Zeg het eens afschuwelijke heerlijkheid?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:58 schreef noekje het volgende:
Oh god...
Toch nog één tip: geniet heerlijk met Claire enneh: succes vanavond!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:00 schreef Huubdgk het volgende:
thnx voor de tips, echt enorm gewaardeerd, zo fijn dat er mensen zoals jij zijn die mij tips geven, echt waar zo bedankt, want ik ben een idioot namelijk en kan geen afwegingen voor mijzelf maken....
pffff tips? huub je moet dit huub je moet dat,
fok jou ik moet helemaal niets, maar bedankt voor je tips....brother
en nu heb ik al 2 Goden in mijn nek hijgen omdat ik ze roep.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg het eens afschuwelijke heerlijkheid?
Je moet het zelf weten pikkie, als jij je gek wilt laten maken door dit soort fora, dan moet je dat vooral doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:00 schreef Huubdgk het volgende:
thnx voor de tips, echt enorm gewaardeerd, zo fijn dat er mensen zoals jij zijn die mij tips geven, echt waar zo bedankt, want ik ben een idioot namelijk en kan geen afwegingen voor mijzelf maken....
pffff tips? huub je moet dit huub je moet dat,
fok jou ik moet helemaal niets, maar bedankt voor je tips....brother
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha, neemmijnietserieus jij bent echt een triest figuur, mensen zoals jou hebben internetfans een slechte naam bezorgd. Jij kan zo voor de fokking prive werkel debiel, die maken ook een foto en verzinnen dan een verhaal erbij. He ik ben zo lang on cam geweest en heb zoveel gedeeld, iedere theorie kan je zo wel zgn hard maken. Triest figuur echt waar
Dit valt me een beetje van je tegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha, neemmijnietserieus jij bent echt een triest figuur, mensen zoals jou hebben internetfans een slechte naam bezorgd. Jij kan zo voor de fokking prive werkel debiel, die maken ook een foto en verzinnen dan een verhaal erbij. He ik ben zo lang on cam geweest en heb zoveel gedeeld, iedere theorie kan je zo wel zgn hard maken. Triest figuur echt waar
Hij staat wel open voor kritiek maar niet voor leugens.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit valt me een beetje van je tegen.
Als mernsen met feiten komen zijn het meteen trieste figuren, omdat het niet pro-Huub is.
Ik begon je net een beetje te waarderen, omdat je hier kwam posten, maar voor kritiek sta je niet open.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha, neemmijnietserieus jij bent echt een triest figuur, mensen zoals jou hebben internetfans een slechte naam bezorgd. Jij kan zo voor de fokking prive party werkel debiel, die maken ook een foto en verzinnen dan een verhaal erbij. He ik ben zo lang on cam geweest en heb zoveel gedeeld, iedere theorie kan je zo wel zgn hard maken. Triest figuur echt waar
Dat ik internetfans een slechte naam heb bezorgd, moet je dan ook maar hard zien te makenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef Huubdgk het volgende:
Buig eens diepquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef noekje het volgende:
[..]
en nu heb ik al 2 Goden in mijn nek hijgen omdat ik ze roep.
Ik ga het nu eens over een andere boeg gooien.
Oh Allah...
Welke van de 10 punten van NMNS is geen feit dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij staat wel open voor kritiek maar niet voor leugens.
Het zijn vrijwel alleen maar opgeblazen en verdraaide "feiten".quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welke van de 10 punten van NMNS is geen feit dan?
Ik zou er zo nog een paar punten bij kunnen opnoemen, maar dan heb ik weer een ban aan mijn broek hangen.
Huub heeft zelf gezegd dat hij de discussie opzoekt, maar als er dan feiten worden weerlegd, dan is iemand ineens een triest figuur.
Het zal me aan mijn bibs oxideren of Huub wel of niet Claire geslagen zou hebben. Maar sommigen moeten eens in de spiegel kijken. Als er nieuws over Brian naar buiten zou komen, dat hij Amanda geslagen zou hebben, dan zou dat hier heeeeeeeeeeeeeel breed uitgemeten worden.
Nu gaat het over Huub en wordt meteen als doodzonde gezien daar over te gaan speculeren. Niet echt een kwestie van objectiviteit.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Was Huub agressief in de Kooi? (ja)
2. Kan Huub niet met drank omgaan? (nee)
3. Wordt hij nog meer agressief van drank? (ja)
4. Heeft Huub Hedda ooit geslagen? (ja)
5. Heeft Huub losse handjes gehad in DGK? (ja)
6. Heeft hij Lieke ernstig zitten stalken tot bedreigend aan toe? (ja)
7. Is het een bewezen feit dat mensen die één keer hun handjes gebruiken, daar vaker op terugvallen? (ja)
8. Ligt de verklaring van Buffy's vriendin min of meer in de lijn van bovenstaande? (ja)
9. Daar waar rook is, is daar ook vuur? (ja)
10. Gaf hij Claire een zwieper in DGK, de nacht voor z'n huwelijk? (ja)
En een gewone user? Nee, dat is hij niet. Hij weet dat hij een publiek figuur en hij wenst ook een publiek figuur te zijn. Met alles wat hij in zich heeft zou hij zich dan verre moeten houden van dat wat riekt naar agressie, maar hij kan het niet, het is onderdeel van hem zelf.
Enkel het bewezen feit dat hij Hedda een opdonder verkocht heeft zou al genoeg moeten zijn om hem absoluut niet op een voetstuk te zetten!
Laat mij dan maar niet goed wijs zijn, voor mij was het plaatje al compleet, dit is enkel een bevestiging, één van de zovele.
lees nog maar eens heel goed wat daar staat...denk niet dat je daar zegt wat je bedoelt te zeggen......zeker zelfde HBO gedaan als Brian?quote:2. Kan Huub niet met drank omgaan? (nee)
Hij zei zelf: There is no such thing as bad publicity oid....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij staat wel open voor kritiek maar niet voor leugens.
Tja, hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ik internetfans een slechte naam heb bezorgd, moet je dan ook maar hard zien te maken
Jij bent toch echt degene die erop geilt om in de Privé, Story en de Telegraaf vermeldt te worden en wil je graag een publiek figuur zijn. Daarnaast zit je jezelf een beetje op te geilen met al die aandacht op fora, ga er dan maar volwassen mee om ook!
Je reactie is dan ook zo leeg als een hol klinkend vat.......des Huub's
Je laat weer gek maken, dit vreet energie dibbes.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahah komop dit is toch een post van lik aan mijn kut! hoe moet ik hier nu serieus op reageren? Echt dit is retorica van zo een bedroevend laag niveau......... Hoe moet ik daar volwassen op reageren? Het is eigenlijk gewoon een Brian en Amanda argument, maar dan wat beter verpakt. Echter met dezelfde (a) logica, zelfovertuiging en het geeft blijk van een laten we zeggen, verfromfraaide kijk op de zaken.....
lief zijn
ps jouw punt 2......
[..]
lees nog maar eens heel goed wat daar staat...denk niet dat je daar zegt wat je bedoelt te zeggen......zeker zelfde HBO gedaan als Brian?
Natuurlijk Huub, dat is de bedoeling, maar je moet natuurlijk wél goed luisteren naar wijze mannen die het goed met je voor hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:24 schreef Huubdgk het volgende:
ik zeik ook niet ik reageer op een van mijn favoriete fora's omdat ik het leuk vind en de stemming te proeven onder mensen.
Das toch de bedoeling van fok.......op elkaar reageren, discussieren, becommentarieren etc etc ?
Dat is het ook, maar er zitten hier figuren die vanaf dag 1 dat jij de kooi in kwam en leefde zoals zij never nooit zouden kunnen als doel hebben gesteld je zwart te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:24 schreef Huubdgk het volgende:
ik zeik ook niet ik reageer op een van mijn favoriete fora's omdat ik het leuk vind en de stemming te proeven onder mensen.
Das toch de bedoeling van fok.......op elkaar reageren, discussieren, becommentarieren etc etc ?
Die Huub durfde niet eens tegen Brian te sparren in de veilig boksring, terwijl hij Brian veel te vaak agressief had bejegend.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
Ach die trollen hier geven Huub de kans om nog eens even te sparren () zodat hij zich IRL nog beter kan weren tegen dit soort flauwekul.
Het spel is over hoor en jij hebt altijd negatief over Huub gesproken en nee ik neem je zeker niet serieus, want jij bent zelf o zo braaf en jij doet zelf zeker nooit wat,quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen denken aan dat ik dim. Iemand die met z'n handen aan vrouwen zit zou per direct een ban moeten krijgen, niet degene die het over het voetlicht brengt. Hij heeft ooit ook Hedda geslagen, Lieke ernstig lastig gevallen. Iemand die één keer slaat, doet het ook een tweede keer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |