Dat zei van Geel. Maarja of die principes nu worden doorgezet is een tweede.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
Voor de eerste training moet hij verkocht zijn, toch?
Valt me mee dat het nog 27 posts duurde voor iemand die opmerking maaktequote:
Oh nee, de taalpolitie!quote:Op zondag 15 juni 2008 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
wordt
Geweldig hequote:Op zondag 15 juni 2008 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Huntelaar is weg. Van Basten vergeet hem zelfs al mee te nemen na de training
Is dat echt zo, van dat op doel schieten? Weet niet waar dat plots vandaan komt. Vandaar.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geweldig he! Klaas bleef op het doel schieten
!
EK:-Huntelaar-vergeten-na-trainingquote:Op zondag 15 juni 2008 20:25 schreef kevin33 het volgende:
Huntelaar vergeten op de training......
Dat zei van Basten bij de NOS.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is dat echt zo, van dat op doel schieten? Weet niet waar dat plots vandaan komt. Vandaar.
Ah, ok. Thanks. Zie die stukjes meestal pas tijdens Sportzomer.quote:
Het is wel grappig, alles wat met het eventuele vertrek van Huntelaar te maken heeft word zo overdreven in de Nederlandse persquote:Op zondag 15 juni 2008 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Huntelaar is weg. Van Basten vergeet hem zelfs al mee te nemen na de training
Laten we t hopen..quote:Op zondag 15 juni 2008 20:40 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Huntelaar ook nog wel blijven.
Ik heb hem niet meegemaakt als speler bij Ajax maar ik vind hem alleen al geweldig om hoe hij het volkslied zingtquote:Op zondag 15 juni 2008 23:24 schreef _Mike_ het volgende:
ChivuAlleen om hem vind ik dat we Roemenie moeten laten winnen.
Hoelang volg jij Ajax pas danquote:Op zondag 15 juni 2008 23:59 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meegemaakt als speler bij Ajax maar ik vind hem alleen al geweldig om hoe hij het volkslied zingtEn hij speelt ook niet onaardig dit EK.
Als ik hem weer zie voetballen en in interviews zie, hoop ik echt dat hij over een aantal jaar weer bij Ajax komt. Die man heeft zoveel uitstraling en passiequote:Op zondag 15 juni 2008 23:24 schreef _Mike_ het volgende:
ChivuAlleen om hem vind ik dat we Roemenie moeten laten winnen.
Gewoon een geboren leider. Ik hoop echt dat we hem over 2/3 jaar weer mogen verwelkomen in Amsterdam.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als ik hem weer zie voetballen en in interviews zie, hoop ik echt dat hij over een aantal jaar weer bij Ajax komt. Die man heeft zoveel uitstraling en passie.
Een illusie denk ik..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gewoon een geboren leider. Ik hoop echt dat we hem over 2/3 jaar weer mogen verwelkomen in Amsterdam.
Ik denk dat er dan weer een extra pallet wc rollen besteld wordt als we wéér een speler daar gaan oppikken.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het is wel grappig, alles wat met het eventuele vertrek van Huntelaar te maken heeft word zo overdreven in de Nederlandse pers
Maar we zien het wel, als hij weg gaat moeten we gelijk Berg halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |