quote:Op maandag 16 juni 2008 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen we dit als Huubreeks aanhouden?
Is vast een typfoutjequote:Op maandag 16 juni 2008 01:58 schreef sunny16947 het volgende:
sjeeeeeeeee 2x 1 jaar ouder geworden in die kooi en nog weten ze het niet. 25-12 llp
Ai, nu wordt het shit schuilenquote:Op maandag 16 juni 2008 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij ook niet meer in Oldenzaal
En die foto van Jaap is ook fotosoep, want die rechter is Cora en die heeft geen rood haar en ze heeft ook geen roze bikini...quote:
geboortedatumquote:Op maandag 16 juni 2008 02:04 schreef OudFruit het volgende:
Woonplaats aangepast, nog meer wensen leute?
Jij hebt Cora in bikini gezienquote:Op maandag 16 juni 2008 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En die foto van Jaap is ook fotosoep, want die rechter is Cora en die heeft geen rood haar en ze heeft ook geen roze bikini...
is 25-12quote:Op maandag 16 juni 2008 02:11 schreef OudFruit het volgende:
Ik zijn geboortedatum gegokt, dus als iemand die mij even kan vertellen?
Klopt en die heeft hij gevierd ookquote:
Echt he? Heel anders dan op het laatst. Maar dat vind ik van de andere bewoners die er lang hebben gezeten ook wel. Vooral Amanda is heel erg veranderd vind ik. Die zag er op het laatst beter uit dan toen ze erin kwam.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
beste tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
god wat een koppie had ie hier
Leuk om dat weer eens te zienquote:Op maandag 16 juni 2008 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt en die heeft hij gevierd ook![]()
http://goudenkooi.punt.nl/index.php?r=1&id=311903&tbl_archief=0
Dat was in 2006.quote:
Ik ben het met je eens. En dan wat er nog meer speelt 'het grote belang' dat zou ook al niks voor mij zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was in 2006.
Wij, streamers gingen gewoon aan het werk en keken in onze vrije tijd erna. Maar die gasten zaten daar "opgesloten" (op enkele uitstapjes na)
Ik heb diep respect voor hun. Voor allemaal. Ik zou het niet kunnen. Ik MOET gewoon lekker naar de supermarkt kunnen en met mijn hondje en kat kunnen spelen.
Veel vrouwen komen pas uit de verf als ze gesminkt zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 02:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Vooral Amanda is heel erg veranderd vind ik. Die zag er op het laatst beter uit dan toen ze erin kwam.
Ja dat is wel gebleken bij haar. Wat een verandering, ik heb wel eens gedacht dat ze niet alleen schmink op had maar dat er daadwerkelijk dingen veranderd waren aan haar gezicht.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Veel vrouwen komen pas uit de verf als ze gesminkt zijn
huub ik heb ook een lijst...valt het muntje...quote:Op maandag 16 juni 2008 01:34 schreef OudFruit het volgende:
Over wie hebben we het? Even voorstellen:
[ afbeelding ]
Naam: Huub van Ballegooy
Geboortedatum: 25-12-1981
Beroep: Aankomend telefoonverkoper/ entertainer
Duur verblijf: 11-12-2006 - 22-05-2008
[ afbeelding ]
Maar ook met Jaap gaat het goed, de eerste fandag was een groot succes voor de geisoleerde huisvrouw![]()
Hier praten we over hoe het met Huub gaat. Er verschijnt nogal wat in de media rondom zijn persoontje. Gaat het huwelijk tussen Claire en Huub overleven? Schnabbelen ze nog wel genoeg, of is de interesse van het Nederlands publiek nu meer richting andere zaken verschoven? Kortom: hoe gaat het met Huub?
Hijzelf komt ook regelmatig aan het woord, en zal vragen beantwoorden, meepraten, en waarnodig iemand die onzin praat met beide beentjes op de grond zetten.
Go on!
(Link naar vorige topic: Commotie om Huub #5 )
Ga jij es ff op NL kijken offie daar vragen van Sly beantwoordtquote:Op maandag 16 juni 2008 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub? Is dit niet veel mooier om terug te zien dan al die haat en nijd die ze je proberen aan te praten jegens Brian?
kan jij niet even een andere planeet gaan verkennen ofzo ?quote:Op maandag 16 juni 2008 03:21 schreef mooiiiiii het volgende:
huub,Ik baal dat ik je ooit heb leren"kennen"..ik wil je niet meer missen ...erg of niet erruggggg
leuk filmpje vooral het eerste stukjequote:Op maandag 16 juni 2008 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub? Is dit niet veel mooier om terug te zien dan al die haat en nijd die ze je proberen aan te praten jegens Brian?
|\huub kom er wel..yesssquote:Op maandag 16 juni 2008 01:34 schreef OudFruit het volgende:
Over wie hebben we het? Even voorstellen:
[ afbeelding ]
Naam: Huub van Ballegooy
Geboortedatum: 25-12-1981
Beroep: Aankomend telefoonverkoper/ entertainer
Duur verblijf: 11-12-2006 - 22-05-2008
[ afbeelding ]
Maar ook met Jaap gaat het goed, de eerste fandag was een groot succes voor de geisoleerde huisvrouw![]()
Hier praten we over hoe het met Huub gaat. Er verschijnt nogal wat in de media rondom zijn persoontje. Gaat het huwelijk tussen Claire en Huub overleven? Schnabbelen ze nog wel genoeg, of is de interesse van het Nederlands publiek nu meer richting andere zaken verschoven? Kortom: hoe gaat het met Huub?
Hijzelf komt ook regelmatig aan het woord, en zal vragen beantwoorden, meepraten, en waarnodig iemand die onzin praat met beide beentjes op de grond zetten.
Go on!
(Link naar vorige topic: Commotie om Huub #5 )
Er wordt op FOK! niets "weggehaald"quote:Op maandag 16 juni 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel "tanja-topics" er waren?, want volgens mij zijn die allemaal weggehaald.
Ik denk niet dat Huub aan dat aantal gaat komen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:55 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE...... TANN DINSDAG BIJ JENSEN
En dan is het forum dicht![]()
Ik was toen de grootste en engste groupie van fokquote:Op zondag 12 maart 2006 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja nou moet ik buiten dit forum, in enge vreemde fora gaan zoeken naar jensen![]()
Ik kan niet in het hoofd van Huub kijken, maar als ik Huub en Lieke zo hoor op de achtergrond, vind ik het jammer dat er tussen die twee niet iets is verder gegaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 03:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij es ff op NL kijken offie daar vragen van Sly beantwoordt![]()
Huub Huub barbatruc
quote:Op maandag 16 juni 2008 07:29 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij bedoeld hij deze[BB5] Tanja deel 58
HBB
Ik kom daar gelijk wat posts van mij tegen, die ik uit mijn herinnering geblokt had
Kolere ik ging toen helemaal los![]()
![]()
Deja vu
[..]
[..]
Ik was toen de grootste en engste groupie van fok![]()
![]()
Huub past beter bij Lieke? Oh, nevermind...quote:Op maandag 16 juni 2008 08:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan niet in het hoofd van Huub kijken, maar als ik Huub en Lieke zo hoor op de achtergrond, vind ik het jammer dat er tussen die twee niet iets is verder gegaan.
Huub is nu gelukkig met Claire, maar als ik dat lachje weer hoor van Lieke en Huub samen, dan denk ik toch dat hij beter past bij Lieke.
En ik ga niet op NL kijken. Dan moet ik hier de boel helemaal dichtgooien en mijn proxy opstarten. Dat is Sly mij niet waard, het is veel te gezellig op FOK!
Gaan we weer persoonlijke aanvallen doen?quote:Op maandag 16 juni 2008 08:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub past beter bij Lieke? Oh, nevermind...
Ik zie nu pas wie het typt.
Huub schreef in het vorige topic: Huub#6 15 juni, om 18:05 uur,quote:Op maandag 16 juni 2008 02:50 schreef Maria44 het volgende:
Of heb je al een reactie op de post van Akveor?
quote:Op maandag 16 juni 2008 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een vraagje aan Huub en Claire.
Willen jullie niet een lief katje? Huisje boompje beestje
De twee rooie zijn al bezet, de ene houden ze zelf en de andere krijg ik.
Maar ze zoeken voor die anderen nog een huis.
http://www.clipser.com/watch_video/327003
Wat prospera in haar sign heeft staan... "haat en liefde"quote:Op maandag 16 juni 2008 08:37 schreef noekje het volgende:
Ik heb een aankleedpop!![]()
Lieke past aardig bij iedereen zolang ze er maar een roeping aan over kan houden.
Er komen nog wel meer.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatsen van dit filmpje.
Ja maar Claire past dan weer niet bij Huub, dat is te horen aan hun lach. Dan wordt de zwarte met die witte streep een kitten van de rekening en dat is vet zielig.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er komen nog wel meer.![]()
Die ene zwarte met die witte streep op zijn koppie vind ik wel bij Huub en Claire passen.
Dat is een heel huiselijk beesie.
Laat humor nou net hetgene zijn dat ik nooit bij Lieke heb waargenomenquote:Op maandag 16 juni 2008 08:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gaan we weer persoonlijke aanvallen doen?
Je moet leren lezen. Ik zeg nadrukkelijk dat ik niet in het hoofd van Huub kan kijken, maar wat ik n.a.v. de streams heb gezien, dat ik denk dat Huub beter bij Lieke past.
Hij heeft voor Claire gekozen en dat is zijn keuze. Op basis van de streams leek Lieke gewoon een betere partner voor hem. Die had haar op haar tanden en zelfde gevoel voor humor.
Maar dat is puur mijn mening. Ik ken Huub en Claire niet. Ik ga ook af op wat er geschreven wordt.
In het begin kon ze wel met hem lachen hoor, weliswaar als een boer met kiespijn maar er kwam geluid uit en de mondhoeken gingen omhoogquote:Op maandag 16 juni 2008 10:08 schreef sunny16947 het volgende:
Hmmmmmm hetzelfde gevoel voor humor. Samen lachen en blauw liggen om Hans Teeuwen is toch iets anders, dan een discussie starten of dat wel politiek verantwoorde humor is en bijdraagt aan de wereldvrede. En zijn lachen hierom wel snapt, maar dat absoluut niet kan waarderen. En daar ook niet mee kan leven.
Meningen verschillen. Ik vond dat lachje van Lieke spontaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:01 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Laat humor nou net hetgene zijn dat ik nooit bij Lieke heb waargenomen. Geef mij die lekkere meligheid van Claire maar of de zwartgalligheid van Syl. Lieke was flauw, vermoeiend en nam zichzelf veel te serieus
.
Jaap is de winnaar, dus ik gok 'ja'.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:39 schreef noekje het volgende:
Hm! Heeft Lieke eigenlijk nog contact gehad met Jaap, LS?
Dat was toch haar maatje. Niet maat genoeg voor de overgebleven contactpunten maar misschien weet jij dat.
Ik ben niet de aangewezen persoon om hier antwoord op te geven. Die vraag kan je beter op www.kingjaap.nl stellen, waar Jaap zelf weer aanwezig is.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:39 schreef noekje het volgende:
Hm! Heeft Lieke eigenlijk nog contact gehad met Jaap, LS?
Dat was toch haar maatje. Niet maat genoeg voor de overgebleven contactpunten maar misschien weet jij dat.
Hyves is stom en NL is te lastig voor me.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:47 schreef happyme28 het volgende:
Je moet voor de grap de hyve van Lieke eens lezen (of op NL) ze heeft het vooral erg gezellig met Amanda
Spontaan? Een ingestudeerde lach voor een tandpastareclamequote:Op maandag 16 juni 2008 10:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Meningen verschillen. Ik vond dat lachje van Lieke spontaan.
En ook al was Lieke een "aandachtshoer" volgens sommigen, ik vond haar een topwijf.
Lieke had niet zoals Claire haar vader nodig. Dát was pas belachelijk, dat pappie erbij gehaald werd om de boel te sussen.
Lieke neukte haar de villa binnen en kon iedereen aan, ook Palma.
Huub met mooie woorden hoeveel hij van haar hield.
Maar toen ze tegengas gaf was ze ineens een k*nkerhoer.
Ik hoop dat Claire een betere toekomst te wachten staat. Het begin is al niet best om je moeder voor k*nkerhoer uit te laten maken.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:25 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
In het begin kon ze wel met hem lachen hoor, weliswaar als een boer met kiespijn maar er kwam geluid uit en de mondhoeken gingen omhoog. Later kon ze het niet meer opbrengen, klampte zich aan een, voor haar maatstaven, te onbelangrijke dj vast en verweet Huub provocatie waarna ze de dj aan de kant zette om het met een nog grotere provocist aan te leggen. Maar die laatste verdiende er wel geld mee en een gaf haar een zekere status. Met twee maten meten was trut Lieke niet vreemd
.
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
Hyves is stom en NL is te lastig voor me.![]()
Kunnen ze lekker samen gaan hangen dus. Mooi laten hangen, denk ik dan maar zo!
quote:Ik merk dat jullie veel vragen hebben over Amanda. Ze is nog steeds samen met Brian en wonen heel gelukkig samen. Ze hebben geen eigen hyves, dus daar kan ik jullie niet aan helpen...
Ze genieten van het BN-er leventje en hebben het momenteel nog erg druk. Tis ook pas 6 weken geleden dat ze zijn 'vrijgelaten', dus geef ze eens ongelijk dat ze genieten van alles en dat ze pakken wat ze pakken kunnen!
Dus het gaat nog steeds hartstikke goed met Aman en Bri. Als jullie meer op de hoogte gehouden willen worden, kunnen jullie altijd de fansite en de fanhyves blijven checken!
Liefs
Lieke
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef noekje het volgende:
Bri
![]()
En is het alweer 6 weken geleden joh?
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tellen kan ze ook niet, de finale was 22 mei. Komt wrs door op haar kop hangen.
Hoe spreek je dat uit?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:32 schreef sunny16947 het volgende:
Ook hier geldt weer dat er mensen zijn die horen wat ze willen horen. Ik heb het filmpje een aantal keren herhaald maar de woordelijke tekst tegen Berga was t.....gw..f
Jij gaat blauw aanlopen of hyperventileren. Vind ik wel k*t voor je.quote:
Claire heeft niet naar huis gebeld of geschreven dat ze hulp nodig had. Dat initiatief kwam van haar vader af, dat valt Claire niet aan te rekenen. En tsja, geef hem eens ongelijk...quote:Op maandag 16 juni 2008 10:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lieke had niet zoals Claire haar vader nodig. Dát was pas belachelijk, dat pappie erbij gehaald werd om de boel te sussen.
Misschien bindt de gedeelde afkeer van Huub hen? Ongetwijfeld zullen B&A hun excuses ook hebben aangeboden voor de aanranding, met daarbij de aantekening dat het eigenlijk Huub was die het allemaal heeft uitgelokt en ervoor zorgde dat B&A zich even niet meer konden beheersen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:27 schreef Juud79 het volgende:
Ik dacht ook al, huh zes weken, dat kan niet kloppen. Maar het is dus ook nog geen vier weken.
Ik vind het bizar dat Lieke zo goed bevriend is met Amanda en blijkbaar nu ook met Brian, als ik toch eens bedenk wat die allemaal tegen haar gezegd en gedaan hebben binnen de Kooi. Tuurlijk kan je dan normaal omgaan met mensen als het programma is afgelopen, het was tenslotte spel, maar om nu zo close met ze om te gaan, daar begrijp ik niets van...
Zal B zijn triootje al hebben gehad?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:58 schreef Gert het volgende:
Ongetwijfeld zullen B&A hun excuses ook hebben aangeboden voor de aanranding, met daarbij de aantekening dat het eigenlijk Huub was die het allemaal heeft uitgelokt en ervoor zorgde dat B&A zich even niet meer konden beheersen.
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:27 schreef Juud79 het volgende:
Ik dacht ook al, huh zes weken, dat kan niet kloppen. Maar het is dus ook nog geen vier weken.
Ik vind het bizar dat Lieke zo goed bevriend is met Amanda en blijkbaar nu ook met Brian, als ik toch eens bedenk wat die allemaal tegen haar gezegd en gedaan hebben binnen de Kooi. Tuurlijk kan je dan normaal omgaan met mensen als het programma is afgelopen, het was tenslotte spel, maar om nu zo close met ze om te gaan, daar begrijp ik niets van...
Wat betreft Huub en Claire, ik vond het een verademing om die twee samen te zien, zowel als ze het gezellig hadden, maar ook in discussies met elkaar. Ze luisteren naar elkaar, laten elkaar uitpraten, bewaken hun eigen grenzen, ze bleven eigenlijk bijna altijd met elkaar in gesprek, ipv die schreeuwpartijen van Huub en Lieke. Al hebben Lieke en Huub ook wel hun leuke periode gehad, die enorme ruzies zijn er eigenlijk altijd wel geweest.
Lieke maakte altijd overal zo´n enorm lang verhaal van, kon nooit iets in drie woorden zeggen en in discussie was ze enorm vermoeiend met haar monologen en weglopen met een eindquote, en ze lieten elkaar zelden uitpraten.
Wat een drama waren de streams de laatste periode van haar aanwezigheid en wat was het leuk om daarna Huub en Claire samen te zien.
Ik vind ook dat ze elkaar goed aanvullen en ze voelen elkaar goed aan, daarnaast communiceren ze goed en hebben ze tijd en aandacht voor elkaar, volgens mij goede ingredienten voor een gezonde relatie. De nacht voor het huwelijk heeft iedereen die toen nog niet overtuigd was kunnen zien in het gesprek dat Huub en Claire op de bank hadden hoeveel ze van elkaar houden, en als ik zag hoe erg ze elkaar gemist hebben in de laatste week dan weet je toch dat ze bij elkaar horen en enorm veel van elkaar houden.
Dan is Lieke far past history...
Huub, correct me if I´m wrong...
Huub mag dan wel een etterbak zijn af en toe maar het ontbreekt hem niet aan intellect en inlevingsvermogen. Je gelooft toch zeker niet dat hij, met uitzondering van verbazing over zoveel hypocrisie, nog enige gevoelens voor Lieke koestert. Na haar transformatie, waar ze vriendschapsbanden aanknoopte met Amanda (waar toch nooit een gesprek op Liekes "niveau" mee kan worden gevoerd), waar ze geprobeerd heeft Huub's intenties in twijfel te trekken en zich van hem heeft losgemaakt door hem de zwarte piet toe te spelen en zichzelf op een voetstuk te plaatsen, heeft hij zijn koude douche wel gehad.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat prospera in haar sign heeft staan... "haat en liefde"
Huub is nog steeds verliefd op Lieke. Dat weet ik bijna zeker.
Maar daar mag hij zelf antwoord op geven.
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:47 schreef Suikeroom het volgende:
laten we gewoon concluderen dat alle vrouwen hoeren zijn.. zoo einde discussie
Waarom hoort dat nieuws hier thuis op de topic over Huub?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:07 schreef MargrietV het volgende:
http://www.nu.nl/news/161(...)_centrum_Almelo.html
Maar lékkerquote:Op maandag 16 juni 2008 12:47 schreef Suikeroom het volgende:
laten we gewoon concluderen dat alle vrouwen hoeren zijn.. zoo einde discussie
Hahaha, wellicht is er een Mod die er iets aan kan doen...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:16 schreef MargrietV het volgende:
geen idee.... Net zo als alle vrouwen zijn hoeren, niet in dit topic thuis hoort.
heb niet vaak, maar zou het zelf (bijna) niet beter kunnen zeggen, ook Juud der post vind ik een hele goede,quote:Op maandag 16 juni 2008 12:14 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Huub mag dan wel een etterbak zijn af en toe maar het ontbreekt hem niet aan intellect en inlevingsvermogen. Je gelooft toch zeker niet dat hij, met uitzondering van verbazing over zoveel hypocritie, nog enige gevoelens voor Lieke koestert. Na haar transformatie, waar ze vriendschapsbanden aanknoopte met Amanda (waar toch nooit een gesprek op Liekes "niveau" mee kan worden gevoerd), waar ze geprobeerd heeft Huub's intenties in twijfel te trekken en zich van hem heeft losgemaakt door hem de zwarte piet toe te spelen en zichzelf op een voetstuk te plaatsen, heeft hij zijn koude douche wel gehad.
Nee, dan Claire, die hem vertrouwen schonk, zijn acties wist te relativeren en gewapend met spandoeken het land in trok om hem te promoten. Die koos voor een win-win situatie door het koffertje te nemen en in hem bleef vertrouwen, die hem de laatste week voortdurend moed insprak en achter hem bleef staan ondanks alle kritiek.
Misschien rest Huub wel nog wat nieuwsgierigheid of de persoon Lieke nog een diepere laag heeft, hoewel een openhartig gesprek met haar voeren, mijns inziens, onmogelijk is.
In Huub's schoenen staande zou ik wel weten wie ik mijn vertrouwen schonk en waar ik mijn toekomst mee zou delen.
Wat Lieke betreft,quote:Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef Huubdgk het volgende:
[.knip.]
..... denk dat voor Lieke het een en en was, en ze vond me leuk of was verliefd whatever, en ze kon het goed gebruiken dat ik miljonair in de Gouden Kooi was...
Ik denk ook wel dat Lieke echt verliefd op jou is geweest, maar ook verliefd op het idee om in de Kooi te komen en zo aan het werk te geraken in medialand. Dat jij zo door had hoe het spel werkte is uiteindelijk, in mijn ogen, mede de ondergang van jullie relatie geworden. Lieke nam veel dingen van jou aan en ging daarbij achteraf voor bij aan haar eigen principes. Beetje vervelend was dat ze op een gegeven moment jou dingen ging kwalijk nemen. Ik heb niet een goed beeld van wat jij precies voor fouten heb gemaakt, al kwam daar wel wat van tussen de regels door naar buiten, maar t siert je dat je zo voor haar hebt gekozen en tot aan je jaardag met haar wou blijven samenwerken en spelen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb niet vaak, maar zou het zelf (bijna) niet beter kunnen zeggen, ook Juud der post vind ik een hele goede,
het is heel erg moeilijk om objectief naar Lieke te blijven kijken, al wil ik nu niet de indruk wekken dat ik geen fouten heb gemaakt, want die heb ik en hoe! Maar vind de principes van Lieke in het huis wel inwisselbaar, wat vooral zeer deed was dat ik zo wars tegen de mening van alles en iedereen voor haar heb gekozen en dat ze het in mijn ogen vrij makkelijk inwisselde.......heb paar contact met haar gezocht (2 x een sms) maar kreeg geen antwoord, prima dan niet, no hard feelings....
ik ben heel blij met Claire, en ook heel blij dat ik niet meer met Lieke ben..... denk dat voor Lieke het een en en was, en ze vond me leuk of was verliefd whatever, en ze kon het goed gebruiken dat ik miljonair in de Gouden Kooi was... en zeker in die periode was ik de andere miljonairs ver vooruit qua profilering, speelstijl en had het als een van de weinige, op dat moment misschien de enige, echt door hoe het werkte...
tenminste zo zie ik het, correct me if i am wrong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |