Jazeker, Agiath +1quote:
Goedquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:45 schreef Mobster273 het volgende:
Beethoven
Schiller schreef de tekst, als je dat toevallig ook bedoelde....
Kan niet missenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:17 schreef Yurithemaster het volgende:
JFK
Jeejquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:23 schreef Mark het volgende:
Yurithemaster +1
Kan ook maar ik zoch eigenlijk een ander verschil tussen katholieke vrouwen en bijv. protestantse vrouwen. als zij voor de paus verschijnenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:35 schreef Mark het volgende:
Ik neem aan dat het verschil zit in het feit dat Maxima katholiek is? Zij mag dus een hostie
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:35 schreef Mark het volgende:
Ik neem aan dat het verschil zit in het feit dat Maxima katholiek is? Zij mag dus een hostie
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Marijke geloof ik...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Het is een "vroegere schoolsoort"
Dit kloptquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:33 schreef Agiath het volgende:
of die l is laag en die m is wat anders...
m...
u...
laag
onderwijs
Meer U Lager Onderwijs, dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
M is niet middelbaar...het kan ook staan voor een plas water...
En dat is 'm! (officieel Meer Uitgebreid Lager Onderwijs, maar goed)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Meer Uitgebreid Laag Onderwijs???
helaas mark, t was een dwaalspoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:31 schreef Mark het volgende:
Kijk, slaveloos en ik zitten op hetzelfde spoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Voortgezet Algemeen Volwassen Onderwijs
quote:(Den Haag, 29 maart 1941) is een Nederlandse diskjockey, schrijfster en jazzzangeres.
Als oorlogskind groeit zij op met het idee dat razzia's en het eten van bloembollen de normaalste zaak van de wereld is. Pas na haar kleutertijd ontdekt zij het tegendeel. Als kind van een leraar gaat zij na de mulo en MMS naar de kweekschool. Vervolgens werkt ze vijf jaar als kleuterleidster, maar stapt in december 1964 over naar de AVRO. Daar begint ze als omroepster voor Hilversum 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |