abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:42:53 #61
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59494059
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:

Dit was trouwens een sterk staaltje cliché-acteerwerk:

[ afbeelding ]
"Set it up!"
Inderdaad!
Al vond ik één stukje nog erger: "Tell me what you know!" !!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:35:25 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_59518982

Ik kende die professor ergens van
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59519888
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kende die professor ergens van
Oooh ja hij kwam me al zo bekend voor.
pi_59520397
Gisteren de aflevering gezien. Ik denk dat het zeker potentie gaat hebben deze serie. Vooralsnog is het niet bijster origineel. De casting van beide heren Bishop is wel goed gelukt, hebben een leuke "chemistry" zo lijkt het.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_59527755
Ik las net dat de pilot nu al 10 miljoen heeft gekost (dus exclusief reshoots en muziek ed) Dat is net zo duur als de Lost pilot en dat was destijds de duurste pilot in de geschiedenis van tv. Fox heeft hier veel vertrouwen in blijkbaar.
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb de OP een klein beetje aangepast, IMDb-links voor de acteurs toegevoegd en het plaatje wat aangepast.
Ziet er weer wat strakker uit zo
pi_59527867
Het zag er ook strak uit allemaal. Zat bijv. straks naar een andere nieuwe pilot, The Middleman, te kijken en die heb ik afgezet zodra het eerste monster in beeld was. Te slecht voor woorden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59528651
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Het zag er ook strak uit allemaal. Zat bijv. straks naar een andere nieuwe pilot, The Middleman, te kijken en die heb ik afgezet zodra het eerste monster in beeld was. Te slecht voor woorden
Haha, meteen even opgezocht en dat monster is te briljant voor woorden

Ik blijf wel even kijken, want het is van een schrijver van Lost en Chloe van 24 speelt erin.
pi_59532233
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Die was zo slecht heb hem ook gelijk afgezet, was gister nog een pilot uitgekomen life on mars
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:56:36 #69
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_59556848
Mooi serietje. Een paar dingen leken wel van andere film's te komen. Bij die achtervolging begon ik aan iets te denken. Op een gegeven moment was die achtervolging op het dak met die fbi (toch?) agente en die tweeling broer. Toen dacht ik, hij zal dalijk wel van een gebouw naar een ander gebouw springen over een afstand dat een normaal mens nooit zou kunnen springen, en dat zei dan zou zeggen "thats impossible!" Zoals in the Matrix weet je wel. Maar dat was dus niet zo, ze sprongen wel ver dat wel.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:22:04 #70
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_59578050
Aardige pilot, redelijk geacteerd, strak vormgegeven (I like die 3d letters in beeld) en aardige spanningopbouw. Maar cker niet bijzonder., het is een kruising tussen X-files en Alias gewoon.

Cker geen Lost-niveau! En idd rare plotholes....voorbeeld: die vrouw gaat onder de LSD bij die gekke prof en zijn zoon probeert die vrouw ervan te weerhouden
1) waarom interesseert het iemand die in Iraq alles al gezien heeft wat er met die vrouw gebeurt?
2) als je nou echt zo'n probleem er mee hebt, waarom sluit je die vrouw niet gewoon op of kidnap je haar of weet ik veel.

Hoort bij zo'n serie, maar was toch wel redelijk veel holes voor een pilot.
Niet onaardig om de pilot te zien, maar toch teveel van hetzelfde
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_59578138
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
1) waarom interesseert het iemand die in Iraq alles al gezien heeft wat er met die vrouw gebeurt?
2) als je nou echt zo'n probleem er mee hebt, waarom sluit je die vrouw niet gewoon op of kidnap je haar of weet ik veel.
1)Medeleven en verantwoordelijkheidsgevoel omdat het wel om zijn vader gaat zou ik zo denken.
2) Als hij dat had gedaan was het plot er niet geloofwaardiger op geworden.

En dat het meer van hetzelfde is betwist ik ook. Je noemt 2 series die ooit op tv waren en inmiddels al jaren geleden gestopt zijn. Meer series over deze onderwerpen ken ik niet. Vergelijk dat met series over ziekenhuizen, rechtbanken en politiebureaus. Dan vind ik Fringe wel een verfrissende nieuwe serie.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:30:59 #72
124676 RobertoCarlos
pi_59583854
Als het een goede serie wilt vinden, vind ik het best hoor. Ik heb dit allemaal al wel eerder gezien...
pi_59600170
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als het een goede serie wilt vinden, vind ik het best hoor. Ik heb dit allemaal al wel eerder gezien...
Je hebt idd van die mensen die bepaalde series tot op het bot verdedigen en totaal weigeren in te zien dat hun serie eigenlijk best veel minpunten heeft. Daar ben ik gelukkig niet 1 van. Als de 2e aflevering van Fringe ontzettend kut is ben ik hier gauw klaar mee.

Toch bestrijd ik graag kritiekpunten als ik het daar niet mee eens ben. Met de duizenden films en series die nu gemaakt zijn is 'heb ik al eerder gezien' natuurlijk overal wel te zeggen. Auto-achtervolgingen, verraad door een geliefde, virusuitbraak, moeilijke baas plotline (ga zo maar door) heb ik idd ook eerder gezien.

Als dat een legitiem kritiekpunt was zou het vrij stil worden op tv.
pi_59605385
Net de pilot gezien, ik wil dit toch wel een kans geven eerlijk gezegd.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59614064
Fringe krijgt ook een stripboekversie, net als Heroes dat heeft.

Er zullen 6 strips gemaakt worden waarvan de eerste op 27 augustus verschijnt.

Geweldig nieuws dit.
  maandag 23 juni 2008 @ 21:18:49 #76
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59636057
Erg aardige pilot, al deed het me wel een beetje aan the X-files denken. Niet dat dat per se iets slechts is ofzo, maar goed... Ik ga dit zeker wel eventjes volgen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 07:29:06 #77
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_59723240
Joshua Jackson?
Laat maar zitten die serie
opgezegd@fok.nl
pi_59831010
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef Symer het volgende:

[..]

Haha, meteen even opgezocht en dat monster is te briljant voor woorden

Ik blijf wel even kijken, want het is van een schrijver van Lost en Chloe van 24 speelt erin.
Zag net een screen van de nieuwste ep van Middleman..special effects zijn eruit, nu alleen nog maar SM maskers zo te zien
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:25:20 #79
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_59994268
Aardige pilot, vraag me af hoe ze dit 5 seizoenen kunnen rekken
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:56:53 #80
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_59999837
De pilot was best entertaining (zelfs Joshua Jackson was wel te pruimen voor de verandering) maar het lijkt me echt zo'n monster-of-the-week serie te worden a la CSI/X-Files/Law & Order/Smallville, en daar heb ik echt he-le-maal niks mee. Ik geef de voorkeur aan het tegenovergestelde daarvan (wat ze ook wel "novels for tv" noemen, dus meer a la Buffy, Lost, Roswell, Alias, Battlestar Galactica e.d.) en niet elke week weer een ander virusje om te verslaan of mysterietje dat netjes precies in 40 minuten kan worden opgelost. Dit is in feite gewoon Baantjer, maar dan met nanobots en aliens in plaats van cocks en hoeren. Dus ik laat deze serie lekker voor wat het is, komt goed uit want ik volg er toch al teveel.

De female lead is echt een poor man's Cate Blanchett trouwens, in elk opzicht. Tot land van herkomst aan toe.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60003165
Ik denk dat Fringe wil leren van de fout van Lost. Lost is zo erg geserialiseerd dat je onmogelijk af en toe een aflevering kunt meepikken. Dat kost Lost erg veel kijkers en is de hoofdreden dat de kijkcijfers elk seizoen omlaag gaan.

Fringe heeft een hoofdverhaallijn (het kwade genie dat de wereld als experimenteel lab gebruikt) waar min of meer losstaande afleveringen op gebaseerd kunnen worden, opdat ze ook de casual viewers kunnen bereiken, wat The X-Files idd ook trachtte.

Een serie als Supernatural bewijst dat dat een delicate balans is: of je jaagt de zappers weg omdat ze het niet snappen, of je stoot de trouwe fans tegen het been omdat het te simplistisch is en ze nu wel eens wat meer willen weten over The Pattern (danwel de Yellow Eyed Demon bij Supernatural).

Ik heb echter alle vertrouwen in JJ Abrams. Bovendien biedt het verhaal m.i. genoeg mogelijkheden voor leuke self-contained eps, maar de volgende paar aflevering zullen moeten bewijzen of het ze gaat lukken.
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:39:19 #82
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60003294
Ik denk dat er de komende jaren weer meer series gaan komen die inderdaad binnen een aflevering gewoon een interessant verhaal afwikkelen, zonder dat je de hele serie hoeft te blijven volgen. Chuck is hier al een goed voorbeeld van, er zullen er meerdere volgen.

In de jaren '80 was dat sowies vrij standaard, met Knight Rider, The A-Team, Airwolf etc., er liep wel een rode draad door de afleveringen heen, maar het is niet noodzakelijk om alle afleveringen te zien. Goede zaak, want er zijn teveel verhalende series om te volgen tegenwoordig
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:43:37 #83
124676 RobertoCarlos
pi_60003394
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat Fringe wil leren van de fout van Lost. Lost is zo erg geserialiseerd dat je onmogelijk af en toe een aflevering kunt meepikken. Dat kost Lost erg veel kijkers en is de hoofdreden dat de kijkcijfers elk seizoen omlaag gaan.
Dat vond/vind ik nou juist het bijzondere aan Lost, dat er allerlei verwijzingen in zitten naar tig eps terug!
Ik denk dat je toch hierin een keuze moet maken: of de trouwe fans of de casual kijker.
pi_60003551
Hopelijk zet Fringe idd een trend voor nieuwe leuke series. Na Lost werden blikken open getrokken vol series die het succes probeerden te imiteren door ook opeenvolgende afleveringen te hebben (ik noem een Surface, een Threshold, Invasion, The Nine, Jericho, enz). Veelal na 1 seizoen of zelfs een paar aflevering al gecanceld.

Vervolgens sloegen ze (vooral CBS) imho door met series die nauwelijks een langer verhaal hadden, al die copshows, rechtbank- en ziekenhuis-series zijn wat mij betreft overkill en voor de mensen die in een langer verhaal wilden investeren bleef weinig over.

Hopelijk keert Fringe het tij in tv-land.
pi_60003656
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:43 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat vond/vind ik nou juist het bijzondere aan Lost, dat er allerlei verwijzingen in zitten naar tig eps terug!
Ik denk dat je toch hierin een keuze moet maken: of de trouwe fans of de casual kijker.
Ik ook, en met ons nog vele tientallen miljoenen. Lost is ook erg interessant voor de dvd-verkoop, alleen voor de televisiemarkt is het niet erg praktisch, en daar zit toch het meeste geld.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:02:00 #86
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60003856
In seizoen 1 was Lost ook nog wel tamelijk monster-of-the-week. Bijv. die ep waarin Jack en Charlie in een grot vast komen te zitten. Alle verhaallijntjes keurig in 1 aflevering afgerond. En elke week een achtergrondverhaal over een ander personage, sommige met doorlopende consequenties en andere niet. Vanaf seizoen 2 (en helemaal sinds ze van flashbacks zijn overgestapt op flashforwards) werd het meer en meer een "novel for tv" (suffe term maar zo heet het nou eenmaal), waarin je moelijk eps kunt missen ja. Maar daar kijk je toch ook een serie voor? Anders kun je net zo goed films gaan kijken. Ik vind monster-of-the-week series a la Smallville of Charmed echt verspilde tijd. Die kijk je alleen als je écht niets beters meer te doen hebt.

Aan de andere kant hebben zelfs series die als novel for tv zijn begonnen, zoals BSG, af en toe wel eens een standalone ep, over de geschiedenis van Adama of Roslin bijvoorbeeld. Maar dat is dan niet als monster-of-the-week bedoeld maar als karakterontwikkeling. Niet een virusje dat even in 40 minuten verslagen moet worden maar het uitdiepen van een karakter, dat voegt juist onzettend veel toe aan een serie. BSG is daar echt meester in. Buffy en Angel zijn voorbeelden van series die als monster-of-the-week begonnen (helemaal in seizoen 1 van zowel Buffy als Angel), maar later in doorlopende verhaallijnen veranderden. En toen ook gelijk een stuk beter werden.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60004181
Dat is ook het grote voordeel als je een lijst met series hebt en kunt kiezen welke je wil zien, wanneer je ze wilt zien. Als je echter na lang werken op de bank ploft en kunt kiezen tussen een vermakelijke stand-alone aflevering of een aflevering met een langer verhaal waar je het vervolg toch niet van kunt zien omdat je volgende week bij oma op bezoek moet is de keuze snel gemaakt.

BSG's derde seizoen bestond trouwens grotendeels uit stand-alone afleveringen in een poging te kijkcijfers op te krikken (dat blijft een probleem bij die series, Buffy was waarschijnlijk een uitzondering hoewel 4 miljoen kijkers op The WB natuurlijk niet te vergelijken zijn met een 17 miljoen kijkers voor CSI). Maar omdat BSG al langer loopt bleven nieuwe kijkers weg en gaan ze gelukkig weer terug naar opeenvolgende afleveringen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:22:24 #88
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60004296
Ja maar bij BSG hadden ze het aangepakt als bij Lost: de self-contained verhaallijn in een ep was karakterontwikkeling/-uitdieping, en niet het pakken van de moordenaar-van-de-week of het oplossen van de ziekte-van-de-week. Dus het voegt nog steeds iets toe aan de continuiteit van de overall verhaallijn en maakt deze waardevoller en geeft er meer diepgang aan. Ik vond het juist heel interessant en boeiend hoe ze bijvoorbeeld de achtergond van Lee, Starbuck etc. uitdiepten. Een ep van CSI of Smallville kan je bij wijze van spreken weggooien na afloop want die kijk je toch nooit meer omdat je al weet wie het gedaan heeft. Echt hapslikwegseries zijn dat. Terwijl standalone eps bij Lost of BSG of Angel of Buffy juist iets toevoegen en soms zelfs tot de betere afleveringen of fan-favorites behoren (bijv. Smile Time in Angel). En sowieso al tot de minderheid behoren.
pi_60004620
Dat zal idd wel een verschil zijn met Fringe, maar toch zit er een groot verschil tussen het X-Files publiek en het CSI-publiek.

Ik zie Fringe echt als een serie wat potentie heeft om een grote fanbase op te bouwen die elke dinsdagavond klaar gaan zitten met chips en bier en niet doelloos rondzapt en toevallig bij Fringe blijft hangen. Ik verwacht ook dat individuele afleveringen van Fringe vele malen meer kijk-herkijk waarde zullen hebben dan een Law&Order aflevering, maar dat is nog even afwachten natuurlijk.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:36:12 #90
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60004660
Ik denk dat je Fringe wat prematuur aan het overraten bent, Symer
pi_60004770
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat je Fringe wat prematuur aan het overraten bent, Symer
In mijn gedachten is het idd al de grote hit van 2008/2009. Ik vond die potentiële verhaallijnen die ze in de pilot noemden al zo tof dat de serie voor mij nu al bijna geslaagd is. En met de schrijvers van films als Transformers kan dat ook haast niet mis gaan toch?
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:44:29 #92
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60004822
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:41 schreef Symer het volgende:

[..]

In mijn gedachten is het idd al de grote hit van 2008/2009. Ik vond die potentiële verhaallijnen die ze in de pilot noemden al zo tof dat de serie voor mij nu al bijna geslaagd is. En met de schrijvers van films als Transformers kan dat ook haast niet mis gaan toch?
Ja, want wat Transformers zo tof maakte was het geniale script
pi_60004908
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:44 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ja, want wat Transformers zo tof maakte was het geniale script
Dat zal niemand ontkennen idd.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:54:33 #94
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60005074
quote:

[..]

Ik denk zelf dat Fringe Bionic Woman achterna gaat. Torenhoge kijkcijfers voor de pilot en vervolgens in de loop der tijd gehalveerd. En dan nog een tijdje voortkabbelen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:54:36 #95
124676 RobertoCarlos
pi_60005076
quote:

[..]

Ik hoop het van harte, want op zich ben ik inmiddels wel een JJ Abrams fan. Ik ben wat minder van de SF-achtige dingen (edit:ook wel mystery genoemd ), dus ik hoop dat ze het toch wat realistisch zullen houden. Ik zal m iig voorlopig volgen.

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertoCarlos op 10-07-2008 09:39:08 ]
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:56:29 #96
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60005117
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
op zich ben ik inmiddels wel een JJ Abrams fan. Ik ben wat minder van de SF
"Hoi mijn naam is RobertoCarlos en ik hou van patat maar niet van aardappel." .

Het enige dat JJ tot nu toe gedaan heeft dat geen scifi was, was Felicity. En zelfs daar zat time travel in!
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:04:03 #97
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60005294
Overigens vind ik niet dat JJ zoveel lof voor Lost verdient. Lost is van Carlton Cuse en Damon Lindelof (en nog een hele bups andere schrijvers). JJ heeft alleen de pilot geschreven en er volgens nooit meer naar omgekeken. Ik reken Lost dan ook niet tot de echte Abrams-vehikels zoals Felicity, MI3 en Alias. Lost is niet van JJ zoals Buffy/Angel/Firefly/Dollhouse van Joss Whedon zijn of BSG van Ron Moore is. En we moeten ook nog maar zien hoelang hij bij Fringe blijft hangen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:12:14 #98
124676 RobertoCarlos
pi_60005447
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:56 schreef Marble het volgende:

[..]

"Hoi mijn naam is RobertoCarlos en ik hou van patat maar niet van aardappel." .

Het enige dat JJ tot nu toe gedaan heeft dat geen scifi was, was Felicity. En zelfs daar zat time travel in!
Het ligt er maar aan hoe je SF definieert. Ik ben geen echte kenner, maar voor mij is SF gewoon BSG, StarTrek, StarWars,, dat klassieke werk zeg maar, alles in de ruimte dus
(Edit: hier spreek mezelf een beetje tegen geloof ik... )

Wat ik van JJ ken is met name Alias, Lost en Cloverfield en de pilot van Fringe. Ik zou die series/film niet echt SF willen noemen volgens mijn bescheiden definitie. Wel zitten er natuurlijk veel 'mysterie' in, zo noem ik het dan maar, maar mss is dat voor anderen SF.

Voor met name Lost vind ik juist zo knap dat het redelijk realistisch en geloofwaardig overkomt, terwijl er idd vage mysterieuze dingen gebeuren die niet kunnen. En iedere keer trap ik er weer in . Datzelfde geldt voor Cloverfield trouwens (wat ik dan wel aardig SF-ig zou willen noemen met een invasie van robots outofspace )

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertoCarlos op 10-07-2008 09:43:01 (sprak me eigen een beetje tegen) ]
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:13:53 #99
124676 RobertoCarlos
pi_60005488
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:04 schreef Marble het volgende:
Overigens vind ik niet dat JJ zoveel lof voor Lost verdient. Lost is van Carlton Cuse en Damon Lindelof (en nog een hele bups andere schrijvers). JJ heeft alleen de pilot geschreven en er volgens nooit meer naar omgekeken. Ik reken Lost dan ook niet tot de echte Abrams-vehikels zoals Felicity, MI3 en Alias.
Dat is waar, maar toch is er steeds wel een bepaald JJ -hand te herkennen in de serie.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:34:07 #100
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_60007477
tvp-tje, pilot net bekeken en het ziet er allemaal interessant genoeg uit om de serie toch even te gaan volgen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_60007639
Hmm nu ook eindelijk afgekeken... Het is wel goed om weg te kijken, maar het voelt niet echt bijzonder aan ofzo. Het niet zoals ik de eerste bootleg aflevering van lost zat te kijken of xfiles of ehm iets tja... maar ik kijk het wel hoor.
A little bit hateful
pi_60348300
Net gekeken, niet slecht.. Ik ben benieuwd

En de eerste 47* al ontdekt, Phillip heeft het aan het eind over een kind en 46 andere kinderen. 46+1 = 47

*Voor de mensen die J.J. Abrams niet zo goed kennen, het getal '47' komt met enige regelmaat terug in zijn series/films
pi_60356329
ik ben nu de pilot aan het binnenhalen want ik ben toch wel nieuwsgierig geworden
en dan gaat in september de serie dus echt van start als ik het goed begrijp?
what you see, is what you get!
pi_60356774
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 08:23 schreef IV_Xample het volgende:
ik ben nu de pilot aan het binnenhalen want ik ben toch wel nieuwsgierig geworden
en dan gaat in september de serie dus echt van start als ik het goed begrijp?

Vanaf 9 september is het wekelijks te zien.
pi_60357006
nou eerst de pilot dan maar eens bekijken
pi_60704191
Nog een maandje...ben benieuwd...
Vond de pilot zeker goed te doen.
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:58:50 #107
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_60727470
Ga de trailer eens even kijken, de site ziet er erg gelikt uit.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:53:07 #108
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61112701
Net de Pilot gekeken, Aardige Start ga zeker eens een paar afleveringen kijken.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:15:47 #109
28033 Pek
je moet wat
pi_61113309
Leuk voor je joh
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_61116011
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:15 schreef Pek het volgende:
Leuk voor je joh
Ik wou dat ik net zo cool was als jou
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:25:01 #111
124676 RobertoCarlos
pi_61116649
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:15 schreef Pek het volgende:
Leuk voor je joh
Bedankt voor je bijdrage
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:29:17 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_61315376
Is vanavond de pilot weer te zien en volgende week dan tweede uitzending?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61316066
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:29 schreef Adelante het volgende:
Is vanavond de pilot weer te zien en volgende week dan tweede uitzending?
Nee, ze beginnen met de tweede aflevering, omdat toch het hele internet al de pilot heeft gezien.

Volgende week begint het pas. Dus morgen over een week kunnen wij hem kijken.
pi_61373274
TVP'tje ... gister pilot gekeken, ik ga zeker volgen.
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:36:26 #115
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_61493286
Mixed reviews:
quote:
Fringe, the latest J.J. Abrams show, has been reviewed and opinions are mixed on the new series set to appear tomorrow night.

As reported by Hollywood.com, Abrams has been out and about promoting his new series, which focuses on an FBI agent played by Anna Torv who investigates strange occurrences of "fringe" science.

When asked how he felt about Fringe being compared to X-Files, Abrams said, "When I did 'Felicity,' it was 'Ally McBeal' in college. When I did 'Lost,' it was 'Gilligan's Island' and 'Survivor' meets 'Twilight Zone.' We're doing this, it's 'X-Files.' I'm used to that sort of thing and I'm always so grateful that they're referring to something that's great. 'X-Files,' to me, you know, was a seminal influence. And so as much as I love the 'Twilight Zone' and 'Night Stalker' and [David] Cronenberg films and [Michael] Crichton movies, all these things connect in some way and 'X-Files' is right there at the top of the list. So I would be a fool to say, 'Oh, there's no influence, there's no connection,' I mean, clearly, it's an FBI agent and weird stuff. I do think the similarities sort of end there, but I could see the comparison."

Fringe "was born out of our love of all things bizarre and kooky in media we loved growing up," explained Abrams as reported by AMCTV.com. "The 'X-Files' was definitely one of the sources of inspiration, as were things like The 'Twilight Zone' and 'Nightstalker.' We actually did an episode of 'Alias' once guest starring David Cronenberg as a mad scientist. It was something I felt could be a TV show, the idea of a Frankenstinian mad doctor, the classic cliché character, but done in a way that Cronenberg has treated a lot of his out-there protagonists, where he makes them broken people and emotional characters."

Reviewers however, were critical of the seeming derivative nature of Fringe. According to Steve West of Cinemablend.com, ""The new Fox series created by Abrams, Roberto Orci and Alex Kurtzman (who had great success with Alias and are indeed the ones behind the upcoming 'Star Trek' film) is a pure exercise in potential and major errors in judgment. The opening scene, horrific and vile in its own right, calls to mind explicitly the pilot episode of 'Lost.' It is intentional, and is possibly the biggest mistake I’ve seen made by a creative team launching a new show."

Verne Gay of Newsday agreed, calling Fringe "derivative."

Other reviewers were more positive. "Lots of good action and lots of fun to boot," said Linda Stasi of the NY Post. "If you love 'Lost' and were crazy for 'Alias,' then have I got a show for you. It's called 'Fringe,' and it's a little bit of this and a lotta bits of that."
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:04:08 #116
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_61495378
quote:
Fringe Preview Screeners Measured Audience's Emotional Responses

When Fringe premieres tomorrow night, what you'll see on screen isn't just a product of the collective minds of JJ Abrams, Roberto Orci and Alex Kurtzman. It's also the product of biometric audience testing, to fine-tune just how addictive the show can be made to America at large. Is this the new scientific face of television to come?

TVWeek reports on the advanced testing that Fringe underwent:

“We knew we had to have a big win, clearly. We knew we had to have very nuanced measurement,” said Audrey Steele, senior VP for sales and research marketing at Fox. “We’ve wanted to work with Innerscope [Research] for a long time, and we thought this was the perfect opportunity.”

Innerscope’s biometric approach gave Fox the ability to measure engagement in ways that go beyond simply viewer attention.

“We really wanted something that could quantify, without people having to report, their level of enjoyment of both the show and the ads in there,” Ms. Audrey said.

Carl Marci, Innerscope’s co-founder and CEO, said his company uses biometrics to measure emotions, which are the prime determinants of all kinds of complex behaviors. The reactions it picks up are on the subconscious level as the audience receives stimuli—in this case TV programming.

The ultimate goal of the tests? To prove that viewers like less commercials - and, unsurprisingly, they do:

Viewers were engaged 91% of the time during the shorter ad breaks, compared to 75% of the time during the normal-length breaks. The 75% figure shows “Fringe” is a pretty engaging program regardless of format. During an average show, viewers are engaged 63% of the time during commercial pods.

Some viewers also were eye-tracked to measure how much time they spent focused on the screen. Viewer attention was 31% higher among those who saw the show with fewer spots.

Yes, that's right; Fox needed scientists to tell them that less ads in a show is a good thing. Next, news of a scientific breakthrough that demonstrates that viewers respond well to good writing and acting.
pi_61503594
wij hebben gisteren de pilot ook eens bekeken en het ziet er veelbelovend uit
pi_61506452
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:04 schreef Junkie het volgende:
[..]

Geen goed nieuws overigens lijkt me. Als er minder reclames in 1 blok kunnen, moeten er dus meer blokken komen. Dus nóg meer van die mini-cliffhangers in een aflevering die redelijk irritant worden als er te veel van zijn.

Ik hoop ook niet dat de Nederlandse tv hier iets van leert, met onze 2 reclameblokken van 8 minuten per uur (oid) kun je rustig zappen of uitgebreid toiletteren. Dat gaat niet lukken met 20 reclameblokken van 1 minuut.

Maar goed, vanavond de première dus. Ben benieuwd of er veel veranderd is.
  Admin dinsdag 9 september 2008 @ 23:35:50 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61513383
Begin deze maand de pilot gezien, maakte me nieuwsgierig. Van de week check ik dus de uiteindelijke versie ook. Als de verhalen goed blijven kan het best een leuke serie worden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61521870
Heb net de gelekte pilot met de echte vergeleken en ze zijn vrijwel identiek. De muziek is vervangen en de titelscreen is iets veranderd, verder kan ik geen verschillen ontdekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')