abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62521003
Wie is Min-e?
Emel?
ne okuyon, bokmu var?
pi_62524533
Emel is uitgehuwelijkt en woont ergens in de bergen zonder internet toch ?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:30:05 #228
186270 Polomito
Death Proof.
pi_62528405
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:21 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ik weet dat ik 6 dagen na jou jarig ben leuk he?
Hmm..
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 08:48 schreef saban het volgende:
Wie is Min-e?
Emel?
ACT-F is op geboren op 3 mei. Min-e zes dagen later, op 9 mei. Een snelle zoekopdracht levert op dat Emel een weekje voor 30 mei jarig is.

Geen Emel. Hmm.
Planet Terror.
pi_62530591
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:44 schreef ClioSporT het volgende:
Jij ook toch?
ne okuyon, bokmu var?
pi_62531504
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:44 schreef ClioSporT het volgende:
pi_62531703
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 08:48 schreef saban het volgende:
Wie is Min-e?
Emel?
Ik weet niet wie Emel is, maar ik ben het niet!

Trouwens wat vinden jullie van die nieuwe Turkse wetswijziging, dat de dader in een verkrachtingszaak verplicht wordt om met het slachtoffer te trouwen?
pi_62531938
Hahahahahahahahahahahahahahahaha.
pi_62532053
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Min-e het volgende:

[..]

Trouwens wat vinden jullie van die nieuwe Turkse wetswijziging, dat de dader in een verkrachtingszaak verplicht wordt om met het slachtoffer te trouwen?
Er is helemaal niet zo'n wet. Lul niet.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_62532405
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:47 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Er is helemaal niet zo'n wet. Lul niet.
Volgens mij is het een voorstel (ik weet niet van wie) maar wordt er nu volop over gediscusseerd.
pi_62532452
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Min-e het volgende:

[..]

Sure dude
ne okuyon, bokmu var?
pi_62533238
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:00 schreef Min-e het volgende:

[..]

Volgens mij is het een voorstel (ik weet niet van wie) maar wordt er nu volop over gediscusseerd.
Iemand (geen idee wie) roept iets en het is op het nieuws ja, maar geloof je nou echt dat er zoiets wordt aangenomen of weet ik veel wat.
pi_62533475
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:34 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Iemand (geen idee wie) roept iets en het is op het nieuws ja, maar geloof je nou echt dat er zoiets wordt aangenomen of weet ik veel wat.
Als je het precies wilt weten: Sabah, 17 oktober "Tecavuz ettiniz, nikaha buyrun". Diezelfde malloot wil ook o.a ook de huwelijksgerechtigde leeftijd terugbrengen naar 14jr.
pi_62533608
Turkse media zeggen wel vaker dingen als een (sensatiebeluste) kip zonder kop. Neem iets maar pas aan wanneer het officieel bekend is gemaakt door de staat.
pi_62533667
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkse media zeggen wel vaker dingen als een (sensatiebeluste) kip zonder kop. Neem iets maar pas aan wanneer het officieel bekend is gemaakt door de staat.
Ja, dag dan is het te laat! Als ik zo Turkse forums lees, zijn de meningen best verdeeld.
pi_62533856
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ja, dag dan is het te laat! Als ik zo Turkse forums lees, zijn de meningen best verdeeld.
Nou hierbij verkracht ik jou dan voordat het te laat is.
pi_62533941
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:02 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nou hierbij verkracht ik jou dan voordat het te laat is.
Ok, mijn fout. Had niet op serieuze reacties moeten rekenen.
pi_62534069
Ja gek he..
pi_62534166
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Min-e het volgende:

[..]

Kun je er meer informatie over geven? Waar gaat het precies over? Welke fora? Links?
pi_62534647
ŞOK ŞOK ŞOK
pi_62534685
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kun je er meer informatie over geven? Waar gaat het precies over? Welke fora? Links?
http://www.supermeydan.net/forum/forum6/thread37706.html
En zie ook o.a Hurriyet, zoek ik later wel eventjes op.

In het kort komt het op het volgende neer: het is cultureel al zo bepaald dat men bij voorkeur maagden huwt. D.w.z. dat in de praktijk de verkrachtingsslachtoffers nooit meer een reele kans hebben op het vinden van een huwelijkspartner. Daarom vind deze meneer dat de dader dan maar moet verplicht worden om met ze trouwen, allereerst omdat men zo "het gezicht" redt van de familie en zeker het meisje. Men strijkt de boel weer netjes glad en daders worden dan eigenlijk ook gestraft voor hun daad. Eigenlijk wil hij wettelijk vastleggen wat in de praktijk al idealiter toegepast wordt.
Tegenstanders denken dat dit indruist tegen het recht op zelfbeschikking van de vrouw (alhoewel zij eerst moet worden gehoord of ze al dan niet met hem wil trouwen, maar rest haar anders een andere keus??).
En daarbij zou je ook kunnen indenken dat men op deze manier, de man, wel een hele vreemde optie wordt geboden om een partner te strikken.
pi_62534918
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:39 schreef Min-e het volgende:

[..]

http://www.supermeydan.net/forum/forum6/thread37706.html
En zie ook o.a Hurriyet, zoek ik later wel eventjes op.

In het kort komt het op het volgende neer: het is cultureel al zo bepaald dat men bij voorkeur maagden huwt. D.w.z. dat in de praktijk de verkrachtingsslachtoffers nooit meer een reele kans hebben op het vinden van een huwelijkspartner. Daarom vind deze meneer dat de dader dan maar moet verplicht worden om met ze trouwen, allereerst omdat men zo "het gezicht" redt van de familie en zeker het meisje. Men strijkt de boel weer netjes glad en daders worden dan eigenlijk ook gestraft voor hun daad. Eigenlijk wil hij wettelijk vastleggen wat in de praktijk al idealiter toegepast wordt.
Tegenstanders denken dat dit indruist tegen het recht op zelfbeschikking van de vrouw (alhoewel zij eerst moet worden gehoord of ze al dan niet met hem wil trouwen, maar rest haar anders een andere keus??).
En daarbij zou je ook kunnen indenken dat men op deze manier, de man, wel een hele vreemde optie wordt geboden om een partner te strikken.
  • Trouwen toestaan op een leeftijd van 14, wat nu 17 is.
  • Als de minderjarige ook gewillig is, mag het gemeenschap hebben op een leeftijd van 14, wat nu 15 is.
  • Partner verkrachten wordt bestraft met 7 jaar cel, men wil dat verminderen naar 1 tot 6 jaar.

Kom nou.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2008 18:49:44 ]
  • pi_62535262
    Gaat de goede kant op met AKP.
    pi_62535279
    Verder is Min-e inderdaad Emel want Emel moest ik ook altijd abla(cigim) noemen.
    pi_62535292
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 17:51 schreef TheMagnificent het volgende:
    En dat.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')