20 gele kaartenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:08 schreef teamlead het volgende:
heb ik aan de eerste paar minuten nog wat gemist?
3 gele kaarten.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:08 schreef teamlead het volgende:
ČE¦I, DO TOHO!quote:
3 gele kaarten voor de turkenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:08 schreef teamlead het volgende:
Dan houd Volkan er weer 3 tegenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
Doe maar een gelijkspel.
Ik wil die pingels wel zien
Graag gedaan.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:08 schreef Falco het volgende:
Laten we dit topic gebruiken om 'Tsjechië' of 'de Tsjechen' JUIST te spellen, dus met een s tussen de t en j. Bij voorbaat dank.
Lijkt me ook wel grappig ja.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
Doe maar een gelijkspel.
Ik wil die pingels wel zien
Jep, ik ook. Alleen hoop ik stiekem dat het gelijk blijft en dat Tsjechië met penalties wintquote:Op zondag 15 juni 2008 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik had 1-2 gepouled.
Je durft.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:10 schreef Palmboom313 het volgende:
ik ga voor 3-3
erg irritant inderdaadquote:
Ik hoor af en toe ook zoiets jaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:11 schreef GGMM het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat er de hele tijd gefloten wordt?
quote:
no shit, sherlockquote:Op zondag 15 juni 2008 21:11 schreef GGMM het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat er de hele tijd gefloten wordt?
Zie:quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef Solidius het volgende:
De scheids speelt zeker ook mee met de Toto
Omdat ie fluit voor een duidelijke vrije trap net? Bij die overtreding op Sionko?quote:
Geen gele kaarten aan Tsjechen geven voor zwaardere acties dan die van de Turkenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ie fluit voor een duidelijke vrije trap net? Bij die overtreding op Sionko?
kom op zeg.. tis geen damesvoetbal.. hij probeerde de bal te spelen (goed.. die miste hij.. maar dan nog)quote:Op zondag 15 juni 2008 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ie fluit voor een duidelijke vrije trap net? Bij die overtreding op Sionko?
Was gewoon de bal manquote:
Turkenhaterquote:Op zondag 15 juni 2008 21:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Aha, de turkenhater is er weer. Ben je veel gepest vroeger?
quote:
Of omdat er misschien 3 gele kaarten binnen 5 minuten werden uitgedeeld wat niet nodig was?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet alle kaarten waren terecht nee, maar zoveel zware overtredingen heeft Tsjechië niet gemaakt hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Geen gele kaarten aan Tsjechen geven voor zwaardere acties dan die van de Turken
Idd. Dan móet de andere ploeg welquote:Op zondag 15 juni 2008 21:19 schreef -Willempie- het volgende:
Niet veel aan nog deze pot, er moet snel een doelpunt vallen maakt niet uit welke kant!
Atlas neerlegt en gaat rukkenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:19 schreef Devrim_ het volgende:
[ afbeelding ] Kom op Turkije [ afbeelding ]
voor de regenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef Falco het volgende:
Waarom heeft die Cech zo'n oversized muts op?
ik ga voor een goal aan de rechter kantquote:Op zondag 15 juni 2008 21:19 schreef -Willempie- het volgende:
Niet veel aan nog deze pot, er moet snel een doelpunt vallen maakt niet uit welke kant!
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef Falco het volgende:
Waarom heeft die Cech zo'n oversized muts op?
Neen scheids moet nu affluiten en penaltys nemenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Gewoon doorspelen, scheids moet het spel stilleggen..
Je zou 't bijna denken...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef NoizEkick het volgende:
Gaan ze fluiten omdat de bal teruggeven wordt aan de tegenstander?
zwitsers fluiten nu ookal bij iedere bal die bij een portugees beland sinds de laatste snoeiharde actie van Paulo Ferreiraquote:
mag je best posten hoor.. dat is ie namelijk ookquote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef Falco het volgende:
Gelukkig maar dat ik niet eerder postte dat Koller vergane glorie is.
Alstu!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ik ga voor een goal aan de rechter kant
Wil je wat aandacht?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Had ik bij het doelpunt van Robbenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:24 schreef Catullus het volgende:
SHIT, sta je te zeiken, mis je een goal van Tsjechië!
Er zwerft ergens een topic in het EK subforum met lotgenotenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:24 schreef Catullus het volgende:
SHIT, sta je te zeiken, mis je een goal van Tsjechië!
Ja, ok. Maar dat is dus met een reden. De Turken staan erom bekend gewoon elke tegenstander uit te fluiten zonder enkele reden.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zwitsers fluiten nu ookal bij iedere bal die bij een portugees beland sinds de laatste snoeiharde actie van Paulo Ferreira
ben je nou de enige turkse supporter in deze topic reeksquote:
Ik denk dat je niet wil weten wat hij daar momenteel allemaal in stopt hoor ...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Yes! Tijd voor om een broodje 1-0 te bestellen bij de Kebabkoerier.
Doe maar nietquote:
Das niet leuk hij moet nog gewisseld worden ookquote:
Moet je weer in de belangstelling staan joh? Hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOLx1000
Ben geen turk, maar hoop wel dat ze winnen.. telt dat ook?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ben je nou de enige turkse supporter in deze topic reeks
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet wil weten wat hij daar momenteel allemaal in stopt hoor ...
Jawel, ik had het nog niet gelezen, ik kijk ondertussen ook voetbal.quote:
Dacht ik ook net aan toen je hem vanachtyere zagquote:Op zondag 15 juni 2008 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
Die coach van Tsjechie lijkt op Beenhakker
Sla, kebab, tomaat en een flinke schep knoflooksaus.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ben je nou de enige turkse supporter in deze topic reeks
Zwitserland en Portugal.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef Freeflyer het volgende:
wie zijn er met deze stand door?
Portugal en Tsjechiëquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef The_Board_Spion het volgende:
Vastpakken die had penalty meoten worden
Daarvoor heb je natuurlijk wel tijdquote:Op zondag 15 juni 2008 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik had het nog niet gelezen, ik kijk ondertussen ook voetbal.
Zolang Turkije maar niet doorgaat.quote:
1. Portugalquote:
aardige nekspringers zijn het ookquote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef Silver_Shark het volgende:
turkijezijn van die vieze schoppers net als portugal
en fluitersquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
aardige nekspringers zijn het ook
Het is Tsjechië, niet 'Tjechië'quote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] HUP TJECHIE HUP
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
Wat een kuttoeschouwers trouwens. Het enige dat ze roepen is het naam van hun land
niet het meest slechte vooruitzichtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Palmboom313 het volgende:
tsjechie - kroatie dus als kwartfinale
Joost-mag-het-weten?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:
Dat had ik nou ook... Ik denk, ik ga nu maar, voor het spel hervat is dat duurt wel eventjes. Dan mis ik niet zoveel van de wedstrijd...quote:
Ik kneep niet af. En jij ?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:34 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook... Ik denk, ik ga nu maar, voor het spel hervat is dat duurt wel eventjes. Dan mis ik niet zoveel van de wedstrijd...
Maar toch was ik blij dat Robben die bal erin schoot
nog 130 postquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
Wat een kuttoeschouwers trouwens. Het enige dat ze roepen is het naam van hun land
Eh.. Ja.quote:
Viva Hollandia?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:35 schreef Susi het volgende:
Goed moment om keiharde tering muziek op te zetten
Ik probeerde het maar het lukte niet echtquote:
Interessant, vertel doorquote:Op zondag 15 juni 2008 21:37 schreef The_Board_Spion het volgende:
En Polen is de EK2008 kampien geworden op mijn UEFA 2008 spel op me pc dan
Inderdaad, hoe weten die nu dat er zoveel Turken daar wonen?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zingen de tsjechen nou "helemaal niets in amsterdam"![]()
zonder nederlandse namenquote:
Uhuh. Goed voor m'n poulequote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Laat het maar 0-2 worden[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Laat het maar 1-2 worden[ afbeelding ]
Nee niet Kutzooi, goed gespeeld. juistquote:Op zondag 15 juni 2008 21:38 schreef zarGon het volgende:
Kutzooi.
Omdat ze nog niet doorhebben dat we Europees Kampioen worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zingen de tsjechen nou "helemaal niets in amsterdam"![]()
de link is te voorspelbaarquote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Silver_Shark het volgende:
RUST
ik heb net met servet van turkije gebelt ze draaien deze muziek in de kleedkamer: klikje
quote:
Ook dat.quote:
Dan moet je daarna gaan voetballen.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Alleen had ik Enjoy the Abuse. Word ik zo heerlijk opgefokt van
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Net zoals in de vorige wedstrijd 2-1 in de laatste minuut
Blijft grappigquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |