Tel anders de toeterende auto's, val je vanzelf in slaapquote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef MJay1 het volgende:
Kut volk is het ook, mollen ze geen bushokje, houden ze je je uit je slaap
Moet jij niet toeterend door de stad rijden omdat je kanker land heeft gewonnen, vier dat dan ook waar je thuis hoort. Turkijequote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:18 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Moet jij niet toeterend door de stad rijden omdat je kanker land heeft gewonnen, vier dat dan ook waar je thuis hoort. Turkije
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Tel anders de toeterende auto's, val je vanzelf in slaap
Nee, maar dat valt er niet vanaf te zien natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef HostiMeister het volgende:
Niet zo janken, mogen ze ook een keer
NSBerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
Hypocriete Hollanders
Turken die winnen van Tsjechie
Hé je wist zeker toen het eindsignaal dat je een super stoer topic ging openen over die vreselijke turken die zouden gaan toeteren? Nou het is echt een super topic geworden, daar kun je trots op zijn!quote:
Lekker relevant, dat wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Hé je wist zeker toen het eindsignaal dat je een super stoer topic ging openen over die vreselijke turken die zouden gaan toeteren? Nou het is echt een super topic geworden, daar kun je trots op zijn!
Ik heb vanmiddag al een dutje gedaan, dus ik mag opblijven vanavondquote:Op zondag 15 juni 2008 23:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Erg moe de laatste tijd
Schandalig inderdaad.
Mensen die 24 zijn en een middag dutje doenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al een dutje gedaan, dus ik mag opblijven vanavond.
Omaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al een dutje gedaan, dus ik mag opblijven vanavond.
Anders lees je dat topic evenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Mensen die 24 zijn en een middag dutje doen
Mensen die een topic openen omdat wat mensen hun vreugde uiten door te claxoneren.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Mensen die 24 zijn en een middag dutje doen
Been there, done that!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:40 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik open KLB met de gedachte 'er is een topic over Toeterende Turken'.
En ziehier, geen grap. Precies zoals ik het me inbeelde.
Dat altijdquote:Op zondag 15 juni 2008 23:47 schreef De_Dorstige het volgende:
Laten we er dan nog maar eentje drinken.
Nee, een toekomstvoorspelling.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Spot ik daar een doodsverwensing?
Geef je dat ook even door aan deze paupers?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:18 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Moet jij niet toeterend door de stad rijden omdat je kanker land heeft gewonnen, vier dat dan ook waar je thuis hoort. Turkije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |