nog zo'n off stream momentje van Huub
[..]

Huub verspreekt zich
Oeps..........
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 15:25:10 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_59433934
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

Oeps..........
Waarom oeps? Huub geeft duidelijk aan dat de bloemen en de brief een tievie moment zijn. Je hoort Joris toch zeggen: Net als Dennis en Nadia? Script, niks meer, niks minder.
Dat Huub Lieke toen al een bitch vond lijkt me duidelijk en geef hem eens ongelijk.
― Mark Twain
  maandag 16 juni 2008 @ 15:35:14 #149
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59434206
Wat ik veel meer oeps vind is, als het aan Jaap en mij ligt stemmen we haar er keihard uit. maar dat zal wel niet mogen

De offstreammomentjes werden volgens mij bereikt door namen te roepen of iets over de buren te zeggen en hup weg waren ze. En soms een klein SLje maar net genoeg om dat ene snel te zeggen.

Wat ook wel grappig is. Dat slimme intelligente Lieke Huub de schuld geeft en hem niet meer aankijkt of wil spreken.....terwijl Jaap haar met haar brief aan de buren (met haar eisenpakket???) heel goed geholpen en gestuurd heeft, en zo haar vertrek inluidde. Maar nee Jaap verwijt ze niets.
Snooker is top!!!
  maandag 16 juni 2008 @ 15:36:43 #150
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59434242
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom oeps? Huub geeft duidelijk aan dat de bloemen en de brief een tievie moment zijn. Je hoort Joris toch zeggen: Net als Dennis en Nadia? Script, niks meer, niks minder.
Dat Huub Lieke toen al een bitch vond lijkt me duidelijk en geef hem eens ongelijk.
Al hadden we niet dat moment tussen Huub en Joris gezien, dan nog was het uberduidelijk dat het een 'alles voor tv' momentje was.... Wat is je punt Suikeroom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')