Kan, maar je hebt ook eurokaartjes en andere leuke kaartsoorten die de verschillende vervoerders geïntroduceerd hebben. En nee de chipkaart is er nog nietquote:Op maandag 16 juni 2008 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
BussenIk ga donderdag in de bus, voor het eerst in jaren in NL. Moet je nog steeds met strippenkaart betalen?
Heb je m'n bevallige bips al eens goed bekeken?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik sta achter IQM in de Bob-aanbidders-rij
Ik ga met onze vrienden van de bekende lijn 41quote:Op maandag 16 juni 2008 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan, maar je hebt ook eurokaartjes en andere leuke kaartsoorten die de verschillende vervoerders geïntroduceerd hebben. En nee de chipkaart is er nog niet
Nope, sorry.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb je m'n bevallige bips al eens goed bekeken?
Lijn 41quote:Op maandag 16 juni 2008 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga met onze vrienden van de bekende lijn 41![]()
Gelukkig maar, want was je wel met lijn 41 gegaan dan zou je bus er onderweg wel eens van een wit kleurtje zijn kunnen voorzien.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet met lijn 41 zelfVan de sneeuwballaan of zo naar Centraal station
Zomaar iemand die het gelede deel gaat swaffelenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want was je wel met lijn 41 gegaan dan zou je bus er onderweg wel eens van een wit kleurtje zijn kunnen voorzien.
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-67-b930285c5908equote:Op maandag 16 juni 2008 22:38 schreef freecell het volgende:
oi!
Ho, ho, ho, ho! Ik aanbid Bob. al sinds jaar en dag. Nog voordat deze hele reeks bestond, ja!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jeetje. De TT lokt allemaal gloryhunters.
Fish!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-67-b930285c5908e
Oké. Trendsetter.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, ho! Ik aanbid Bob. al sinds jaar en dag. Nog voordat deze hele reeks bestond, ja!
Tenk teh lort.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:51 schreef freecell het volgende:
Die van mij was ook verlopen en dat was geen probleem. Als je hem nog maar hebt
Nee, het werkt hier ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zou iemand die ook aan de RuG studeert voor mij kunnen kijken of de studentmail het bij hem/haar ook niet doet?
Dank je voor 't checken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, het werkt hier ook niet.
En goedemorgen iedereen.
Wat doe ik?quote:
Je degradeerde m'n stoere uitspattingen jegens nietzman naar de vorige pagina.quote:
Oh. Je hebt gelijkt. Dat maakt het gelijk een stuk minder krachtig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je degradeerde m'n stoere uitspattingen jegens nietzman naar de vorige pagina.
Moet hij zijn pagina instellingen maar anders doen, ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:26 schreef nietzman het volgende:
Laat het maar weer aan Bobje over om een moment te verpesten eh..
Ja, gaat niet helemaal goed he?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef MaxMark het volgende:
Van adoratietopic naar bashtopic voor Bob.je
Dank je.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Je maakt het er náár.
Erna?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja, tenzij Bob. eerst iets kapot maakt voor ze het repareert. Dan maakt ze het er na.
Ja, sinds een poosje doet 'ie 't weer. Dank je wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:00 schreef teigan het volgende:
DaD, ik weet niet of je het al gezien hebt, maar mijn studentmail doet het wel...
Kom dan. Je weet de puddinguefabrique wel te vinden toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:59 schreef nietzman het volgende:
Ben benieuwdt doe jullie er uit zien naar een pak slaach..
Yup, ik was de rode demoon.. Niet die ene met de bijl maar die met de grote witte tanden en het rode haar.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Erna, zo heet ook de eigenares van de Simsalabim!
Hm, het word niet minder? Foto?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef JH87 het volgende:
Kut-oog. Ik heb m'n huisarts alvast maar even gegoogled.
Oogontsteking?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef JH87 het volgende:
Ja, m'n ooglid is nu rood en m'n oogwit aan de rechterkant ook. En het jeukt.
quote:Bij een oogontsteking is meestal dit bindvlies ontstoken. De binnenkant van de oogleden wordt diep rood en ook het oogwit wordt rood. Er kan slijm of pus aan de binnenkant van de oogleden zitten. Daardoor kunnen de oogleden aan elkaar vastplakken. Vooral 's morgens als u wakker wordt, zijn uw ogen dan moeilijk te openen.
Een oogontsteking geeft een branderig gevoel in een of beide ogen. U kunt het gevoel hebben alsof er een vuiltje of zandkorreltje in uw oog zit. De ogen kunnen tranen en jeuken.
Hoeft ook niet persé hoor, pus etc.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:26 schreef JH87 het volgende:
Maar dat van die slijm en pus enzo dat heb ik helemaal niet. Misschien valt het wel mee; ik kijk het nog wel een dagje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |