abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62536141
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:05 schreef IHVK het volgende:
Verder is Min-e inderdaad Emel want Emel moest ik ook altijd abla(cigim) noemen.
Blijkbaar roep je dat op geloof nu maar dat ik echt iemand anders ben.
pi_62536270
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:36 schreef Min-e het volgende:

[..]

Blijkbaar roep je dat op geloof nu maar dat ik echt iemand anders ben.
Jullie poststijl heeft veel verschillen, weinig overeenkomsten en het grote plaatje klopt niet.
Ben je nieuw of een oude bekende?
pi_62536293
Nog even over dat voorstel, wij hier roepen wel: dat is belachelijk. Maar ik geloof echt zeker dat als ik in Turkije aan een willekeurige volwassen man vraag, "trouw je liever met een maagd?" 100% volmondig ja krijg. (dus misschien is dat voorstel niet helemaal zo raar als het klinkt?)
pi_62536335
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jullie poststijl heeft veel verschillen, weinig overeenkomsten en het grote plaatje klopt niet.
Ben je nieuw of een oude bekende?
Gloedjenieuw, dat dat niemand is opgevallen
pi_62536409
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:42 schreef Min-e het volgende:
(dus misschien is dat voorstel niet helemaal zo raar als het klinkt?)
Het voorstel is gedaan door iemand die in Turkije is opgegroeid, woont en leeft. Als je het gaat draaien naar "wij hier" en "zij daar", dan kan je inderdaad spreken van dat wij hier geen idee hebben hoe zoiets daar ontvangen wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2008 19:46:55 ]
pi_62536450
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:44 schreef Min-e het volgende:

[..]

Gloedjenieuw, dat dat niemand is opgevallen
Dat wat niemand is opgevallen?
pi_62536462
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het voorstel is gedaan door iemand die in Turkije is opgegroeid, woont en leeft. Als je het gaat draaien naar "wij hier" en "zij daar", dan kan je inderdaad spreken van dat wij hier geen idee hebben hoe zoiets daar ontvangen wordt.
De gemiddelde Turkse man hier denkt daaranders over? Echt eerlijk zijn: geloof er niets van.
pi_62536522
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat wat niemand is opgevallen?
MIjn nieuwigheid
pi_62536545
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:47 schreef Min-e het volgende:

[..]

De gemiddelde Turkse man hier denkt daaranders over? Echt eerlijk zijn: geloof er niets van.
Och ja, de gemiddelde man is hypocriet. De vrouw moet maagd zijn, maar hijzelf mag al enige ervaring opgedaan hebben. So what?

Ja, de gemiddelde man hier kan inderdaad een maagd eisen, net zoals in Turkije.
pi_62536566
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:49 schreef Min-e het volgende:

[..]

MIjn nieuwigheid
Jeetje, je stelt je niet eens voor, meid.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:51:33 #261
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_62536584
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:42 schreef Min-e het volgende:
Nog even over dat voorstel, wij hier roepen wel: dat is belachelijk. Maar ik geloof echt zeker dat als ik in Turkije aan een willekeurige volwassen man vraag, "trouw je liever met een maagd?" 100% volmondig ja krijg. (dus misschien is dat voorstel niet helemaal zo raar als het klinkt?)
Als ik een willekeurige Nederlandse man vraag of hij een afgelikte boterham wil of liever een ongebruikte, dan zal vrijwel iedereen voorkeur geven aan het laatste. Maar als je vraagt of een verkrachter verplicht moet trouwen met zijn slachtoffer dan zullen de meesten mordicus tegen zijn.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_62536610
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:36 schreef Min-e het volgende:

[..]

Blijkbaar roep je dat op :) geloof nu maar dat ik echt iemand anders ben.
Blijkbaar.
pi_62536636
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:51 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Als ik een willekeurige Nederlandse man vraag of hij een afgelikte boterham wil of liever een ongebruikte,
Mjah, je kunt natuurlijk ook niet meteen het uiterste als voorbeeld gebruiken...
pi_62536663
Toch wel grappig dat als er een vrouw begint te posten dit topic meteen tot leven komt.

Misschien zegt dat ook iets over Turkse mannen?
pi_62536665
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Och ja, de gemiddelde man is hypocriet. De vrouw moet maagd zijn, maar hijzelf mag al enige ervaring opgedaan hebben. So what?

Ja, de gemiddelde man hier kan inderdaad een maagd eisen, net zoals in Turkije.
Dus die meneer van dat voorstel verwoord gewoon de algemene opinie. Beetje hypocriet dat er dan zo'n heisa ontstaat omdat men zgn. door dit voorstel wordt teruggeworpen naar de middeleeuwen. Eigenlijk is er veel meer draagvlak voor dan men durft te erkennen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:55:35 #266
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_62536730
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:54 schreef IHVK het volgende:
Toch wel grappig dat als er een vrouw begint te posten dit topic meteen tot leven komt.

Ja, want stel je voor dat ze maagd is
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_62536751
quote:

Ik zal je een geheimpje verklappen: Wij zijn het sterke geslacht!!
pi_62536846
quote:

Dit is niet de eerste keer. Toen [AA SC] (slowchat reeks in ONZ) niet meer liep, werd er weinig gepost. Er postte destijds een dame mee, waarbij het meteeen weer tot leven kwam. Same here. Het verbaast mij niet in ieder geval, .
pi_62536876
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:54 schreef Min-e het volgende:

[..]

Dus die meneer van dat voorstel verwoord gewoon de algemene opinie. Beetje hypocriet dat er dan zo'n heisa ontstaat omdat men zgn. door dit voorstel wordt teruggeworpen naar de middeleeuwen. Eigenlijk is er veel meer draagvlak voor dan men durft te erkennen.
Meneer doet een voorstel over dat verkrachters moeten trouwen met diegene die zij verkracht hebben. Dat is heel wat anders dat men liever maagden heeft dan niet-maagden...
pi_62536899
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:56 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ik zal je een geheimpje verklappen: Wij zijn het sterke geslacht!!
Het mannelijk geslacht is inderdaad zwak, zeer zwak.
pi_62536967
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Meneer doet een voorstel over dat verkrachters moeten trouwen met diegene die zij verkracht hebben. Dat is heel wat anders dat men liever maagden heeft dan niet-maagden...
Dat vloeit daaruit voort; omdat men de niet-maagden aan de straatstenen niet kwijt kan anders, dan moeten ze maar verplicht worden met ze te trouwen is de redenatie. Opdat ze toch nog kansen hebben op een gezinsleven.
pi_62537072
Met een verkrachter als man.
pi_62537100
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:06 schreef emokid het volgende:
Met een verkrachter als man.
En daar zit hem nou net de crux
pi_62537144
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:

[..]

Dat vloeit daaruit voort; omdat men de niet-maagden aan de straatstenen niet kwijt kan anders, dan moeten ze maar verplicht worden met ze te trouwen is de redenatie. Opdat ze toch nog kansen hebben op een gezinsleven.
Niet opdat zij nog een kans hebben op een gezinsleven, maar opdat zij anders juist geen kans hebben op een gezinsleven.

Maar het is te makkelijk om te zeggen dat het daaruit voortvloeit. Niemand ontkent dat men liever maagden heeft, maar het nieuwe voorstel gaat wel te ver. Dat merk je ook uit de reacties, her en der.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2008 20:12:29 ]
pi_62537188
Ik denk dat je niet meteen kunt stellen, dat je een vrouw die niet maagd is aan de straatstenen niet kwijt kan.

Je kunt hoogstens stellen dat een groot deel van de Turkse mannen in bepaalde gebieden iets teveel waarde hecht aan maagdelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')