geen Rookpauze dusquote:
Oudere modellen hadden dat niet geloof ik. Dat is pas later gekomenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Wadloper het volgende:
Huh, heeft mat'54 normaal gesproken geen frontsein op de neus?
Bij de 386 mis ik hem namelijk...
Lezen Fles: ivm het luier verversen hebben we niet het ophalen Stel 273 + stel 386 gezienquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja kut die mat54Ik heb er wel aan gedacht maar ik was zoals gebruikelijk weer eens de enige man op de post (die op papier door 4-5 man bediend "is") dus ik kon niet weg
Maar mooi gedaan hoor
![]()
Is de 386 op eigen kracht doorgereden naar NSM? Of kwamen ze die later ophalen ergens mee?
Stom, waarom kan ik dat zelf niet bedenkenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:47 schreef dennistd het volgende:
Je kunt ook doen: jij reist op het kruidvatkaartje naar eindhoven, waar je het kruidvatkaartje aan hem geeft en jij verder reist met zijn kaartje. Dan heb je zeker geen problemen.
Jazeker, ik zag hem toevallig een paar weken geleden op internet, en als het goed is staat ie achter deze link ook online te bekijken.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef Socios het volgende:
Iemand nog iets over de film gehoord waar die 766 in fungeerde?
Klopt, Hondekoppen zijn dienst gesteld met "omgekeerde L" als frontsein. Later hebben ze dat malle pijpje er op gemaakt (ik denk in de jaren '70, nadat de vergeling was gestart).quote:Op maandag 23 juni 2008 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oudere modellen hadden dat niet geloof ik. Dat is pas later gekomen
Ha, voor de werkzaamheden van komende zomer!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:24 schreef Willy84 het volgende:
Aan het eind van het Amstelstation ri CS is nu een soort van "noodperron" gebouwd waar de metrobestuurders straks over kunnen lopen als ze kopmaken. Dus is precies tussen de treinsporen in.
klikquote:Treinongeval met koeien in Waver doet denken aan Pécrot
Een trein op de lijn Ottignies-Leuven heeft zaterdag een kudde koeien aangereden. Niemand raakte gewond. Het incident doet wel denken aan het ongeval in Pécrot zeven jaar geleden.
Zaterdag gebeurde een incident met een trein in Waver. Een landbouwer verwittigde de politie toen zijn runderen uit de weide waren verdwenen. Een machinist uit de richting van Waver stopte zijn trein. Terwijl de landbouwer zijn dieren weghaalde van het spoor, met hulp van de politie, reed een trein afkomstig uit Leuven in op de dieren. Drie beesten kwamen om.
Onvoldoende communicatie
Volgens de gouverneur van Waals-Brabant, Marie-José Laloy, toont het ongeval dat er nog geen lessen zijn getrokken uit Pécrot. De gouverneur wacht op rapporten van de politie en de NMBS.
Volgens de burgemeester van Grez-Doiceau, Alain Clabots, werd de informatie over de runderen op het spoor in Leuven niet doorgestuurd. "Het is spijtig vast te stellen dat de maatregelen onvoldoende blijven om te communiceren tussen Waver en Leuven. Ongeveer een een uur en vijftien minuten nadat de informatie werd doorgegeven aan de NMBS, was dit nog niet door de Leuvense verantwoordelijken doorgegeven".
Goh, dat had nou niemand zien aankomenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:35 schreef TommyGun het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)niet+op+station.aspx
Lekker
dus hij is van rail en niet NSquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Railion mag ik hopen![]()
En het is waar, want de 1613 rijdt nu voor ACTS.
For the record: ook de 386 zit in die film. Zie je de trein van buiten dan is het de 766 (historisch helaas incorrect want het waren eigenlijk twee tweetjes, maar goed het aantal bakken klopt tenminste). Zie je de trein van binnen dan is het de 386, dat kon niet in de 766 gefilmd worden omdat die coachopstelling heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef Socios het volgende:
Iemand nog iets over de film gehoord waar die 766 in fungeerde?
We mogen blij zijn dat er uberhaupt nog mat'54 stellen beschikbaar warenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:02 schreef ReisT het volgende:
[..]
For the record: ook de 386 zit in die film. Zie je de trein van buiten dan is het de 766 (historisch helaas incorrect want het waren eigenlijk twee tweetjes, maar goed het aantal bakken klopt tenminste). Zie je de trein van binnen dan is het de 386, dat kon niet in de 766 gefilmd worden omdat die coachopstelling heeft.
Website is groots ge-update ;-)quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:29 schreef Wadloper het volgende:
Mooie platen Zug!
Ik hou regelmatig jouw fotosite in de gaten!
quote:
quote:
Die hebben ze gisterenavond dan overgebracht, 's middags stond hij nog in Haarlem op een zijspoortje. Toen zaten de vliegen er ook al opquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:35 schreef thatsme het volgende:
Ik zag vanmorgen de 4030 uit Meppel vertrekken! (8.03 ri Gn) Hij was echt nog nieuw met 5 vliegen aan de voorkant! Maar als ze met dit thempo doorgaan gaan ze 2012 niet halen als de 42xx serie ook nog gedaan moet worden voor die tijd.
Misschien wel als ze ook stoppen te Zaventem.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Non-stop lijkt me redelijk kansloos. Als ik Brussel was zou ik daar niet mee akkoord gaan
Veel plezier enzo, laat je de digi thuis?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Heren, bedankt voor alle complimenten! Daarmee ben ik ook meteen weg hier, vanavond wacht de CityNightLine niet op mij. Ik ga 2,5 week naar Österreich!
Auf wiederschnitzel en tot medio Juli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |