abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2008 @ 22:32:42 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59416524
zo...

Bar, licht eens een tipje van de sluier op voor ons! ja please? Jij bent de beste!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 22:39:43 #2
5428 crew  miss_sly
pi_59416962
Een heel klein tipje zou al leuk zijn

snoopy, dat met die pont klinkt ook leuk! En de pannenkoekenboot? Nog nooit van gehoord, maar klinkt als iets waar Jens van kan genieten
Mijn zusje vindt het maar niets dat we in Amsterdam wonen, maar telkens als ze er is, geniet ze er toch wel van. Dus ook vandaag heeft ze weer het voornemen uitgesproken vaker deze kant op te komen. Ik verheug me er nu al op dat Jens straks weer met ons met de tram kan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 15 juni 2008 @ 22:40:11 #3
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59417017
mooi liedje vamp. Dat bankje ken ik ook, daar zijn J. en ik vaak geweest toen we net samen waren.

Met een boot is altijd leuk toch? Voor de kinderen dan, zelf word ik geheid ziek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59417347
pannenkoekenboot

En een gewone rondvaart is vast ook heel erg leuk met kinderen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 15 juni 2008 @ 22:48:07 #5
190853 RockabeIIa
pi_59417580
Ik wil ook zo'n boot!
  zondag 15 juni 2008 @ 22:49:06 #6
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59417647
Ik heb heel wat bankjes gemist zeg!
Hier een kennisje met een tweeling van 3 jaar die al in het stapelbed liggen, nu hebben zij ook maar weinig keus door plaatsgebrek...
Bar je maakt me nieuwsgierig!
Zit iedereen weer voetbal te kijken?
We hebben net een weekje vrij achter de rug, het was zó lekker maar veel te kort. Wederhelft was door zijn rug gegaan dus woensdag werd het pas echt leuk hier, dan is je weekje snel om helaas. ET ben jij nog naar het sprookjesbos geweest? Wij wilden vrijdag gaan maar het weerbericht was nou niet echt geweldig dat we uiteindelijk voor het zwembad kozen, achteraf hadden we makkelijk gekund Wie weet gaan we toch snel nog die kant op.
Ik ben vrijdag wel lekker naar de kapper geweest, het is heeeeeeeel kort, écht lekker alleen met verven thuis pakte het weer eens anders uit dan verwacht, knalrood nu ipv donkerblond met rode gloed! Daarna hebben we er nog paarse en zwarte streepjes ingegooid en nu ben ik er heeeeel blij mee
Oeh, de pannaekoekenboot, daar zou ik Tobias écht een lol mee doen, maar ik kom echt doodziek van dat ding af
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 15 juni 2008 @ 22:50:05 #7
190853 RockabeIIa
pi_59417711
't Voetbal is duidelijk voorbij
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 22:52:42 #8
5428 crew  miss_sly
pi_59417874
Een gewone rondvaart is inderdaad vast ook leuk, bedacht ik me toen ik Jens zo geinteresseerd en enthousiast naar de boten zag kijken

Die pannenkoekenboot is tof en ik vind de prijzen nog best meevallen.

Ook zo leuk, Jens is altijd erg geinteresseerd in hoe dingen werken enzo. Dus toen we uit de tram waren, moest hij eerst even op de grond liggen om te kijken hoe een tram nou rijdt, wat voor wielen hij heeft
  zondag 15 juni 2008 @ 22:53:59 #9
190853 RockabeIIa
pi_59417948
miss_sly, wie is Jens?
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 22:58:20 #10
5428 crew  miss_sly
pi_59418180
Ow, Jens is mijn petekind, oudste van mijn zusje, en zo een ontzettend leuk kind!

Hij zeurt ook niet, bijvoorbeeld. We waren met de tram richting TunFun, maar moesten nog even naar het Kruitvat omdat mijn zusje d'r haar had verpest met verven. Wij naar binnen om andere verf te halen en zij stonden buiten te wachten met mijn ouders. Toen we buiten kwamen zei hij: ik hoorde net de klok bimmen. Weet je waarom die bimt? Omdat we nu echt naar het speelparadijs moeten

Vond ik echt zooo schattig
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 22:59:21 #11
5428 crew  miss_sly
pi_59418242
Maar goed, wel weer genoeg over Jens gekletst, geloof ik Ik word er gewoon altijd blij van hem te zien en dan leuke dingen te doen en naar hem te luisteren enzo.
  zondag 15 juni 2008 @ 23:01:10 #12
190853 RockabeIIa
pi_59418330
Hoe oud is Jens dan? Klinkt als een grappig en slim manneke
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 23:02:03 #13
5428 crew  miss_sly
pi_59418366
Hij wordt 24 september 4 jaar. En ja, wij vinden hem een slim en grappig manneke, maar wij zijn nauwelijks objectief te noemen
  zondag 15 juni 2008 @ 23:07:17 #14
190853 RockabeIIa
pi_59418624
Ach, als ie eenmaal 4 is geweest dan wordt hij verpest door school en is ie niet leuk en grappig meer dus relax maar

Maarreh... Bar is der vandoor he?
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 23:11:13 #15
5428 crew  miss_sly
pi_59418840
Dan geniet ik er nog maar een paar maanden van

Bar heeft ons nieuwsgierig gemaakt en is vervolgens stiekem naar haar werk vertrokken...schandalig!
  zondag 15 juni 2008 @ 23:14:28 #16
190853 RockabeIIa
pi_59419011

Leek me wel wat voor al die rebelse vrouwen hier!
  maandag 16 juni 2008 @ 01:58:04 #17
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59422857
Ja zeg iemand moet toch het geld verdienen

Nee het is er nog niet de tijd voor, maar voor alle duidelijkheid ik ben niet zwanger en zal dat ook voorlopig echt nog niet worden
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59423554
Mogguh!!
Fijn gewerkt Bar?
We blijven gewoon nog "even" lekker nieuwsgierig!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 16 juni 2008 @ 08:47:04 #19
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59424056
Dat klinkt leuk Rockabella!!!

Bar.... een zwangerschap verwachtte ik ook niet, maar ik hoop iets anders heel leuks!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 08:54:01 #20
7074 moussy
kuttekop
pi_59424134
Ik hoop vooral mee op leuk

Ik heb een dochter dat vanuit bed broek aan me laars zingt Ohohhhhh Lela!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_59424778
Ben weer terug uit Italie! Was zo fijn even weg met Nixxx, lekker met z'n tweetjes
Helaas ook minder goed nieuws tijdens de vakantie; een oudtante van Nixxx is overleden en mijn oma is aangereden door een auto en ligt nu al een week in coma in het traumacentrum in Maastricht met een schedelbasisfractuur
Ik denk dat ik me woensdag maar ga wagen aan de lange treinreis heen en terug, wil toch wel graag mijn oma nog zien voordat het te laat is.
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 10:31:44 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_59425711
He bah Reinhilde, wat een nare berichten.. sterkte
pi_59425829
Da's ook niet fijn terug komen zeg.
Heel veel sterkte!
pi_59426766
Dank, Moussy en Vamp. Was idd niet zo leuk om te horen. Ik weet dat ik me heel gelukkig mag prijzen met nog 2 oma's en 2 opa's, maar ik vind het ook heel moeilijk om ze zo achteruit te zien gaan. Met mijn andere oma gaat het ook niet goed, en mijn opa (van de oma in coma) zit nu in een verzorgingshuis omdat oma niet meer thuis is. Het lijkt allemaal heel erg achter elkaar te komen, ik heb gewoon een heel naar gevoel. Ik zou zo graag willen dat mijn kindje nog op de foto kan met zijn overgrootouders, en vooral dat mijn grootouders hun eerste achterkleinkind nog zullen meemaken.
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 11:26:09 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_59427031
Ik herken het gevoel wel, ook al vond ik mezelf heel erg egoïstisch dat ik boos was op mijn opa toen hij overleed tijdens de zwangerschap van René. Ik vond dat ie nog maar even moest wachten tot hij kennis had gemaakt met haar. Belachelijk eigenlijk, want die man was helemaal op.
pi_59427195
Ik schrok gisteravond heel erg toen mijn moeder vertelde over haar moeder (die dus niet in coma ligt). Want mijn oma wordt a.s. maandag 80 en dat vieren we zaterdag. Kleinkinderen zijn niet uitgenodigd, behalve mijn zusje en ik (wij zijn 23&26, daarna is de oudste 18 en dan komen daar nog 19 kindjes onder, de jongste is 3), want dat zou te druk zijn voor mijn oma. Mijn moeder zei (en daar schrok ik dus van) dat ze denkt dat oma haar broer en zussen nog een keer wilt zien, en haar kinderen, en dat ze daarna overlijdt.
En deze oma is mijn allerliefste oma. Maar ze is ook gewoon op. Ze heeft zo veel pijn, en ze is zo moe. Maar ze heeft ook heel veel wilskracht, echt vreselijk veel. Ik heb als oudste kleinkind een heel dierbare foto; een van 4 generaties Sluijters-vrouwen. Dus mijn overgrootmoeder, mijn grootmoeder, mijn moeder en ik. Als ik een dochter krijg, zou ik ook zo graag zo'n foto voor haar hebben... Mijn moeder en zusje zeiden meteen: 'Je moet tegen oma zeggen dat je zo'n foto wilt, want dan houdt ze het misschien wel vol tot je kindje er is'. Dat zou ik natuurlijk graag willen, maar het voelt ook heel erg egoistisch. Moeilijk en verdietig.
pi_59427209
Zo belachelijk vind ik dat niet hoor.... Zeker niet gezien de hormoontjes en de emoties enzo....

Ik ben zelf ook wel boos op mn moeder geweest.... Of boos op de situatie is beter omschreven denk ik
pi_59427533
Ik voel me gewoon zo naar over alles, het zijn voor een deel de hormonen, maar ook gewoon hoe ik ben, als er iemand ziek is of een ongeluk heeft gehad ben ik altijd heel erg bezorgd. En dat is nu dus versterkt. Zaterdag iig maar veel foto's maken van mijn lieve oma
pi_59427774
Reinhilde sterkte
pi_59428559
Dank je Ingrid
pi_59428873
Reinhilde.
Denk je dat je moeder gelijk heeft met de veronderstelling dat dit wel eens een afscheidsbezoek kon worden? Ik zou je graag een zinvol advies geven, maar ik weet echt niet wat ik zou doen als ik in jouw schoenen stond. November duurt nog even natuurlijk. Wat je misschien zou kunnen doen is opnieuw een foto maken van de Sluijtersvrouwen, waar je buik goed op te zien is. Dan heb je toch een beetje wat je wilde.
Sterkte!
Hardloper.
IG @webkim
pi_59429374
Dat is ook een goed idee, Webkim, dank je, dat ga ik zeker doen.
Ik denk dat mijn moeder er wel gelijk ik kan hebben, mijn oma is zo achteruit gegaan het laatste jaar. Mama zei ook dat nadat ze oma had gesproken aan de telefoon zaterdag, dat oma nog nooit zo moe had geklonken.
Ik zit hier nu al met tranen in mijn ogen, ik hoop dat ik zaterdag niet heel de tijd vol schiet. Ik ga iig heel erg mijn best doen op een taart, misschien wel de laatste. (Ik bak altijd taarten voor de verjaardagen in de familie, krijg verzoekjes van neefjes of ik kom koken enzo )

Wat lijkt Italie ineens al weer lang geleden.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:53:17 #33
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59429525
Reinhilde wat naar zeg, sterkte. De foto-met-buik zoals Webkim zei zou ik ook proberen te regelen!
Ylana
  maandag 16 juni 2008 @ 12:54:01 #34
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59429543
Och jee Reinhilde, dat is niet leuk terugkomen van een fijne vakantie zeg!
Sterkte ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59429777
Dank allemaal voor jullie lieve woorden, het voelt ook wel fijn om het er hier even uit te gooien. Vind het altijd moeilijk om over dit soort te dingen te beginnen in RL, ben al gauw bang dat mensen vinden dat ik me aanstel of zeur.
  maandag 16 juni 2008 @ 13:11:25 #36
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59430063
Reinhilde, dat is ook naar zeg...

Ik ken dat gevoel wel een beetje. Mijn oma overleed toen ik nog maar heel kort zwanger was. Ik wist het nog niet eens. Als ik het geweten had, had ik mijn oma met heel fijn nieuws kunnen laten gaan...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 16 juni 2008 @ 13:14:39 #37
94046 PM-girl
pi_59430176
Jeetje, in Almelo wordt een wethouder gegijzeld!
klik
*
  maandag 16 juni 2008 @ 13:27:53 #38
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59430571
Ow, Reinhilde wat rot.
Je zou het altijd tegen je oma kunnen zeggen toch, hoeveel waarde jij aan die foto hecht en dat het je geweldig zou lijken dat er straks ook zo''n foto zou zijn met jouw kindje. Maar Webkims idee zou ik sowieso proberen te regelen.
Iig heel veel sterkte.

Over dat wachten..
Mijn Beppe (oma) heeft ''gewacht'' tot (na) haar verjaardag. Mijn broertje zou bij ons logeren en die hadden we opgehaald. In de auto tegen hem gezegd dat of ie 't wou of niet wij (Michiel, Wilyan en ik (ik was toen n'et in verwachting van Hanne)) heel even naar Beppe zouden gaan omdat het heeeel erg slecht met haar ging en dit wel eens de laatste keer kon zijn dat we even bij haar lang konden wippen. Hij stemde toe dat hij wel mee ging maar ik voelde me toch wel een beetje rot dat ik hem er zo toe 'dwong' om naar Beppe te gaan. Hij is er in de ongeveer vijf jaar dat ze in het verzorgingstehuis zat iets van twee keer geweest.
Maar Beppe was zoooo blij dat wij even geweest zijn en dat Wilyan en Kasper er beide ook bij waren. We zagen haar echt even opleven. En trots dat ze was tegen de zusters en broeders over de aanwezigheid van de beide heertjes!!
Wij zijn van de (achter)kleinkinderen de laatsten die bij haar op visite geweest zijn, drie dagen later is ze overleden.
Achteraf zijn broertje en ik toch wel blij dat het zo gelopen is.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 16 juni 2008 @ 13:34:57 #39
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59430768
Reinhilde sterkte
pi_59431311
Lief zijn jullie,
  maandag 16 juni 2008 @ 13:55:54 #41
94046 PM-girl
pi_59431405
Mooi is dat he Noli, dat mensen dan toch zelf een beetje de hand erin lijken te hebben.

Mijn opa deed dat ook, hij heeft het niet kunnen rekken tot de bevalling, maar koos wel heel bewust zijn moment.
*
  maandag 16 juni 2008 @ 13:58:45 #42
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59431484
klinkt een beetje zoals hoe het bij mijn oma ging... die heeft ook gewacht totdat ze mij en marco nog even zag.... toen we daar waren bloeide ze ook even terug op, en een uur nadien na een dikke knuffel een laatste kus is oma in het bijzijn van de fam overleden
pi_59431724
Het lijkt me heel moeilijk en toch ook heel fijn zo'n laatste bezoek. Maar ik wil helemaal niet mijn oma zaterdag voor het laatst zien
  maandag 16 juni 2008 @ 14:14:37 #44
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59431951
Lieve Reinhilde misschien is dat ook wel helemaal niet zo, en mag je nog heel lang genieten van je oma
pi_59432061
Ik hoop het Bar, ik hoop het echt. Ik ga vanavond gewoon al mijn angsten en verdriet om mijn 2 oma's bij Nixxx eruit gooien. Dat zal vast opluchten, en fijner om dat vanavond te doen in de armen van mijn lief dan nu alleen.
pi_59432620
Reinhilde, wat een rottige berichten Sterkte met alles...
  maandag 16 juni 2008 @ 14:54:54 #47
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59433141
Reinhilde.
  maandag 16 juni 2008 @ 17:04:26 #48
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59436561
Reinhilde, heel veel sterkte. Ik vind het idee van Webkim echt heel goed. En wat Bar zegt: het kan ook allemaal weer beter worden, he!

Mijn schoonmoeder overleed toen ik 10 weken zwanger was en we wilden ook zo graag dat ze het nog volhield tot na de geboorte, maar ze was helemaal op. Een dierbare herinnering is dat ze het opa en oma-voorleesboek uitpakte en nog heel hard tegen de verpleger riep: ik word oma!!! En de echo heeft ze ook nog op DVD gezien.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:07:31 #49
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59441162
Tip: bij etos hebben ze heel handige/leuke dingen.
- babybadje, opblaasbaar voor 5,99. ( vroeg iemand daar laatst ook niet naar? )
- muskietententje voor baby
- leuke rompers, ook oranje
- zonnescherm voor autoramen
en nog meer.
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 20:18:22 #50
5428 crew  miss_sly
pi_59441548
Reinhilde
  maandag 16 juni 2008 @ 20:24:46 #51
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59441770
Reinhilde, wat verdrietig. Ik heb zo gehuild toen mijn moeder vertelde dat mijn oma voor het laatst bij ons op bezoek kwam. Ik heb mijn emoties op zulke momenten totaal niet in de hand. Ik hoop dat je op het feest van elk moment met je oma geniet.
Het is natuurlijk nog geen echt afscheid, maar wel goed je bewust te zijn van wat kan komen.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:31:23 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59441967
Wat gebeurt er als je op vrijdag de 13e vertrekt voor een weekendje Ardennen?
Dan kom je terug met een zoon met 4 hechtingen op zijn voorhoofd.
We kwamen daar vrijdag aan en hartstikke leuk en gezellig allemaal met de familie. Vlak voordat de jongens naar bed zouden gaan gleed Léon al rennend uit en belandde met zijn hoofd tegen de hoek van de open haard. Ik was in de keuken dus wist niet wat er gebeurde, maar ineens kwam opa daar gillend met Léon in zijn armen aan lopen. Alles zat onder het bloed. Je schrikt je helemaal de pleuris om het maar even ongenuanceerd uit te drukken.
Heel even heb je nog de hoop dat het allemaal meevalt (dun huid op het voorhoofd), maar toen ik zijn haar optilde was het echt slikken. Niks schaafwond, gewoon een diepe grote gapende wond.
Manlief heeft bij de overburen aangebeld en daar de dichtsbijzijnde dokter gebeld.
En zo zaten wij toen Nederland begon te spelen bij de dokter in de behandelkamer Léon te sussen. Hij kreeg 6 (!!!!) verdovingsspuiten in de wond gejenst. Wat is dat afgrijselijk zeg. Je weet dat het voor zijn bestwil is, maar je hart breekt.
Daarna werd hij rustig en kon de dokter de hechtingen plaatsen. Ik vond het jochie zo dapper, hij bleef netjes stil liggen en liet het toen maar gewoon gebeuren.
Toen de dokter klaar was en het doek van zijn hoofd weghaalde strekte hij gelijk zijn armen naar me uit en greep me heftig vast.
Pas later toen we terugkwamen en ik even boven alleen was heb ik een potje zitten grienen. Gewoon omdat het zo'n bikkel was en ik ook vreselijk geschrokken was.
Kom ik weer beneden staat meneer alweer te springen en grapjes te maken.
Nou ja genoeg sensatie weer tot nu toe.
En gelijk de laatste keer dat wij vertrekken op vrijdag de 13e.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:35:39 #53
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59442085
voor Reinhilde. Maak foto's, neem alles in je op en geniet.

Wat heftig Dutchie! Dan schrik je je echt te pletter. Stoer dat ie zo snel weer op de been is, maar dat wil je niet nog eens meemaken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 16 juni 2008 @ 20:38:28 #54
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59442185
Dutch! Wat schrikken zeg. En dan op vakantie... Ik zou hier al moeite hebben met wie, wat,waar, maar in de ardennen. Dappere pap hebben die van jullie! Kus voor de zoon, en 1 voor jou voor de schrik. Leon is mijn held van de 13e hoor!
Dat was eigenlijk Robben, maarja, die voetballers heb ik al genoeg lof toegezongen.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:38:32 #55
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59442186
Jemig de pemig wat een schrik, dutchie
Ik kreeg ook ff een prikkende neus en tranen in de ogen. Ik zou me ook kapot schrikken..... pff
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 20:42:47 #56
5428 crew  miss_sly
pi_59442332
Dutchie, wat een schrik! Gelukkig gaat het weer met je dappere knul!
pi_59442661
Oi Dutch, jullie gaan ons toch niet nadoen hè? Arme Léon en arme jij. Gelukkig zijn die kinderen er meestal weer sneller overheen dan hun ouders

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 16-06-2008 21:08:35 ]
  maandag 16 juni 2008 @ 21:04:31 #58
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59442988
Nou Snoopy, ik heb nog wel even aan jullie moeten denken hoor.
En je hebt helemaal gelijk over dat plooibare van die kinderen. Papa en mama zitten na alle commotie als zombies op de bank nog na te shaken en meneer is vrolijk aan het spelen.

Reinhilde lees nu net van je oma.
(ik wals er wel een beetje erg overheen zo, sorry)

Zo en nu ga ik eens fijn steigerpijpen uitzoeken. Don't ask.

[ Bericht 34% gewijzigd door dutchie op 16-06-2008 21:09:48 ]
  maandag 16 juni 2008 @ 21:13:33 #59
190853 RockabeIIa
pi_59443242
Reinhilde veel sterkte

En Dutchy ook met je mini-brokkenpiloot
  maandag 16 juni 2008 @ 21:19:52 #60
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59443418
Dutch wat een schrik! Logisch dat je daarna nog met trillende knieen staat! Beterschap voor Léon en nu maak je mij wel nieuwsgierig met je steigerpijpen, ga je schilderen of denk ik in een heel verkeerde hoek?
Ylana
  maandag 16 juni 2008 @ 21:28:45 #61
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59443700
Ducthie wat een schrik
pi_59443805
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:04 schreef dutchie het volgende:

Zo en nu ga ik eens fijn steigerpijpen uitzoeken. Don't ask.
Jij bedoelt die Keeklamp buizen?
  maandag 16 juni 2008 @ 21:31:09 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59443827
Is voor kledingrekken Saffier.
Snoopy heb je wat voor me dan? Linkje?
  maandag 16 juni 2008 @ 21:31:39 #64
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59443845
Dutchie Gelukkig leek het mee te vallen (voor Léon dan )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 16 juni 2008 @ 21:33:40 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59443924
Ah, heeft het niets met schilderen te maken

LadyS hoe is het met jou nu?
Ylana
  maandag 16 juni 2008 @ 21:36:21 #66
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59444001
zo ik ben net terug van een middagje borrelen en eten met vriendinnetje, heerlijk bij zitten kletsen en ondertussen heerlijk eten en dat allemaal onder het genot van een heerlijk zonnetje, een lekker temperatuurtje, en met glazen verse jus zo heerlijk en zo gezellig
pi_59444018
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:31 schreef dutchie het volgende:
Is voor kledingrekken Saffier.
Snoopy heb je wat voor me dan? Linkje?
Nijhof

Melker

Wij willen dit bed voor Morris maken:

Bij Nijhof in Baarn hebben ze heel veel 'bouwtekeningen' met een lijst van onderdelen die je nodig hebt.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:37:07 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59444021
Jemig dutch, wat een schrik!

showroom maken?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:46:06 #69
94046 PM-girl
pi_59444291
Pfoe Dutch, wat een schrik en pech zeg! Gelukkig is Leon weer vrolijk, maar man wat kan ik me de schrik voorstelllen!
*
pi_59444634
Pfoe... Dutch! kad ook ff kippevel toen ik je verhaal las....
En gelukkig zijn kinderen er vaak zo weer overheen... Mar kan me goed voorstellend at jij 's nachts die spuiten en die wond nog voorbij ziet komen!
pi_59444968
Dutchie wat schrikken zeg!
pi_59445204
Nou he Dutchie! Daar zou ik ook even goed naar van zijn zelf.
En inderdaad, die kinderen zelf zijn het zo weer vergeten.

Van mijn nichtje (bijna 2) is vorige maand een briljante foto gemaakt. Picture this: ze zit op een behandeltafel op de eerste hulp doodgemoedereerd een zakje chips leeg te eten. Achter haar staan 2 verplegers over het gat in haar hoofd gebogen. Op de punt van een bijzettafeltje gevallen.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 16 juni 2008 @ 22:19:53 #73
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59445494
Ai Webkim!
Verdoving en afleidingsmanoeuvre werkte goed kennelijk.
(volgende keer, die er hopelijk NOOIT komt, een zakje chips meenemen dus)

E.T. Krijg deze week de sleutel.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:29:26 #74
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59445850
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:33 schreef Saffier het volgende:
LadyS hoe is het met jou nu?
Gaat goed hoor.
Mijn schoonmoeder is gisteren weer naar huis gegaan, dus vandaag alles zelf moeten doen. En eigenwijs als ik ben, ben ik gaan fietsen (want anders te laat op school) en eigenlijk ging dat wel goed. Maar ik begrijp wel waarom je de 1e 2 weken niet mag fietsen, ik voelde die nier wel. Nog lang geen pijn, ik voelde hem gewoon zitten. Dus als het even niet hoeft, ga ik maar niet fietsen.
Ik denk niet dat ik 6 weken uit de roulatie ben. Hoewel er inmiddels al zowat 3 om om zijn. Ik wacht tot de arts van het UWV me belt en dan zal ik vragen wanneer ik weer een dagje kan werken

Ik heb hier naast me een ingevuld aanmeldingsformulier liggen voor een opleiding MBO Directiesecretaresse/Managemansassistente en ik ga hem gewoon opsturen. Ik zie wel hoe ik het regelen ga, maar ik wil het nu gewoon eens doen, een opleiding, ben er al tijden (lees: jaren) over aan het denken en het dus ook al jaren voor me uit aan het schuiven nu is het klaar
  maandag 16 juni 2008 @ 22:29:53 #75
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59445867
dutch, pm pm waar?? Kim, wat een dappere!
  maandag 16 juni 2008 @ 22:30:32 #76
45621 Suzanna
Mama van...
pi_59445898
Wow Dutchie, wat een schrik... (understatement...) en wat is Leon een stoertje zeg... ik verbaas me heel vaak over het opveermechanisme van kinderen ... ik heb altijd nog langer nodig om ervan bij te komen.
Pasgeleden kwam Emma (2,5) bij me en kletste gezellig. Op een gegeven moment zeg ik: hee, wat heb je daar aan je hand? Had ze allemaal schaafwonden (een paar best diepe) op haar vingertjes, was ze waarschijnlijk tegen de muur gevallen ofzo...
Toen ze het zag begon ze hard te huilen, 'ikke bloed' enzo, maar daarvoor had ze het niet eens door ...
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:31 schreef dutchie het volgende:
maar ineens kwam opa daar gillend met Léon in zijn armen aan lopen.
Gilde opa of Leon? (ik hoop de laatste...maar ja, ik kan het eerste ook wel begrijpen)
  maandag 16 juni 2008 @ 22:32:01 #77
45621 Suzanna
Mama van...
pi_59445950
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:11 schreef Webkim het volgende:
Op de punt van een bijzettafeltje gevallen.
En dat is waarom wij vooral ronde hoeken in huis hebben. Meeste tafels zijn niet puntig maar rond , scheelt een hoop brokken moet ik zeggen.

Maar, wat een komische foto moet dat zijn
  maandag 16 juni 2008 @ 22:33:11 #78
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59445996
Geen woorden maar daden LadyS! Gewoon doen, komt tijd komt raad
Kim ik zie je nichtje zó voor me zitten op die behandeltafel! Hier zou een doosje krentjes het ook goed doen denk ik
Jullie moeten de groeten hebben van een vakantievierende Vicky!
Ylana
  maandag 16 juni 2008 @ 22:34:17 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59446045
Het was opa. Da's niet zo koelbloedige.
En Léon ook hoor, maar da's wel logisch.
pi_59446057
Good for you LadyS
  maandag 16 juni 2008 @ 22:40:39 #81
3011 E.T.
pi_59446303
LadyS

Je pakt het meteen goed aan, dutch (ik had eerst nog het halve vermoeden dat je in je garage ofzo aan de gang zou gaan). Wanneer mag ik komen borrelen en bloemen meenemen voor de opening? (en dan natuurlijk meteen presentatie van de nieuwe SS'09 )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:27:11 #82
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_59448002
* Sjeekie_Beekie proudly presents: Lara .
, , .

Afgelopen zaterdag zijn we bij de fokker geweest om te kiezen. Er zitten 4 teefjes in het nest en wij hadden de derde keus. En MAN wat was dat moeilijk zeg. We kregen allebij zo'n warm hummeltje in ons handen en dan zijn ze allemaal even lief en schattig. Oudste wilde ze gelijk alle twee meenemen. Het was inmiddels opgeklaard en konden beide dames de beentjes strekken op het grasveldje.

#1 bleek de meest brutale en ondernemenste te zijn van de twee. #2 wilde eerst de kat wat langer uit de boom kijken, voordat ze op onderzoek uitging. Bij de zweeftest [hoog in de lucht optillen] bleken ze beiden geen angst te kennen, dat was al een goed teken. Naar ons idee was #1 de wat meer dominantere van de twee en daar hadden we toch onze twijfels bij.

Na een terugroepactie uit het weiland waar het paard stond, kwam #1 aan mijn schoenen snuffelen. Ik plaagde haar een beetje en ze liet zich op de grond rollen. Ik drukte haar op haar rug tegen het gras om te kijken hoe ze zich zou onderwerpen. Het duurde ruim een minuut voordat ze ophield met spartelen, grommen en naar mijn vingers happen. Ons eerste vermoeden was dus juist geweest.

Ook #2 was even later aan de beurt en die liet zich na 10 seconden ontspannen op haar rug liggen. Qua tekening had #2 een wat wittere bef, terwijl #1 bijna helemaal bruin was. Dat maakte voor ons niet zoveel uit, ze zagen er allebei even schattig uit. Vanwege de wat afwachtendere houding en de snellere overgave is het uiteindelijk #2 geworden. Dat werd onze Lara.

De fokker bevestigde de conclusie die wij getrokken hadden. #1 was van meet af aan in het nest één van de dominantste en daar zouden de baasjes waarschijnlijk meer mee te stellen krijgen. We waren blij dat we voor #2 waren gegaan. Niet dat we een tam en mak pupje wilden, maar wel eentje die straks gelijk haar plek in onze roedel zal accepteren. Zodat niet iedere dag een machtstrijd wordt.

De kids vonden het geweldig, al vond de oudste #1 liever, maar later snapte ze wel waarom het die niet was geworden. De jongste was helemaal in zijn element. Die speurde de tuin af naar takjes en brulkikkers en animeerde de overige 5 broertjes en zusjes die nog in de ren zaten.

Volgende week dinsdagochtend gaan we haar ophalen, dan kan ze de hele dag wennen aan haar nieuwe omgeving. De kids kunnen niet wachten, en wij eigenlijk ook niet.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:43:09 #83
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59448587
Wat een lief beestje zeg

men wat voelt dit fijn zit hier met een big smile van hier tot tokio en geniet geniet enorm

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 16-06-2008 23:57:34 ]
pi_59449181
LadyS; goed van je, die opleiding. Hoe was het ook alweer: beter ooit spijt krijgen van wat je hebt gedaan, dan betreuren dat je het niet hebt geprobeerd..?

Sjeekie! Wat doe je nou! Ik wil een puppypostverbod. Ik kan dat er echt niet bij hebben hoor, een hondje, maar al die foto's en verhalen zorgen ervoor dat ik toch weer aan een chocoladebruine labrador ga zitten denken.

Ziehier nichtje op de ER trouwens:
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 17 juni 2008 @ 00:09:51 #85
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59449300
Whaha lekker chippie eten

Reinhilde sterkte! Dutch wat een schrik zeg, bah! Heel naar lijkt me zoiets.

Lara Ik ben vlieft Klinkt alsof jullie een goede keus hebben gemaak Sjeekie
Saartje
  dinsdag 17 juni 2008 @ 00:56:30 #86
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59449961
hahahhaa leuke foto webkim
pi_59451326
Oe wat een schatje!!
En dat chippiesmonster!!
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 08:09:18 #88
5428 crew  miss_sly
pi_59451545
Iemand hier ervaring met of kennis van het gebruik van bepaalde malariapillen als je zwanger bent of wilt worden?
Als we in september naar Zuid-Afrika gaan, wordt voor de week Kruger Park die pillen aangeraden, maar ik zou dan zomaar zwanger kunnen zijn of worden, natuuriljk. Bovendien lees ik zelfs dat er mensen zijn die zeggen dat je tot 3 maanden na het slikken ervan niet zwanger mag worden.

Ik ga natuurlijk eea overleggen met het IVF-centrum, maar ik vroeg me af of iemand hier iets weet, zodat ik al wat info heb
  dinsdag 17 juni 2008 @ 08:39:24 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59451847
Dat is wat ik er idd ook van gehoord heb miss_sly, 3-6 maanden na het slikken ervan niet zwanger raken.

Ik zou even contact opnemen met je ggd en het daar vragen. Die kunnen toch het beste uitsluitsel geven...

Een googeltje levert het volgende op:

bron: www.malaria.nl

Hoe lang moet ik wachten voordat ik zwanger mag worden na het slikken van malariaprofylaxe?
In het algemeen speelt bij het bepalen van de termijn tussen het stoppen van medicatie en het zwanger worden de 'halfwaardetijd' van de medicatie een rol. Aan de hand van de halfwaardetijd kan een arts of apotheker inzicht krijgen hoelang het duurt voordat een middel uit het lichaam is verwijderd. Daarna moet de eicel zich kunnen ontwikkelen. Deze halfwaardetijd zal per medicijn anders zijn daarom is het raadzaam dit na te vragen en te bespreken met uw arts, apotheker of degene die u de malariapillen voorschrijft

Dit haal ik weer uit: http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=2345 waar iemand wel ook zegt dat er wel pillen zijn waarbij het wel mag.
Het havenziekenhuis in R'dam wordt ook aangegeven als evt. bron.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 08:51:49 #90
3011 E.T.
pi_59452046
Het havenziekenhuis heeft een speciale TravelClinic en is gespecialiseerd in Tropenzaken.

Daar zou ik dus even heen bellen, miss_sly
  dinsdag 17 juni 2008 @ 08:52:34 #91
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59452062
Ik ben met een collega van mij naar Nigeria geweest en zij was toen 4 maanden zwanger. Ik had van die pillen die je elke dag moet slikken en zij had volgens mij een pil die je eens in de zoveel dagen moest slikken, dus het kan wel iig. Maar het blijft natuurlijk vieze rommel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59452220
Jee Dutch, wat een schrik...

Gisteravond kwamen mijn schoonouders ineens langs, maar ik had vlak ervoor een huil/paniekaanval gehad, ik heb zelfs 10 minuten zitten hyperventileren . Ik had er dan ook totaal geen zin in dat ze onverwachts langs kwamen dus ik ben uitgeput in bed gaan liggen. Gelukkig vandaag maar een half dagje, dan lekker aanrommelen thuis. En bedenken wat ik mijn oma ga geven; ik denk foto's van mij en Nixxx, en een van de echo.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 09:13:03 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_59452393
Wat is eigenlijk het risico met die malariapillen en zwanger zijn/raken?
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 09:13:52 #94
5428 crew  miss_sly
pi_59452412
Dat had ik inderdaad ook gevonden, BE. Ik heb echter ook een naam gevonden van een malariapil die wel zou kunnen als je zwanger bent. Dat Havenziekenhuis kan ik wel eens bellen inderdaad.

Memmel, natuurlijk blijft het vieze rommel. Ik wil echter niet mijn hele leven op hold zetten voor een zwangerschap, het moet wel leuk blijven, maar ik heb ook geen tijd om 3-6 maanden na september te wachten met zwanger worden of het nu niet te proberen. Dus lijkt het me de juiste oplossing om te zoeken naar de oplossing waarbij anti-malaria-middelen en zwangerschap elkaar niet bijten
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:16:08 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59452440
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:13 schreef moussy het volgende:
Wat is eigenlijk het risico met die malariapillen en zwanger zijn/raken?
Schade aan de vrucht oid? Het lijkt me niet voor niets dat men daar vrij strikt mee is.
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 09:17:15 #96
5428 crew  miss_sly
pi_59452464
Malaria schijnt een ernstiger verloop te kunnen hebben als je zwanger bent en een grotere kans op een miskraam te hebben.

Ikhad dus Paludrine gevonden, waar in de bijsluiter staat dat het gebruikt kan worden tijdens zwangerschap en borstvoeding.

Wat precies de werking is van de pillen op een zwangerschap kan ik niet ontdekken, maar malaria wil je dus iig voorkomen.

Deet wordt ook afgeraden, dus tja, wat moet je dan nog?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:18:39 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59452486
Even overleggen dan miss_sly, zou wel lekker zijn als het wel zou kunnen.
Ik had het me idd ook bedacht toen ik vorig jaar naar Africa moest voor mijn werk. Ik ben niet de stad uit geweest en hoefde dus niet te slikken, maar anders had ik het geloof ik ook niet gedaan... idd geen zin om te wachten.
Maar als het met andere medicijnen wel zou kunnen ozu dat wel fijn zijn.
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 09:25:00 #98
5428 crew  miss_sly
pi_59452596
Overleggen ga ik natuurlijk sowieso doen

Maar ja, het is wel lastig. Van een kant wil ik wel een beetje doorgaan met leven, maar ik had me niet gerealiseerd toen we deze reis boekten dat het in Kruger Park moet. Mijn collega had het nog nooit gedaan, zei hij, maar hij was er ook altijd in een andere periode en gaat het nu ook gebruiken. Dat vertelt hij nu pas, natuurlijk
pi_59452643
Moeilijk hoor, Miss_Sly!!!
Tuurlijk wil je aan de ene kant "het leven " gewoon door laten gaan, groot gelijk heb je! Maar je zou toch maar net....
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 09:32:49 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_59452720
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Schade aan de vrucht oid? Het lijkt me niet voor niets dat men daar vrij strikt mee is.
Geen idee? Het was gewoon maar een vraag.

en ondertussen word er op tafel even stiekem een dooie muis gelegd en begraven onder een reklamefolder..daarom zag ik het
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:33:23 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59452731
Ieuw!
pi_59452765
Bah!!
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 09:36:27 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_59452786
Hij is hem buiten al aan het opvreten

Die kat, het lieve kleine Gijsje wordt steeds erger met zn muizen sinds de andere kat dood is
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:41:01 #104
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59452866
Je hebt gelijk, het leven gaat door. Dat het rommel is, was meer een algemene constatering - zwanger of niet.
Hoe ga je het doen met je vaccinaties, of had je die al op orde? Is een gele koorts vaccin verplicht?
En wb Deet: je zou eens bij Bever Zwerfsport ofzo kunnen checken of ze iets hebben waar dat niet inzit? En anders lange mouwen en pijpen? Word je vaak gestoken?
pi_59452874
Nou ja, beter dat hij de muizen vangt dan dat je ze voor je voeten ziet weg schieten, toch?

brrrrrrrrrrrr muizen
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 09:44:32 #106
5428 crew  miss_sly
pi_59452940
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:41 schreef Memmel het volgende:
Je hebt gelijk, het leven gaat door. Dat het rommel is, was meer een algemene constatering - zwanger of niet.
Hoe ga je het doen met je vaccinaties, of had je die al op orde? Is een gele koorts vaccin verplicht?
En wb Deet: je zou eens bij Bever Zwerfsport ofzo kunnen checken of ze iets hebben waar dat niet inzit? En anders lange mouwen en pijpen? Word je vaak gestoken?
'

Vaccinaties (Hep A en DTP) heb ik al op orde, dus dat zit goed. Verdere vaccinaties worden niet aangeraden, dus dat is mooi. Zit dus alleen met malaria.
En ja, ik word vaak gestoken Toen we in Mexico waren (niet-malariagebied) had ik op een bepaald moment iets van 25 bulten op mijn benen en ik stond te dansen van ellende omdat het zo jeukte. Vreselijk! Ze pakken ook altijd mij, want schaap had niet 1 bult

Nou ja, ik ga maar verder info opzvragen en zoeken en dan maar overleggen met de arts als ik er ben.
pi_59452980
Dat heb ik ook altijd Miss_Sly, ik ben in Italie helemaal lek geprikt en Nixxx had 1 bult. En ik smeerde me elke avond in met Autan, anders was het nog erger geweest..

Succes iig.
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 09:46:52 #108
5428 crew  miss_sly
pi_59452993
En een keer naar de apotheek voor info!
http://www.apotheek.org/informatie_artikel.php?iId=150
Interessante info over malaria en anti-malaria middelen.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:57:23 #109
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59453249
Ik word ook altijd lek geprikt en niet. Tot ik vorig jaar Deet ben gaan gebruiken..
(voorheen sliep ik met de vliegenmepper in mijn hand( ), die electrische meppers waren dan ook een uitkomst. )

Nu mag ik het meteen de Deet niet meer gebruiken van
Ik heb namelijk nergens geen last meer van, ze prikken nu hem!
Maxi, Midi & Mini
pi_59453371
Zelfs ik met Deet en Nixxx zonder, word ik nog steeds geprikt. Ik ben gewoon te lekker denk ik
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:09:53 #111
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59453476
Hoeveel procent zit er bij jou in? Ik heb zo'n lotionsprayding waar 70% DEET inzit.
Minder werkte bij mij ook niet.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:14:34 #112
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59453585
Vandaag word onze nieuwe vaatwasser geleverd.. De oude doet het nog wel maar het gaat me toch branderig stinken als we 'm aanzetten! Echt eng.
Maar het gaat nog leuk worden, het grootste deel van onze straat ligt er uit (herstructurering). Ik zal straks wel even foto''s maken hoe het er nu uitziet.:X Het is 'e'en grote zandbak naast huis.
Er is hier nu telkens wel wat te beleven. Afgelopen week gingen we gratis van sahara naar moddergat. Er was spontaan een waterleiding gesprogen. En Hanne en Wilyan noemen de jongen die hier op de kraan/graafmachine rijd al tijden "buurman".
Maxi, Midi & Mini
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 10:16:37 #113
5428 crew  miss_sly
pi_59453626
Deet mag ook niet als je zwanger bent
En bovendien hielp het me ook niet, want ondanks smeren (met hoog %) zat ik onder.
pi_59453683
Ik heb een gewone Autan stick, ik weet niet hoeveel Deet daar precies in zit. Zal straks eens kijken als ik thuis ben. En succes met de vaatwasser
  dinsdag 17 juni 2008 @ 10:34:25 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59454044
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 10:14 schreef Noli. het volgende:
Vandaag word onze nieuwe vaatwasser geleverd.. De oude doet het nog wel maar het gaat me toch branderig stinken als we 'm aanzetten! Echt eng.
Dat is bij ons al tijden zo, maar we hopen het toch nog even uit te zingen. Hij mag dus ook alleen nog maar aan als we erbij zijn.
pi_59454101
BE! Vind je het ook dan niet heel erg eng?
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 10:54:19 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_59454584
Door de tropenarts hier op het durrup is me aangeraden om (speciaal voor Cas die allergisch is voor muggenbeten) anti mug te kopen in het land waar we zijn, omdat het toch weer anders is en de beesten daar ook.

Thuis heeft ie zo'n stekker van vapona, tot nu toe is ie nog niet geprikt *afklopt*
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 10:59:45 #118
5428 crew  miss_sly
pi_59454721
Op zich is dat ook wel een idee, daar kopen, alleen kan ik dan niet vantevoren zien of het mag tijdens zwangerschap.

Zo'n stekker hadden we mee naar Diminicaanse Republiek...weinig effectief voor mij, helaas

Ik heb ergens wel zo'n "waar maak je je druk om, je bent dan vast niet zwanger" gevoel, maar het zou maar net wel zo zijn! Ik hoop nog wel een IUI te doen voor we gaan, en als die nou lukt....
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:01:30 #119
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59454777
Ik heb ook het idee dat er hier momenteel ook nog maar weinig muggen zitten ook...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:06:08 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59454889
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 10:36 schreef Reinhilde het volgende:
BE! Vind je het ook dan niet heel erg eng?
Ja, wel... daarom mag het dus ook alleen als we erbij zijn.
Maar ja... de middelen... en dan is er nog een heel verlanglijstje... nou ja, verlanglijstje... het lijkt erop dat we een breuk in de riolering hebben en dat zo ongeveer al het zander onder onze schuur en een deel van het terras inmiddels weggespoeld is, dat moet nog opgelost worden etc. etc.

Wij stikken dus juist van de muggen door dat rioleringsprobleem _Bar_.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:07:14 #121
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59454919
sjonge Be dat is mij nog eens een werk dan mocht het idd een breuk zijn... s6 ermee....

Stuur ze maar naar wat lager gelegen nederland Be vang ik ze wel op bij de tunnel
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:08:44 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59454959
Ja, het schijnt dat ze ook zand kunnen 'spuiten' dus dat zal dan wel moeten gebeuren anders krijg je het er nooit onder.
Van de week waren we bezig en toen verdween er ineens een steen aan de rand van de schuur gewoon de grond in.
En toen F. even later naar het toilet ging hoorde ik het daar dus gewoon stromen.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:14:47 #123
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59455101
Ai Ai Be.... hopelijk kan het snel en toch nog enigzins gemakkelijk opgelost worden, en niet al te duur....

Zo hier donderdagochtend naar de kapper blonde lokken er terug in en toch weer een stukje korter laten knippen.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 11:23:22 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_59455328
BE nu maar hopen dat ze het verontreinigde zand niet hoeven af te zuigen Peet moet ook wel eens zand 'blazen' bij zulke gevallen, hij heeft dan de grootste pret om het strontleed van een ander terwijl ik me onze woonkamer nog wel kan herinneren van een aantal jaar terug
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:33:27 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59455579
Nou ja, zolang die zooi niet echt uit m'n potje spuit boeit het me niet zo veel, maar het meurt nu toch wel aardig in de gang hoor.
De loodgieter heeft de eerste 10 dagen geen tijd, dus het is nog even afwachten.
Maar goed, het probleem zit er ook al wel een tijdje, we zijn zelf ook wat lui hierin geweest.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 11:36:08 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_59455654
Ik weet er helaas alles van

Peet heeft een tijd terug ons riool doorgespoten, omdat er via het putje in de tuin er erg veel zand in was gekomen en ik panisch was voor een verstopping
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:36:58 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59455674
Doet Peet daar nu iets mee dan? Riolen en zand enzo?
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 11:42:23 #128
7074 moussy
kuttekop
pi_59455829
Ja, de ene keer rijdt ie met chemisch afval van unichema en de andere keer staat ie weer zand/schelpen en rotzooi te blazen, of dus riolering door te spuiten met water.

Hij is chauffeur op spuit-, zuig-, vacuüm- en containerwagens, kan dus van alles zijn.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:47:03 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59455933
door al deze rioleringen verhalen ga ik maar eens snel aan de slag met wat schoonmaak en opruim werk
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:48:39 #130
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59455976
Zeg Bar, is het al tijd voor je nieuws?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:16:11 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59456668
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:48 schreef Jelief het volgende:
Zeg Bar, is het al tijd voor je nieuws?
Uhmmm nee nog niet geloof ik
misschien dinsdag (volgende week dan)
pi_59456869
Hebben jullie ook problemen met op Hyves komen? Ik kom er al sinds gisteravond om 21.30 ongeveer niet meer op....
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:25:36 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59456918
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Lief17 het volgende:
Hebben jullie ook problemen met op Hyves komen? Ik kom er al sinds gisteravond om 21.30 ongeveer niet meer op....
ja
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59457090
Ik doe niet meer aan hyves ben er een beetje klaar mee. Geen idee dus, ben er al zeker 2 maanden niet op geweest
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:34:57 #135
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59457117
BE bij ons rook het de laatste keer echt alsof het halve huis afgefikt was.
Toen hebben we ook een aantal uur achter alle deuren en ramen (incl achterdeur en het was 's avonds frissssss) open gehad om te luchten.

Maar de nieuwe is er al! Helaas nog niet aangesloten want de afvoerslang is net te kort dus moet ik zo even een verloopje halen. Het is deze.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:36:23 #136
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59457147
Ik kom gewoon zonder problemen op Hyves.
Maxi, Midi & Mini
pi_59457183
Fijn dat ie er is Noli! Ik heb ook een fijne vaatwasser, genaamd Nixxx
pi_59457605
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Lief17 het volgende:
Geen enkel probleem!

Hyves storing
pi_59457651
Mijn vaatwasser die doet het niet meer... Ja... eens in de zoveel weken... Dan heeft ie weer een opleving!
Toch maar eens op zoek naar een andere......
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:41:29 #140
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59458930
ik kan ook zo op hyves, net gisteren had ik erge problemen met msn dat was echt niet leuk meer....
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:03:17 #141
94046 PM-girl
pi_59459570
LadyS, wat stoer dat je je nu aanmeld voor de opleiding, het lijkt me trouwens ook een erg leuke opleiding!
*
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:07:44 #142
94046 PM-girl
pi_59459707
Ik vind de vaatwasserverhalen over branderige geuren maar akelig, er is hier gisteren in de buurt een brand onstaan door een defecte vaatwasser.

*
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:16:56 #143
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59459961
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:38 schreef Reinhilde het volgende:
Fijn dat ie er is Noli! Ik heb ook een fijne vaatwasser, genaamd Nixxx
altijd makkelijk
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:32:41 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59460363
Zo, mag ik even heel onbeschoft melden hoe walgelijk produktief ik ben geweest vandaag?

Ik heb een sollicitatiebrief verstuurd voor een leuke functie, ik heb namelijk erg zin om weer wat meer te gaan doen dan alleen moederen, de kleine smurf is bijna 17 maand, pakt iedereen in met zijn heerlijk sociale instelling, blaakt van gezondheid en het zelfvertrouwen en ik durf hem nu dus een stukje meer "los" te laten met een zelfvoldaan gevoel , om weer wat meer aan mezelf te gaan doen.

Ik heb de voorlopige aangifte 2008 en de loonbelasting 2007 gedaan waar ik al weken tegenaan zat te hikken, en zo te zien vallen ze niet in mijn nadeel uit (wat compenseert wat ik moet terugbetalen, maar goed ).

En ik heb een super leuk contact opgedaan met een interessante persoon, via Internet (nee, geen vent Maar een vrouw van mijn leeftijd die precies hetgeen doet wat ik zou willen doen met mijn leventje) en een afspraak om bij haar langs te gaan als ik in September op Ibiza zit .

Mijn huis is nog wel een puinzooi .

Oh ja, en ik ben bij de fysio geweest, ik heb een nieuwe, een jongen van een jaar of 24 die mij me liet uitkleden en me op handen en knieen liet zitten en, terwijl ik mijn bekken moest kantelen,mij vanachter bij mijn heupen pakte, hoe genant!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:39:46 #145
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59460585
Vief Doet mij herinneren aan de keer dat er een fysio bij me thuis kwam, type sportschoolboy, en op z`n knieen voor me op de grond zat, terwijl ik voor hem stond met m`n broek op m`n enkels. Net toen mijn wederhelft thuiskwam
Saartje
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:39:47 #146
108648 cattie
lieve moeder
pi_59460587
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Vivi het volgende:
Zo, mag ik even heel onbeschoft melden hoe walgelijk produktief ik ben geweest vandaag?

(...)

Oh ja, en ik ben bij de fysio geweest, ik heb een nieuwe, een jongen van een jaar of 24 die mij me liet uitkleden en me op handen en knieen liet zitten en, terwijl ik mijn bekken moest kantelen,mij vanachter bij mijn heupen pakte, hoe genant!
Ik ken dat... En dan is mijn fysio ook nog een lekkere vent.

Goed gedaan trouwens, alles!
pi_59460777
Vivi en Cattie

Mijn fysio was een man die tegen zijn pensioenleeftijd aanzat en me altijd deed denken aan pinkeltje

Hyves heb ik tijdelijk afgezworen. Gisteren problemen, vandaag problemen. En buiten die problemen om is het hier ook altijd traag. Hoog tijd dat ze wat fatsoenlijke programmeurs op dat hele gebeuren zetten en een werkend product neerzetten.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:05:03 #148
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59461335
Ja hier ook een zeer plezierige fysio!
Feit dat hij nu een ex-collega is maakt het vaak erg lachwekkend allemaal. Ik ben de 'gene'fase wel voorbij met hem geloof ik.
Kom er nog wekelijks, maar soms heb ik het idee dat het meer een ouwehoer-sessie is dan dat we echt aan het werk zijn.

Ik heb nog wel steeds moeite met 1 oefening, kennen jullie deze?
Je ligt op je zij met je knieën op je borst. En hij beweegt dat met zijn heupen heen en weer. Dus heel erg close zeg maar.
Toen ik deze oefening aan manlief uitlegde ging er wel een wenkbrauw naar boven hoor!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:15:47 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461646
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:05 schreef dutchie het volgende:
Ja hier ook een zeer plezierige fysio!
Feit dat hij nu een ex-collega is maakt het vaak erg lachwekkend allemaal. Ik ben de 'gene'fase wel voorbij met hem geloof ik.
Kom er nog wekelijks, maar soms heb ik het idee dat het meer een ouwehoer-sessie is dan dat we echt aan het werk zijn.

Ik heb nog wel steeds moeite met 1 oefening, kennen jullie deze?
Je ligt op je zij met je knieën op je borst. En hij beweegt dat met zijn heupen heen en weer. Dus heel erg close zeg maar.
Toen ik deze oefening aan manlief uitlegde ging er wel een wenkbrauw naar boven hoor!
vind je dat vreemd ik krijg er ook vreemde mental images bij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:17:23 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59461696
Misschien dat Paint het wat duidelijker maakt Dutch.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:18:11 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461716
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:41 schreef _Bar_ het volgende:
ik kan ook zo op hyves, net gisteren had ik erge problemen met msn dat was echt niet leuk meer....
ik ben van ellende gaan slapen toen msn het niet meer deed met hyves had ik weinig problemen .. zal wel komen omdat ik er niet zovaak kijk
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 17 juni 2008 @ 15:26:28 #152
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59461948
jullie maken mij wel erg aan het lachen hoor vivi Cattie en Dutchie

Nu ga ik een glas rose wegdrinken na een appart telefoontje, maar goed het is nu eenmaal nodig
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:27:50 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59461983
Gos Bar, wat doe jij geheimzinnig tegenwoordig!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:29:07 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59462018
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:27 schreef Vivi het volgende:
Gos Bar, wat doe jij geheimzinnig tegenwoordig!
Ik ben nu eenmaal een en al geheimzinnig
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:29:50 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59462034
Bar, ga je een wijnproeverij beginnen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 15:31:36 #156
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59462088
het gaat lekker hier

heb mijn drempel van altijd met laptop op schoot moeten zitten aangepakt
heb gister een ladenkastje voor de kleren, een bureautje en een heerlijke bureaustoel gekocht
opgeruimt en t voelt zo lekker

ook bij de fysio eindelijk eens echt goede vooruitgang geboekt. Heb eerst 5,5 kilometer gefietst in 15 minuten, daarna nekblokkades weg laten halen zoals iedere keer, en wat bleek. ze beginnen eindelijk minder te worden
en daarna nog 10 min op de crosstrainer geweest

ben heul trots
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:31:42 #157
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59462090
Was het maar zo een feest Ticootje, heb daar wel weer zin in eigenlijk.

Maar nee helaas geen wijnproeverij, maar met dit weer en op mijn vrije dag en een heel huisje voormezelf hebbend is het wel lekker nu even een glas rose
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:31:53 #158
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59462097
Ik ben heel slecht in painten.
Ik zal proberen het nog wat beter uit te leggen:
Je ligt trouwens niet op je zij maar op je rug. En je knieën duwt hij dan schuin naar je toe.
Nabewegen noemt hij dat.
(Ja voor mij of voor jou? )
Ik weet ook nooit waar ik mijn handen moet laten dan.
Naast je kan niet, want daar staat hij al.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:33:09 #159
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59462137
men als ik dit zo lees Dutchie dan ben ik maar blij geweest dat het alleen maar mijn nek was wat ooit eens totaal vast zat door de stress
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:34:11 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59462165
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef dutchie het volgende:
Ik ben heel slecht in painten.
Ik zal proberen het nog wat beter uit te leggen:
Je ligt trouwens niet op je zij maar op je rug. En je knieën duwt hij dan schuin naar je toe.
Nabewegen noemt hij dat.
(Ja voor mij of voor jou? )
Ik weet ook nooit waar ik mijn handen moet laten dan.
Naast je kan niet, want daar staat hij al.
laat er es een foto van maken (evt de gezichten wegcensureren)

dinsdag 17 juni 2008 @ 15:38:35 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59462287
JA! Foto! Foto!

OMG, ik was al melig door dat fysio geklets, dus ik heb nog maar even Broek aan me Laars gekeken .
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:40:54 #162
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59462344
Volgens mij is er niets mis met jullie eigen fantasie, dus foto lijkt me niet echt nodig.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:43:09 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59462399
Ik ben visueel ingesteld, een soort man dus.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:50:42 #164
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59462604
Ik stel voor dat je het eens met je eigen fysio probeert.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:52:55 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59462673
* _Bar_ gaat zich eens bedenken wat ik eens eten ga vanavond....

Iets simpels maar toch lekker.... pizza
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:54:26 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59462703
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef dutchie het volgende:
Dan moet ik toch eerst beschikken over een Kamasutra-achtig voorbeeld plaatje

Bar, we hebben het nu ff niet over pizza's jah
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:55:59 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59462739
Meer weten over Jezus?
Wil je weten wat hij met jou te maken heeft?
www.waaromjezusvoorjou.nlWie is Jezus?
En waarom heeft Hij zoveel impact op de geschiedenis gehad?
www.overJezus

-----------------------------------

Vreemde Google ads ineens
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 15:56:31 #168
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59462757
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef dutchie het volgende:
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:56:40 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59462761
Ow maar van al jullie kamasutra achtige standjes krijg ik honger
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 15:58:32 #170
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59462790
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef _Bar_ het volgende:
Ow maar van al jullie kamasutra achtige standjes krijg ik honger
goed dat je me eraan herinnerd. moet nog boodschappen doen.
pizza hmm lekker goed idee
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:00:21 #171
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59462821
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:55 schreef Vivi het volgende:
Meer weten over Jezus?
Wil je weten wat hij met jou te maken heeft?
www.waaromjezusvoorjou.nlWie is Jezus?
En waarom heeft Hij zoveel impact op de geschiedenis gehad?
www.overJezus

-----------------------------------

Vreemde Google ads ineens
Jezus en God?
Heeft Jezus wel echt bestaan en wat heeft hij met mij te maken?
www.waaromjezus.nl

dinsdag 17 juni 2008 @ 16:08:08 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59463029
Ik wacht wel hier op..

In 2012, Germany will be the home to a bible-themed theme park.

The biblical Disneyland will group some 40 attractions over an area the size
of 70 football fields encompassing all areas of the Christian story,
according to reports.

The centerpiece will be an "original size" Noah's Ark, which is 490 feet
long and surrounded by water.

Glad God was able to channel down the exact dimension's of Noah's Ark to the
park's architects!

Other attractions will include two roller coasters - one giving an idea of
the Great Flood and another on the theme of heaven and hell - a miniature
version of Biblical-era Israel and a Roman amphitheater.

It's all sounds so Old Testament.

In the New Testament section they should totally have a ride called "What
Would Jesus Do?"!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:08:53 #173
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59463049
Bij mij staat: 'Free Dating' en 'Leer singles in de buurt kennen' haha!
God, we hebben het over fysio-oefeningen en dan krijg je dit. Waar zijn mij tissues?

O, ik zei god. Zou dat Jezus aanspreken?

Schiet me nog wat te binnen: Waren dit weekend in een mooie kerk. Zegt Léon: "Stil zijn hier. Jezus is hier uit gestorven."
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:11:35 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59463110
!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:15:12 #175
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59463232
lief van Leon
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:16:12 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59463267
Cursus Hebreeuws
Echte Lessen met Israëlische Leraar Het kan nu ook Online. Kijk Snel!
Anik Singal's Geheimen
Ontdek hier hoe Anik Singal zijn fortuin heeft vergaard!
Oneness Blessing
Oneness Blessing, een intelligente energie voor rust, groei en succes
Interesse in religie?
Ontdek de Godsdienstwetenschappen van de Universiteit Leiden!
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 16:17:03 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_59463289
Waarom krijg ik de AD om een poolse vrouw te kopen??
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 16:17:20 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59463297
hier geen googleads die me meer over god wil leren
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:18:04 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59463320
Geen idee moussy
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 16:18:57 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_59463350
Als ze goedkoop en lelijk is neem ik d'r, kan ze mooi mn huishouden doen
pi_59463451
Altijd handig zo'n Pool

Ik heb ads over hoekbanken, het boek "God als misvatting" en de NVB studiebijbel. Ook altijd handig
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:25:15 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59463538
meiden ik ben er echt weer vandeur.... misschien tot vanavond nog eventjes.

Polen zijn toch ook vaak wat goedkoper
Bar en nu ophouden jah, je beledigd zo nog mensen en dat is helemaal niet mijn bedoeling
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:29:28 #183
108648 cattie
lieve moeder
pi_59463669
Hahaha, Dutchie, jij ook al intieme sessies!

Mijn lievelingsactie is als ik op mijn rug lig op de bank, hij 1 hand onder mijn rug heeft, ik mijn armen gekruist op mijn buik en dat hij dan met zijn borstkas en volle gewicht op me gaat liggen.

En dan laat ik de bilspier en borstspier massage maar even buiten bespreking. Mijn fysio kent mijn lichaam bijna net zo goed als mijn man...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:30:31 #184
108648 cattie
lieve moeder
pi_59463699
Ik krijg trouwens een datingsite om aan een moslim man te komen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 16:31:43 #185
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59463736
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:29 schreef cattie het volgende:
Hahaha, Dutchie, jij ook al intieme sessies!

Mijn lievelingsactie is als ik op mijn rug lig op de bank, hij 1 hand onder mijn rug heeft, ik mijn armen gekruist op mijn buik en dat hij dan met zijn borstkas en volle gewicht op me gaat liggen.

En dan laat ik de bilspier en borstspier massage maar even buiten bespreking. Mijn fysio kunt mijn lichaam bijna net zo goed als mijn man...
dat is ook ontzettend lekker

nu is t vooral mijn hoofd in allemaal bochten wringen waarvan ik ze allang niet meer in die houding gehad heb
om vervolgens te merken dat je toch nog in staat bent om over je schouder te kijken
echt die vent heeft magische handjes

kwil ook zo'n vent
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:39:10 #186
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59463965
O zie, dus ik ben niet de enige met een zeer lichamelijk ingestelde fysio.
Wel jammer, het streelde mijn ego.
Enneuh Cattie, weet je man hier wel van?

Ik heb nog regelmatig mijn oud-collega's aan de telefoon. En de fysio is toch wel een beetje de running gag (of hoe je dat ook zegt) geworden. Maar dat ging laatst een beetje verkeerd.
Manlief dacht dat ik de fysio (voor deze gelegenheid heet hij Pietje) aan de lijn had.
En ik was met die oud-collega (en zij speelt dan Leentje) aan het geinen over de nogal intieme behandelsessies.
Toen zei ik geloof ik: "Ja je ziet mij al op die tafel liggen hè, vieze floeperd!"
Manlief verslikte zich zowat in zijn eten.
"Is dat Pietje?"
"Nee met Leentje over Pietje hoezo?"
"Ik mag toch hopen dat je niet zo met Pietje praat!"
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:43:53 #187
108648 cattie
lieve moeder
pi_59464083
Mijn man kent mijn fysio en weet ervan en is de eerste jaren best jaloers geweest! Nu niet meer, zegt hij ten minste...
Maareh, jouw manlief is ook jaloers?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 17:23:54 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59465210
250 vragen over de islam
Islam voor varkens, apen, ezels en andere

dah vond ik toch wel de meest opvallende google-ad

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 18:37:56 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59466918
trouwens zo lief:

mijn tante, (ik heb helaas geen ouders meer) is zo lief geweest om vorige week al een setje te maken voor me, handdoek, spuugdoekje en zo'n doek met een driehoekje erin wat over het hoofdje van de baby past en hem lekker in kan pakken) kwam ze vanmiddag met zo'n zelfde driehoek doek aan, maar dan niet om af te drogen ofzo, maar om gewoon lekker in te kunnen pakken als het wat kouder is. helemaal bedrukt in wintersfeer, en omdat ik 22-12 ben uitgerekend, vond ik dat zo'n mooi ding.. die krijg echt een speciaal plaatje in mijn kast

dinsdag 17 juni 2008 @ 19:32:41 #190
190853 RockabeIIa
pi_59468291
Dutch
Zo praat je toch niet over Bix der Pietje! Gemeen
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:39:55 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59468500
wat is het stilletjes hier zeg iedereen allemaal voor de televisie?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 19:42:29 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59468566
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:39 schreef _Bar_ het volgende:
wat is het stilletjes hier zeg iedereen allemaal voor de televisie?
ik zit te wachten op wat leven hier...
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:44:58 #193
108648 cattie
lieve moeder
pi_59468632
Als we allemaal gaan wachten op leven ipv posten, gebeurd er nooit wat!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:45:24 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59468641
Ik moet nog bijlezen van vanmiddag en ik kom hele vage flarden tegen dus nu toch maar het geheel lezen.
* Brighteyes is nieuwsgierig...
pi_59468682
pfff ik ben zin aan het maken om naar de snackbar te lopen
vanmiddag ruim 3 uur voor het Sophie kinderziekenhuis op een rolstoeltaxi zitten wachten... ("ja de taxi komt zo snel mogelijk mevrouw, gaat u maar vooral niet weg"
Uiteindelijk van 7.30 tot 18.30 van huis geweest om even met een kindje van mijn werk naar een ziekenhuis afspraak te gaan.
En dan vriendlief nog uit bed moeten bellen om Pepijn van de opvang te halen, want dat ging ik echt niet meer redden voor 6 uur
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 19:47:34 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59468695
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:44 schreef cattie het volgende:
Als we allemaal gaan wachten op leven ipv posten, gebeurd er nooit wat!
kan moeilijk weer gaan pochen met mijn aankopen van gister
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 19:48:40 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59468720
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:47 schreef p_iglet het volgende:
pfff ik ben zin aan het maken om naar de snackbar te lopen
vanmiddag ruim 3 uur voor het Sophie kinderziekenhuis op een rolstoeltaxi zitten wachten... ("ja de taxi komt zo snel mogelijk mevrouw, gaat u maar vooral niet weg"
Uiteindelijk van 7.30 tot 18.30 van huis geweest om even met een kindje van mijn werk naar een ziekenhuis afspraak te gaan.
En dan vriendlief nog uit bed moeten bellen om Pepijn van de opvang te halen, want dat ging ik echt niet meer redden voor 6 uur
kun je niet bestellen via www.justeat.nl?
vaak zonder bezorgkosten
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:54:12 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_59468857
Oeh snackbar, patat!
Het is dat ik niet in de buurt bij je woon p_iglet, anders haalde ik het voor je (zodat ik een excuus heb zelf een zak naar binnen te werken. Met mayo en een kroket!)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 19:57:41 #199
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59468939
hier vandaag zo'n appelcrumble van de honig gemaakt
t ruikt heerlijk
iemand een stukje?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:58:21 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59468961
Noli, zo erg is het nog niet, maar ik krijg het wel een beetje benauwd als ik die foto van PM zie!
Ik hoop maar dat de houten aanbouw gewoon zelf af-fikt voor het huis mee gaat.

*afklopt...
pi_59469006
Eej... does es nie praten over eten jah!
begin maar weer over fysiotherapeuten!!

Ik wil eigenlijk heel graag "gewoon" een massage, maar ik durf nergens een afspraak te maken.... Toch beetje bang dat ik bij een "foute" massagedinges ( salon klinkt metéén alweer zo fout!!) terecht kom!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 20:04:41 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59469098
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:00 schreef vamperotica het volgende:

Ik wil eigenlijk heel graag "gewoon" een massage, maar ik durf nergens een afspraak te maken.... Toch beetje bang dat ik bij een "foute" massagedinges ( salon klinkt metéén alweer zo fout!!) terecht kom!
kan ik me goed voorstellen, is ook niets voor mij, ja massages wel maar een vreemde aan me laten
had dr ook wel moeite mee, nu eindelijk die fysio vertrouwend komt er een stagaireke erbij,
tuurlijk begrijp ik dat zij ook dingen moet leren enzo. maar ik vind t gewoon niet fijn.
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:08:09 #203
3011 E.T.
pi_59469176
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:57 schreef Ynske het volgende:
hier vandaag zo'n appelcrumble van de honig gemaakt
t ruikt heerlijk
iemand een stukje?
lekker met een bolletje kaneelijs en slagroom
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:15:14 #204
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59469368
ooh willen jullie dat niet doen, nou heb ik zin in patat met en een kroket en dan appelcrumble met kaneelijs en slagroom. zucht.... Ik had toch die chocolademousse mee moeten nemen vanmiddag, maar toen kon ik niet kiezen
pi_59469381
oei, dat lust ik ook wel ! Kom maar door......even een George Clooney erbij en klaar is kees !
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:15:53 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59469389
* Brighteyes pakt zo nog maar een eierkoek... dat is niet zo heel erg fout...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:17:28 #207
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59469427
Wat goed LadyS, dat je je hebt aangemeld!

Nu wil ik ook wel eens zo'n fysiosessie meemaken. Klinkt goed.

Die Rotterdamse VOM problemen klinken bekend p_iglet. Je bent helaas geen uitzondering.
*OUD heilige*
pi_59469522
Wat doe je eigenlijk voor werk, BE ? Behalve OUD in het gareel houden ?
pi_59469638
en het was nieteens met de rotterdamse VOM

gewoon via de zorgvervoercentrale... en dan taxibedrijf uit het westland...

Ondertussen maar naar de snackbar geweest voor turkse pizza... iets gezonder dan patat... Pepijn had overigens liever de versie van papa met sambal, dan de versie van mama zonder sambal
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:31:16 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59469758
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:00 schreef vamperotica het volgende:

Dan moet je gewoon kiezen voor een massage in zo een kuurding geval dinges....

kuuroord zwaluwhoeve zoiets dus
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:34:58 #211
108648 cattie
lieve moeder
pi_59469873
Of een wellness centrum, die springen ook als paddestoelen uit de grond. Ik weet niet in welke omgeving je woont, maar in de omgeving Amsterdam Haarlem weet ik er wel wat.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 20:36:59 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59469920
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:31 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

je moet daar iig geen packing nemen
ok was wel in Nijmegen bij sanadome
maar goed, nog 8 x gevraagd of je bij die dingen niet naakt hoeft... nee hoefde echt niet
kom je daar, kleed u maar uit, ga maar liggen dan wrijf ik u in en pak ik u daarna in

das echt niets voor mij
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59469936
Heel brutaal kom ik even binnen stormen..

Een tijd geleden is er hier op het Speeltuinbankje een link geplaatst over een site waar ze kinder overalls verkopen.
Ik zoek me helemaal gek, maar ik kan het niet vinden.
Weet iemand nog welke site ik bedoel?
Ik zoek namelijk een kinderoverall!
Jullie zouden me heel erg helpen als jullie het weten!

Alvast bedankt!
Mooi he, alles.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:40:43 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59470011
ik zit daar echt niet mee ynske heerlijk zelfs dat gefruttel aan mijn lijf, en meestal voel ik me daarna ook echt herboren

Wil snel zelf ook weer eens keertje gaan
Suuzig, bij de welkoop of boerenbond verkopen ze dat ook kinderoverals
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:46:48 #215
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59470181
BE het begon bij ons ook met een beetje branderig ruiken maar meteen de keer erna meurde het ding de tent uit.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:48:12 #216
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59470216
Idd Welkoop/Boerenbond

Heel misschien heeft een groene Praxis of een Groenrijk ofzo ook wel eens zoiets maar bovenstaanden die Bar al noemden heeft ze zeker.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:50:18 #217
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59470251
*Hier* hebben ze ze ook. Of *hier*
Maxi, Midi & Mini
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juni 2008 @ 20:50:30 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59470260
of bij van Kranenbroek, maar kweet niet of die er ook is buiten limburg
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:57:06 #219
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59470414
*Hier* ook
Kinder race overall

Oh wacht was het misschien koterkado? www.koterkado.nl
Die word hier wel vaker genoemd namelijk en daar kunnen ze ook de naam erop laten drukken.
Maxi, Midi & Mini
pi_59470563
Wow!
Bar, Ynske en Noli!
Bedankt voor jullie hulp!
Alleen heb ik nog niet hét linkje gezien.. Raar he?! Ik weet het zelf ook écht niet meer..

Noli, dat linkje van Koterkado! Geweldig!
Ik denk dat dat hem wordt!
Naam erop en het is een leuk cadeautje! Ik heb ook al werkhandschoenen in kinderformaat!

Super bedankt voor jullie snelle hulp!
Hartstikke fijn en leuk!

Duik ik nu weer snel terug in lurkstand..!
Nogmaals, bedankt!
Mooi he, alles.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 21:30:38 #221
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59471367
Dit is grappig vind ik dan

http://www.bringoutthebestinyou.be
pi_59473298
http://www.eropuit.nl/

hier ff aan het testje meedoen en je krijgt een kortingsnummer voor een gratis fotoalbum twv 9 euro
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:36:07 #223
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59473526
overalls:
http://www.tells.nl/index.asp

edit:
uuhm nee dat is hem ook niet, ik was te snel.
pi_59479340
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:31 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Da's heerlijk daar.... Is bij mn zusje in de buurt en we zijn er ook wel eens geweest voor een heerlijk dagje! Jammer alleen dat het nu met dr voet ( posttraumatische dystrofie) niet te doen is.... We hadden eigenlijk al afgesproken om dan maar alleen voor een massage te gaan.. Maar ik wel eigenlijk wel wat regelmatiger kunnen gaan..... Gewoon even lekker kunnen liggen, even alle spanningen eruit laten kneden en dan is dat weer net te ver weg.
Er zit hier in Tilburg ook wel van alles, maar dat ken ik niet...Dan is de ddrempel weer wat hoog..... Ligt ook behoorlijk veel aan mezelf hoor, want ik zal toch eens de telefoon moeten pakken en om info vragen...
pi_59479344
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:34 schreef cattie het volgende:
Of een wellness centrum, die springen ook als paddestoelen uit de grond. Ik weet niet in welke omgeving je woont, maar in de omgeving Amsterdam Haarlem weet ik er wel wat.
Tilburg dus
pi_59479349
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:50 schreef Ynske het volgende:
of bij van Kranenbroek, maar kweet niet of die er ook is buiten limburg
Hier zit er 1 in Dongen iig!
pi_59479361
Hier heb ik een stuiterend mannetje rond lopen!
Ze gaan vandaag met de huiswerkbegeleiding naar Corpus, vindt ie geweldig! Mogen ze ook nog eerder weg van school!
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 09:18:43 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_59480592
We hadden er vannacht weer 1...

Ik snap niet waar dat beest ze allemaal vandaan haalt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:28:23 #229
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59480829
Lijkt op mijn kat..die komt ook elke dag met een muisje aanzetten. Hier is het alleen geen wonder in het buitengebied
Saartje
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:34:29 #230
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59480962
Mous hebben jullie Sat'e & Filet nog?
Je hebt toch kips? Daar zouden ze wel eens ergens kunnen zitten.

Aan de ene kant een fijn idee dat Gijs rondhobbelende muizen grijpt (hij doodt ze ook toch?) maar aan de andere kant de wetenschap dat er ergens zo''n kudde van die beesten zit en het binnenbrengen en gesmeer..
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:39:24 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59481053
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:08 schreef dutchie het volgende:
Bij mij staat: 'Free Dating' en 'Leer singles in de buurt kennen' haha!
God, we hebben het over fysio-oefeningen en dan krijg je dit. Waar zijn mij tissues?

O, ik zei god. Zou dat Jezus aanspreken?

Schiet me nog wat te binnen: Waren dit weekend in een mooie kerk. Zegt Léon: "Stil zijn hier. Jezus is hier uit gestorven."

Toen mijn zus in een Frankrijk in een kerk tegen mijn nichtje zei dat ze zachtjes moest praten zei ze 'slaapt-ie?'.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:03:49 #232
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59481569
Beter dan de katten van mijn nicht.
Die begonnen met muizen en dergelijke naast het bed neer te leggen. Nicht stapt uit bed *sflots* *crunch* iiiiieeeeeeeeuuuuuuuuuuwwwwwwww...
Toen kwam het gevogelte.. Eerst wat kleiner spul maar dat werd al gauw duiven en daarna eenden.
Hoogte/dieptepunt: een half gevilde haas naast het bed!

(nou ja die woonde toendertijd ook op een boerderijtje bijna in the middle of nowhere)
Maxi, Midi & Mini
pi_59481644
Gaaaaaaaatver!!!!!
pi_59482063
Is er ook een topic voor als je kind ziek is en hoe de werkgever daarmee omgaat? Ik wil graag even mn verhaal kwijt en wil ook graag wat ervaringen daarvan van anderen horen
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:29:53 #235
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59482155
Peter vindt dat ik er altijd te lang over doe voordat ik de deur uitkan 's ochtends (vind ik zelf helemaal niet, maar dat terzijde ), dit is dan weer het andere uiterste

woensdag 18 juni 2008 @ 10:30:39 #236
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59482169
ook een goede morgen, tja katten en muizen, weet er ook alles van
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:34:48 #237
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59482273
Hoe doen ze dat
pi_59482626
WOW!!

Hoe doen ze dat?!?!?!
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:53:33 #239
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59482752
Ja, dat zat ik me ook al af te vragen Vooral dat laatste, met die snippers over haar heen
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:55:16 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59482799
ik wil ook zo snel mezelf om kunnen kleden
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:07:56 #241
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59483102
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:55 schreef _Bar_ het volgende:
ik wil ook zo snel mezelf om kunnen kleden
Ik ook. Al zou ik dan wel iets andere jurkjes uitkiezen denk ik
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:13:33 #242
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59483237
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:07 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik ook. Al zou ik dan wel iets andere jurkjes uitkiezen denk ik
Ik zou wel in zo'n jurkje willen passen
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:21:33 #243
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59483403
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:13 schreef Memmel het volgende:

[..]

Ik zou wel in zo'n jurkje willen passen
Dat dan weer wel
pi_59483581
Memmel, ik keek even op je website, wat is Anna toch een ontzettend mooi meisje! En jullie huis!!! Wow

Ik wil ook wel in zo'n jurkje passen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 juni 2008 @ 11:30:17 #245
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59483623
of er zitten heel veel ritsen of klitteband in, of t zit over/onderelkaar
ofzo
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:30:45 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_59483633
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Is er ook een topic voor als je kind ziek is en hoe de werkgever daarmee omgaat? Ik wil graag even mn verhaal kwijt en wil ook graag wat ervaringen daarvan van anderen horen
Volgens mij niet echt, maar je kan je verhaal ook kwijt in het nieuwe moeders topic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59483711
Oke dank je, wil niet onnodig nieuwe topics openen
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:35:45 #248
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59483773
ik weet niet hoe ze het doen, maar het is wel grappig om te zien....

Ach we worden gewoon weer besodemieterd waar we bijzitten.....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 juni 2008 @ 11:37:20 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59483825
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:35 schreef _Bar_ het volgende:
ik weet niet hoe ze het doen, maar het is wel grappig om te zien....

Ach we worden gewoon weer besodemieterd waar we bijzitten.....
vast
staan 2 mensen nog achter die helpen met aankleden ofzo
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:40:04 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59483910
ik ben ooit eens een aantal jaren terug naar een tovershow geweest in duitsland en daar proberden men uit te leggen op welke mannieren je dus voor de gek gehouden werd.
Kan je vertellen dat is echt niet normaal meer hoe ze het telkens weer doen.
Maar daarom blijft het wel helemaal geweldig om naar te kijken.

Was vroeger ook een enorme fan van David Copperfield
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 12:06:56 #251
7074 moussy
kuttekop
pi_59484714
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:34 schreef Noli. het volgende:
Mous hebben jullie Sat'e & Filet nog?
Je hebt toch kips? Daar zouden ze wel eens ergens kunnen zitten.

Aan de ene kant een fijn idee dat Gijs rondhobbelende muizen grijpt (hij doodt ze ook toch?) maar aan de andere kant de wetenschap dat er ergens zo''n kudde van die beesten zit en het binnenbrengen en gesmeer..
tuurlijk hebben wij de filetjes nog, ze moesten zelfs verplicht broeden, omdat we de vraag naar filet niet aan kunnen Maar bij ons zitten geen muizen meer, die zijn allemaal al opgegeten en gevlucht... naar de buren denk ik

Ik word helemaal gestoord van mn voeten, ik moet sportschoenen, maar ga er ééécht geen 60-80 of zelfs 100 euro aan uitgeven, maar kan niks vinden naar mn zin, en mn enige wens is alleen maar dat ik zwarte wil
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:13:48 #252
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59484905
hmmm het is toch overal uitverkoop Moussy?

eens denken hoor zwarte sportschoenen..... waar verkopen ze dit allemaal
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:17:13 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_59484983
Scapino? Schoenenreus?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:18:31 #254
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59485008
sport2000 en die andere relatief goedkope sportzaak.... he hoe heet dat ding nu......
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 12:18:45 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_59485020
Overal wel, maar met van die achterlijke prijzen. Nahjah, morgen maar verder kijken.
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:23:32 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59485130
s6 ermee Moussy

Hier moet ik eens opzoek gaan naar een broek dit voor dit soort dagen ideaal is, dus niet al te warm, maar ook niet te koud, en eentje die niet van mijn kont zakt.....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 juni 2008 @ 12:24:46 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59485166
bristol
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:32:43 #258
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59485363
actiesport die bedoelde ik
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 juni 2008 @ 12:34:01 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59485401
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:32 schreef _Bar_ het volgende:
actiesport die bedoelde ik
met een K

daar hebben ze iig zoiets

voor 34 euro
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:52:20 #260
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59485799
aktiesport ook goed
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:49:40 #261
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59487158
ik bukte om iets te pakken, kom weer omhoog en stoot mijn hoofd zó hard tegen de deurpost dat er een stukje van mn tand afbreekt
op mn hoofd zit alleen maar een soort verdikte rand doet ook verder geen pijn. t was in het begin alleen een hele rode streep heel maf

klunsheid
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 juni 2008 @ 13:54:46 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59487261
he getver Pinq
toch niet ook nog met je tong ertussen gezeten he?

k geloof overigens dat ik eindelijk wat tot rust begin te komen
heb zelfs nu af en toe zin om met iets bezig te zijn, mijn hoofd te gebruiken zegmaar
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 13:58:03 #263
5428 crew  miss_sly
pi_59487347
Ik heb net zomaar in een opwelling geboden op een boek op marktplaats da tik al een tijdje zoek
Ik ben kennelijk niet de enige, er staat al een heel rijtje met biedingen, en we zitten al op 35 euro!

Hoop wel dat er nu niemand meer biedt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 juni 2008 @ 13:59:00 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59487373
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb net zomaar in een opwelling geboden op een boek op marktplaats da tik al een tijdje zoek
Ik ben kennelijk niet de enige, er staat al een heel rijtje met biedingen, en we zitten al op 35 euro!

welk boek is t?
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 14:03:00 #265
5428 crew  miss_sly
pi_59487487
Hoge Omens van Terry Pratchett.
Ik heb het al in het Engels gelezen, en ik weet zeker dat schaap het ook leuk vindt, maar die leest liever Nederlands. Nu dus de Nederlandse versie binnen handbereik
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:16:19 #266
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59489824
Terry Pratchett is zo leuk!
Nu ga ik ook bieden.
Nee hoor geintje, wat mij betreft is hij helemaal voor jou. Ga het je helpen hopen.
(waarom mail je de verkoper niet gewoon? doe een gek bod in de mail en kijk wat de reactie is. werkt voor mij altijd veel sneller dan afwachten met bieden)
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:59:42 #267
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59491190
Heel leuk dat ze aal aan het oefenen zijn voor de open dagen van de Luchtmacht (kijk er altijd naar uit om heen te gaan) maar ik ga dit keer w'el een melding maken!

Er kwamen hier net een stel straaljagers TE laag over EN hier recht boven het dorp keren.. Ik dacht dat ze naar beneden kwamen. Alles in huis stond gewoon te trillen en te rammelen, ik was gewoon bang dat de ramen zouden springen.

Sta hier gewoon te shaken en dat gebeurt niet gauw w.b. jetnoise

DIT WAS LAGER DAN DE TOEGESTANE 400 METER !
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:42:19 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59494046
Noli, daar zou ik idd ook een melding van maken ja...
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:29 schreef LadyS het volgende:
Peter vindt dat ik er altijd te lang over doe voordat ik de deur uitkan 's ochtends (vind ik zelf helemaal niet, maar dat terzijde ), dit is dan weer het andere uiterste

Ik zit hier echt te kijken. Hoe doen ze dat???
  Jubileum moderator woensdag 18 juni 2008 @ 18:37:10 #269
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59495244
Oe Noli dat zou ik nou echt weer helemaal geweldig vinden Het is dat Eva niet tegen de herrie kan anders zaten wij zaterdag ook wel in Leeuwarden

Haha dat filmpje heb ik een heeeeeeeele tijd geleden ook al eens gezien, geweldig is "ie"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:12:24 #270
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59497668
Wat gaaf zeg, zo snel wil ik 's ochtends ook zijn.

En die muizen... ieeeeeeeeks!
*OUD heilige*
pi_59498816
Het is dat manlief niet mee wil naar Leeuwarden, anders had ik het wel geweten.

Leuk filmpje!
pi_59498879
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:58 schreef miss_sly het volgende:

welk boek? misschien heeft iemand hier het wel voor minder....
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 20:52:58 #273
5428 crew  miss_sly
pi_59498945
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef snoopy het volgende:

[..]

welk boek? misschien heeft iemand hier het wel voor minder....
Hoge Omens van Terry Pratchett (Good Omen in het Engels, maar schaap leest liever Nederlands).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 juni 2008 @ 20:53:05 #274
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59498951
spuit 11 enzo
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:53:37 #275
3011 E.T.
pi_59498971
geweldig filmpje idd hij blijft leuk
pi_59499011
oh sorry, het stond er onder
Helaas, ik ken het niet. Maar is het niet goedkoper als je het nieuw koopt inmiddels?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 juni 2008 @ 20:56:58 #277
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59499095
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:55 schreef snoopy het volgende:
oh sorry, het stond er onder
Helaas, ik ken het niet. Maar is het niet goedkoper als je het nieuw koopt inmiddels?
is volgens mij niet meer te leveren althans niet bij Bol
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 20:57:36 #278
5428 crew  miss_sly
pi_59499114
Ik kan het nieuw niet vinden, in het Nederlands dan. Heb er wel naar gezocht, maar niet te vinden.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:21:36 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59499995
Heb je het al eens in het Pratchett topic geprobeerd?
Terry Pratchett (3)
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 21:24:49 #280
5428 crew  miss_sly
pi_59500120
Ow, wist niet eens dat dat er was! Ga ik meteen proberen, thanks!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:32:12 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59500392
Wat is er nou niet te vinden op FOK!

Ik vergeet dat ook vaak hoor, maar ik had al aan F. gevraagd of hij hem evt. had, maar nee dus. En hij kwam met het topic als tip.
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 21:33:58 #282
5428 crew  miss_sly
pi_59500449
Voor iemand die zoveel leest als ik, is het eigenlijk belachelijk hoe weinig ik in TTK kom
Ik heb er gepost, nu maar even afwachten. Er is na mij op Marktplaats ook geen bod meer gekomen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:35:14 #283
190853 RockabeIIa
pi_59500482
ik dacht dat iedereen wel zou zitten chatten in #ouders
Zit ik daar allen met de troel-bot
pi_59500616
een troel-bot?
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:42:00 #285
190853 RockabeIIa
pi_59500722
komt dat zien
pi_59500879
Ik weet niet eens hoe het werkt
pi_59500899
het is heeeeeeeel moeilijk vamp
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:53:41 #288
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59503605
Lois en Ingrid, ik ben ook niet vies van wat jetnoise. Graag zelfs
Maar niet als ik in m'n huis sta en het er z'o hard omweg gaat dat ik bang ben dat de ramen gaan springen. Had ik bijvoorbeeld op het schoolplein gestaan en dus niet mijn hele servies, alle denkbare flessen, apparaten en meubilair in huis hoorde rammelen (ik heb voor het eerst in mijn leven de kastdeuren 'uit zichzelf' horen klapperen) dan had ik het waarschijnlijk helemaal machtig gevonden.

Dat laatst die Hercules hier laag draaide (waarschijnlijk om op de 09 te kunnen landen) was even schrikken van de onverwachte herrie maar wel gaaf.
De oefeningen waren vandaag in volle gang, toen Michiel naar huis kwam belde hij me dat hij een groep van een stuk of tien straaljagers in formatie zag vliegen. En deze zag hij landen toen hij langs de baan reed.

(beetje brakke gsm-pic)
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:05:19 #289
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59504079
We merken er dit jaar niks van Meestal zitten we wel in de oefenzone. De wind zal wel verkeerd staan ofzo.
Dus zaterdag is het alweer zover. Jammer dat het altijd zo druk is. Dat vind ik wel een drempel altijd
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:25:23 #290
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59504889
Het is altijd smoordruk. Wij kunnen tijdens de open dagen bijna Leeuwarden niet inkomen.
De vorige keer was het ook nog een superprogramma met de Blue Angels en de Red Arrows.

Vrijdag gaat het leuk worden, Wilyan moet dan naar zwemles en moeten we dus (zoals gewoonlijk) langs de basis. Vorige week vrijdag toen we naar de ingang van het zwembad liepen zagen we voor onze neus een vliegtuig een soort van looping maken.
Het is ook dat we z'o dichtbij wonen hoor, anders zouden we ook niet zomaar gaan kijken. Vorig jaar hebben we (tussen het boodschappen doen door) op een weggetje een stuk naast de baan (zie rode pijltje) staan kijken.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 18 juni 2008 @ 23:53:52 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_59505938
In Enschede deden ze dat ook wel eens, wij zaten aan de rand van de campus op de hoogste verdieping van een van die gebouwen daar en hadden soms echt het gevoel dat ze vlak over ons heen vlogen Mooi is dat!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator donderdag 19 juni 2008 @ 08:09:40 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59508966
Noli wat gaaf! Volgend jaar kom ik bij je op bezoek
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:10:02 #293
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59509763
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 08:09 schreef Lois het volgende:
Noli wat gaaf! Volgend jaar kom ik bij je op bezoek
Is er volgend jaar weer een opendag dan?
Maar jullie zijn altijd welkom hoor.

(wij zeggen hier ook steeds vorig jaar als we de open dag van 2006 bedoelen )
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2008 @ 09:26:28 #294
7074 moussy
kuttekop
pi_59510103
Vorig jaar was er hier een opendag op vliegveld de kooy, met ook vliegshows en weet ik veel wat.. Het leek wel oorlog, niet normaal al die vliegtuigen die hoog en laag over het huis heen vlogen, alle dieren in de stress. Peet is met de kinderen gaan kijken, ik ben thuis gebleven ivm al ons vee.
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:43:26 #295
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59510497
Hihi Mous, al ons vee!

Zeg. Ik leef al maanden uit naar 2 dagen Utrecht met vriendinnen. Raad 's wie er tijdens de halve finale bij een musical zit?
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:46:26 #296
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59510584
Heb een tijdje in Oldenzaal gewoond, of een dorpje in de buurt eigenlijk, en bij de opendagen was het zo leuk, straaljagers boven het huis en weet ik wel wat niet.

Dit jaar is de eerste keer in jaren dat ik niet naar de opendagen ga. Ik ben echt gek op vliegshows. Maar met Yade kan het niet en we willen nog niet laten oppassen omdat ze soms nog een beetje gek doet met drinken. Volgend jaar dan maar.
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:46:39 #297
190853 RockabeIIa
pi_59510590
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:43 schreef Lishe het volgende:
Hihi Mous, al ons vee!

Zeg. Ik leef al maanden uit naar 2 dagen Utrecht met vriendinnen. Raad 's wie er tijdens de halve finale bij een musical zit?
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:48:04 #298
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59510629
O, ter aanvulling: Iedereen die lacht gaat van mijn kus kroel lijst. Lief heb ik gisterenavond al geschrapt, evenals mijn collega's. Sakkerdju.
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2008 @ 09:48:21 #299
7074 moussy
kuttekop
pi_59510638
We hebben nu niet zoveel vee meer hoor, maar wel lieve kleine kuikentjes die over mn toetsenbord lopen

Welke musical Lishe? Ik zou voor de musical kiezen, al is het er 1 van de jostiband
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:52:47 #300
190853 RockabeIIa
pi_59510750
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef Lishe het volgende:
O, ter aanvulling: Iedereen die lacht gaat van mijn kus kroel lijst. Lief heb ik gisterenavond al geschrapt, evenals mijn collega's. Sakkerdju.

Welke musical? Misschien wil wel iemand ipv jou gaan
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:56:03 #301
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59510832
Ja naar Dirty dancing. Sentiment enzo. Maarja, nu denk ik eerder: ik heb die film vaak genoeg gezien. En hoe graag ik m'n kaartje ook weg zou willen geven; ik ga samen met 2 vriendinnen, en die willen wel. alhoewel er 1 een radio mee wou smokkelen, dus er is nog hoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')