Touché nummer 2.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Loop niet te miepen rooie, je doet er zelf knalhard aan mee......de mond vol over goed gedrag maar als iemand ook maar iets over Huub zegt, dan speel je het zelf ook op de user, wat een lol......zie hieronder je posting
Commotie om Huub #4
Ja het is precies hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop niet te miepen rooie, je doet er zelf knalhard aan mee......de mond vol over goed gedrag maar als iemand ook maar iets over Huub zegt, dan speel je het zelf ook op de user, wat een lol......zie hieronder je posting
Commotie om Huub #4
Dat hoor je over een uur of 4quote:Op zondag 15 juni 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
Huub, wat heeft Claire aan vandaag?
Nietus!!! Huub was altijd eerder het stinknest uit, dan die andere viezerikkenquote:
Tsssk dat was alleen maar om Fries eten te geven, daarna ging hij net zo hard verder stinkenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nietus!!! Huub was altijd eerder het stinknest uit, dan die andere viezerikken
quote:Op zondag 15 juni 2008 11:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsssk dat was alleen maar om Fries eten te geven, daarna ging hij net zo hard verder stinken![]()
wat moet het daar gestonken hebben op die slaapkamer
![]()
En wat heeft Huub zelf aan?quote:Op zondag 15 juni 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
Huub, wat heeft Claire aan vandaag?
Ik denk wel dat Claire iets zwarts aantrekt.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:45 schreef Suikeroom het volgende:
ahh shit het is zondag dus Huub mag tot 3 uur uitslapen .. als ie straks maar niet die lelijke koeien blouse aandoet!!!
zwart staat Claire mooiquote:Op zondag 15 juni 2008 12:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Claire iets zwarts aantrekt.
en wat heb jij aangetrokken vanochtend......... ben 'k zo nieuwsgierig naar (je hebt toch wel wat aangetrokken héquote:Op zondag 15 juni 2008 12:45 schreef Suikeroom het volgende:
ahh shit het is zondag dus Huub mag tot 3 uur uitslapen .. als ie straks maar niet die lelijke koeien blouse aandoet!!!
Huub is toch ook een user.Dus kan tegen hem ook gewoon normaal worden gedaan.Dus klopt niet wat je zegtquote:Op zondag 15 juni 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Commotie om Huub #4
linkje?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb de foto's even bekeken op de site van manhattan, die onder diezelfde naam te vinden is op internet. Wat ontzettend leuk. Ik heb gezien. Huub-Claire-Eric-Palma-Bianca (DoB)-Mike (die Huub zoende)-Dennis-Hedda. Het zag er heel gezellig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |