Had ik bij het doelpunt van Robbenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:24 schreef Catullus het volgende:
SHIT, sta je te zeiken, mis je een goal van Tsjechië!
Er zwerft ergens een topic in het EK subforum met lotgenotenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:24 schreef Catullus het volgende:
SHIT, sta je te zeiken, mis je een goal van Tsjechië!
Ja, ok. Maar dat is dus met een reden. De Turken staan erom bekend gewoon elke tegenstander uit te fluiten zonder enkele reden.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zwitsers fluiten nu ookal bij iedere bal die bij een portugees beland sinds de laatste snoeiharde actie van Paulo Ferreira
ben je nou de enige turkse supporter in deze topic reeksquote:
Ik denk dat je niet wil weten wat hij daar momenteel allemaal in stopt hoor ...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Yes! Tijd voor om een broodje 1-0 te bestellen bij de Kebabkoerier.
Doe maar nietquote:
Das niet leuk hij moet nog gewisseld worden ookquote:
Moet je weer in de belangstelling staan joh? Hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOLx1000
Ben geen turk, maar hoop wel dat ze winnen.. telt dat ook?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ben je nou de enige turkse supporter in deze topic reeks
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet wil weten wat hij daar momenteel allemaal in stopt hoor ...
Jawel, ik had het nog niet gelezen, ik kijk ondertussen ook voetbal.quote:
Dacht ik ook net aan toen je hem vanachtyere zagquote:Op zondag 15 juni 2008 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
Die coach van Tsjechie lijkt op Beenhakker
Sla, kebab, tomaat en een flinke schep knoflooksaus.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ben je nou de enige turkse supporter in deze topic reeks
Zwitserland en Portugal.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Freeflyer het volgende:
wie zijn er met deze stand door?
Portugal en Tsjechiëquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef The_Board_Spion het volgende:
Vastpakken die had penalty meoten worden
Daarvoor heb je natuurlijk wel tijdquote:Op zondag 15 juni 2008 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik had het nog niet gelezen, ik kijk ondertussen ook voetbal.
Zolang Turkije maar niet doorgaat.quote:
1. Portugalquote:
aardige nekspringers zijn het ookquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef Silver_Shark het volgende:
turkijezijn van die vieze schoppers net als portugal
en fluitersquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
aardige nekspringers zijn het ook
Het is Tsjechië, niet 'Tjechië'quote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] HUP TJECHIE HUP
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
Wat een kuttoeschouwers trouwens. Het enige dat ze roepen is het naam van hun land
niet het meest slechte vooruitzichtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Palmboom313 het volgende:
tsjechie - kroatie dus als kwartfinale
Joost-mag-het-weten?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:
Dat had ik nou ook... Ik denk, ik ga nu maar, voor het spel hervat is dat duurt wel eventjes. Dan mis ik niet zoveel van de wedstrijd...quote:
Ik kneep niet af. En jij ?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:34 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook... Ik denk, ik ga nu maar, voor het spel hervat is dat duurt wel eventjes. Dan mis ik niet zoveel van de wedstrijd...
Maar toch was ik blij dat Robben die bal erin schoot
nog 130 postquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
Wat een kuttoeschouwers trouwens. Het enige dat ze roepen is het naam van hun land
Eh.. Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |