Het is bij een normale sportschool zeg maar. En komt er dus zon leraar iedere week langs om les te geven. We hebben dus niet echt stootzakken en dat soort dingen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar ben je aant trainen dan Brahma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand Cage Rage 27 gezien? Niet echt de moeite waard eigenlijk alleen het main event tussen Phil Baroni en Scott Jansen was wel sjiekThanks for the warning, heb ook alleen baroni vs. Jansen gezien. Daar blijft 't dan ook bij. Aan je spoiler niets toe te voegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand Cage Rage 27 gezien? Niet echt de moeite waard eigenlijk alleen het main event tussen Phil Baroni en Scott Jansen was wel sjiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ik probeer er maar niet teveel aan te denkenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef n00cL30n het volgende:
Jongens... Kan aankomende week niet ff op vast forward.... Kan niet wachten op de 19de...
Ik absoluut niet. Fedor was toch wel wat het boegbeeld van Pride. Terugkijkend op alle geweldige matches hij daar heeft gehad en geweldige fighters hij heeft verslagen. Vergelijk dat met Sylvia. Ik hoop dat hij weer bewijst dat ondanks dat hij geen goede tegenstanders heeft gehad in de afgelopen tijd nog steeds bij de absolute wereldtop hoort. Fedorquote:Op maandag 14 juli 2008 01:04 schreef n00cL30n het volgende:
Heel stiekum hoop ik op een overwinning van Sylvia.
Vraag mij niet waarom, maar het lijkt me wel een geweldig feit.
(Underdog principe ondanks UFC titel(s) etc.etc.)
Hij heeft een aantal saaie wedstrijden gehad ja, maar als Sylvia zijn combinaties lopen dan weet hij iemand echt af te maken. Hij was Noguira ook keihard aan het pwnen totdat die hem naar de grond kreeg. Ik zie Fedor niet makkelijk dichtbij genoeg komen voor zijn takedowns. Ik geef Sylvia meer kans dan de meesten in ieder gevalquote:Op maandag 14 juli 2008 04:40 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik absoluut niet. Fedor was toch wel wat het boegbeeld van Pride. Terugkijkend op alle geweldige matches hij daar heeft gehad en geweldige fighters hij heeft verslagen. Vergelijk dat met Sylvia. Ik hoop dat hij weer bewijst dat ondanks dat hij geen goede tegenstanders heeft gehad in de afgelopen tijd nog steeds bij de absolute wereldtop hoort. Fedor
Sylvia is absoluut enorme dikke underdog. Kijk naar de HW's die UFC en Pride hadden destijds![]()
Enige dat ik me van Sylvia herinner is dat hij wel wist hoe je een saaie match moest vechten![]()
Alleen in ronde 1quote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij was Noguira ook keihard aan het pwnen totdat die hem naar de grond kreeg.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=83546
Gekek Dacide toch
Fight Night 14quote:Fedor Emelianenko vs. Tim Sylvia
3rd round submission.. ik geef Sylvia best een kans hoor (ook meer dan de meeste denken) maar
die man is ontzettend gevoelig voor submission, dus daar zie ik het uiteindelijk wel op aangaan.
Aleksander Emelianenko vs. Paul Buentello
Aleksander in de eerste ronde met een mooie submission
Josh Barnett vs. Pedro Rizzo
Barnett is een saaie gast aan het worden.. ben niet echt onder de indruk van zijn laatste gevechten!! Rizzo is zich weer een klein beetje aan het herpakken maar ik denk dat Barnett net wat teveel skills heeft. Josh by JD (mss zelfs een sub) Hoop dat Rizzo hem KO slaat
Mike Whitehead vs. Renato Sobral
Babalu gaat het niet halen hoor.. wat een odds ook voor dit gevecht!? Whitehead gaat hem KO slaan, ergens in de 2e ronde![]()
Matt Lindland vs. Fabio Negao
Lindland by submission in een op en afgaand gevecht
Mark Hominick vs. Savant Young
Hominick by KO, late 3rd
Ray Lazama vs. Justin Levens
Lazama heeft brute KO power en zal waarschijnlijk onderschat worden.
Ik voorspel een hele mooi KO in de 1e ronde![]()
J.J. Ambrose vs. Mike Pyle
JJ is de underdog en daar hou ik vanHij heeft trouwens best een goeie submission game,
dus ik ga voor de upset en laat hem winnen by way of submission
Antonio Rogerio Nogueira vs. Edwin Dewees
Dewees.. ik moet altijd lachen als ik hem zie.. Antonio by JD dan maar
Andrei Arlovski vs. Ben Rothwell
Lastig te voorspellen vind ik.. weet niet wat Rothwell de laatste maanden heeft gedaan en met Arlovski is dat ook nog maar de vraag hoe hij zich houdt onder alle veranderingen van de laatste tijd. But at the end of the fight Arlovski will knock Rothwell out
Vitor Belfort vs. Terry Martin
Twee mannen die weten hoe het voelt om andere de genade klap toe te dienen.. ook een gevecht dat imo beide kanten zou opkunnen.. grote vraag is hoe Belfort ervoor staat. Ik ga er vanuit dat hij het allemaal heel serieus neemt en dus met een overwinning er vandoor gaat! Second round (T)KO
Dream 5quote:Anderson Silva vs. James Irvin
Silva gaat voor de submission.. mss nog wel in de eerste ronde
Brandon Vera vs. Reese Andy
1st round KO, Vera = back!!
Cain Velasquez vs. Jake O'Brien
Was vorige keer erg onder de indruk van Cain en al is O'Brien geen pushover hij gaat toch KO
in de eerste ronde
Anthony Johnson vs. Kevin Burns
Wederom een 1st round KO, al is Burns echt wel iemand die ver kan komen in de UFC.. denk dat ie
echter nog wat meer training nodig heeft.. qua stijlen is Johnson denk ik erg in het voordeel!
Hermes Franca vs. Frankie Edgar
Edgar komt terug van een zeer teleurstellend gevecht met Maynard. Denk dat ie het wat beter zal gaan doen dan de vorige keer maar Franca pakt de overwinning na een hele spannende split decision!!!
James Giboo vs. Brad Blackburn
Blackbrun heeft ontzettend veel power in zijn handen zitten dus ik ga er vanuit dat dit 'gewoon'
een snelle KO zal worden, als moet ik eerlijk zeggen dat ik Giboo niet echt ken.
Johnny Rees vs. Nate Loughran
Rees by KO
Rory Markham vs. Brodie Farber
Makrham, 1st round (T)KO
Shannon Gugerty vs. Dale Hartt
Gugerty by submission.. kan niet missen![]()
C.B. Dollaway vs. Jesse Taylor
Dollaway dan maar..
Tim Credeur vs. Cale Yarbrough
/care.. Tim
quote:Norifumi Yamamoto vs Joseph Benavidez
Bena wie? Yamamoto by brutal KO![]()
Eddie Alvarez vs. Tatsuya Kawajiri
Eddie is het mannetje en Crusher komt te kort, 1st round TKO
Caol Un vs. Shinya Aoki
Uno gaat Aoki echt wel pwnen, 2nd round TKO zou leuk zijn maar ik denk een JD
Yoshihiro Akiyama vs. Katsuyori Shibata
Akiayama gaan we nog veel van horen de komende tijd.. zowel goed in de submission als striking game.. Shibata is een n00b
Joachim Hansen vs. Kultar Gill
Mamba schmamba.. Hansen by submission (1st round)![]()
Kuniyoshi Hironaka vs. Motoki Miyazawa
Niet echt interessant geloof ik.. Hironaka heb ik welus wat van gezien en bij vlagen best leuk.. Miyazawa ken ik niet en ik geloof ook niet dat ie zou kunnen winnen..
Hideo Tokoro vs. Takeshi Yamazaki
Tokoro, 1st round submission
Oepsquote:
ere wie ere toekomt hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=83546
Gekek Dacide toch
haalt het niet bij een boondock highlight maar toch erg mooie highlightquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef Dacide het volgende:
Ouderwets vette KO highlight
http://my.break.com/content/view.aspx?ContentID=534508
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef Dacide het volgende:
Ouderwets vette KO highlight
http://my.break.com/content/view.aspx?ContentID=534508
quote:This content has been marked as either inappropriate or spam by the Break Community, or contained copyrighted material.
Please click here to view more videos.
Boondock, Straydoggy, (en hoe heet die ene ook alweer.. kom er ff niet op)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
haalt het niet bij een boondock highlight maar toch erg mooie highlight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |