Diego Sanchez - Luigi FioravantiLuigi dropt een weightclass dus het is altijd afwachten of dat juist positief of negatief gaat uitpakken. Ik heb Sanchez hoog zitten dus ik neem aan dat ie het gevecht zal winnen. 1st round KO
Evan Tanner - Kendall GroveTja.. Tanner zegt serieuzer dan ooit te zijn en in veel betere vorm dan in zijn vorige UFC gevecht. Ik denk dat hij het duizendste geluk heeft dat ie tegen Grove mag vechten want die zit me toch in een dip.. matige prestatie's door persoonlijke problemen.. persoonlijke problemen voorbij.. nog matigere fights!
This one could go either way maar ik denk dat Tanner het geluk aan zijn zijde heeft. 2nd round submission
Jeremy Horn - Dean ListerDean Lister -->

Jeremy Horn -->
Spencer Fisher - Jeremy StephensStephens ken ik niet goed genoeg dus ik moest het doen met zijn fightprofile, maar zo te zien heeft hij weinig in te brengen tegen Fisher.. brute 1st round submission!!
Marvin Eastman - Drew McFedriesIk heb me niet al te lang geleden nogal negatief over Eastman uitgelaten.. deels onterecht bleek achteraf.. ondanks zijn leeftijd denk ik dat dit een goeie matchup voor hem is en dat hij het gevecht dan ook zou moeten winnen. Leuke match, JD in het voordeel van Eastman
Dustin Hazelett - Josh BurkmanBurkman is done. Tijd dat de UFC hem laat gaan.. ik moet de hele man sowieso niet.. wat een sukkel.
Hoop dat Hazelett niets van hem heel laat

Maar ik denk wederom een JD..
CB Dollaway - Amir SadollahDollaway is een sukkeltje.. helaas heeft ie wel veel tools om het ver te kunnen schoppen.
Denk dat ie het geluk beetje aan zijn kant heeft een er een JD uitsleept.
Rob Kimmons - Rob YundtKen ze allebei niet goed maar die Kimmons heeft me wat aardige submissions op zijn record staan.. damn.. dit kan een mooie worden!!
Cale Yarbrough - Tim CredeurTim = toffe gast maar helaas overrated, Cale by KO
Matt Arroyo - Matt BrownArroyo > Brown

2nd round submission upset
Dante Riviera - Matthew RiddleIk vind Riddle een dwaas.. Dante zou dit moeten kunnen winnen!!
Late 3th round submission victory