abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:00:33 #201
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59387885
thnx voor de tips, echt enorm gewaardeerd, zo fijn dat er mensen zoals jij zijn die mij tips geven, echt waar zo bedankt, want ik ben een idioot namelijk en kan geen afwegingen voor mijzelf maken....

pffff tips? huub je moet dit huub je moet dat,

fok jou ik moet helemaal niets, maar bedankt voor je tips....brother
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:02:17 #202
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59387907
anyhoe, i am out... spreek jullie later, @ Huub en Claire fans (K)
Nil Volentibus Arduum
pi_59387911
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:58 schreef noekje het volgende:
Oh god...
Zeg het eens afschuwelijke heerlijkheid?
pi_59387926
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:00 schreef Huubdgk het volgende:
thnx voor de tips, echt enorm gewaardeerd, zo fijn dat er mensen zoals jij zijn die mij tips geven, echt waar zo bedankt, want ik ben een idioot namelijk en kan geen afwegingen voor mijzelf maken....

Toch nog één tip: geniet heerlijk met Claire enneh: succes vanavond!
pi_59387938
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:

[..]

Zeg het eens afschuwelijke heerlijkheid?
en nu heb ik al 2 Goden in mijn nek hijgen omdat ik ze roep.

Ik ga het nu eens over een andere boeg gooien.
Oh Allah...
Go hard or go home
pi_59387949
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:00 schreef Huubdgk het volgende:

Je moet het zelf weten pikkie, als jij je gek wilt laten maken door dit soort fora, dan moet je dat vooral doen.

En de reden dat jij de GK hebt verloren, was omdat jij een grote bek had dat je met Brian wilde gaan vechten, maar toen puntje bij paaltje kwam, bleek je gewoon een agressieve laffe zak.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59387958
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha, neemmijnietserieus jij bent echt een triest figuur, mensen zoals jou hebben internetfans een slechte naam bezorgd. Jij kan zo voor de fokking prive werkel debiel, die maken ook een foto en verzinnen dan een verhaal erbij. He ik ben zo lang on cam geweest en heb zoveel gedeeld, iedere theorie kan je zo wel zgn hard maken. Triest figuur echt waar
pi_59387987
quote:
hahahaha, neemmijnietserieus jij bent echt een triest figuur, mensen zoals jou hebben internetfans een slechte naam bezorgd. Jij kan zo voor de fokking prive werkel debiel, die maken ook een foto en verzinnen dan een verhaal erbij. He ik ben zo lang on cam geweest en heb zoveel gedeeld, iedere theorie kan je zo wel zgn hard maken. Triest figuur echt waar
Dit valt me een beetje van je tegen.
Als mernsen met feiten komen zijn het meteen trieste figuren, omdat het niet pro-Huub is.
Ik begon je net een beetje te waarderen, omdat je hier kwam posten, maar voor kritiek sta je niet open.
pi_59388003
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dit valt me een beetje van je tegen.
Als mernsen met feiten komen zijn het meteen trieste figuren, omdat het niet pro-Huub is.
Ik begon je net een beetje te waarderen, omdat je hier kwam posten, maar voor kritiek sta je niet open.
Hij staat wel open voor kritiek maar niet voor leugens.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:09:11 #210
2018 PC eend
relativist
pi_59388024
quote:
hahahaha, neemmijnietserieus jij bent echt een triest figuur, mensen zoals jou hebben internetfans een slechte naam bezorgd. Jij kan zo voor de fokking prive party werkel debiel, die maken ook een foto en verzinnen dan een verhaal erbij. He ik ben zo lang on cam geweest en heb zoveel gedeeld, iedere theorie kan je zo wel zgn hard maken. Triest figuur echt waar
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59388033
quote:
Dat ik internetfans een slechte naam heb bezorgd, moet je dan ook maar hard zien te maken

Jij bent toch echt degene die erop geilt om in de Privé, Story en de Telegraaf vermeldt te worden en wil je graag een publiek figuur zijn. Daarnaast zit je jezelf een beetje op te geilen met al die aandacht op fora, ga er dan maar volwassen mee om ook!

Je reactie is dan ook zo leeg als een hol klinkend vat.......des Huub's
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:10:06 #212
2018 PC eend
relativist
pi_59388041
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef noekje het volgende:

[..]

en nu heb ik al 2 Goden in mijn nek hijgen omdat ik ze roep.

Ik ga het nu eens over een andere boeg gooien.
Oh Allah...
Buig eens diep
pi_59388182
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:07 schreef Dementor het volgende:

[..]

Welke van de 10 punten van NMNS is geen feit dan?
Ik zou er zo nog een paar punten bij kunnen opnoemen, maar dan heb ik weer een ban aan mijn broek hangen.

Huub heeft zelf gezegd dat hij de discussie opzoekt, maar als er dan feiten worden weerlegd, dan is iemand ineens een triest figuur.

Het zal me aan mijn bibs oxideren of Huub wel of niet Claire geslagen zou hebben. Maar sommigen moeten eens in de spiegel kijken. Als er nieuws over Brian naar buiten zou komen, dat hij Amanda geslagen zou hebben, dan zou dat hier heeeeeeeeeeeeeel breed uitgemeten worden.

Nu gaat het over Huub en wordt meteen als doodzonde gezien daar over te gaan speculeren. Niet echt een kwestie van objectiviteit.
pi_59388224
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:18 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Welke van de 10 punten van NMNS is geen feit dan?
Ik zou er zo nog een paar punten bij kunnen opnoemen, maar dan heb ik weer een ban aan mijn broek hangen.

Huub heeft zelf gezegd dat hij de discussie opzoekt, maar als er dan feiten worden weerlegd, dan is iemand ineens een triest figuur.

Het zal me aan mijn bibs oxideren of Huub wel of niet Claire geslagen zou hebben. Maar sommigen moeten eens in de spiegel kijken. Als er nieuws over Brian naar buiten zou komen, dat hij Amanda geslagen zou hebben, dan zou dat hier heeeeeeeeeeeeeel breed uitgemeten worden.

Nu gaat het over Huub en wordt meteen als doodzonde gezien daar over te gaan speculeren. Niet echt een kwestie van objectiviteit.
Het zijn vrijwel alleen maar opgeblazen en verdraaide "feiten".
Maar jullie glijden bijna van je stoel af nu je de kans krijgt om Huub live te spreken in tegenstelling tot B en A die direct zijn gevlucht richting Dubai en nu niet eens de moeite nemen om contact op te nemen met hun fans.

Je moet toch wat als je geen leven hebt?

Ik wil eerst bewijzen zien voordat ik iemand publiekelijk veroordeel.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:21:06 #215
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59388231
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

1. Was Huub agressief in de Kooi? (ja)
2. Kan Huub niet met drank omgaan? (nee)
3. Wordt hij nog meer agressief van drank? (ja)
4. Heeft Huub Hedda ooit geslagen? (ja)
5. Heeft Huub losse handjes gehad in DGK? (ja)
6. Heeft hij Lieke ernstig zitten stalken tot bedreigend aan toe? (ja)
7. Is het een bewezen feit dat mensen die één keer hun handjes gebruiken, daar vaker op terugvallen? (ja)
8. Ligt de verklaring van Buffy's vriendin min of meer in de lijn van bovenstaande? (ja)
9. Daar waar rook is, is daar ook vuur? (ja)
10. Gaf hij Claire een zwieper in DGK, de nacht voor z'n huwelijk? (ja)

En een gewone user? Nee, dat is hij niet. Hij weet dat hij een publiek figuur en hij wenst ook een publiek figuur te zijn. Met alles wat hij in zich heeft zou hij zich dan verre moeten houden van dat wat riekt naar agressie, maar hij kan het niet, het is onderdeel van hem zelf.

Enkel het bewezen feit dat hij Hedda een opdonder verkocht heeft zou al genoeg moeten zijn om hem absoluut niet op een voetstuk te zetten!

Laat mij dan maar niet goed wijs zijn, voor mij was het plaatje al compleet, dit is enkel een bevestiging, één van de zovele.

hahahah komop dit is toch een post van lik aan mijn kut! hoe moet ik hier nu serieus op reageren? Echt dit is retorica van zo een bedroevend laag niveau......... Hoe moet ik daar volwassen op reageren? Het is eigenlijk gewoon een Brian en Amanda argument, maar dan wat beter verpakt. Echter met dezelfde (a) logica, zelfovertuiging en het geeft blijk van een laten we zeggen, verfromfraaide kijk op de zaken.....

lief zijn

ps jouw punt 2......
quote:
2. Kan Huub niet met drank omgaan? (nee)
lees nog maar eens heel goed wat daar staat...denk niet dat je daar zegt wat je bedoelt te zeggen......zeker zelfde HBO gedaan als Brian?
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:21:27 #216
2018 PC eend
relativist
pi_59388236
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:07 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hij zei zelf: There is no such thing as bad publicity oid....
Dan moet ie ook niet zeiken
pi_59388255
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat ik internetfans een slechte naam heb bezorgd, moet je dan ook maar hard zien te maken

Jij bent toch echt degene die erop geilt om in de Privé, Story en de Telegraaf vermeldt te worden en wil je graag een publiek figuur zijn. Daarnaast zit je jezelf een beetje op te geilen met al die aandacht op fora, ga er dan maar volwassen mee om ook!

Je reactie is dan ook zo leeg als een hol klinkend vat.......des Huub's
Tja, hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.

Huub je laat je wel erg opnaaien nu
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:24:32 #218
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59388284
ik zeik ook niet ik reageer op een van mijn favoriete fora's omdat ik het leuk vind en de stemming te proeven onder mensen.
Das toch de bedoeling van fok.......op elkaar reageren, discussieren, becommentarieren etc etc ?
Nil Volentibus Arduum
pi_59388306
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:21 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

hahahah komop dit is toch een post van lik aan mijn kut! hoe moet ik hier nu serieus op reageren? Echt dit is retorica van zo een bedroevend laag niveau......... Hoe moet ik daar volwassen op reageren? Het is eigenlijk gewoon een Brian en Amanda argument, maar dan wat beter verpakt. Echter met dezelfde (a) logica, zelfovertuiging en het geeft blijk van een laten we zeggen, verfromfraaide kijk op de zaken.....

lief zijn

ps jouw punt 2......
[..]

lees nog maar eens heel goed wat daar staat...denk niet dat je daar zegt wat je bedoelt te zeggen......zeker zelfde HBO gedaan als Brian?
Je laat weer gek maken, dit vreet energie dibbes.

Al Gore wordt niet blij van deze maximale CO2-uitstoot.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59388309
En zo verpesten die lui alles voor de wel Huubfans.Lopen maar te bleren met hun grote bek in dit topic en krijgen alle aandacht.Net zoals ze de aandacht kregen met hun haatposten in de cos.
Zo gaaf en stoer zeg om dit te doen,mijn petje af hoor voor het steeds provoceren en opzettelijk alles te verknallen.Jullie kunnen trots op jezelf zijn.
pi_59388317
Ach die trollen hier geven Huub de kans om nog eens even te sparren ( ) zodat hij zich IRL nog beter kan weren tegen dit soort flauwekul.
pi_59388319
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:24 schreef Huubdgk het volgende:
ik zeik ook niet ik reageer op een van mijn favoriete fora's omdat ik het leuk vind en de stemming te proeven onder mensen.
Das toch de bedoeling van fok.......op elkaar reageren, discussieren, becommentarieren etc etc ?
Natuurlijk Huub, dat is de bedoeling, maar je moet natuurlijk wél goed luisteren naar wijze mannen die het goed met je voor hebben
Joh, laat lekker kletsen, jij bent de énige die weet hoe het gegaan is vannacht en je hoeft je hier niet te verdedigen hoor, al kan ik me voorstellen dat je het niet pikt, als het niet waar is.
pi_59388336
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:24 schreef Huubdgk het volgende:
Dat is het ook, maar er zitten hier figuren die vanaf dag 1 dat jij de kooi in kwam en leefde zoals zij never nooit zouden kunnen als doel hebben gesteld je zwart te maken.
pi_59388341
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
Ach die trollen hier geven Huub de kans om nog eens even te sparren ( ) zodat hij zich IRL nog beter kan weren tegen dit soort flauwekul.
Die Huub durfde niet eens tegen Brian te sparren in de veilig boksring, terwijl hij Brian veel te vaak agressief had bejegend.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:29:34 #225
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59388356
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Geen denken aan dat ik dim. Iemand die met z'n handen aan vrouwen zit zou per direct een ban moeten krijgen, niet degene die het over het voetlicht brengt. Hij heeft ooit ook Hedda geslagen, Lieke ernstig lastig gevallen. Iemand die één keer slaat, doet het ook een tweede keer....
Het spel is over hoor en jij hebt altijd negatief over Huub gesproken en nee ik neem je zeker niet serieus, want jij bent zelf o zo braaf en jij doet zelf zeker nooit wat,
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')