abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59434091
Scolari heeft gister ook al gezegd dat het een gout van hem was om een paar spelers te laten staan. Hij had een volledig B-team moeten inzetten. Laten wij daarvan leren en geen enkel risico nemen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59434218
Is toch meer dan logisch/normaal dat er voor de volle winst gespeeld wordt? Dat er een paar reserves opgesteld zullen worden is bijzaak. 9 punten pakken in de poule des doods (Y)
wie de lip niet eert is de wiggah niet weert
pi_59434782
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:17 schreef SjonLok het volgende:
Best aardig trouwens dat we ons al na twee wedstrijden hebben gekwalificeerd voor de volgende ronde. Ok, we zaten natuurlijk ook wel in een makkelijke poule. Maar toch, kleine landen bestaan niet meer, en met een beetje pech had Italië of Frankrijk zomaar gelijk tegen Nederland gespeeld. Ook, de kans is niet zo groot, maar het zou in theorie kunnen. En dan wordt zo'n poule toch een heel ander verhaal.
Dit was toch het minste wat je kon verwachten idd, alleen het doelsaldo viel wat tegen. We hebben echt mazzel gehad dat we in zo'n makkelijke poule zaten.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:18:11 #179
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59435300
quote:
BERN - De opmerking dat het overmorgen beter is om de drie punten aan de Roemenen te laten, waardoor de concurrenten Italië en Frankrijk al in de poulefase worden geloosd, zette kwaad bloed bij Khalid Boulahrouz. " Verliezen van Roemenië? Het is hier geen speeltuin. Zet dat maar uit je hoofd, vriend ", aldus de verdediger van Oranje.

"Wij zijn niet bezig met andere teams en zullen net als anders gewoon proberen te winnen. Wij hebben plaatsing voor de kwartfinales zelf afgedwongen en andere landen zullen dat ook moeten doen. Dat Roemenië de punten hard nodig heeft, is niet ons probleem. We zitten niet op een verjaardag om cadeautjes weg te geven. Bovendien hebben we nog iets recht te zetten", doelt hij op de kwalificatiereeks, waarin door Nederland werd verloren en gelijkgespeeld tegen de Roemenen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_59435323
quote:
Van Basten niet blij met nieuw veld
Uitgegeven: 16 juni 2008 13:48
Laatst gewijzigd: 16 juni 2008 15:27

LAUSANNE - De situatie met betrekking tot het veld in Basel, waar Nederland zaterdag de kwartfinale op het EK speelt, bevreemdt bondscoach Marco van Basten. "Dit is niet goed voor het voetbal.''

In Basel wordt de grasmat vervangen, na hevige regenval bij een eerder duel. Van Basten: "Een mat die er net ligt is niet goed. Spelers gaan uitglijden. Er is sprake van een vreemde situatie. Ik ben er niet blij mee, al begrijp ik ook wel weer dat er sprake is van overmacht.''

Champions League

Hij vergeleek de situatie met die recentelijk rond de finale van de Champions League in Moskou. Van Basten: "Ook daar was relatief kort voor aanvang nieuw gras ingelegd. Vervolgens zie je de spelers van de twee beste elftallen ter wereld voortdurend uitglijden.''

Dinsdag speelt Oranje eerst nog zijn laatste groepsduel, tegen Roemenië. Die ontmoeting wordt gehouden in Bern. Van Basten: "Deze wedstrijd heeft nu onze prioriteit. We gaan voluit, hoewel we al zijn geplaatst. Pas daarna gaan we ons oriënteren op de volgende tegenstander.''

Selectie

Wie er spelen tegen Roemenië wilde de bondscoach nog niet zeggen. Eerder liet hij doorschemeren dat het een optie is dat de spelers met een gele kaart achter hun naam (André Ooijer en Nigel de Jong) langs de kant worden gehouden. Bij nog een kaart missen zij de volgende ontmoeting.

Een B-elftal opstellen is volgens Van Basten in geen geval aan de orde. "Dat kan helemaal niet. Wij zijn hier met 23 volwaardige internationals. Iedereen is goed genoeg om te spelen. Er komt daarom in geen geval een verzwakt team aan de start.''

Van Nistelrooij

De spelers van het Nederlands elftal willen dinsdag tegen Roemenië niets weggeven. "Wij moeten het niveau van de eerste twee duels vasthouden'', zei maandag Ruud van Nistelrooij. " Met die instelling beginnen we aan de wedstrijd.''

Oranje is al geplaatst voor de volgende fase. Als Roemenië wint, verdwijnen geduchte concurrenten als Italië en Frankrijk uit het toernooi.

Van Nistelrooij: "Daar zijn we niet mee bezig. We hebben er heel lang aan gewerkt om de vorm te bereiken die we nu hebben. Dan moet je er alles aan doen die zo lang mogelijk vast te houden.''
http://www.nu.nl/news/161(...)_met_nieuw_veld.html

Dus (tot nu toe) geen B elftal
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59435337
Amien!
X
pi_59435905
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef wdn het volgende:

[..]

Khalid
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_59439049
Het is het vermelden wel even waard dat als ze winnen dat ook een miljoen extra oplevert, bij gelijkspel 500.000.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:01 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik had VoH in het doel gezet en Sneijder als linksback.
Nee joh, Sneijder met z'n 1m70 is beter dan Vennegoor met zijn 1m91. (om Frankrijk en Italië eruit te knikkeren dan he.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef PF1 het volgende:

[..]

16 miljoen bondscoaches en niemand die mij antwoord kan geven?????
* The Netherlands have qualified for the quarter-finals as Group C winners.
* Romania will advance if:
o they beat the Netherlands,
o or they draw with the Netherlands, while Italy and France draw,
o or they lose to the Netherlands by a margin of 3 goals or less, but not 0–3, while Italy and France play a 0–0 draw.
* Italy will advance if:
o they beat France, while Romania fail to beat the Netherlands,
o or they play a 1–1 or higher draw with France, while Romania lose to the Netherlands,
o or they play a 0–0 draw with France, while Romania lose to the Netherlands by a 0–3 scoreline or by more than three goals. [14]
* France will advance if:
o they beat Italy, while Romania fail to beat the Netherlands.
pi_59439172
en als Frankrijk-Italië 0-0 blijft.
en Nederland met 3-0 wint.

wat gebeurt er dan?

Italië dus, maar ik begrijp niet waarom.

[ Bericht 23% gewijzigd door Caesu op 16-06-2008 19:08:48 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_59440091
Het is beter om mensen die een gele kaart hebben te laten staan en er voor zorgen dat ze nog een keer een gele kaart krijgen. Dit klinkt misschien vreemd maar het zit namelijk zo. In de kwartfinales krijgen we een kwalitatief minder team dan in de halve finales. In de kwartfinales spelen we tegen Zweden of Rusland terwijl we in de halve finales tegen Spanje/Italie/Frankrijk/Roemenie. We kunnen dus beter deze jongens missen tegen Zweden/Rusland dan dat ze nu gespaard worden en dan per ongeluk in de kwartfinales een kaart pakken waardoor ze in de halve finale geschorst zijn.

Ik snap dan ook niet waarom je ze moet sparen. Of worden de gele kaarten na 2 wedstrijden kwijtgescholden?
pi_59440365
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef dieselnoi het volgende:
Het is beter om mensen die een gele kaart hebben te laten staan en er voor zorgen dat ze nog een keer een gele kaart krijgen. Dit klinkt misschien vreemd maar het zit namelijk zo. In de kwartfinales krijgen we een kwalitatief minder team dan in de halve finales. In de kwartfinales spelen we tegen Zweden of Rusland terwijl we in de halve finales tegen Spanje/Italie/Frankrijk/Roemenie. We kunnen dus beter deze jongens missen tegen Zweden/Rusland dan dat ze nu gespaard worden en dan per ongeluk in de kwartfinales een kaart pakken waardoor ze in de halve finale geschorst zijn.

Ik snap dan ook niet waarom je ze moet sparen. Of worden de gele kaarten na 2 wedstrijden kwijtgescholden?
De gele kaarten vervallen na de kwartfinale.
Dus je betoog is niet meer van toepassing.
pi_59440526
Of 10-0 of de roemenen laten winnen.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:01:55 #188
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59441005
quote:
Op maandag 16 juni 2008 00:56 schreef Sora het volgende:

[..]

Hebben we die muppet weer hoor. Ooijer speelde briljant, hield het strafschopgebied goed schoon in beide wedstrijden en was fatsoenlijk voor de opbouw. We zullen jouw opstelling aan van basten doorgeven zodat de gasten daar ook nog 'ns ff flink kunnen lachen op de stupiditeit van sommige Nederlanders.
Dank u!
quote:
Op maandag 16 juni 2008 01:42 schreef tha_dark het volgende:
Barca is wel de grootste grap van dit hele EK

Ik zou Huntelaar laten spelen ipv RvN en dan de laatste 20 minuten bijvoorbeeld Jantje inbrengen.
Verder zou ik ook Affelay speeltjid gunnen en datzelfde geldt voor De Zeeuw (ipv De Jong) Engelaar ook laten spelen want die moet weer in het juiste ritme komen. Van Persie en Robben allebei een helft laten voetballen. Ook zou ik Heitinga laten spelen. Edje natuurlijk laten staan!
Ook u bedankt!

[ Bericht 40% gewijzigd door Barca op 16-06-2008 20:09:16 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 20:12:18 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_59441339
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef Caesu het volgende:
en als Frankrijk-Italië 0-0 blijft.
en Nederland met 3-0 wint.

wat gebeurt er dan?

Italië dus, maar ik begrijp niet waarom.
Hier sluit ik me bij aan.

Hoe kan Italië doorgaan als Roemenië en Frankrijk en de Italianen zelf, allemaal 3 wedstrijden hebben gespeeld,2 pts hebben, en allemaal hetzelfde doelsaldo hebben.

(Het scenario dat Nederland morgen met 3-0 wint, en Ita-Fra 0-0 blijft)

Op grond van welke achterlijke regel gaan die Italianen dan door?

[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 16-06-2008 20:18:23 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 16 juni 2008 @ 20:18:32 #190
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59441554
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan.

Hoe kan Italië doorgaan als Roemenië en Frankrijk en de Italianen zelf allemaal 3 wedstrijden hebben gespeeld,2 pts hebben, en allemaal hetzelfde doelsaldo hebben.

(Het scenario dat Nederland morgen met 3-0 wint, en Ita-Fra 0-0 blijft)

Op grond van welke achterlijk regel gaan die Italianen dan door?
UEFA ranking. Coëfficiënt.

Ach ... ons B-team acht ik in staat tot een 1 - 1.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_59441643
Nederland - Roemenië 2-0
Frankrijk - Italië 0-0

Daag Frankrijk
Daag Italië
  maandag 16 juni 2008 @ 20:27:24 #192
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59441848
blabla
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59442074
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef dieselnoi het volgende:

het is toch gek dat Nederland al in de halve finale weer tegen de tweede uit Groep C kan komen.
ik dacht dat dit andere keren pas in de finale mogelijk was.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_59442368
Ze hebben dat veranderd zodat er een gelijk aantal rustdagen is en zodat je niet een finale krijgt die in de groepswedstrijden al is gespeeld.
pi_59442898
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef Caesu het volgende:

[..]

het is toch gek dat Nederland al in de halve finale weer tegen de tweede uit Groep C kan komen.
ik dacht dat dit andere keren pas in de finale mogelijk was.
Dit systeem is hardstikke oneerlijk voor diegene die in een poule des doods zitten. Ze moeten al 3 loodzware wedstrijden spelen en dan hebben ze ook nog eens een moeilijkere route naar de finale. Door nog een keer minstens een zware wedstrijd te spelen tegen ijzersterk team.

Neem Nederland bijvoorbeeld. Die moet eerst 3 loodzware wedstrijden uit groep C spelen. Vervolgens kunnen ze in theorie Spanje uit groep D krijgen. En daarna volgt er nog een slijtageslag in de halve finale met weer een team uit je groep C. Vergelijk dat dan is met Portugal . Die hebben een veel makkelijkere route naar de finale. Ze zitten al in een relatief gemakkelijke poule en kunnen in de kwart en halve finales alleen nog maar makkelijker teams krijgen.

Dit systeem is zeer oneerlijk voor iemand die in de groep des doods zitten maar ook voor teams uit groep D. Die vervolgens 2x tegen een team uit groep C moet spelen. Ik vind dit echt niet kunnen. Het hoort gewoon een loting te zijn na de groepswedstrijden.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:04:45 #196
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59442996
ik vind het maar een klote systeem inderdaad. Je moet een poulegenoot alleen tegen kunnen komen in de finale, dan zijn het namelijk waarschijnlijk gewoon de beste 2 teams. Nu wordt je inderdaad twee keer genaaid bij een zware poule.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 16 juni 2008 @ 21:14:19 #197
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_59443262
Och hou toch op met zaniken, Griekenland kwam in 2006 Portugal zowel in de groepswedstrijd als in de finale tegen en beide keren wonnen ze, heeft de Grieken toen alleen maar goed gedaan dat ze in zo'n lastige poule zaten.

M.
Hallon!
  maandag 16 juni 2008 @ 21:17:47 #198
158452 IQM
I am the one
pi_59443363
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:20 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland - Roemenië 2-0
Frankrijk - Italië 0-0

Daag Frankrijk
Daag Italië
Frankrijk-Italië blijft echt niet bij 0-0. Beide teams willen zó graag.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_59443538
het zou erg zuur zijn als Nederland in de halve finale tegen Italië of Frankrijk strandt.

laat Nederland dan maar met 2-0 winnen van Roemenië en Italië-Frankrijk gelijkspelen.
zijn ze er allebei uit.

of nee toch niet.
pi_59443600
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef IQM het volgende:

[..]

Frankrijk-Italië blijft echt niet bij 0-0. Beide teams willen zó graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')