quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit was trouwens een sterk staaltje cliché-acteerwerk:
[ afbeelding ]
"Set it up!"
Oooh ja hij kwam me al zo bekend voor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kende die professor ergens van
Ziet er weer wat strakker uit zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb de OP een klein beetje aangepast, IMDb-links voor de acteurs toegevoegd en het plaatje wat aangepast.
Haha, meteen even opgezocht en dat monster is te briljant voor woordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Het zag er ook strak uit allemaal. Zat bijv. straks naar een andere nieuwe pilot, The Middleman, te kijken en die heb ik afgezet zodra het eerste monster in beeld was. Te slecht voor woorden
Die was zo slecht heb hem ook gelijk afgezet, was gister nog een pilot uitgekomen life on marsquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Het zag er ook strak uit allemaal. Zat bijv. straks naar een andere nieuwe pilot, The Middleman, te kijken en die heb ik afgezet zodra het eerste monster in beeld was. Te slecht voor woorden
1)Medeleven en verantwoordelijkheidsgevoel omdat het wel om zijn vader gaat zou ik zo denken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
1) waarom interesseert het iemand die in Iraq alles al gezien heeft wat er met die vrouw gebeurt?
2) als je nou echt zo'n probleem er mee hebt, waarom sluit je die vrouw niet gewoon op of kidnap je haar of weet ik veel.
Je hebt idd van die mensen die bepaalde series tot op het bot verdedigen en totaal weigeren in te zien dat hun serie eigenlijk best veel minpunten heeft. Daar ben ik gelukkig niet 1 van. Als de 2e aflevering van Fringe ontzettend kut is ben ik hier gauw klaar mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als het een goede serie wilt vinden, vind ik het best hoor. Ik heb dit allemaal al wel eerder gezien...
Zag net een screen van de nieuwste ep van Middleman..special effects zijn eruit, nu alleen nog maar SM maskers zo te zienquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Haha, meteen even opgezocht en dat monster is te briljant voor woorden![]()
![]()
Ik blijf wel even kijken, want het is van een schrijver van Lost en Chloevan 24 speelt erin.
Dat vond/vind ik nou juist het bijzondere aan Lost, dat er allerlei verwijzingen in zitten naar tig eps terug!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat Fringe wil leren van de fout van Lost. Lost is zo erg geserialiseerd dat je onmogelijk af en toe een aflevering kunt meepikken. Dat kost Lost erg veel kijkers en is de hoofdreden dat de kijkcijfers elk seizoen omlaag gaan.
Ik ook, en met ons nog vele tientallen miljoenen. Lost is ook erg interessant voor de dvd-verkoop, alleen voor de televisiemarkt is het niet erg praktisch, en daar zit toch het meeste geld.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vond/vind ik nou juist het bijzondere aan Lost, dat er allerlei verwijzingen in zitten naar tig eps terug!
Ik denk dat je toch hierin een keuze moet maken: of de trouwe fans of de casual kijker.
In mijn gedachten is het idd al de grote hit van 2008/2009. Ik vond die potentiële verhaallijnen die ze in de pilot noemden al zo tof dat de serie voor mij nu al bijna geslaagd is. En met de schrijvers van films als Transformers kan dat ook haast niet mis gaan toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat je Fringe wat prematuur aan het overraten bent, Symer
Ja, want wat Transformers zo tof maakte was het geniale scriptquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:41 schreef Symer het volgende:
[..]
In mijn gedachten is het idd al de grote hit van 2008/2009. Ik vond die potentiële verhaallijnen die ze in de pilot noemden al zo tof dat de serie voor mij nu al bijna geslaagd is. En met de schrijvers van films als Transformers kan dat ook haast niet mis gaan toch?
Dat zal niemand ontkennen idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want wat Transformers zo tof maakte was het geniale script
Ik denk zelf dat Fringe Bionic Woman achterna gaat. Torenhoge kijkcijfers voor de pilot en vervolgens in de loop der tijd gehalveerd. En dan nog een tijdje voortkabbelen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:41 schreef Symer het volgende:
[..]
In mijn gedachten is het idd al de grote hit van 2008/2009. Ik vond die potentiële verhaallijnen die ze in de pilot noemden al zo tof dat de serie voor mij nu al bijna geslaagd is. En met de schrijvers van films als Transformers kan dat ook haast niet mis gaan toch?
Ik hoop het van harte, want op zich ben ik inmiddels wel een JJ Abrams fan. Ik ben wat minder van de SF-achtige dingen (edit:ook wel mystery genoemdquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:41 schreef Symer het volgende:
[..]
"Hoi mijn naam is RobertoCarlos en ik hou van patat maar niet van aardappel."quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
op zich ben ik inmiddels wel een JJ Abrams fan. Ik ben wat minder van de SF
Het ligt er maar aan hoe je SF definieert. Ik ben geen echte kenner, maar voor mij is SF gewoon BSG, StarTrek, StarWars,, dat klassieke werk zeg maar, alles in de ruimte dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:56 schreef Marble het volgende:
[..]
"Hoi mijn naam is RobertoCarlos en ik hou van patat maar niet van aardappel.".
Het enige dat JJ tot nu toe gedaan heeft dat geen scifi was, was Felicity. En zelfs daar zat time travel in!
Dat is waar, maar toch is er steeds wel een bepaald JJ -hand te herkennen in de serie.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:04 schreef Marble het volgende:
Overigens vind ik niet dat JJ zoveel lof voor Lost verdient. Lost is van Carlton Cuse en Damon Lindelof (en nog een hele bups andere schrijvers). JJ heeft alleen de pilot geschreven en er volgens nooit meer naar omgekeken. Ik reken Lost dan ook niet tot de echte Abrams-vehikels zoals Felicity, MI3 en Alias.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:23 schreef IV_Xample het volgende:
ik ben nu de pilot aan het binnenhalen want ik ben toch wel nieuwsgierig geworden
en dan gaat in september de serie dus echt van start als ik het goed begrijp?
Nee, ze beginnen met de tweede aflevering, omdat toch het hele internet al de pilot heeft gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:29 schreef Adelante het volgende:
Is vanavond de pilot weer te zien en volgende week dan tweede uitzending?
quote:Fringe, the latest J.J. Abrams show, has been reviewed and opinions are mixed on the new series set to appear tomorrow night.
As reported by Hollywood.com, Abrams has been out and about promoting his new series, which focuses on an FBI agent played by Anna Torv who investigates strange occurrences of "fringe" science.
When asked how he felt about Fringe being compared to X-Files, Abrams said, "When I did 'Felicity,' it was 'Ally McBeal' in college. When I did 'Lost,' it was 'Gilligan's Island' and 'Survivor' meets 'Twilight Zone.' We're doing this, it's 'X-Files.' I'm used to that sort of thing and I'm always so grateful that they're referring to something that's great. 'X-Files,' to me, you know, was a seminal influence. And so as much as I love the 'Twilight Zone' and 'Night Stalker' and [David] Cronenberg films and [Michael] Crichton movies, all these things connect in some way and 'X-Files' is right there at the top of the list. So I would be a fool to say, 'Oh, there's no influence, there's no connection,' I mean, clearly, it's an FBI agent and weird stuff. I do think the similarities sort of end there, but I could see the comparison."
Fringe "was born out of our love of all things bizarre and kooky in media we loved growing up," explained Abrams as reported by AMCTV.com. "The 'X-Files' was definitely one of the sources of inspiration, as were things like The 'Twilight Zone' and 'Nightstalker.' We actually did an episode of 'Alias' once guest starring David Cronenberg as a mad scientist. It was something I felt could be a TV show, the idea of a Frankenstinian mad doctor, the classic cliché character, but done in a way that Cronenberg has treated a lot of his out-there protagonists, where he makes them broken people and emotional characters."
Reviewers however, were critical of the seeming derivative nature of Fringe. According to Steve West of Cinemablend.com, ""The new Fox series created by Abrams, Roberto Orci and Alex Kurtzman (who had great success with Alias and are indeed the ones behind the upcoming 'Star Trek' film) is a pure exercise in potential and major errors in judgment. The opening scene, horrific and vile in its own right, calls to mind explicitly the pilot episode of 'Lost.' It is intentional, and is possibly the biggest mistake I’ve seen made by a creative team launching a new show."
Verne Gay of Newsday agreed, calling Fringe "derivative."
Other reviewers were more positive. "Lots of good action and lots of fun to boot," said Linda Stasi of the NY Post. "If you love 'Lost' and were crazy for 'Alias,' then have I got a show for you. It's called 'Fringe,' and it's a little bit of this and a lotta bits of that."
quote:Fringe Preview Screeners Measured Audience's Emotional Responses
When Fringe premieres tomorrow night, what you'll see on screen isn't just a product of the collective minds of JJ Abrams, Roberto Orci and Alex Kurtzman. It's also the product of biometric audience testing, to fine-tune just how addictive the show can be made to America at large. Is this the new scientific face of television to come?
TVWeek reports on the advanced testing that Fringe underwent:
“We knew we had to have a big win, clearly. We knew we had to have very nuanced measurement,” said Audrey Steele, senior VP for sales and research marketing at Fox. “We’ve wanted to work with Innerscope [Research] for a long time, and we thought this was the perfect opportunity.”
Innerscope’s biometric approach gave Fox the ability to measure engagement in ways that go beyond simply viewer attention.
“We really wanted something that could quantify, without people having to report, their level of enjoyment of both the show and the ads in there,” Ms. Audrey said.
Carl Marci, Innerscope’s co-founder and CEO, said his company uses biometrics to measure emotions, which are the prime determinants of all kinds of complex behaviors. The reactions it picks up are on the subconscious level as the audience receives stimuli—in this case TV programming.
The ultimate goal of the tests? To prove that viewers like less commercials - and, unsurprisingly, they do:
Viewers were engaged 91% of the time during the shorter ad breaks, compared to 75% of the time during the normal-length breaks. The 75% figure shows “Fringe” is a pretty engaging program regardless of format. During an average show, viewers are engaged 63% of the time during commercial pods.
Some viewers also were eye-tracked to measure how much time they spent focused on the screen. Viewer attention was 31% higher among those who saw the show with fewer spots.
Yes, that's right; Fox needed scientists to tell them that less ads in a show is a good thing. Next, news of a scientific breakthrough that demonstrates that viewers respond well to good writing and acting.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |