Er is wel degelijk msn aanwezig op de iPhone en die kan je zelf erg makkelijk installerenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:50 schreef Kyller het volgende:
ow ja, ik zit te twijfelen tussen de Iphone en de diamond touch, maar ik bedacht me net toch een groot min punt van de Iphone..... Geen MSN
klopt je sluit gelijk het abonnement bij de telefoon af in de winkelquote:Op zondag 15 juni 2008 16:05 schreef Stienn het volgende:
Kun je de nieuwe Iphone nog wel importeren vanuit Amerika? las ergens dat je wanneer je hem in de winkel koopt dat je hem gelijk moest registeren?
quote:De Duitse website Welt Online zegt gedetailleerde informatie over de Duitse tarieven voor de iPhone 3G te hebben ontvangen. Volgens deze berichten kost het toestel bij het duurste abonnement van 89 euro per maand nog maar 1 euro. Bij het instapabonnement van 29 euro per maand moet je nog 169 euro voor de iPhone 3G bijbetalen. Het lijkt erop dat T-Mobile in Duitsland de oude tariefstructuur blijft aanhouden, maar de toestelprijzen sterker subsidieert.
“We willen nu een massamarkt bereiken”, zegt Philipp Humm, hoofd van T-Mobile in Duitsland. Tot nu toe kostte de 8GB iPhone in Duitsland tussen de 99 en 249 euro; dat wordt straks tussen de 1 en 169 euro. De 16GB iPhone is in prijs gezakt van 499 euro naar een prijs tussen 99 en 249 euro, afhankelijk van het abonnement. De toestelprijs lijkt zelfs bij het goedkoopste Complete S-abonnement nog heel acceptabel, maar let erop dat dit abonnement erg veel beperkingen kent: geen flatrate, geen toegang tot Wi-Fi-hotspots en maar 50 belminuten.
Er is ook een screenshot met de T-Mobile-abonnementen opgedoken, waarop de nieuwe tarieven worden vermeld, maar daarbij gaat het mogelijk om namaak omdat bij de systeemeisen iTunes 8.0 in plaats van 7.7 wordt genoemd. Ook wordt er bij de dataverbindingen nog over EDGE gesproken.
Als je geen aparte headset hebt wordt het toch lastig filmpjes kijken tijdens het bellenquote:Met de iPhone 3G heb je razendsnel toegang tot het internet en kun je ongekend snel e-mailen. Via alle mobiele netwerken, overal ter wereld. De iPhone 3G verlegt grenzen. Terwijl je aan het bellen bent, kun je routebeschrijvingen opvragen, internetten of filmpjes bekijken. En nog veel meer.
Klopt. Je kan hem dus niet meer uit Amerika halen als Nederlander.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:05 schreef Stienn het volgende:
Kun je de nieuwe Iphone nog wel importeren vanuit Amerika? las ergens dat je wanneer je hem in de winkel koopt dat je hem gelijk moest registeren?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 15 juni 2008 15:41 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Er is wel degelijk msn aanwezig op de iPhone en die kan je zelf erg makkelijk installeren
Is ie ook, op de iPod Touch werkt daat ook primaquote:Op zondag 15 juni 2008 18:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik vind de webbased Meebo toch wel prettiger dan bijvoorbeeld Apollo.
die bedoelde ik ookquote:Op zondag 15 juni 2008 19:19 schreef Merkie het volgende:
iphone.beejive.com is ook mooi.
Je krijgt er in het weekend wel een flat bijquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron: www.iphoneclub.nl
quote:Er is ook een screenshot met de T-Mobile-abonnementen opgedoken, waarop de nieuwe tarieven worden vermeld, maar daarbij gaat het mogelijk om namaak omdat bij de systeemeisen iTunes 8.0 in plaats van 7.7 wordt genoemd. Ook wordt er bij de dataverbindingen nog over EDGE gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |