Hmm..quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 6 dagen na jou jarig ben leuk he?
ACT-F is op geboren op 3 mei. Min-e zes dagen later, op 9 mei. Een snelle zoekopdracht levert op dat Emel een weekje voor 30 mei jarig is.quote:
Jij ook toch?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:44 schreef ClioSporT het volgende:
Emel is uitgehuwelijkt en woont ergens in de bergen zonder internet toch ?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:44 schreef ClioSporT het volgende:
Emel is uitgehuwelijkt en woont ergens in de bergen zonder internet toch ?
Ik weet niet wie Emel is, maar ik ben het niet!quote:
Er is helemaal niet zo'n wet. Lul niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Emel is, maar ik ben het niet!
Trouwens wat vinden jullie van die nieuwe Turkse wetswijziging, dat de dader in een verkrachtingszaak verplicht wordt om met het slachtoffer te trouwen?
Volgens mij is het een voorstel (ik weet niet van wie) maar wordt er nu volop over gediscusseerd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Er is helemaal niet zo'n wet. Lul niet.
Sure dudequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Emel is, maar ik ben het niet!
Trouwens wat vinden jullie van die nieuwe Turkse wetswijziging, dat de dader in een verkrachtingszaak verplicht wordt om met het slachtoffer te trouwen?
Iemand (geen idee wie) roept iets en het is op het nieuws ja, maar geloof je nou echt dat er zoiets wordt aangenomen of weet ik veel wat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Volgens mij is het een voorstel (ik weet niet van wie) maar wordt er nu volop over gediscusseerd.
Als je het precies wilt weten: Sabah, 17 oktober "Tecavuz ettiniz, nikaha buyrun". Diezelfde malloot wil ook o.a ook de huwelijksgerechtigde leeftijd terugbrengen naar 14jr.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Iemand (geen idee wie) roept iets en het is op het nieuws ja, maar geloof je nou echt dat er zoiets wordt aangenomen of weet ik veel wat.
Ja, dag dan is het te laat! Als ik zo Turkse forums lees, zijn de meningen best verdeeld.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkse media zeggen wel vaker dingen als een (sensatiebeluste) kip zonder kop. Neem iets maar pas aan wanneer het officieel bekend is gemaakt door de staat.
Nou hierbij verkracht ik jou dan voordat het te laat is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja, dag dan is het te laat! Als ik zo Turkse forums lees, zijn de meningen best verdeeld.
Ok, mijn fout. Had niet op serieuze reacties moeten rekenen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nou hierbij verkracht ik jou dan voordat het te laat is.
Kun je er meer informatie over geven? Waar gaat het precies over? Welke fora? Links?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja, dag dan is het te laat! Als ik zo Turkse forums lees, zijn de meningen best verdeeld.
http://www.supermeydan.net/forum/forum6/thread37706.htmlquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je er meer informatie over geven? Waar gaat het precies over? Welke fora? Links?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
http://www.supermeydan.net/forum/forum6/thread37706.html
En zie ook o.a Hurriyet, zoek ik later wel eventjes op.
In het kort komt het op het volgende neer: het is cultureel al zo bepaald dat men bij voorkeur maagden huwt. D.w.z. dat in de praktijk de verkrachtingsslachtoffers nooit meer een reele kans hebben op het vinden van een huwelijkspartner. Daarom vind deze meneer dat de dader dan maar moet verplicht worden om met ze trouwen, allereerst omdat men zo "het gezicht" redt van de familie en zeker het meisje. Men strijkt de boel weer netjes glad en daders worden dan eigenlijk ook gestraft voor hun daad. Eigenlijk wil hij wettelijk vastleggen wat in de praktijk al idealiter toegepast wordt.
Tegenstanders denken dat dit indruist tegen het recht op zelfbeschikking van de vrouw (alhoewel zij eerst moet worden gehoord of ze al dan niet met hem wil trouwen, maar rest haar anders een andere keus??).
En daarbij zou je ook kunnen indenken dat men op deze manier, de man, wel een hele vreemde optie wordt geboden om een partner te strikken.
En dat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkse media zeggen wel vaker dingen als een (sensatiebeluste) kip zonder kop. Neem iets maar pas aan wanneer het officieel bekend is gemaakt door de staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |