quote:Op maandag 16 juni 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen we dit als Huubreeks aanhouden?
Is vast een typfoutjequote:Op maandag 16 juni 2008 01:58 schreef sunny16947 het volgende:
sjeeeeeeeee 2x 1 jaar ouder geworden in die kooi en nog weten ze het niet. 25-12 llp
Ai, nu wordt het shit schuilenquote:Op maandag 16 juni 2008 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij ook niet meer in Oldenzaal
En die foto van Jaap is ook fotosoep, want die rechter is Cora en die heeft geen rood haar en ze heeft ook geen roze bikini...quote:
geboortedatumquote:Op maandag 16 juni 2008 02:04 schreef OudFruit het volgende:
Woonplaats aangepast, nog meer wensen leute?
Jij hebt Cora in bikini gezienquote:Op maandag 16 juni 2008 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En die foto van Jaap is ook fotosoep, want die rechter is Cora en die heeft geen rood haar en ze heeft ook geen roze bikini...
is 25-12quote:Op maandag 16 juni 2008 02:11 schreef OudFruit het volgende:
Ik zijn geboortedatum gegokt, dus als iemand die mij even kan vertellen?
Klopt en die heeft hij gevierd ookquote:
Echt he? Heel anders dan op het laatst. Maar dat vind ik van de andere bewoners die er lang hebben gezeten ook wel. Vooral Amanda is heel erg veranderd vind ik. Die zag er op het laatst beter uit dan toen ze erin kwam.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
beste tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
god wat een koppie had ie hier
Leuk om dat weer eens te zienquote:Op maandag 16 juni 2008 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt en die heeft hij gevierd ook![]()
http://goudenkooi.punt.nl/index.php?r=1&id=311903&tbl_archief=0
Dat was in 2006.quote:
Ik ben het met je eens. En dan wat er nog meer speelt 'het grote belang' dat zou ook al niks voor mij zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was in 2006.
Wij, streamers gingen gewoon aan het werk en keken in onze vrije tijd erna. Maar die gasten zaten daar "opgesloten" (op enkele uitstapjes na)
Ik heb diep respect voor hun. Voor allemaal. Ik zou het niet kunnen. Ik MOET gewoon lekker naar de supermarkt kunnen en met mijn hondje en kat kunnen spelen.
Veel vrouwen komen pas uit de verf als ze gesminkt zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 02:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Vooral Amanda is heel erg veranderd vind ik. Die zag er op het laatst beter uit dan toen ze erin kwam.
Ja dat is wel gebleken bij haar. Wat een verandering, ik heb wel eens gedacht dat ze niet alleen schmink op had maar dat er daadwerkelijk dingen veranderd waren aan haar gezicht.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Veel vrouwen komen pas uit de verf als ze gesminkt zijn
huub ik heb ook een lijst...valt het muntje...quote:Op maandag 16 juni 2008 01:34 schreef OudFruit het volgende:
Over wie hebben we het? Even voorstellen:
[ afbeelding ]
Naam: Huub van Ballegooy
Geboortedatum: 25-12-1981
Beroep: Aankomend telefoonverkoper/ entertainer
Duur verblijf: 11-12-2006 - 22-05-2008
[ afbeelding ]
Maar ook met Jaap gaat het goed, de eerste fandag was een groot succes voor de geisoleerde huisvrouw![]()
Hier praten we over hoe het met Huub gaat. Er verschijnt nogal wat in de media rondom zijn persoontje. Gaat het huwelijk tussen Claire en Huub overleven? Schnabbelen ze nog wel genoeg, of is de interesse van het Nederlands publiek nu meer richting andere zaken verschoven? Kortom: hoe gaat het met Huub?
Hijzelf komt ook regelmatig aan het woord, en zal vragen beantwoorden, meepraten, en waarnodig iemand die onzin praat met beide beentjes op de grond zetten.
Go on!
(Link naar vorige topic: Commotie om Huub #5 )
Ga jij es ff op NL kijken offie daar vragen van Sly beantwoordtquote:Op maandag 16 juni 2008 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub? Is dit niet veel mooier om terug te zien dan al die haat en nijd die ze je proberen aan te praten jegens Brian?
kan jij niet even een andere planeet gaan verkennen ofzo ?quote:Op maandag 16 juni 2008 03:21 schreef mooiiiiii het volgende:
huub,Ik baal dat ik je ooit heb leren"kennen"..ik wil je niet meer missen ...erg of niet erruggggg
leuk filmpje vooral het eerste stukjequote:Op maandag 16 juni 2008 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub? Is dit niet veel mooier om terug te zien dan al die haat en nijd die ze je proberen aan te praten jegens Brian?
|\huub kom er wel..yesssquote:Op maandag 16 juni 2008 01:34 schreef OudFruit het volgende:
Over wie hebben we het? Even voorstellen:
[ afbeelding ]
Naam: Huub van Ballegooy
Geboortedatum: 25-12-1981
Beroep: Aankomend telefoonverkoper/ entertainer
Duur verblijf: 11-12-2006 - 22-05-2008
[ afbeelding ]
Maar ook met Jaap gaat het goed, de eerste fandag was een groot succes voor de geisoleerde huisvrouw![]()
Hier praten we over hoe het met Huub gaat. Er verschijnt nogal wat in de media rondom zijn persoontje. Gaat het huwelijk tussen Claire en Huub overleven? Schnabbelen ze nog wel genoeg, of is de interesse van het Nederlands publiek nu meer richting andere zaken verschoven? Kortom: hoe gaat het met Huub?
Hijzelf komt ook regelmatig aan het woord, en zal vragen beantwoorden, meepraten, en waarnodig iemand die onzin praat met beide beentjes op de grond zetten.
Go on!
(Link naar vorige topic: Commotie om Huub #5 )
Er wordt op FOK! niets "weggehaald"quote:Op maandag 16 juni 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel "tanja-topics" er waren?, want volgens mij zijn die allemaal weggehaald.
Ik denk niet dat Huub aan dat aantal gaat komen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:55 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE...... TANN DINSDAG BIJ JENSEN
En dan is het forum dicht![]()
Ik was toen de grootste en engste groupie van fokquote:Op zondag 12 maart 2006 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja nou moet ik buiten dit forum, in enge vreemde fora gaan zoeken naar jensen![]()
Ik kan niet in het hoofd van Huub kijken, maar als ik Huub en Lieke zo hoor op de achtergrond, vind ik het jammer dat er tussen die twee niet iets is verder gegaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 03:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij es ff op NL kijken offie daar vragen van Sly beantwoordt![]()
Huub Huub barbatruc
quote:Op maandag 16 juni 2008 07:29 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij bedoeld hij deze[BB5] Tanja deel 58
HBB
Ik kom daar gelijk wat posts van mij tegen, die ik uit mijn herinnering geblokt had
Kolere ik ging toen helemaal los![]()
![]()
Deja vu
[..]
[..]
Ik was toen de grootste en engste groupie van fok![]()
![]()
Huub past beter bij Lieke? Oh, nevermind...quote:Op maandag 16 juni 2008 08:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan niet in het hoofd van Huub kijken, maar als ik Huub en Lieke zo hoor op de achtergrond, vind ik het jammer dat er tussen die twee niet iets is verder gegaan.
Huub is nu gelukkig met Claire, maar als ik dat lachje weer hoor van Lieke en Huub samen, dan denk ik toch dat hij beter past bij Lieke.
En ik ga niet op NL kijken. Dan moet ik hier de boel helemaal dichtgooien en mijn proxy opstarten. Dat is Sly mij niet waard, het is veel te gezellig op FOK!
Gaan we weer persoonlijke aanvallen doen?quote:Op maandag 16 juni 2008 08:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub past beter bij Lieke? Oh, nevermind...
Ik zie nu pas wie het typt.
Huub schreef in het vorige topic: Huub#6 15 juni, om 18:05 uur,quote:Op maandag 16 juni 2008 02:50 schreef Maria44 het volgende:
Of heb je al een reactie op de post van Akveor?
quote:Op maandag 16 juni 2008 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een vraagje aan Huub en Claire.
Willen jullie niet een lief katje? Huisje boompje beestje
De twee rooie zijn al bezet, de ene houden ze zelf en de andere krijg ik.
Maar ze zoeken voor die anderen nog een huis.
http://www.clipser.com/watch_video/327003
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |