Dit is neem ik aan de slow flits functie? Dus dat de sluiter wel lang is? of hoe moet ik dat zien.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Inderdaad. De kunst is om bij zo'n plaat het mengsel tussen bestaand- en flitslicht te regelen. In dit geval komt het bestaande licht nog een tikje te dun door, maar dat moet wel af te stemmen zijn
en dan heeff Sony met de A900 ook nog eens de snelste AF camera in dit segment. Sony is going better then expected. Nu die ruisproblemen nog.quote:Recommendation
Whenever the Sony system is mentioned there are a lot of folks that take it to task for its sparse lens line up, particularly the lack of a Tilt / Shift lens. True enough. But there are some optical gems, such as the superb Zeiss Vario Sonnar 24-70mm f/2.8, the Sonnar 135mm f/1.8, and now the 500mm f/8 Reflex as well.
No, it's not the sharpest 500mm in the world, but it is amazingly versatile, inexpensive, and when one learns its foibles and master its idiosyncrasies it's an amazingly productive optic for the money. If you own a Sony Alpha system camera, and need a long lens, you owe it to yourself to check out the 500mm f/8 Reflex. A unique product in today's market and potentially a compelling reason for some photographers to consider the Sony system.
Ik heb zelf een Minolta strap (HS1) bij mijn A700 en vind het ideaal werken. Als neckstrap heb ik een OP/TECH Pro. Hiervan kan ik de band losklikken zodat ik alleen 2 korte lijntjes langs m'n camera heb hangen.quote:Op maandag 8 december 2008 13:40 schreef Leipo666 het volgende:
hebben mensen ervaring met handstraps voor de sony modellen?
zoals deze:
[ afbeelding ]
omdat ik mijn a100 altijd in een tas heb zitten gebruik ik de schouderband toch bijna nooit
Passen deze ook gewoon op de A200? Zoiets zoek ik al een tijdjequote:Op maandag 8 december 2008 13:40 schreef Leipo666 het volgende:
hebben mensen ervaring met handstraps voor de sony modellen?
zoals deze:
[ afbeelding ]
omdat ik mijn a100 altijd in een tas heb zitten gebruik ik de schouderband toch bijna nooit
He toevallig, heb hem gisteren ook gekocht, de basisset dan, kreeg ¤90 extra korting i.v.m. laagste prijs garantie, uiteindelijk ¤299 voor betaald. (A200K)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:14 schreef Murloc het volgende:
Gisteren ook een A200 gekocht.
Eens ff goed in de boeken duiken nu
De 'beercan' heeft verwantschap met een Leitz-ontwerp dat ooit in een partnership bij Minolta terechtkwam. Daaruit kwam eerst een zoomrokkor voor de MD-vatting en bij introductie van de AF-vatting kwam dus de beercan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:52 schreef reign_in_pain het volgende:
Even weer een beetje nieuw leven in blazen.
Ik ben in bezit van een alpha 200, met 17-70 kitlens.
Om de bruikbaarheid wat te vergroten ben ik op zoek naar een mooie telezoom.
Nu is mijn oog gevallen op de "beercan" 70-210 F4 van minolta.
Iemand met ervaringen? Hoor dingen over scherpstellen etc.
En is die meerwaarde van f4 constant groot?
MD-glas vergt een adapter met een negatief elementje erin om de oplegmaat te overbruggen. Die adapters zijn er wel kosten op ebay een tientje of zes. Over het kwaliteitsverlies hoor ik verschillende opvattingen maar heb ik tot nog toe bitter weinig te zien gekregen. Ik vind zelf het adapter iets te duur om het gewoon eens te proberen (maar de verleiding is best wel groot)quote:Verder heb ik nog een aantal manuele Minolta lensen (best chique, maar oud) liggen, iemand ervaring mee om die er op te krijgen. Ik heb gehoord dat het met converters wel kan?
Alvast bedankt
Canon is niet bepaald een aplha mount cameraquote:Op zondag 19 juli 2009 09:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Canon Powershot SX110 IS bezitter meldt zich
Als het op korte afstand is, kun je natuurlijk het AF hulp licht van een externe flitser gebruiken...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef reign_in_pain het volgende:
In navolging van de reactie hier, toch gegaan voor de 70-210 3.5-4.5
Mooie lens, erg te vreden! Allen bij weinig licht som langzaam met scherpstellen.
thnx for the tip
Bedoel dus voor de "tethered shooting mode", het op een PC opslaan ipv. op CF...quote:Op maandag 22 juni 2009 10:31 schreef Hexley het volgende:
Is eigenlijk een alternatief voor DiMAGE Transfer?
En het liefste voor OS X, al mogen andere OS'en ook...
Ah, en is dat zelf te doen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:33 schreef Fuzzphoto.eu het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet. Ik denk dat er gruis in het autofocus mechaniek zit, en dat krijg je er niet goed uit zonder de lens gedeeltelijk te demonteren. Het kan ook iets anders zijn, maar dit is het meest voor de hand liggend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |