Omdat ze de Duitsers niet tegen wilden komen in de finalequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:46 schreef IQM het volgende:
Vergeet trouwens niet dat Oranje in 2004 de groepsfase overleefde, omdat Tsjechië in de laatste wedstrijd zijn sportieve plicht deed en gewoon won van Duitsland. Ze hadden ook Duitsland kunnen sparen en Nederland huilend naar huis kunnen laten gaan.Maar nee, toen was iedereen in Nederland blij dat Tsjechië gewoon zijn best had gedaan.

Ja, want de Tsjechen hadden het heel erg makkelijk in de poulewedstrijd tegen Nederland.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ze de Duitsers niet tegen wilden komen in de finale

Dat zou wel een grappige zijn. Van de sar krijgt een kick tegen het hoofd. Jammer voor hem dat hij niet zo'n helmpje op heeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het risico dat een Roemeen hem blesseert in een wedstrijd die nergens om gaat is te groot

Dankzij een geniale ingreep van onze bondscoach uiteindelijk welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, want de Tsjechen hadden het heel erg makkelijk in de poulewedstrijd tegen Nederland.

Zo'n wedstrijd had Tsjechië gewoon 7 van de 10 keer verloren. Net zoals Nederland een wedstrijd zoals afgelopen vrijdag minimaal 5 van de 10 keer verliest.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dankzij een geniale ingreep van onze bondscoach uiteindelijk wel

Maar de Tsjechen speelden toch ook niet met de sterkste elf? Er zit wel een verschil daartussen en tussen moedwillig verliezen, wat we ook niet moeten doen vind ik. Beste is inderdaad als we zelf gewoon winnen met 2-0 en de andere wedstrijd 0-0 blijftquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd had Tsjechië gewoon 7 van de 10 keer verloren. Net zoals Nederland een wedstrijd zoals afgelopen vrijdag minimaal 5 van de 10 keer verliest.

Nee, maar ik reageerde op het feit dat hij zei dat ze liever Duitsland niet tegenkwamen in de finale. Die opmerking begreep ik niet, omdat Tsjechië wel had gezien in de poule hoe goed Nederland kon voetballen als ze hun dag hadden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:54 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Maar de Tsjechen speelden toch ook niet met de sterkste elf? Er zit wel een verschil daartussen en tussen moedwillig verliezen, wat we ook niet moeten doen vind ik. Beste is inderdaad als we zelf gewoon winnen met 2-0 en de andere wedstrijd 0-0 blijft

Geslaagd is het voor mij nu ook al wel ja. Van de andere kant, als je zo speelt is Europees kampioen worden wel een reële mogelijkheid, en zou het lullig zijn als je er in de kwart- of halve finale uitvliegt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, maar ik reageerde op het feit dat hij zei dat ze liever Duitsland niet tegenkwamen in de finale. Die opmerking begreep ik niet, omdat Tsjechië wel had gezien in de poule hoe goed Nederland kon voetballen als ze hun dag hadden.
Maar het maakt mij totaal niet uit tegen wie we in de halve finale komen, voor mij is het toernooi nu serieus al geslaagd. Ik vind een paar wedstrijden op een groot eindtoernooi leuker en belangrijker dan de titel winnen met zaadvoetbal.

.
 .

Ach, die 10 uur zijn zo voorbij met een beetje drank achter je kiezenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef crv het volgende:
Nog steeds nattig maar het begint drukker te worden op de bundesplatz.
En ze moeten nog een kleine 10 uur wachten
[ afbeelding ]
 .
 .

10 uurtjes en het weer wordt er niet beter op volgens de voorspellingenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef crv het volgende:
Nog steeds nattig maar het begint drukker te worden op de bundesplatz.
En ze moeten nog een kleine 10 uur wachten
[ afbeelding ]

De weersvoorspelling is dat het de hele dag miezert en vanavond droog isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
10 uurtjes en het weer wordt er niet beter op volgens de voorspellingen
Ik denk dat het een goalen avond wordt.
3 voor nederland
4 voor roemenie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |