Erna?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja, tenzij Bob. eerst iets kapot maakt voor ze het repareert. Dan maakt ze het er na.
Ja, sinds een poosje doet 'ie 't weer. Dank je wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:00 schreef teigan het volgende:
DaD, ik weet niet of je het al gezien hebt, maar mijn studentmail doet het wel...
Kom dan. Je weet de puddinguefabrique wel te vinden toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:59 schreef nietzman het volgende:
Ben benieuwdt doe jullie er uit zien naar een pak slaach..
Yup, ik was de rode demoon.. Niet die ene met de bijl maar die met de grote witte tanden en het rode haar.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Erna, zo heet ook de eigenares van de Simsalabim!
Hm, het word niet minder? Foto?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef JH87 het volgende:
Kut-oog. Ik heb m'n huisarts alvast maar even gegoogled.
Oogontsteking?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef JH87 het volgende:
Ja, m'n ooglid is nu rood en m'n oogwit aan de rechterkant ook. En het jeukt.
quote:Bij een oogontsteking is meestal dit bindvlies ontstoken. De binnenkant van de oogleden wordt diep rood en ook het oogwit wordt rood. Er kan slijm of pus aan de binnenkant van de oogleden zitten. Daardoor kunnen de oogleden aan elkaar vastplakken. Vooral 's morgens als u wakker wordt, zijn uw ogen dan moeilijk te openen.
Een oogontsteking geeft een branderig gevoel in een of beide ogen. U kunt het gevoel hebben alsof er een vuiltje of zandkorreltje in uw oog zit. De ogen kunnen tranen en jeuken.
Hoeft ook niet persé hoor, pus etc.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:26 schreef JH87 het volgende:
Maar dat van die slijm en pus enzo dat heb ik helemaal niet. Misschien valt het wel mee; ik kijk het nog wel een dagje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |