Ik ben met 2 man op en neer naar Dortmund voor nog geen 29 p.p. euro anders hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 18:14 schreef Pheno het volgende:
56 euro alleen al heen om naar Duisburg te komen. Nah, daar kan ik bijna een volledig startpakket kopen
Als het de totaalprijs was geweest had ik het nog gedaan, maar dit zijn weer prijzen waarbij ik denk "zonde".
Kruidvatkaartjes, Länderticketsquote:
Klik hierquote:Op zondag 15 juni 2008 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn Ländertickets, waar te krijgen en wat kosten?
19 cent is de max idd jaquote:Op zondag 15 juni 2008 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je reiskostenvergoeding regelt dan mag het ook maar 19 cent per km zijn volgens mij
Ik mag geloof ik 17.000km per jaar prive rijden. Tja, kut voor me, daar kom ik toch niet aan
Zelf maken is ie nķg lekkerder!quote:
Hmmm ff kijken. Ik heb dit jaar tot nu toe ¤ 808,45 uitgegeven voor 11.330 km. Dat is 7,14 cent per km.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:41 schreef qu63 het volgende:
19 cent is de max idd ja
De grap is alleen de auto al is afgeschreven (260.000km sinds 2002) en we er dus privé aan verdienen
Maar dan heb je al 40% korting op de meeste kilometers, nietwaar?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm ff kijken. Ik heb dit jaar tot nu toe ¤ 808,45 uitgegeven voor 11.330 km. Dat is 7,14 cent per km.
Ja. En kruidvatkaartjes, en andere kortingsmaatregelen waar ik maar kan ongeveerquote:Op zondag 15 juni 2008 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar dan heb je al 40% korting op de meeste kilometers, nietwaar?
Goed idee jaquote:
Mails opruimenquote:Op maandag 16 juni 200807:47 schreef leonieke het volgende:
18 nieuwe mails sinds vrijdagavond.. [afbeelding] Ik weet weer wat gedaan het eerste uur van de dag [afbeelding]
Redelijk, héquote:
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:39 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen!
Nou, hier wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.
Goh hoe herkenbaarquote:Op maandag 16 juni 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
hele nacht wakker gelegen, kop vol snot. kut
Vakantiequote:Op maandag 16 juni 2008 08:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Redelijk, héEn gigantisch drukke week te gaan (voorbereiden deliberaties en deliberaties zelf) maar dan zijn we daar ook weer van af.
Een beetje beter slapen zou gewoon heel erg deugd doen![]()
Vandaag wel al mijn vakantie geregeld
155 bier?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Goh hoe herkenbaar
Gister trouwens 155 met bowlen gegooid
Ik weet het niet... We zijn in totaal samen 6 weken thuis en ik weet oprecht niet hoe ik het ga volhouden (het liefst zou ik na drie weken alweer gaan werkenquote:
Zoek een tentje, pak de auto en ga lekker weg? Dat hoeft dan echt niet veel te kostenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet het niet... We zijn in totaal samen 6 weken thuis en ik weet oprecht niet hoe ik het ga volhouden (het liefst zou ik na drie weken alweer gaan werken) Het is dat het financieel wat moeilijk wordt om op vakantie te gaan
Weet ik wel... maar een tent zou voor mij echt geen vakantie zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek een tentje, pak de auto en ga lekker weg? Dat hoeft dan echt niet veel te kosten
En moeten we jou nu proficiat wensen ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Over het totale weekend heb ik er toch zeker een stuk of 85-90 op
Een beetje aardig voor die jongen mag wel, hij heeft nu een katerquote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
En moeten we jou nu proficiat wensen ofzo?
Dat zijn er toch 84-89 meer dan ikquote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Over het totale weekend heb ik er toch zeker een stuk of 85-90 op
Waarom niet? Lekker rustig, geen haast, en zo doorgaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet ik wel... maar een tent zou voor mij echt geen vakantie zijn![]()
Maar we zijn aan het zien of we iets goedkoops vinden, maar ik hou rekening met het slechtste (doe ik ook voor de verhuis)
Ah, ik ben even aardig als ik dat zou zijn voor phille moest hij zo'n stoten uithalen en een kater hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een beetje aardig voor die jongen mag wel, hij heeft nu een kater
Nee, ik wou Marc alleen even een antwoord gevenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
En moeten we jou nu proficiat wensen ofzo?
Met de auto wil ik wel weg gaan, maar ik zou echt niet in een tent willen slapen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker rustig, geen haast, en zo doorgaan.
Iets goedkoops moet toch ook wel te vinden zijn
Nog altijd eind december. Al snap ik niet waar ze zich nog 6 maand gaan mee bezighoudenquote:Wanneer is de verhuizing nu gepland?
Die arme Phillequote:Op maandag 16 juni 2008 10:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, ik ben even aardig als ik dat zou zijn voor phille moest hij zo'n stoten uithalen en een kater hebben
Ik heb geen probleem met mensen die veel drinken, maar diegene die er over stoefen...
Er zijn er zat die het kunnen. Zet een paar goede dragers op je fiets en je kan er zat op kwijt. Leer je meteen niet teveel mee te nemenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met de auto wil ik wel weg gaan, maar ik zou echt niet in een tent willen slapen.
Ik zou het denk ik, met mijn rug, ook maar één nacht volhouden ofzo.
Ik had graag een serieuze fietstocht gedaan, maar ja, je zit altijd met die valiezen hé. En met zo'n geplande fietsreis ben je echt helemaal gebonden aan de planning.
[..]
Nog altijd eind december. Al snap ik niet waar ze zich nog 6 maand gaan mee bezighoudenEind augustus/begin september moeten ze kunnen vloeren. Hoe ze het dan nog 4 maand gaan rekken weet ik eerlijk gezegd ook niet
Ik ben een vrouw, ga op vakantie en neem mee:quote:Op maandag 16 juni 2008 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er zat die het kunnen. Zet een paar goede dragers op je fiets en je kan er zat op kwijt. Leer je meteen niet teveel mee te nemen
Een goed luchtbed of goede mat helpt niet voor je rug?
Dat is al vaak zo.quote:Op maandag 16 juni 200808:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had ze liever gewoon verwijderd, maar tis dat de mensen een antwoord verwachten natuurlijk [afbeelding]
Heel goede manier dus om dat af te lerenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ga op vakantie en neem mee:
Té veel
Of hoe ging dat spelletje alweer?![]()
En dat luchtbed of die mat kunnen misschien wel helpen, maar het zou nog voor een mirakel mogen zorgen, het zou nog niets uitmaken voor mij. Ik en een tent? Echt niet...
je kan ze ook bellenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
Zo, straks even naar een v/d Stad, eens kijken of ze open zijn en nog aan modelbouw doen, net als 20 jaar geleden
Je lijkt wel een PMS wijfquote:
Ik ga d'r wel even langs, het is toch op loopafstandquote:Op maandag 16 juni 2008 11:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan ze ook bellen
V.D. Stad Modelbouw
Hertogstraat 102
6511 SE NIJMEGEN (NL)
Tel: 024:3221822
Fax: 024-3235949
Nog goed voor de beweging ookquote:Op maandag 16 juni 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga d'r wel even langs, het is toch op loopafstand
Preciesquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
I know, er zijn wat winkels in nijmgen die sowieso dicht zijn. Maar volgens de site is vd stad al om 9 uur open en anders donderdagavond maar even loeren.
Ik moet mijn zooi ook nog eens verkopen. Kijken of al die locs en wagons nog wat waard zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies
Interhobby in nijmegen is helaas dicht, ik weet wel waar ze zitten en volgens mij hebben ze ook best veel. Maar goed, eerst eens goed informeren of rails etc, want ik wil geen oude 3-rails van Marklin meer (ik zag al veel mooiere railsen, die je zelf nog moet ballasten).
marktplaats/ebay/v&a?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet mijn zooi ook nog eens verkopen. Kijken of al die locs en wagons nog wat waard zijn.
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:39 schreef qu63 het volgende:
Ik heb net per mail ontslag genomen
Dus ik ga weer verder zoeken
Zoiets ja. Of iemand zoeken die Fleischmann heeft en kopen wilquote:
Twee dagen?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:39 schreef qu63 het volgende:
Een werkdag van 9 tot 19 zonder minimaal 2 uur reistijd en 'verplicht' overwerk vind ik best wel te lang. Tel daar bij op dat ik pas over een lange tijd aan het slippen toe zou komen, en voor de rest minder leuk (tot saai) werk zou moeten doenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je vond het dus echt niet leuk
Heb je toch weer 1 dag gewerkt. Lang leve de proeftijd
Een beetje fatsoenlijke club doet zoiets in het holst van de nacht, maar nee.....quote:In het komende half jaar worden de switches van het SSHUnet vervangen. Dit gaat gepaard met enkele kortere of langere signaalonderbrekingen. Huurders kunnen hiervan dus enige hinder ondervinden.
Op vrijdag 20 juni 2008 wordt de centrale apparatuur vervangen. Dit heeft tot gevolg dat er in het hele netwerk (dus op alle complexen) geen signaal zal zijn van ca. 13.30 uur tot 17.30 uur.
Jawelquote:
Had je niet even kunnen bellen gewoon?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:39 schreef qu63 het volgende:
Ach, het zijn toch maar studentjes, nietwaar?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijke club doet zoiets in het holst van de nacht, maar nee.....
Gelukkig zit ik die dag in Frankrijk
Meeste contact ging al per mailquote:
Ik heb geen zin om me 1,5 uur tussen al het verkeer door te slingeren naar een baan die ik niks vind, daar 10 uur te moeten staan (hoezo Arboquote:
Dat zijn ook niet echt lekkere werktijden neequote:Op maandag 16 juni 2008 13:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een werkdag van 9 tot 19 zonder minimaal 2 uur reistijd en 'verplicht' overwerk vind ik best wel te lang. Tel daar bij op dat ik pas over een lange tijd aan het slippen toe zou komen, en voor de rest minder leuk (tot saai) werk zou moeten doen
Ik ga wel iets anders zoeken
En dat was van tevoren niet bekend of zo?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me 1,5 uur tussen al het verkeer door te slingeren naar een baan die ik niks vind, daar 10 uur te moeten staan (hoezo Arbo), gek aangekeken te worden als mijn werktijd er op zit en ik ook daadwerkelijk naar huis wil, en daar dan nog eens een uur over te doen, en dan te kapot zijn om nog iets te doen, laat staan het zelfde verhaal de volgende dag nog eens te moeten doen
Jupquote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet echt lekkere werktijden nee
Nu doorzoeken naar iets wel leuks
Ga je in september nog beginnen met een studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |