Uploadvoorzieningenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:12 schreef RonaldV het volgende:
Euh, hoe denken julie de submits te doen? Een centraal topic? Een mailbox? Roep eens iets over formats, formaten afmetingen en meer van die details?
Heldquote:
Voor nu doen we dat nog via dit topic en het liefste per PM naar Xilantof of mijzelf. Op de iets langere termijn denk ik aan een PM-box waar iedereen aanvragen, vragen, foto's en andere info naartoe kan PM-en. In die box zullen dan alle crewleden meelezen die iets te vertellen hebben over dit project.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:12 schreef RonaldV het volgende:
Euh, hoe denken julie de submits te doen? Een centraal topic? Een mailbox? Roep eens iets over formats, formaten afmetingen en meer van die details?
Daar willen we ook naartoe, een site waar we allemaal onze foto's up kunnen loaden. Zodat je ze kan exposeren en zodat we ze zelf kunnen gebruiken.quote:
Vraag iteejerquote:Op zondag 15 juni 2008 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar willen we ook naartoe, een site waar we allemaal onze foto's up kunnen loaden. Zodat je ze kan exposeren en zodat we ze zelf kunnen gebruiken.Maar dat moet nog allemaal bedacht worden. Je weet zelf hoe dat gaat
Just stating the obvious: in JPEG neem ik aan?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Voor nu doen we dat nog via dit topic en het liefste per PM naar Xilantof of mijzelf. Op de iets langere termijn denk ik aan een PM-box waar iedereen aanvragen, vragen, foto's en andere info naartoe kan PM-en. In die box zullen dan alle crewleden meelezen die iets te vertellen hebben over dit project.
Formaten:
FP: 440 pixels
SPO: 440 pixels
Forum: 610 pixels
Iteejer en consorten kunnen vast een mooie webinterface in elkaar kleien. Ik zou m alleen wegens de upload-tournees van diverse blogs wel koppelen aan usernames met tenminste 50 posts.quote:[..]
Daar willen we ook naartoe, een site waar we allemaal onze foto's up kunnen loaden. Zodat je ze kan exposeren en zodat we ze zelf kunnen gebruiken.Maar dat moet nog allemaal bedacht worden. Je weet zelf hoe dat gaat
Of PNG mag ookquote:Op zondag 15 juni 2008 01:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Just stating the obvious: in JPEG neem ik aan?
Zoiets zal het inderdaad worden, maar dat duurt nog wel evenquote:[..]
Iteejer en consorten kunnen vast een mooie webinterface in elkaar kleien. Ik zou m alleen wegens de upload-tournees van diverse blogs wel koppelen aan usernames met tenminste 50 posts.
Ik heb dat waarschijnlijk gemist, wat heb je in gedachten?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:45 schreef Mascleta het volgende:
tvptje.
Als mijn idee voor CAS08 wat is hoor ik het wel?
Ik heb dat waarschijnlijk gemist, wat heb je in gedachten?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:45 schreef Mascleta het volgende:
tvptje.
Als mijn idee voor CAS08 wat is hoor ik het wel?
Dit ligt momenteel bij de PR afdeling. We weten nog niet hoeveel mensen we precies mogen sturen en wie dat uiteindelijk zullen zijn. Voor nu staan siegfried, fraubtich en jij als reserve op de lijst.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:30 schreef Erasmo het volgende:
Is er nog een plaats beschikbaar voor de ZC?
Okquote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb dat waarschijnlijk gemist, wat heb je in gedachten?![]()
[..]
Dit ligt momenteel bij de PR afdeling. We weten nog niet hoeveel mensen we precies mogen sturen en wie dat uiteindelijk zullen zijn. Voor nu staan siegfried, fraubtich en jij als reserve op de lijst.
Dat wilde ik nog net even melden inderdaad...quote:Op zondag 15 juni 2008 18:48 schreef Ynske het volgende:
* Ynske lurkt even, en wacht op de beloofde goedgeknutselde OP met alle info erin
Uiteraard. Elke update zal even gemeld worden. Maar dat is (logischerwijs) de meest heldere plek voor alle informatiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef RonaldV het volgende:
Zou je hier even kunnen melden als je iets aan de OP toevoegt? Ik lees zelden terug naar de eerste post namelijk.
Ow?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Erasmo, jij gaat toch naar de veteranendag?
Hmmquote:Op zondag 15 juni 2008 22:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ow?
Maar ik heb dan nog wel een plekje in mijn agenda vrij
Nee, ik ga niet. Ik hoef geen jaarlijkse Veteranendag, ik vind een reunie om de zoveel jaar leuker.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmmik las in het vorige topic dat iemand daar al naartoe ging
Kan natuurlijk ook ronald zijn
Maar wie er ook gaat, een fotoreportage zou tof zijn
Ik was van plan om als veteraan te gaan maar als fotograaf vind ik ook wel goedquote:Op zondag 15 juni 2008 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmmik las in het vorige topic dat iemand daar al naartoe ging
Kan natuurlijk ook ronald zijn
Maar wie er ook gaat, een fotoreportage zou tof zijn
Okequote:Op zondag 15 juni 2008 22:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet. Ik hoef geen jaarlijkse Veteranendag, ik vind een reunie om de zoveel jaar leuker.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik was van plan om als veteraan te gaan maar als fotograaf vind ik ook wel goedNog dingen die je graag wilt zien? Kunnen jullie eventueel ook dingen regelen?
http://www.veteranendag.n(...)202008%20website.pdfquote:De volgende media kunnen
een fotograaf aanmelden: ANP foto, Capital Photo’s, WFA, Reuters/AP en GPD.
Daar gaat waarschijnlijk ook een reviewer van FOK! heen. Het is dan leuk als we ook wat foto's hebben, het zal dan geen fotoreportage worden.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:12 schreef purplerose het volgende:
Erm, 30 augustus is weer een editie van het festival DeBeschaving, vinden jullie dat wat als ik daar foto's maak?
Er gaat nog wat aan gesleuteld worden, er komt wat tekst bij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:52 schreef Zorro het volgende:
Met een beetje geluk krijgen we vandaag het resultaat van mijn eerste Fok! fotoshoot online![]()
Arrow 2008Allemaal dankzij dit topic
Dit leg ik ook even bij de reviewers neer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:07 schreef CompuMess het volgende:
Ik loop zaterdag 21 juni met een goedgevulde fototas op het Indian Summer Festival in Broek op Langedijk, (zeer waarschijnlijk voorzien van een all-area polsbandje)
Nog iets nodig??
En ik had al zo mijn best gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er gaat nog wat aan gesleuteld worden, er komt wat tekst bij.
Geen probleemquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar gaat waarschijnlijk ook een reviewer van FOK! heen. Het is dan leuk als we ook wat foto's hebben, het zal dan geen fotoreportage worden.Enkel wat foto's ter ondersteuning van de review. Komen we nog wel op terug.
Dat gaat heel lastig worden om daar iets voor te regelen. Zelfs voor de professionele media is het moeilijk om dat iemand binnen te krijgen die alleen maar foto's maakt. Ik denk dat het ons als FOK! niet gaat lukken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:00 schreef Siegfried het volgende:
Surveillance-Fiets, what about Doe Maar in de kuip?
We hebben even overleg gevoerd en we stellen het zeer op prijs als je een leuke fotoreportage voor FOK! kan makenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:07 schreef CompuMess het volgende:
Ik loop zaterdag 21 juni met een goedgevulde fototas op het Indian Summer Festival in Broek op Langedijk, (zeer waarschijnlijk voorzien van een all-area polsbandje)
Nog iets nodig??
m'n foto's van de afgelopen twee jaar...
Je heb al, of krijgt, een PM van Xilantof.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:47 schreef fraubitch het volgende:
Kan iemand hier van fok contact met mij opnemen? Ik ben momenteel aan het regelen dat ik een band die op lowlands speelt ga interwiewen, maar dan heb ik toch echt iets van een bewijs nodig dat het voor fok is. Via PM wil ik alles duidelijker uitleggen.
Hier gaan al 1 reviewer + 1 fotograaf binnen de reviewcrew heen, is al geregeld met de organisatie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar gaat waarschijnlijk ook een reviewer van FOK! heen. Het is dan leuk als we ook wat foto's hebben, het zal dan geen fotoreportage worden.Enkel wat foto's ter ondersteuning van de review. Komen we nog wel op terug.
Is dit voor Zwarte Cross? Zo ja, welke band/maatschappij, misschien hebben we al goede contacten ermee nl en is een interview zo geregeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je heb al, of krijgt, een PM van Xilantof.
Lowlandsquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Is dit voor Zwarte Cross? Zo ja, welke band/maatschappij, misschien hebben we al goede contacten ermee nl en is een interview zo geregeld...lama even weten
Grote evenementen en concerten zou ik sowieso niet teveel op rekenen als freelance FOK!-fotograaf hier.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:26 schreef Ynske het volgende:
Is het misschien handig om duidelijk te maken voor welke evenementen al reviewers geregeld zijn? en men dus geen fokfotograaf meer nodig hebben
anders word t misschien dubbel tijd insteken en t is een stuk overzichtelijker
ik begrijp volkomen wat je bedoeld. maar had dus wel het idee dat er nu heel veel op eigen houtje gebeurdquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Grote evenementen en concerten zou ik sowieso niet teveel op rekenen als freelance FOK!-fotograaf hier.
Hard gezegd gaat FOK!(-review) crew voor in aanvragen omdat de contacten allereerst een review verwachten (evt voorzien van foto's). Voor zaken als Pinkpop, Lowlands, Filmfestival en andere grotere evenementen waar reviewers naar toe kunnen gaat alles via PR/ER reviews en daarvoor worden allereerst redacteuraccreditaties voor aangevraagd. Zo ook met concerten, mocht er binnen de reviewcrew geen fotografen kunnen of er geen voorrang nodig is voor redacteuren dan komt de vraag wel hier in het topic terecht, maar dat kan soms vrij lastminute zijn.
Op eigen houtje muziek/filmmaatschappijen en evenementorganisaties benaderen onder de naam van FOK! is trouwens sinds jaar en dag uit den boze omdat alles liefst centraal (via betreffende PR) geregeld moet worden met de contacten. Anders snappen zij er ook niks meer van wie ze nu voor FOK! moeten hebben en lopen er zaken langs elkaar heen zodat we zelf ook in de knoei komen.
Klopt maar dat is niet bij te houden voor me, soms krijg ik goedkeuringen voor accreditaties pas een dag van tevoren binnen en soms is het weken van tevoren geregeld. Het kost me naast alle andere zaken vrij veel tijd om alle aanvragen hier ook nog eens neer te gooien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
het is daarintegen wel handig om bovenstaande te weten, aangezien er nu ook evenementen geopperd worden, terwijl dat nu blijkt geen optie is.
ok, jammer maar wel begrijpelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Klopt maar dat is niet bij te houden voor me, soms krijg ik goedkeuringen voor accreditaties pas een dag van tevoren binnen en soms is het weken van tevoren geregeld. Het kost me naast alle andere zaken vrij veel tijd om alle aanvragen hier ook nog eens neer te gooien.
misschien dat ik erover heen gelezen heb, gebeurt wel vakerquote:Hou rekening met weinig concerten en evenementen, tenzij er een reviewer wel kan en geen fotomogelijkheden heeft nog. Dan proberen we het hier zsm te melden. Maar dat kan vrij laat zijn aangezien veel accreditaties dus echt pas in de laatste week/dagen worden goedgekeurd.
Die vraag kun je beter in dit topic kwijt:quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:09 schreef F35 het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een fotograaf voor een huweliijksreportage... info via PM
Thanksquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pink, mocht je verdere hulp nodig hebben staat mijn PM box sowieso open.
Ik wist niet dat hier zo stond in het begin, dus dat concerten/evenementen was blijkbaar wat gechargeerd iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien dat ik erover heen gelezen heb, gebeurt wel vakermaar er werd iin het begin wel expliciet genoemd:
Concerten/evenementen
misschien dat daar dan bij gezet moet worden dat dat alleen kleinschalig is.
het was voor dat jij dit nu aankondigde bij mij nl niet eens bekend dat er zoiets als fokreviewer bestaat, en dus dat die voorrang hebben bij dit soort zaken.
tof dat je mee wilt denken zodat wij ook wat wetenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hier zo stond in het begin, dus dat concerten/evenementen was blijkbaar wat gechargeerd idd![]()
Ik zal proberen zoveel mogelijk aan jullie te denken als ik dingen open heb staan waar we evt. nog een fotograaf voor zoeken, maar reken niet op dingen als Lowlands, NSJ, PP en losse concerten, daar krijgen we vaak sowieso maar 1 persplaats voor en dat worden dan reviewers.
quote:Ennuh lees jij de reviews op de FP nooit
Oké, ik ga een poging wagen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben even overleg gevoerd en we stellen het zeer op prijs als je een leuke fotoreportage voor FOK! kan maken
Wie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:49 schreef Calime het volgende:
alessandro safina en petra berger.
LOL, tja, als de namen je niets zeggen dat zegt de term 'klasiek gejodel' je waarschijnlijk meerquote:
Geen probleemquote:Op [url]http://forum.fok.nl/topic/1164964/2/50#59493545]woensdag 18 juni 2008 17:22[/url] schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Hier gaan al 1 reviewer + 1 fotograaf binnen de reviewcrew heen, is al geregeld met de organisatie.
Eehm... wordt er nog steeds aan gewerkt? Worden alle songteksten erbij getypt of zo?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er gaat nog wat aan gesleuteld worden, er komt wat tekst bij.
Het was iets meer werk dan verwacht, maar het ziet er nu dan ook perfect uit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eehm... wordt er nog steeds aan gewerkt? Worden alle songteksten erbij getypt of zo?
Ja, ikke!quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:29 schreef -Robbedoes- het volgende:
Gaan er nog mensen naar het Indian Summerfestival??
Jaaquote:Op zondag 22 juni 2008 15:14 schreef Erasmo het volgende:
Het is hier noodweer incl. dakenverpletterende bomen, pics nodig?
ik ook iig...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Erasmo, jij gaat toch naar de veteranendag?
Er is bepaald dat FOK! voor Parkpop geen backstage-passen gaat regelen.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ook iig...
en parkpop (mits backstage pas) wil ik ook wel schieten, maat van me schiet er al voor de HHS ....
die passen zijn wel goed te regelen heb ik begrepen....
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er is bepaald dat FOK! voor Parkpop geen backstage-passen gaat regelen.
Ieder die voor zichzelf gaat fotograferen is natuurlijk altijd welkom om foto's op te sturen naar FOK! voor bij een eventueel nieuwsbericht.
Zo is het, logischerwijs, niet bedoeld.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
komt voor mij over als profiteren:
Ah als je er toch bent maak dan foto's zodat fok ermee kan pronken...
Moet eerder zijn:
Fok! wilt foto's! Hier heb je perspas in ruil voor 50 foto's.
Er staat ook: een eventueel nieuwsbericht.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
komt voor mij over als profiteren:
Ah als je er toch bent maak dan foto's zodat fok ermee kan pronken...
Moet eerder zijn:
Fok! wilt foto's! Hier heb je perspas in ruil voor 50 foto's.
Die optie ga ik even in de groep gooien.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:32 schreef kwiebuske het volgende:
wat fraubitch zegt
Xil, misschien nog optie om dit topic als sticky te zetten ??
In de praktijk zullen we nooit zonder overleg een wijziging aanbrengen op of aan de foto's. En ik denk dat dit ook vrijwel niet voor zal komen. Ik ga zelf af op de vakkundigheid van de fotograaf. Ik heb er namelijk zelf ook helemaal geen verstand vanquote:Op zondag 22 juni 2008 20:01 schreef Siegfried het volgende:
Goeie OP, alleen ben ik niet zo blij met het recht van FOK! om de gemaakte foto's te mogen bewerken. Een fotograaf maakt een foto en bewerkt deze (qua uitsnede maar ook kleur e.d.) op de manier zoals hij/zij de foto bedoeld heeft. Dan lijkt het me niet netjes als FOK! daar nog een bewerking overheen gooit. Tenzij de fotograaf hier natuurlijk zelf om vraagt of mee akkoord gaat (in het geval van een user die met zijn compact-cam een paar nieuwsfoto's klikt, en nog nooit een foto bewerkt heeft).
De enige 'bewerking' die ik me kan voorstellen is het verkleinen van een foto.
Zoiets zal ook altijd in overleg gaan, er zal dan ook inderdaad gezorgd worden voor vermelding van naam en eventuele website.quote:Ook wordt er geschreven dat je foto meer dan eens (en in een overzichtsfoto) mag worden gebruikt. Ik neem aan dat ook dan weer voor naam- en sitevermelding wordt gezorgd?
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het enige wat ik dan ook inderdaad doe is het verkleinen van de foto's met Photoshop, als dit nodig is. Aangezien de fotograaf de foto's zelf aan kan leveren op de juiste afmetingen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:13 schreef Ynske het volgende:
ok daar komt Yns weer met haar stomme vragen
maar letten jullie niet op jpgcompressie?
k vind eerlijk gezegd bij die tweede foto uit dat stuk van Arrow dat t zonde is.
en wat ik niet snap is dat jullie de foto;s niet zelf resizen naar t gebruikte formaat
bij de laatste foto is duidelijk te zien dat deze heel grof geresized is
en ja hoor als ik de foto afzonderlijk bekijk is hij 600 pixels breed terwijl jullie hem laten zien op
440*293
zo zonde
Daar is het inderdaad niet gegaan zoals het zou moeten gaan. Zulke 'blunders' van mijn kant zullen niet meer voorkomen.quote:
Fijn dat het zo snel duidelijk is.. maargoed, dat wordt dus op een andere wijze iets regelen om foto's te maken.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er is bepaald dat FOK! voor Parkpop geen backstage-passen gaat regelen.
Ieder die voor zichzelf gaat fotograferen is natuurlijk altijd welkom om foto's op te sturen naar FOK! voor bij een eventueel nieuwsbericht.
Dank! (stiekum best wel een beetje trots is... )quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[Fotoreportage] Indian Summer Festival 2008
Erg mooie foto's
En terechtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Dank! (stiekum best wel een beetje trots is... )
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Dank! (stiekum best wel een beetje trots is... )
is dat wel toegestaan vanuit de kant dat je die perstoegang hebt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:15 schreef Yoni het volgende:
Ik zag dat er geen perspassen geregeld gaan worden voor Parkpop, maar ik heb al perstoegang. Is er mogelijk wel interesse in foto's vanuit FOK!?
Ja hoor, dat is geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat wel toegestaan vanuit de kant dat je die perstoegang hebt?
kan me nl wel voorstellen dat men er niet blij mee is al de toegang ook voor andere sites gebruikt word
Je maakt ook foto's tijdens de TT-nacht?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef x-tremed het volgende:
Regio noord-drenthe en gedeelte Groningen.
Voornamelijk evenementenfotografie, zo zal ik de komende dagen volledig bezig zijn met het fotograferen van de sfeer in het centrum in Assen en donderdag/vrijdag/zaterdag op het circuit zelf
jups, wij zijn ingehuurd door een aantal organisaties om de complete TT vast te leggen, dus van de kermis tot de feesten 's nachts in het centrum, maar ook de sfeer op de campings. De aanvoer van de duizenden motorrijders. En natuurlijk de trainingen/wedstrijden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je maakt ook foto's tijdens de TT-nacht?Is natuurlijk erg leuk om een fotoreportage van te maken.
Ik neem aan dat je dan wel onderscheidt maakt in wie welke foto's krijgt? Of ben je daar door die organisaties vrij in gelaten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:49 schreef x-tremed het volgende:
[..]
jups, wij zijn ingehuurd door een aantal organisaties om de complete TT vast te leggen, dus van de kermis tot de feesten 's nachts in het centrum, maar ook de sfeer op de campings. De aanvoer van de duizenden motorrijders. En natuurlijk de trainingen/wedstrijden.
Oftewel vanaf morgen hard aan het werk :p
Als je ons foto's mag, kan en wil leveren voor een leuke fotoreportage zou dat natuurlijk zeer tof zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:49 schreef x-tremed het volgende:
[..]
jups, wij zijn ingehuurd door een aantal organisaties om de complete TT vast te leggen, dus van de kermis tot de feesten 's nachts in het centrum, maar ook de sfeer op de campings. De aanvoer van de duizenden motorrijders. En natuurlijk de trainingen/wedstrijden.
Oftewel vanaf morgen hard aan het werk :p
Tvpquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:38 schreef Erasmo het volgende:
Grote fik in adam, ga er nnu met de fiets op af
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:43 schreef Erasmo het volgende:
de rook is giftig
Ik heb hier photoshop CS2quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:00 schreef Erasmo het volgende:
ja klopt de cirkel word steeds groter
rook schijnt superslecht te zij
ben nu onderweg terug maar heb geen bwerkingsmogelijkheden
kan je met pentax raw omgaan?
Perfect ik kan hier van irfanveuw gebruik maken dus ik resize het naar 800 en stuur het als jpg naar je toequote:Op donderdag 26 juni 2008 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb hier photoshop CS2Als photoshop het kan openen kan ik er i1ts mee
Primaquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Perfect ik kan hier van irfanveuw gebruik maken dus ik resize het naar 800 en stuur het als jpg naar je toe
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:25 schreef Erasmo het volgende:
kut kut kut ik heb mijn kaartlezer niet mee
Ik sprint nu de stad in om een nieuwe te halenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Geen buren met een cartreader ?
Wat een manquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik sprint nu de stad in om een nieuwe te halen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:58 schreef Erasmo het volgende:
Ok hij is hier aan het resizen
Hijg hijg
En nu?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb nog niets![]()
surveillance-fiets@fok.nl
Nog nietsquote:
Dunno hij is 12 mb, is dat niet te veel vör je fokbox?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nog nietsligt het nou aan mij of aan jou
![]()
kan je het niet uploaden bij yourfilehost.com
Neequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dunno hij is 12 mb, is dat niet te veel vör je fokbox?
Ok een moment ga hem even uploadenquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neemoet ie aankunne, is gmail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |