abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2008 @ 22:32:42 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59416524
zo...

Bar, licht eens een tipje van de sluier op voor ons! ja please? Jij bent de beste!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 22:39:43 #2
5428 crew  miss_sly
pi_59416962
Een heel klein tipje zou al leuk zijn

snoopy, dat met die pont klinkt ook leuk! En de pannenkoekenboot? Nog nooit van gehoord, maar klinkt als iets waar Jens van kan genieten
Mijn zusje vindt het maar niets dat we in Amsterdam wonen, maar telkens als ze er is, geniet ze er toch wel van. Dus ook vandaag heeft ze weer het voornemen uitgesproken vaker deze kant op te komen. Ik verheug me er nu al op dat Jens straks weer met ons met de tram kan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 15 juni 2008 @ 22:40:11 #3
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59417017
mooi liedje vamp. Dat bankje ken ik ook, daar zijn J. en ik vaak geweest toen we net samen waren.

Met een boot is altijd leuk toch? Voor de kinderen dan, zelf word ik geheid ziek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59417347
pannenkoekenboot

En een gewone rondvaart is vast ook heel erg leuk met kinderen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 15 juni 2008 @ 22:48:07 #5
190853 RockabeIIa
pi_59417580
Ik wil ook zo'n boot!
  zondag 15 juni 2008 @ 22:49:06 #6
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59417647
Ik heb heel wat bankjes gemist zeg!
Hier een kennisje met een tweeling van 3 jaar die al in het stapelbed liggen, nu hebben zij ook maar weinig keus door plaatsgebrek...
Bar je maakt me nieuwsgierig!
Zit iedereen weer voetbal te kijken?
We hebben net een weekje vrij achter de rug, het was zó lekker maar veel te kort. Wederhelft was door zijn rug gegaan dus woensdag werd het pas echt leuk hier, dan is je weekje snel om helaas. ET ben jij nog naar het sprookjesbos geweest? Wij wilden vrijdag gaan maar het weerbericht was nou niet echt geweldig dat we uiteindelijk voor het zwembad kozen, achteraf hadden we makkelijk gekund Wie weet gaan we toch snel nog die kant op.
Ik ben vrijdag wel lekker naar de kapper geweest, het is heeeeeeeel kort, écht lekker alleen met verven thuis pakte het weer eens anders uit dan verwacht, knalrood nu ipv donkerblond met rode gloed! Daarna hebben we er nog paarse en zwarte streepjes ingegooid en nu ben ik er heeeeel blij mee
Oeh, de pannaekoekenboot, daar zou ik Tobias écht een lol mee doen, maar ik kom echt doodziek van dat ding af
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 15 juni 2008 @ 22:50:05 #7
190853 RockabeIIa
pi_59417711
't Voetbal is duidelijk voorbij
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 22:52:42 #8
5428 crew  miss_sly
pi_59417874
Een gewone rondvaart is inderdaad vast ook leuk, bedacht ik me toen ik Jens zo geinteresseerd en enthousiast naar de boten zag kijken

Die pannenkoekenboot is tof en ik vind de prijzen nog best meevallen.

Ook zo leuk, Jens is altijd erg geinteresseerd in hoe dingen werken enzo. Dus toen we uit de tram waren, moest hij eerst even op de grond liggen om te kijken hoe een tram nou rijdt, wat voor wielen hij heeft
  zondag 15 juni 2008 @ 22:53:59 #9
190853 RockabeIIa
pi_59417948
miss_sly, wie is Jens?
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 22:58:20 #10
5428 crew  miss_sly
pi_59418180
Ow, Jens is mijn petekind, oudste van mijn zusje, en zo een ontzettend leuk kind!

Hij zeurt ook niet, bijvoorbeeld. We waren met de tram richting TunFun, maar moesten nog even naar het Kruitvat omdat mijn zusje d'r haar had verpest met verven. Wij naar binnen om andere verf te halen en zij stonden buiten te wachten met mijn ouders. Toen we buiten kwamen zei hij: ik hoorde net de klok bimmen. Weet je waarom die bimt? Omdat we nu echt naar het speelparadijs moeten

Vond ik echt zooo schattig
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 22:59:21 #11
5428 crew  miss_sly
pi_59418242
Maar goed, wel weer genoeg over Jens gekletst, geloof ik Ik word er gewoon altijd blij van hem te zien en dan leuke dingen te doen en naar hem te luisteren enzo.
  zondag 15 juni 2008 @ 23:01:10 #12
190853 RockabeIIa
pi_59418330
Hoe oud is Jens dan? Klinkt als een grappig en slim manneke
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 23:02:03 #13
5428 crew  miss_sly
pi_59418366
Hij wordt 24 september 4 jaar. En ja, wij vinden hem een slim en grappig manneke, maar wij zijn nauwelijks objectief te noemen
  zondag 15 juni 2008 @ 23:07:17 #14
190853 RockabeIIa
pi_59418624
Ach, als ie eenmaal 4 is geweest dan wordt hij verpest door school en is ie niet leuk en grappig meer dus relax maar

Maarreh... Bar is der vandoor he?
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 23:11:13 #15
5428 crew  miss_sly
pi_59418840
Dan geniet ik er nog maar een paar maanden van

Bar heeft ons nieuwsgierig gemaakt en is vervolgens stiekem naar haar werk vertrokken...schandalig!
  zondag 15 juni 2008 @ 23:14:28 #16
190853 RockabeIIa
pi_59419011

Leek me wel wat voor al die rebelse vrouwen hier!
  maandag 16 juni 2008 @ 01:58:04 #17
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59422857
Ja zeg iemand moet toch het geld verdienen

Nee het is er nog niet de tijd voor, maar voor alle duidelijkheid ik ben niet zwanger en zal dat ook voorlopig echt nog niet worden
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59423554
Mogguh!!
Fijn gewerkt Bar?
We blijven gewoon nog "even" lekker nieuwsgierig!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 16 juni 2008 @ 08:47:04 #19
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59424056
Dat klinkt leuk Rockabella!!!

Bar.... een zwangerschap verwachtte ik ook niet, maar ik hoop iets anders heel leuks!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 08:54:01 #20
7074 moussy
kuttekop
pi_59424134
Ik hoop vooral mee op leuk

Ik heb een dochter dat vanuit bed broek aan me laars zingt Ohohhhhh Lela!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_59424778
Ben weer terug uit Italie! Was zo fijn even weg met Nixxx, lekker met z'n tweetjes
Helaas ook minder goed nieuws tijdens de vakantie; een oudtante van Nixxx is overleden en mijn oma is aangereden door een auto en ligt nu al een week in coma in het traumacentrum in Maastricht met een schedelbasisfractuur
Ik denk dat ik me woensdag maar ga wagen aan de lange treinreis heen en terug, wil toch wel graag mijn oma nog zien voordat het te laat is.
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 10:31:44 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_59425711
He bah Reinhilde, wat een nare berichten.. sterkte
pi_59425829
Da's ook niet fijn terug komen zeg.
Heel veel sterkte!
pi_59426766
Dank, Moussy en Vamp. Was idd niet zo leuk om te horen. Ik weet dat ik me heel gelukkig mag prijzen met nog 2 oma's en 2 opa's, maar ik vind het ook heel moeilijk om ze zo achteruit te zien gaan. Met mijn andere oma gaat het ook niet goed, en mijn opa (van de oma in coma) zit nu in een verzorgingshuis omdat oma niet meer thuis is. Het lijkt allemaal heel erg achter elkaar te komen, ik heb gewoon een heel naar gevoel. Ik zou zo graag willen dat mijn kindje nog op de foto kan met zijn overgrootouders, en vooral dat mijn grootouders hun eerste achterkleinkind nog zullen meemaken.
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 11:26:09 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_59427031
Ik herken het gevoel wel, ook al vond ik mezelf heel erg egoïstisch dat ik boos was op mijn opa toen hij overleed tijdens de zwangerschap van René. Ik vond dat ie nog maar even moest wachten tot hij kennis had gemaakt met haar. Belachelijk eigenlijk, want die man was helemaal op.
pi_59427195
Ik schrok gisteravond heel erg toen mijn moeder vertelde over haar moeder (die dus niet in coma ligt). Want mijn oma wordt a.s. maandag 80 en dat vieren we zaterdag. Kleinkinderen zijn niet uitgenodigd, behalve mijn zusje en ik (wij zijn 23&26, daarna is de oudste 18 en dan komen daar nog 19 kindjes onder, de jongste is 3), want dat zou te druk zijn voor mijn oma. Mijn moeder zei (en daar schrok ik dus van) dat ze denkt dat oma haar broer en zussen nog een keer wilt zien, en haar kinderen, en dat ze daarna overlijdt.
En deze oma is mijn allerliefste oma. Maar ze is ook gewoon op. Ze heeft zo veel pijn, en ze is zo moe. Maar ze heeft ook heel veel wilskracht, echt vreselijk veel. Ik heb als oudste kleinkind een heel dierbare foto; een van 4 generaties Sluijters-vrouwen. Dus mijn overgrootmoeder, mijn grootmoeder, mijn moeder en ik. Als ik een dochter krijg, zou ik ook zo graag zo'n foto voor haar hebben... Mijn moeder en zusje zeiden meteen: 'Je moet tegen oma zeggen dat je zo'n foto wilt, want dan houdt ze het misschien wel vol tot je kindje er is'. Dat zou ik natuurlijk graag willen, maar het voelt ook heel erg egoistisch. Moeilijk en verdietig.
pi_59427209
Zo belachelijk vind ik dat niet hoor.... Zeker niet gezien de hormoontjes en de emoties enzo....

Ik ben zelf ook wel boos op mn moeder geweest.... Of boos op de situatie is beter omschreven denk ik
pi_59427533
Ik voel me gewoon zo naar over alles, het zijn voor een deel de hormonen, maar ook gewoon hoe ik ben, als er iemand ziek is of een ongeluk heeft gehad ben ik altijd heel erg bezorgd. En dat is nu dus versterkt. Zaterdag iig maar veel foto's maken van mijn lieve oma
pi_59427774
Reinhilde sterkte
pi_59428559
Dank je Ingrid
pi_59428873
Reinhilde.
Denk je dat je moeder gelijk heeft met de veronderstelling dat dit wel eens een afscheidsbezoek kon worden? Ik zou je graag een zinvol advies geven, maar ik weet echt niet wat ik zou doen als ik in jouw schoenen stond. November duurt nog even natuurlijk. Wat je misschien zou kunnen doen is opnieuw een foto maken van de Sluijtersvrouwen, waar je buik goed op te zien is. Dan heb je toch een beetje wat je wilde.
Sterkte!
Hardloper.
IG @webkim
pi_59429374
Dat is ook een goed idee, Webkim, dank je, dat ga ik zeker doen.
Ik denk dat mijn moeder er wel gelijk ik kan hebben, mijn oma is zo achteruit gegaan het laatste jaar. Mama zei ook dat nadat ze oma had gesproken aan de telefoon zaterdag, dat oma nog nooit zo moe had geklonken.
Ik zit hier nu al met tranen in mijn ogen, ik hoop dat ik zaterdag niet heel de tijd vol schiet. Ik ga iig heel erg mijn best doen op een taart, misschien wel de laatste. (Ik bak altijd taarten voor de verjaardagen in de familie, krijg verzoekjes van neefjes of ik kom koken enzo )

Wat lijkt Italie ineens al weer lang geleden.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:53:17 #33
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59429525
Reinhilde wat naar zeg, sterkte. De foto-met-buik zoals Webkim zei zou ik ook proberen te regelen!
Ylana
  maandag 16 juni 2008 @ 12:54:01 #34
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59429543
Och jee Reinhilde, dat is niet leuk terugkomen van een fijne vakantie zeg!
Sterkte ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59429777
Dank allemaal voor jullie lieve woorden, het voelt ook wel fijn om het er hier even uit te gooien. Vind het altijd moeilijk om over dit soort te dingen te beginnen in RL, ben al gauw bang dat mensen vinden dat ik me aanstel of zeur.
  maandag 16 juni 2008 @ 13:11:25 #36
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59430063
Reinhilde, dat is ook naar zeg...

Ik ken dat gevoel wel een beetje. Mijn oma overleed toen ik nog maar heel kort zwanger was. Ik wist het nog niet eens. Als ik het geweten had, had ik mijn oma met heel fijn nieuws kunnen laten gaan...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 16 juni 2008 @ 13:14:39 #37
94046 PM-girl
pi_59430176
Jeetje, in Almelo wordt een wethouder gegijzeld!
klik
*
  maandag 16 juni 2008 @ 13:27:53 #38
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59430571
Ow, Reinhilde wat rot.
Je zou het altijd tegen je oma kunnen zeggen toch, hoeveel waarde jij aan die foto hecht en dat het je geweldig zou lijken dat er straks ook zo''n foto zou zijn met jouw kindje. Maar Webkims idee zou ik sowieso proberen te regelen.
Iig heel veel sterkte.

Over dat wachten..
Mijn Beppe (oma) heeft ''gewacht'' tot (na) haar verjaardag. Mijn broertje zou bij ons logeren en die hadden we opgehaald. In de auto tegen hem gezegd dat of ie 't wou of niet wij (Michiel, Wilyan en ik (ik was toen n'et in verwachting van Hanne)) heel even naar Beppe zouden gaan omdat het heeeel erg slecht met haar ging en dit wel eens de laatste keer kon zijn dat we even bij haar lang konden wippen. Hij stemde toe dat hij wel mee ging maar ik voelde me toch wel een beetje rot dat ik hem er zo toe 'dwong' om naar Beppe te gaan. Hij is er in de ongeveer vijf jaar dat ze in het verzorgingstehuis zat iets van twee keer geweest.
Maar Beppe was zoooo blij dat wij even geweest zijn en dat Wilyan en Kasper er beide ook bij waren. We zagen haar echt even opleven. En trots dat ze was tegen de zusters en broeders over de aanwezigheid van de beide heertjes!!
Wij zijn van de (achter)kleinkinderen de laatsten die bij haar op visite geweest zijn, drie dagen later is ze overleden.
Achteraf zijn broertje en ik toch wel blij dat het zo gelopen is.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 16 juni 2008 @ 13:34:57 #39
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59430768
Reinhilde sterkte
pi_59431311
Lief zijn jullie,
  maandag 16 juni 2008 @ 13:55:54 #41
94046 PM-girl
pi_59431405
Mooi is dat he Noli, dat mensen dan toch zelf een beetje de hand erin lijken te hebben.

Mijn opa deed dat ook, hij heeft het niet kunnen rekken tot de bevalling, maar koos wel heel bewust zijn moment.
*
  maandag 16 juni 2008 @ 13:58:45 #42
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59431484
klinkt een beetje zoals hoe het bij mijn oma ging... die heeft ook gewacht totdat ze mij en marco nog even zag.... toen we daar waren bloeide ze ook even terug op, en een uur nadien na een dikke knuffel een laatste kus is oma in het bijzijn van de fam overleden
pi_59431724
Het lijkt me heel moeilijk en toch ook heel fijn zo'n laatste bezoek. Maar ik wil helemaal niet mijn oma zaterdag voor het laatst zien
  maandag 16 juni 2008 @ 14:14:37 #44
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59431951
Lieve Reinhilde misschien is dat ook wel helemaal niet zo, en mag je nog heel lang genieten van je oma
pi_59432061
Ik hoop het Bar, ik hoop het echt. Ik ga vanavond gewoon al mijn angsten en verdriet om mijn 2 oma's bij Nixxx eruit gooien. Dat zal vast opluchten, en fijner om dat vanavond te doen in de armen van mijn lief dan nu alleen.
pi_59432620
Reinhilde, wat een rottige berichten Sterkte met alles...
  maandag 16 juni 2008 @ 14:54:54 #47
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59433141
Reinhilde.
  maandag 16 juni 2008 @ 17:04:26 #48
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59436561
Reinhilde, heel veel sterkte. Ik vind het idee van Webkim echt heel goed. En wat Bar zegt: het kan ook allemaal weer beter worden, he!

Mijn schoonmoeder overleed toen ik 10 weken zwanger was en we wilden ook zo graag dat ze het nog volhield tot na de geboorte, maar ze was helemaal op. Een dierbare herinnering is dat ze het opa en oma-voorleesboek uitpakte en nog heel hard tegen de verpleger riep: ik word oma!!! En de echo heeft ze ook nog op DVD gezien.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:07:31 #49
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59441162
Tip: bij etos hebben ze heel handige/leuke dingen.
- babybadje, opblaasbaar voor 5,99. ( vroeg iemand daar laatst ook niet naar? )
- muskietententje voor baby
- leuke rompers, ook oranje
- zonnescherm voor autoramen
en nog meer.
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 20:18:22 #50
5428 crew  miss_sly
pi_59441548
Reinhilde
  maandag 16 juni 2008 @ 20:24:46 #51
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59441770
Reinhilde, wat verdrietig. Ik heb zo gehuild toen mijn moeder vertelde dat mijn oma voor het laatst bij ons op bezoek kwam. Ik heb mijn emoties op zulke momenten totaal niet in de hand. Ik hoop dat je op het feest van elk moment met je oma geniet.
Het is natuurlijk nog geen echt afscheid, maar wel goed je bewust te zijn van wat kan komen.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:31:23 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59441967
Wat gebeurt er als je op vrijdag de 13e vertrekt voor een weekendje Ardennen?
Dan kom je terug met een zoon met 4 hechtingen op zijn voorhoofd.
We kwamen daar vrijdag aan en hartstikke leuk en gezellig allemaal met de familie. Vlak voordat de jongens naar bed zouden gaan gleed Léon al rennend uit en belandde met zijn hoofd tegen de hoek van de open haard. Ik was in de keuken dus wist niet wat er gebeurde, maar ineens kwam opa daar gillend met Léon in zijn armen aan lopen. Alles zat onder het bloed. Je schrikt je helemaal de pleuris om het maar even ongenuanceerd uit te drukken.
Heel even heb je nog de hoop dat het allemaal meevalt (dun huid op het voorhoofd), maar toen ik zijn haar optilde was het echt slikken. Niks schaafwond, gewoon een diepe grote gapende wond.
Manlief heeft bij de overburen aangebeld en daar de dichtsbijzijnde dokter gebeld.
En zo zaten wij toen Nederland begon te spelen bij de dokter in de behandelkamer Léon te sussen. Hij kreeg 6 (!!!!) verdovingsspuiten in de wond gejenst. Wat is dat afgrijselijk zeg. Je weet dat het voor zijn bestwil is, maar je hart breekt.
Daarna werd hij rustig en kon de dokter de hechtingen plaatsen. Ik vond het jochie zo dapper, hij bleef netjes stil liggen en liet het toen maar gewoon gebeuren.
Toen de dokter klaar was en het doek van zijn hoofd weghaalde strekte hij gelijk zijn armen naar me uit en greep me heftig vast.
Pas later toen we terugkwamen en ik even boven alleen was heb ik een potje zitten grienen. Gewoon omdat het zo'n bikkel was en ik ook vreselijk geschrokken was.
Kom ik weer beneden staat meneer alweer te springen en grapjes te maken.
Nou ja genoeg sensatie weer tot nu toe.
En gelijk de laatste keer dat wij vertrekken op vrijdag de 13e.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:35:39 #53
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59442085
voor Reinhilde. Maak foto's, neem alles in je op en geniet.

Wat heftig Dutchie! Dan schrik je je echt te pletter. Stoer dat ie zo snel weer op de been is, maar dat wil je niet nog eens meemaken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 16 juni 2008 @ 20:38:28 #54
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59442185
Dutch! Wat schrikken zeg. En dan op vakantie... Ik zou hier al moeite hebben met wie, wat,waar, maar in de ardennen. Dappere pap hebben die van jullie! Kus voor de zoon, en 1 voor jou voor de schrik. Leon is mijn held van de 13e hoor!
Dat was eigenlijk Robben, maarja, die voetballers heb ik al genoeg lof toegezongen.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:38:32 #55
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59442186
Jemig de pemig wat een schrik, dutchie
Ik kreeg ook ff een prikkende neus en tranen in de ogen. Ik zou me ook kapot schrikken..... pff
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 20:42:47 #56
5428 crew  miss_sly
pi_59442332
Dutchie, wat een schrik! Gelukkig gaat het weer met je dappere knul!
pi_59442661
Oi Dutch, jullie gaan ons toch niet nadoen hè? Arme Léon en arme jij. Gelukkig zijn die kinderen er meestal weer sneller overheen dan hun ouders

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 16-06-2008 21:08:35 ]
  maandag 16 juni 2008 @ 21:04:31 #58
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59442988
Nou Snoopy, ik heb nog wel even aan jullie moeten denken hoor.
En je hebt helemaal gelijk over dat plooibare van die kinderen. Papa en mama zitten na alle commotie als zombies op de bank nog na te shaken en meneer is vrolijk aan het spelen.

Reinhilde lees nu net van je oma.
(ik wals er wel een beetje erg overheen zo, sorry)

Zo en nu ga ik eens fijn steigerpijpen uitzoeken. Don't ask.

[ Bericht 34% gewijzigd door dutchie op 16-06-2008 21:09:48 ]
  maandag 16 juni 2008 @ 21:13:33 #59
190853 RockabeIIa
pi_59443242
Reinhilde veel sterkte

En Dutchy ook met je mini-brokkenpiloot
  maandag 16 juni 2008 @ 21:19:52 #60
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59443418
Dutch wat een schrik! Logisch dat je daarna nog met trillende knieen staat! Beterschap voor Léon en nu maak je mij wel nieuwsgierig met je steigerpijpen, ga je schilderen of denk ik in een heel verkeerde hoek?
Ylana
  maandag 16 juni 2008 @ 21:28:45 #61
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59443700
Ducthie wat een schrik
pi_59443805
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:04 schreef dutchie het volgende:

Zo en nu ga ik eens fijn steigerpijpen uitzoeken. Don't ask.
Jij bedoelt die Keeklamp buizen?
  maandag 16 juni 2008 @ 21:31:09 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59443827
Is voor kledingrekken Saffier.
Snoopy heb je wat voor me dan? Linkje?
  maandag 16 juni 2008 @ 21:31:39 #64
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59443845
Dutchie Gelukkig leek het mee te vallen (voor Léon dan )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 16 juni 2008 @ 21:33:40 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59443924
Ah, heeft het niets met schilderen te maken

LadyS hoe is het met jou nu?
Ylana
  maandag 16 juni 2008 @ 21:36:21 #66
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59444001
zo ik ben net terug van een middagje borrelen en eten met vriendinnetje, heerlijk bij zitten kletsen en ondertussen heerlijk eten en dat allemaal onder het genot van een heerlijk zonnetje, een lekker temperatuurtje, en met glazen verse jus zo heerlijk en zo gezellig
pi_59444018
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:31 schreef dutchie het volgende:
Is voor kledingrekken Saffier.
Snoopy heb je wat voor me dan? Linkje?
Nijhof

Melker

Wij willen dit bed voor Morris maken:

Bij Nijhof in Baarn hebben ze heel veel 'bouwtekeningen' met een lijst van onderdelen die je nodig hebt.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:37:07 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59444021
Jemig dutch, wat een schrik!

showroom maken?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:46:06 #69
94046 PM-girl
pi_59444291
Pfoe Dutch, wat een schrik en pech zeg! Gelukkig is Leon weer vrolijk, maar man wat kan ik me de schrik voorstelllen!
*
pi_59444634
Pfoe... Dutch! kad ook ff kippevel toen ik je verhaal las....
En gelukkig zijn kinderen er vaak zo weer overheen... Mar kan me goed voorstellend at jij 's nachts die spuiten en die wond nog voorbij ziet komen!
pi_59444968
Dutchie wat schrikken zeg!
pi_59445204
Nou he Dutchie! Daar zou ik ook even goed naar van zijn zelf.
En inderdaad, die kinderen zelf zijn het zo weer vergeten.

Van mijn nichtje (bijna 2) is vorige maand een briljante foto gemaakt. Picture this: ze zit op een behandeltafel op de eerste hulp doodgemoedereerd een zakje chips leeg te eten. Achter haar staan 2 verplegers over het gat in haar hoofd gebogen. Op de punt van een bijzettafeltje gevallen.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 16 juni 2008 @ 22:19:53 #73
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59445494
Ai Webkim!
Verdoving en afleidingsmanoeuvre werkte goed kennelijk.
(volgende keer, die er hopelijk NOOIT komt, een zakje chips meenemen dus)

E.T. Krijg deze week de sleutel.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:29:26 #74
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59445850
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:33 schreef Saffier het volgende:
LadyS hoe is het met jou nu?
Gaat goed hoor.
Mijn schoonmoeder is gisteren weer naar huis gegaan, dus vandaag alles zelf moeten doen. En eigenwijs als ik ben, ben ik gaan fietsen (want anders te laat op school) en eigenlijk ging dat wel goed. Maar ik begrijp wel waarom je de 1e 2 weken niet mag fietsen, ik voelde die nier wel. Nog lang geen pijn, ik voelde hem gewoon zitten. Dus als het even niet hoeft, ga ik maar niet fietsen.
Ik denk niet dat ik 6 weken uit de roulatie ben. Hoewel er inmiddels al zowat 3 om om zijn. Ik wacht tot de arts van het UWV me belt en dan zal ik vragen wanneer ik weer een dagje kan werken

Ik heb hier naast me een ingevuld aanmeldingsformulier liggen voor een opleiding MBO Directiesecretaresse/Managemansassistente en ik ga hem gewoon opsturen. Ik zie wel hoe ik het regelen ga, maar ik wil het nu gewoon eens doen, een opleiding, ben er al tijden (lees: jaren) over aan het denken en het dus ook al jaren voor me uit aan het schuiven nu is het klaar
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 16 juni 2008 @ 22:29:53 #75
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59445867
dutch, pm pm waar?? Kim, wat een dappere!
  maandag 16 juni 2008 @ 22:30:32 #76
45621 Suzanna
Mama van...
pi_59445898
Wow Dutchie, wat een schrik... (understatement...) en wat is Leon een stoertje zeg... ik verbaas me heel vaak over het opveermechanisme van kinderen ... ik heb altijd nog langer nodig om ervan bij te komen.
Pasgeleden kwam Emma (2,5) bij me en kletste gezellig. Op een gegeven moment zeg ik: hee, wat heb je daar aan je hand? Had ze allemaal schaafwonden (een paar best diepe) op haar vingertjes, was ze waarschijnlijk tegen de muur gevallen ofzo...
Toen ze het zag begon ze hard te huilen, 'ikke bloed' enzo, maar daarvoor had ze het niet eens door ...
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:31 schreef dutchie het volgende:
maar ineens kwam opa daar gillend met Léon in zijn armen aan lopen.
Gilde opa of Leon? (ik hoop de laatste...maar ja, ik kan het eerste ook wel begrijpen)
  maandag 16 juni 2008 @ 22:32:01 #77
45621 Suzanna
Mama van...
pi_59445950
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:11 schreef Webkim het volgende:
Op de punt van een bijzettafeltje gevallen.
En dat is waarom wij vooral ronde hoeken in huis hebben. Meeste tafels zijn niet puntig maar rond , scheelt een hoop brokken moet ik zeggen.

Maar, wat een komische foto moet dat zijn
  maandag 16 juni 2008 @ 22:33:11 #78
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59445996
Geen woorden maar daden LadyS! Gewoon doen, komt tijd komt raad
Kim ik zie je nichtje zó voor me zitten op die behandeltafel! Hier zou een doosje krentjes het ook goed doen denk ik
Jullie moeten de groeten hebben van een vakantievierende Vicky!
Ylana
  maandag 16 juni 2008 @ 22:34:17 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59446045
Het was opa. Da's niet zo koelbloedige.
En Léon ook hoor, maar da's wel logisch.
pi_59446057
Good for you LadyS
  maandag 16 juni 2008 @ 22:40:39 #81
3011 E.T.
pi_59446303
LadyS

Je pakt het meteen goed aan, dutch (ik had eerst nog het halve vermoeden dat je in je garage ofzo aan de gang zou gaan). Wanneer mag ik komen borrelen en bloemen meenemen voor de opening? (en dan natuurlijk meteen presentatie van de nieuwe SS'09 )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:27:11 #82
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_59448002
* Sjeekie_Beekie proudly presents: Lara .
, , .

Afgelopen zaterdag zijn we bij de fokker geweest om te kiezen. Er zitten 4 teefjes in het nest en wij hadden de derde keus. En MAN wat was dat moeilijk zeg. We kregen allebij zo'n warm hummeltje in ons handen en dan zijn ze allemaal even lief en schattig. Oudste wilde ze gelijk alle twee meenemen. Het was inmiddels opgeklaard en konden beide dames de beentjes strekken op het grasveldje.

#1 bleek de meest brutale en ondernemenste te zijn van de twee. #2 wilde eerst de kat wat langer uit de boom kijken, voordat ze op onderzoek uitging. Bij de zweeftest [hoog in de lucht optillen] bleken ze beiden geen angst te kennen, dat was al een goed teken. Naar ons idee was #1 de wat meer dominantere van de twee en daar hadden we toch onze twijfels bij.

Na een terugroepactie uit het weiland waar het paard stond, kwam #1 aan mijn schoenen snuffelen. Ik plaagde haar een beetje en ze liet zich op de grond rollen. Ik drukte haar op haar rug tegen het gras om te kijken hoe ze zich zou onderwerpen. Het duurde ruim een minuut voordat ze ophield met spartelen, grommen en naar mijn vingers happen. Ons eerste vermoeden was dus juist geweest.

Ook #2 was even later aan de beurt en die liet zich na 10 seconden ontspannen op haar rug liggen. Qua tekening had #2 een wat wittere bef, terwijl #1 bijna helemaal bruin was. Dat maakte voor ons niet zoveel uit, ze zagen er allebei even schattig uit. Vanwege de wat afwachtendere houding en de snellere overgave is het uiteindelijk #2 geworden. Dat werd onze Lara.

De fokker bevestigde de conclusie die wij getrokken hadden. #1 was van meet af aan in het nest één van de dominantste en daar zouden de baasjes waarschijnlijk meer mee te stellen krijgen. We waren blij dat we voor #2 waren gegaan. Niet dat we een tam en mak pupje wilden, maar wel eentje die straks gelijk haar plek in onze roedel zal accepteren. Zodat niet iedere dag een machtstrijd wordt.

De kids vonden het geweldig, al vond de oudste #1 liever, maar later snapte ze wel waarom het die niet was geworden. De jongste was helemaal in zijn element. Die speurde de tuin af naar takjes en brulkikkers en animeerde de overige 5 broertjes en zusjes die nog in de ren zaten.

Volgende week dinsdagochtend gaan we haar ophalen, dan kan ze de hele dag wennen aan haar nieuwe omgeving. De kids kunnen niet wachten, en wij eigenlijk ook niet.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:43:09 #83
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59448587
Wat een lief beestje zeg

men wat voelt dit fijn zit hier met een big smile van hier tot tokio en geniet geniet enorm

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 16-06-2008 23:57:34 ]
pi_59449181
LadyS; goed van je, die opleiding. Hoe was het ook alweer: beter ooit spijt krijgen van wat je hebt gedaan, dan betreuren dat je het niet hebt geprobeerd..?

Sjeekie! Wat doe je nou! Ik wil een puppypostverbod. Ik kan dat er echt niet bij hebben hoor, een hondje, maar al die foto's en verhalen zorgen ervoor dat ik toch weer aan een chocoladebruine labrador ga zitten denken.

Ziehier nichtje op de ER trouwens:
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 17 juni 2008 @ 00:09:51 #85
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59449300
Whaha lekker chippie eten

Reinhilde sterkte! Dutch wat een schrik zeg, bah! Heel naar lijkt me zoiets.

Lara Ik ben vlieft Klinkt alsof jullie een goede keus hebben gemaak Sjeekie
Saartje
  dinsdag 17 juni 2008 @ 00:56:30 #86
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59449961
hahahhaa leuke foto webkim
pi_59451326
Oe wat een schatje!!
En dat chippiesmonster!!
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 08:09:18 #88
5428 crew  miss_sly
pi_59451545
Iemand hier ervaring met of kennis van het gebruik van bepaalde malariapillen als je zwanger bent of wilt worden?
Als we in september naar Zuid-Afrika gaan, wordt voor de week Kruger Park die pillen aangeraden, maar ik zou dan zomaar zwanger kunnen zijn of worden, natuuriljk. Bovendien lees ik zelfs dat er mensen zijn die zeggen dat je tot 3 maanden na het slikken ervan niet zwanger mag worden.

Ik ga natuurlijk eea overleggen met het IVF-centrum, maar ik vroeg me af of iemand hier iets weet, zodat ik al wat info heb
  dinsdag 17 juni 2008 @ 08:39:24 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59451847
Dat is wat ik er idd ook van gehoord heb miss_sly, 3-6 maanden na het slikken ervan niet zwanger raken.

Ik zou even contact opnemen met je ggd en het daar vragen. Die kunnen toch het beste uitsluitsel geven...

Een googeltje levert het volgende op:

bron: www.malaria.nl

Hoe lang moet ik wachten voordat ik zwanger mag worden na het slikken van malariaprofylaxe?
In het algemeen speelt bij het bepalen van de termijn tussen het stoppen van medicatie en het zwanger worden de 'halfwaardetijd' van de medicatie een rol. Aan de hand van de halfwaardetijd kan een arts of apotheker inzicht krijgen hoelang het duurt voordat een middel uit het lichaam is verwijderd. Daarna moet de eicel zich kunnen ontwikkelen. Deze halfwaardetijd zal per medicijn anders zijn daarom is het raadzaam dit na te vragen en te bespreken met uw arts, apotheker of degene die u de malariapillen voorschrijft

Dit haal ik weer uit: http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=2345 waar iemand wel ook zegt dat er wel pillen zijn waarbij het wel mag.
Het havenziekenhuis in R'dam wordt ook aangegeven als evt. bron.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 08:51:49 #90
3011 E.T.
pi_59452046
Het havenziekenhuis heeft een speciale TravelClinic en is gespecialiseerd in Tropenzaken.

Daar zou ik dus even heen bellen, miss_sly
  dinsdag 17 juni 2008 @ 08:52:34 #91
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59452062
Ik ben met een collega van mij naar Nigeria geweest en zij was toen 4 maanden zwanger. Ik had van die pillen die je elke dag moet slikken en zij had volgens mij een pil die je eens in de zoveel dagen moest slikken, dus het kan wel iig. Maar het blijft natuurlijk vieze rommel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59452220
Jee Dutch, wat een schrik...

Gisteravond kwamen mijn schoonouders ineens langs, maar ik had vlak ervoor een huil/paniekaanval gehad, ik heb zelfs 10 minuten zitten hyperventileren . Ik had er dan ook totaal geen zin in dat ze onverwachts langs kwamen dus ik ben uitgeput in bed gaan liggen. Gelukkig vandaag maar een half dagje, dan lekker aanrommelen thuis. En bedenken wat ik mijn oma ga geven; ik denk foto's van mij en Nixxx, en een van de echo.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 09:13:03 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_59452393
Wat is eigenlijk het risico met die malariapillen en zwanger zijn/raken?
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 09:13:52 #94
5428 crew  miss_sly
pi_59452412
Dat had ik inderdaad ook gevonden, BE. Ik heb echter ook een naam gevonden van een malariapil die wel zou kunnen als je zwanger bent. Dat Havenziekenhuis kan ik wel eens bellen inderdaad.

Memmel, natuurlijk blijft het vieze rommel. Ik wil echter niet mijn hele leven op hold zetten voor een zwangerschap, het moet wel leuk blijven, maar ik heb ook geen tijd om 3-6 maanden na september te wachten met zwanger worden of het nu niet te proberen. Dus lijkt het me de juiste oplossing om te zoeken naar de oplossing waarbij anti-malaria-middelen en zwangerschap elkaar niet bijten
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:16:08 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59452440
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:13 schreef moussy het volgende:
Wat is eigenlijk het risico met die malariapillen en zwanger zijn/raken?
Schade aan de vrucht oid? Het lijkt me niet voor niets dat men daar vrij strikt mee is.
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 09:17:15 #96
5428 crew  miss_sly
pi_59452464
Malaria schijnt een ernstiger verloop te kunnen hebben als je zwanger bent en een grotere kans op een miskraam te hebben.

Ikhad dus Paludrine gevonden, waar in de bijsluiter staat dat het gebruikt kan worden tijdens zwangerschap en borstvoeding.

Wat precies de werking is van de pillen op een zwangerschap kan ik niet ontdekken, maar malaria wil je dus iig voorkomen.

Deet wordt ook afgeraden, dus tja, wat moet je dan nog?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:18:39 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59452486
Even overleggen dan miss_sly, zou wel lekker zijn als het wel zou kunnen.
Ik had het me idd ook bedacht toen ik vorig jaar naar Africa moest voor mijn werk. Ik ben niet de stad uit geweest en hoefde dus niet te slikken, maar anders had ik het geloof ik ook niet gedaan... idd geen zin om te wachten.
Maar als het met andere medicijnen wel zou kunnen ozu dat wel fijn zijn.
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 09:25:00 #98
5428 crew  miss_sly
pi_59452596
Overleggen ga ik natuurlijk sowieso doen

Maar ja, het is wel lastig. Van een kant wil ik wel een beetje doorgaan met leven, maar ik had me niet gerealiseerd toen we deze reis boekten dat het in Kruger Park moet. Mijn collega had het nog nooit gedaan, zei hij, maar hij was er ook altijd in een andere periode en gaat het nu ook gebruiken. Dat vertelt hij nu pas, natuurlijk
pi_59452643
Moeilijk hoor, Miss_Sly!!!
Tuurlijk wil je aan de ene kant "het leven " gewoon door laten gaan, groot gelijk heb je! Maar je zou toch maar net....
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 09:32:49 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_59452720
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Schade aan de vrucht oid? Het lijkt me niet voor niets dat men daar vrij strikt mee is.
Geen idee? Het was gewoon maar een vraag.

en ondertussen word er op tafel even stiekem een dooie muis gelegd en begraven onder een reklamefolder..daarom zag ik het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')