geen Rookpauze dusquote:
Oudere modellen hadden dat niet geloof ik. Dat is pas later gekomenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Wadloper het volgende:
Huh, heeft mat'54 normaal gesproken geen frontsein op de neus?
Bij de 386 mis ik hem namelijk...
Lezen Fles: ivm het luier verversen hebben we niet het ophalen Stel 273 + stel 386 gezienquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja kut die mat54Ik heb er wel aan gedacht maar ik was zoals gebruikelijk weer eens de enige man op de post (die op papier door 4-5 man bediend "is") dus ik kon niet weg
Maar mooi gedaan hoor
![]()
Is de 386 op eigen kracht doorgereden naar NSM? Of kwamen ze die later ophalen ergens mee?
Stom, waarom kan ik dat zelf niet bedenkenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:47 schreef dennistd het volgende:
Je kunt ook doen: jij reist op het kruidvatkaartje naar eindhoven, waar je het kruidvatkaartje aan hem geeft en jij verder reist met zijn kaartje. Dan heb je zeker geen problemen.
Jazeker, ik zag hem toevallig een paar weken geleden op internet, en als het goed is staat ie achter deze link ook online te bekijken.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef Socios het volgende:
Iemand nog iets over de film gehoord waar die 766 in fungeerde?
Klopt, Hondekoppen zijn dienst gesteld met "omgekeerde L" als frontsein. Later hebben ze dat malle pijpje er op gemaakt (ik denk in de jaren '70, nadat de vergeling was gestart).quote:Op maandag 23 juni 2008 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oudere modellen hadden dat niet geloof ik. Dat is pas later gekomen
Ha, voor de werkzaamheden van komende zomer!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:24 schreef Willy84 het volgende:
Aan het eind van het Amstelstation ri CS is nu een soort van "noodperron" gebouwd waar de metrobestuurders straks over kunnen lopen als ze kopmaken. Dus is precies tussen de treinsporen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |