Ik dacht dat die uit de Spaarndammerbuurt kwamen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:05 schreef Willy84 het volgende:
De jeugd van tegenwoordig komt ook uit die buurt
Nope, Ik ken iemand die Willy Wartaal kent(de) en laatst was er nog zo'n gast op AT5 omdat ze de buurt waar ze opgegroeid waren aan het afbreken waren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik dacht dat die uit de Spaarndammerbuurt kwamen?
De lijnen 93 en 173.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:05 schreef Willy84 het volgende:
LoL dat is dus in de Banne. Heb je tegenwoordig een Lidl en er zat een chinees, die je ook op de foto zit, maar die is nu dicht. De hele zooi is daar ook afgebroken. De jeugd van tegenwoordig komt ook uit die buurt
De schuldsanering zit er ook achter.
Fijn buurtje. Je hebt dus de 34 gepakt of de Arriva bussen zeker, jou kennende
Bunnik is een halte aan de vrije baan, daar kan je niet kopmaken. Eerstvolgende mogelijkheid zuidelijk van Utrecht is dus het zijspoortje van Driebergen-Zeist.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:25 schreef bork het volgende:
Enfin Utrecht CS - Maliebaan gaat langer duren maar of het nu gaat om kopmaken in Driebergen-Zeist (waarom niet Bunnik?) of een ritje via Bilthoven-Blauwkapel-Maliebaan is mij niet duidelijk.
Kijk dat is nou eens goede info thxquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:17 schreef ReisT het volgende:
[..]
Bunnik is een halte aan de vrije baan, daar kan je niet kopmaken. Eerstvolgende mogelijkheid zuidelijk van Utrecht is dus het zijspoortje van Driebergen-Zeist.
Ze hebben een koutje gevat, maar maken het goed. De verwachting is dat de 9547 vanaf komende dinsdag de revalidatie kan hervatten. Van de 9548 moet nog even worden bekeken hoe zijn conditie is. Het koutje bij hem vrij hard aangekomen, misschien dat een infuus tot de mogelijkheden behoort.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe het gaat met de 9547 en 9548.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze hebben een koutje gevat, maar maken het goed. De verwachting is dat de 9547 vanaf komende dinsdag de revalidatie kan hervatten. Van de 9548 moet nog even worden bekeken hoe zijn conditie is. Het koutje bij hem vrij hard aangekomen, misschien dat een infuus tot de mogelijkheden behoort.
Ik vind het baanvak A'dam - Utrecht er geregeld uit liggen, verbaast me een beetje voor zo'n modern spoor. In Ah stond gister de CNL (12:30) die net zo lang was als heel spoor 7quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:22 schreef Willy84 het volgende:
Vandaag ligt Amsterdam Centraal-Utrecht Centraal eruitmag ik lekker in de stink metro naar Duivendrecht om naar Amersfoort te gaan.
Zag van de week dat ze al allemaal materieel hadden aangevoerd enzo. Voor de metrotunnel hebben ze ook al allemaal platen neergelegd omdat ze het treinspoor moeten passeren om in die tunnel te komen.
Haha, scherp! Even gekeken, de instellingen klopte niet, foto´s zijn echt van vanmiddag half 3.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:49 schreef Zug-Chef het volgende:
Of je camera instelling klopt niet, of die foto's heb je op 17 juni al gemaakt
Lol, thanks, even doorsturen.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:11 schreef Charango het volgende:
En dan die eerste van Socios![]()
, kan zo de VVV-folder in
Edit: typo
Dat is een eitje. Keertijd in de haven verlengen om er zo voor te zorgen dat alles op tijd blijft rijdenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef Socios het volgende:
Het laatste weekend van het Oerolfestival (!!11
) op Terschelling zorgt traditioneel voor extra lange treinen tussen Leeuwarden en Harlingen Haven. Waar vorig jaar 6 bakken DH geen uitzondering waren, rijdt er dit jaar een GTW 2/8 en GTW 2/6 om de toeristen te vervoeren. Ook waren er extra kruisingen op station Harlingen. Iemand die weet of dit het gevolg van vertragingen of extra treinen was, mag het zeggen.
Mooi gezicht zo, een containertrein dwars door de stad heen. Heb zelf vanmiddag de 6416 om 16.12 te Zuidhorn gespot die stilstond om daarna richting Groningen te vertrekken. Daarna te Hurdegaryp de VST-07-3 gespot die om 16.44 richting Groningen ging, dus die ben je net misgelopen.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:49 schreef Zug-Chef het volgende:
[afbeelding]
Wegens werkzaamheden aan het spoor tussen Hoogeveen en Meppel moeten dit weekend weer enkele goederentreinen omrijden via Leeuwarden. Op een zonnige zondagmiddag te Leeuwarden Achter de Hoven passeert met 90 minuten vertraging de ACTS 7101 in Portfeeders-jas en de 7105 in opzending met de vol beladen containertrein 60249 vanuit Veendam naar de Maasvlakte West.
geen Rookpauze dusquote:
Oudere modellen hadden dat niet geloof ik. Dat is pas later gekomenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Wadloper het volgende:
Huh, heeft mat'54 normaal gesproken geen frontsein op de neus?
Bij de 386 mis ik hem namelijk...
Lezen Fles: ivm het luier verversen hebben we niet het ophalen Stel 273 + stel 386 gezienquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja kut die mat54Ik heb er wel aan gedacht maar ik was zoals gebruikelijk weer eens de enige man op de post (die op papier door 4-5 man bediend "is") dus ik kon niet weg
Maar mooi gedaan hoor
![]()
Is de 386 op eigen kracht doorgereden naar NSM? Of kwamen ze die later ophalen ergens mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |