Vergeet die tyfus kinderwagens nietquote:Op zondag 29 juni 2008 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minder last van dan van vouwfietsen, sleepkoffers en schreeuwende kinderen
Mat '64 bestaat uit heel veel deelseries. Wel 11 of 13 geloof ikquote:Op zondag 29 juni 2008 15:26 schreef sander89 het volgende:
Ga bijna denken dat ik blind ben![]()
Valt me vandaag pas voor het eerst op dat bij mat 64, sommige schuifdeuren hebben aan een kant bij de cabine, vroeger wat dat ruimte voor bagage.
Wel heel apart dat me nooit eerder is opgevallen.![]()
![]()
Dat ligt er ook weer aan welke versie je hebt, bij de 900-tjes (met de paarse banken) heeft die bagageruimte een bredere ingang gekregen, en een apart blauw plafond met inbouwspotjes. Schuifdeuren zijn daar vervangen door gewone ramen.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zat een tijdje terug op de klapbankjes in zo'n bagageruimte, en ik denk niet dat die kinderwagens door die smalle deur heen passen (en de schuifdeuren zelf werken niet meer).
Heb hem al 2 van de 3 keer gehaald, waarbij die ene keer dat ik hem niet had gehaald de schuld van de koersrolinsteller wasquote:Op zondag 29 juni 2008 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Dat wordt rennen in Deventer, Dennis
Ligt aan de serie, doordat het spul 10 jaar lang geproduceerd is zijn er vaak interne wijzigingen geweest. De oude series hadden vroeger een bagageafdeling dat nu vervangen is door een staanplaatshok terwijl bij de nieuwe series 16 zitplaatsen zijn gemaakt.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:26 schreef sander89 het volgende:
Ga bijna denken dat ik blind ben![]()
Valt me vandaag pas voor het eerst op dat bij mat 64, sommige schuifdeuren hebben aan een kant bij de cabine, vroeger wat dat ruimte voor bagage.
Wel heel apart dat me nooit eerder is opgevallen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is een Zwolle - Emmen Turbo V. Vreemd dat zo'n stel in de 3700 reed en niet in het normale inzetgebied.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:27 schreef Brembo het volgende:
Ik zag laatst een Plan V rondrijden in de 3700 met het logo van Provincie Overijssel, wat doet die reclame daarop?
Las iets op Somda dat ze verdwaald waren enzo. Hendige shitquote:Op zondag 29 juni 2008 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een Zwolle - Emmen Turbo V. Vreemd dat zo'n stel in de 3700 reed en niet in het normale inzetgebied.
Is in principe cross-platform, en ik zie meestal dat de overstappers de verbinding halen. Het gebeurt echter wel vaak dat de deuren van de 3700 regelmatig al sluiten wanneer de 1600/1700 net het station binnenrijdt. (Het eeuwige punctualiteit <-> aansluiting debat)quote:Op zondag 29 juni 2008 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Dat wordt rennen in Deventer, Dennis
Dezequote:Op zondag 29 juni 2008 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een Zwolle - Emmen Turbo V. Vreemd dat zo'n stel in de 3700 reed en niet in het normale inzetgebied.
Gokje, die waren onderweg naar NL/proefrit locatie nadat ze uit de fabriek zijn gerold?quote:Op maandag 30 juni 2008 01:15 schreef von_Preussen het volgende:
De tweede gaat iets langer terug, maar desondanks wil ik er een raadsel van proberen te maken. Wie van jullie kent het verhaal achter de Nederlandse dubbeldeksrijtuigen i.c.m. de Duitse Br120?
[ afbeelding ]
Ben je niet in de war met deze dingen?quote:Op maandag 30 juni 2008 02:59 schreef Socios het volgende:
Er hebben wel Koplopers in België gereden.
Nee, ze hebben in officiële dienst gereden.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:07 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gokje, die waren onderweg naar NL/proefrit locatie nadat ze uit de fabriek zijn gerold?
quote:
Ze hebben op eigen kracht testritten gereden tussen Roosendaal en Antwerpen. Verder is er ook eens één gesleept tussen Antwerpen en Oostende met een meetrijtuig. Heb er ooit foto´s van gezien, maar kan ze niet vinden helaas. Misschien iemand anders?quote:Op maandag 30 juni 2008 08:07 schreef dennistd het volgende:
Ben je niet in de war met deze dingen?
Trein met voetbalsupporters voor het EK 1988 in Duitsland?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:05 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, ze hebben in officiële dienst gereden.
Vreemd want de koploper is gemaakt voor 1500V en niet voor 3000V. Maar ik bedoelde inderdaad die reclame van Provincie Overijssel!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:24 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben op eigen kracht testritten gereden tussen Roosendaal en Antwerpen. Verder is er ook eens één gesleept tussen Antwerpen en Oostende met een meetrijtuig. Heb er ooit foto´s van gezien, maar kan ze niet vinden helaas. Misschien iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |