.... dat speelt men zus altijd op de pianoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef JOO het volgende:
Hoe heet het lied bij dit filmpje?
http://www.onsbedrijf.tv/

Is het deze niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef JOO het volgende:
Hoe heet het lied bij dit filmpje?
http://www.onsbedrijf.tv/

quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:59 schreef Crientj het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen de clip ken...
In de clip dansen 4 mannen op loopbanden. Heel grappig en leuk effect, maar hoe heet het nummer?!

die is het welquote:

Mooiquote:

dees bedoel je! nummer heet "OK go"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:59 schreef Crientj het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen de clip ken...
In de clip dansen 4 mannen op loopbanden. Heel grappig en leuk effect, maar hoe heet het nummer?!

Wel Monique Smit, niet dat nummer. Wel "Wild".quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:48 schreef RSie het volgende:
is dat niet dat nummer van Monique smit geweest? iets van wil je "vana na na navond met mij" ofzo?

Dat is D-A-A-N met Papa Simon. Linkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:51 schreef PauldeMunnik het volgende:
Een nummer van een zanger die qua stem wel iets weg heeft van Daniel Lohues. Het gaat over een pa die zich niet goed voelt en ik geloof ook ziek is. Één zin uit het nummer is : 'oh papa doe toch niet zo depressief'.
Kent iemand dit nummer?

Dat moet deze wel zijn (toevallig, dacht vandaag nog aan dit liedje)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
kickje.. tis een beetje een kort verhaaltje over je hersenen enz in het begin ook volgens mij.

kijk es op Ebay ...quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:23 schreef bmwm3e46smg het volgende:
Beste allemaal ik weet dat ik niet om een nummer mag vragen hier maar ik doe het toch.
het gaat om het nummer van George Michael
met als titel Crazy man's dance.
Ik heb deze single ooit eens gekocht maar kan hem nergens meer vinden..
Als iemand mij kan en wil helpen dan zou dat erg fijn zijn.
Ook als iemand weet waar deze single nog te koop is...
Ik hoop echt een antwoord te krijgen.
groeten.

Ik denk het niet, die heb ik ook al geopperd, maar het wordt weer gevraagdquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat moet deze wel zijn (toevallig, dacht vandaag nog aan dit liedje)

Geweldigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is D-A-A-N met Papa Simon. Link

Het nummer wat je op de radio hoort is inderdaad niet het 'origineel', maar de Sébastien Léger Remix. Het 'origineel' klinkt zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:28 schreef TBully het volgende:
Dat nummer van Ida Engberg - Disco Volante is volgens mij niet de originele uitvoering. Weet iemand wat het origineel is, want ik meen hem ooit in een andere uitvoering gehoord te hebben. Alvast bedankt!

Yakety Saxquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Er was eerst een promo video voor mythbusters op tv, met allemaal explosies. Daar zat een klassiek stuk muziek onder. Dit nummertje wordt ook vaak gebruikt om van die funny-home-videos te ondersteunen. Fonetisch:
TUtututuTUututTUututTUUUUUUUU RUtutututleleleRUtululuululLUtutuLUtutuLUUUUU BOEM BOEM
Iemand ?Ik kan het nu niet inzingen (geen mic) en kan t mythbusters filmpje nergens vinden

Nee is hem niet... het liedje zelf is ook meer in de trend van sasha.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat moet deze wel zijn (toevallig, dacht vandaag nog aan dit liedje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |