Blijkbaar roep je dat opquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:05 schreef IHVK het volgende:
Verder is Min-e inderdaad Emel want Emel moest ik ook altijd abla(cigim) noemen.
Jullie poststijl heeft veel verschillen, weinig overeenkomsten en het grote plaatje klopt niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Blijkbaar roep je dat opgeloof nu maar dat ik echt iemand anders ben.
Gloedjenieuw, dat dat niemand is opgevallenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jullie poststijl heeft veel verschillen, weinig overeenkomsten en het grote plaatje klopt niet.
Ben je nieuw of een oude bekende?
Het voorstel is gedaan door iemand die in Turkije is opgegroeid, woont en leeft. Als je het gaat draaien naar "wij hier" en "zij daar", dan kan je inderdaad spreken van dat wij hier geen idee hebben hoe zoiets daar ontvangen wordt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:42 schreef Min-e het volgende:
(dus misschien is dat voorstel niet helemaal zo raar als het klinkt?)
Dat wat niemand is opgevallen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gloedjenieuw, dat dat niemand is opgevallen
De gemiddelde Turkse man hier denkt daaranders over? Echt eerlijk zijn: geloof er niets van.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het voorstel is gedaan door iemand die in Turkije is opgegroeid, woont en leeft. Als je het gaat draaien naar "wij hier" en "zij daar", dan kan je inderdaad spreken van dat wij hier geen idee hebben hoe zoiets daar ontvangen wordt.
Och ja, de gemiddelde man is hypocriet. De vrouw moet maagd zijn, maar hijzelf mag al enige ervaring opgedaan hebben. So what?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
De gemiddelde Turkse man hier denkt daaranders over? Echt eerlijk zijn: geloof er niets van.
Als ik een willekeurige Nederlandse man vraag of hij een afgelikte boterham wil of liever een ongebruikte, dan zal vrijwel iedereen voorkeur geven aan het laatste. Maar als je vraagt of een verkrachter verplicht moet trouwen met zijn slachtoffer dan zullen de meesten mordicus tegen zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:42 schreef Min-e het volgende:
Nog even over dat voorstel, wij hier roepen wel: dat is belachelijk. Maar ik geloof echt zeker dat als ik in Turkije aan een willekeurige volwassen man vraag, "trouw je liever met een maagd?" 100% volmondig ja krijg. (dus misschien is dat voorstel niet helemaal zo raar als het klinkt?)
Blijkbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Blijkbaar roep je dat op :) geloof nu maar dat ik echt iemand anders ben.
Mjah, je kunt natuurlijk ook niet meteen het uiterste als voorbeeld gebruiken...quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik een willekeurige Nederlandse man vraag of hij een afgelikte boterham wil of liever een ongebruikte,
Dus die meneer van dat voorstel verwoord gewoon de algemene opinie. Beetje hypocriet dat er dan zo'n heisa ontstaat omdat men zgn. door dit voorstel wordt teruggeworpen naar de middeleeuwen. Eigenlijk is er veel meer draagvlak voor dan men durft te erkennen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Och ja, de gemiddelde man is hypocriet. De vrouw moet maagd zijn, maar hijzelf mag al enige ervaring opgedaan hebben. So what?
Ja, de gemiddelde man hier kan inderdaad een maagd eisen, net zoals in Turkije.
Ja, want stel je voor dat ze maagd isquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:54 schreef IHVK het volgende:
Toch wel grappig dat als er een vrouw begint te posten dit topic meteen tot leven komt.
Misschien zegt dat ook iets over Turkse mannen?
Ik zal je een geheimpje verklappen: Wij zijn het sterke geslacht!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:54 schreef IHVK het volgende:
Toch wel grappig dat als er een vrouw begint te posten dit topic meteen tot leven komt.
Dit is niet de eerste keer. Toen [AA SC] (slowchat reeks in ONZ) niet meer liep, werd er weinig gepost. Er postte destijds een dame mee, waarbij het meteeen weer tot leven kwam. Same here. Het verbaast mij niet in ieder geval,quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:54 schreef IHVK het volgende:
Meneer doet een voorstel over dat verkrachters moeten trouwen met diegene die zij verkracht hebben. Dat is heel wat anders dat men liever maagden heeft dan niet-maagden...quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dus die meneer van dat voorstel verwoord gewoon de algemene opinie. Beetje hypocriet dat er dan zo'n heisa ontstaat omdat men zgn. door dit voorstel wordt teruggeworpen naar de middeleeuwen. Eigenlijk is er veel meer draagvlak voor dan men durft te erkennen.
Het mannelijk geslacht is inderdaad zwak, zeer zwak.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen: Wij zijn het sterke geslacht!!
Dat vloeit daaruit voort; omdat men de niet-maagden aan de straatstenen niet kwijt kan anders, dan moeten ze maar verplicht worden met ze te trouwen is de redenatie. Opdat ze toch nog kansen hebben op een gezinsleven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meneer doet een voorstel over dat verkrachters moeten trouwen met diegene die zij verkracht hebben. Dat is heel wat anders dat men liever maagden heeft dan niet-maagden...
Niet opdat zij nog een kans hebben op een gezinsleven, maar opdat zij anders juist geen kans hebben op een gezinsleven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat vloeit daaruit voort; omdat men de niet-maagden aan de straatstenen niet kwijt kan anders, dan moeten ze maar verplicht worden met ze te trouwen is de redenatie. Opdat ze toch nog kansen hebben op een gezinsleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |