Oké, ik ga een poging wagen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben even overleg gevoerd en we stellen het zeer op prijs als je een leuke fotoreportage voor FOK! kan maken
Wie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:49 schreef Calime het volgende:
alessandro safina en petra berger.
LOL, tja, als de namen je niets zeggen dat zegt de term 'klasiek gejodel' je waarschijnlijk meerquote:
Geen probleemquote:Op [url]http://forum.fok.nl/topic/1164964/2/50#59493545]woensdag 18 juni 2008 17:22[/url] schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Hier gaan al 1 reviewer + 1 fotograaf binnen de reviewcrew heen, is al geregeld met de organisatie.
Eehm... wordt er nog steeds aan gewerkt? Worden alle songteksten erbij getypt of zo?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er gaat nog wat aan gesleuteld worden, er komt wat tekst bij.
Het was iets meer werk dan verwacht, maar het ziet er nu dan ook perfect uit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eehm... wordt er nog steeds aan gewerkt? Worden alle songteksten erbij getypt of zo?
Ja, ikke!quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:29 schreef -Robbedoes- het volgende:
Gaan er nog mensen naar het Indian Summerfestival??
Jaaquote:Op zondag 22 juni 2008 15:14 schreef Erasmo het volgende:
Het is hier noodweer incl. dakenverpletterende bomen, pics nodig?
ik ook iig...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Erasmo, jij gaat toch naar de veteranendag?

.jpg)
Er is bepaald dat FOK! voor Parkpop geen backstage-passen gaat regelen.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ook iig...
en parkpop (mits backstage pas) wil ik ook wel schieten, maat van me schiet er al voor de HHS ....
die passen zijn wel goed te regelen heb ik begrepen....
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er is bepaald dat FOK! voor Parkpop geen backstage-passen gaat regelen.
Ieder die voor zichzelf gaat fotograferen is natuurlijk altijd welkom om foto's op te sturen naar FOK! voor bij een eventueel nieuwsbericht.
Zo is het, logischerwijs, niet bedoeld.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
komt voor mij over als profiteren:
Ah als je er toch bent maak dan foto's zodat fok ermee kan pronken...
Moet eerder zijn:
Fok! wilt foto's! Hier heb je perspas in ruil voor 50 foto's.
Er staat ook: een eventueel nieuwsbericht.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
komt voor mij over als profiteren:
Ah als je er toch bent maak dan foto's zodat fok ermee kan pronken...
Moet eerder zijn:
Fok! wilt foto's! Hier heb je perspas in ruil voor 50 foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |